abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 30 april 2015 @ 23:07:25 #26
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152167254
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 22:22 schreef Izzy73 het volgende:
Area 51 is toch de locatie waar die Mars-rovertjes rondrijden :{
Nee de test grond is totaal ergens anders en het mars rovertje rijd op mars!

Het is wel een test gebied, naast spionage vliegtuigen denk ik ook wel dat er andere wapens getest worden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 30 april 2015 @ 23:23:53 #27
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152167912
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 23:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee de test grond is totaal ergens anders en het mars rovertje rijd op mars!

Het is wel een test gebied, naast spionage vliegtuigen denk ik ook wel dat er andere wapens getest worden.
Ja dat denk je maar je weet het niet. Het was deels een grapje maar ik heb al vele filmpjes gezien die me toch erg hebben doen twijfelen over de echte locatie waar de rovertjes zich bevinden.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 30 april 2015 @ 23:31:28 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152168175
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 23:23 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja dat denk je maar je weet het niet. Het was deels een grapje maar ik heb al vele filmpjes gezien die me toch erg hebben doen twijfelen over de echte locatie waar de rovertjes zich bevinden.
Er zit een chinees model op de Maan en een andere op Mars!
De rovertjes worden getest in Death valley

Hier wat info er over.
http://www.space.com/1641(...)exclusive-video.html

Op 15 augustus 2013 heeft de CIA geheime documenten vrijgegeven waarin de basis als Area 51 wordt beschreven. In de documenten wordt onder meer beschreven dat de basis werd gebruikt voor testvluchten en de ontwikkeling van het U-2 spionagevliegtuig. Volgens kenners bevatten de documenten niet veel nieuwe informatie, maar is het wel voor het eerst dat in officiële papieren de naam Area 51 wordt genoemd

Dit betreft alleen info over wat in de jaren 60 en 70 plaats vond, tot op henden is het gebied nog steeds afgesloten ..
in het verleden hingen er bordjes dat overtreders neer geschoten konden worden, tegenwoordig hangen deze e r niet meer.

waar ik naar benieuwd ben is wat er nog meer werd getest op dat gebied, bedoel we zijn wel even 50 jaar verder en je gaat me niet vertellen dat ze 50 jaar geen reet hebben uitgevoerd en puur en alleen een stukje gebied aan bewaken waren voor nop!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_152168573
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 23:23 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja dat denk je maar je weet het niet. Het was deels een grapje maar ik heb al vele filmpjes gezien die me toch erg hebben doen twijfelen over de echte locatie waar de rovertjes zich bevinden.
Mogelijk Devon Island, Canada.

In ieder geval niet op Mars. :D
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 30 april 2015 @ 23:53:46 #30
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152168897
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 23:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

Er zit een chinees model op de Maan en een andere op Mars!
De rovertjes worden getest in Death valley

Hier wat info er over.
http://www.space.com/1641(...)exclusive-video.html

Op 15 augustus 2013 heeft de CIA geheime documenten vrijgegeven waarin de basis als Area 51 wordt beschreven. In de documenten wordt onder meer beschreven dat de basis werd gebruikt voor testvluchten en de ontwikkeling van het U-2 spionagevliegtuig. Volgens kenners bevatten de documenten niet veel nieuwe informatie, maar is het wel voor het eerst dat in officiële papieren de naam Area 51 wordt genoemd

Dit betreft alleen info over wat in de jaren 60 en 70 plaats vond, tot op henden is het gebied nog steeds afgesloten ..
in het verleden hingen er bordjes dat overtreders neer geschoten konden worden, tegenwoordig hangen deze e r niet meer.

waar ik naar benieuwd ben is wat er nog meer werd getest op dat gebied, bedoel we zijn wel even 50 jaar verder en je gaat me niet vertellen dat ze 50 jaar geen reet hebben uitgevoerd en puur en alleen een stukje gebied aan bewaken waren voor nop!
Als geheime documenten worden vrijgegeven is het niet echt een geheim toch?
Kan ook zijn om een verkeerd beeld te geven over de activiteiten die daar plaatsvinden.
Ik zeg toch niet dat er al 50 jaar geen reet gebeurd op Area51, niemand weet het dus ...
En die test rovers moeten ergens getest worden idd, maar ik heb het over de rovers waarvan ze zeggen dat ze zich op Mars bevinden.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 00:00:28 #31
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152169074
quote:
2s.gif Op donderdag 30 april 2015 23:53 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Als geheime documenten worden vrijgegeven is het niet echt een geheim toch?
Kan ook zijn om een verkeerd beeld te geven over de activiteiten die daar plaatsvinden.
Ik zeg toch niet dat er al 50 jaar geen reet gebeurd op Area51, niemand weet het dus ...
En die test rovers moeten ergens getest worden idd, maar ik heb het over de rovers waarvan ze zeggen dat ze zich op Mars bevinden.
Die rovers worden op verschillende gebieden getest, en ook verschillende klimaten!

Documenten worden na een aantal jaar vrijgegeven in de VS zie JFK, tonkin incident, agent orange, en MK ultra en ze waren geheim tot een bepaald moment.
Zo nu en dan doet een persoon die mee werkt aan zo'n geheim experiment het boekje open en lekt het uit, als het weinig schade opleverd of de gebeurtenis te oud is dan word er ook geen actie ondernomen om zo'n klokkenluider aan de schandpaal te nagelen!

in het geval van de U-2 maakte het toch al geen hol meer uit aangezien het vliegtuig ver verouderd was en allang niet meer in gebruik is.
Plus alle details over het vliegtuig waren toch al vrijgegeven.

Dat wil niet zeggen dat er een groot mysterie hangt om area 51!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 1 mei 2015 @ 00:04:51 #32
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152169204
quote:
12s.gif Op donderdag 30 april 2015 23:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mogelijk Devon Island, Canada.

In ieder geval niet op Mars. :D
Er zijn nog meer geheime area's weet ze even niet uit mijn hoofd, Nevada wordt ook vaak genoemd.
Hey misschien een domme vraag hoor maar jij bent geoloog toch?
Ze zijn toch aan het onderzoeken of er mogelijk water is op Mars.

Dit is een officiële foto van Nasa, maar je ziet zand, stenen en wat lijkt op klei/modder.
Is dat niet al een indicatie dat er ooit water aanwezig moet zijn geweest?

If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_152169313
NASA is volledig onbetrouwbaar. Hoe 'we' dan ooit een idee kunnen hebben of er water is geweest of niet....
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 1 mei 2015 @ 00:50:12 #34
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152170196
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 00:09 schreef El_Matador het volgende:
NASA is volledig onbetrouwbaar. Hoe 'we' dan ooit een idee kunnen hebben of er water is geweest of niet....
;) en al die andere landen die een ruimtevaartprogramma hebben en al die miljoenen mensen die er aan mee werken.
Waarom altijd alleen NASA op de kop geven? terwijl er als ik jou logica moet volgen er miljoenen ruimtevaart oplichters zijn niet alleen NASA
Zoals eerder gemeld, Rusland had net zo veel Duitse wetenschappers in dienst..
Hell ze waren zelfs eerder bezig met een ruimte programma voor de naam NASA bekend was gemaakt.

Weet je, mijn stelling van de dag, alle geologen zijn onbetrouwbaar, je kan me wel meer vertellen waar een steen uit samengesteld is!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_152175385
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 00:04 schreef Izzy73 het volgende:
Dit is een officiële foto van Nasa, maar je ziet zand, stenen en wat lijkt op klei/modder.
Is dat niet al een indicatie dat er ooit water aanwezig moet zijn geweest?
Dat klopt ook, op Mars was er ooit veel water aanwezig
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_152220085
Die stealth helikopters waarmee ze het SEAL team naar Bin Laden hebben gebracht kwam dacht ik toch voort uit Area 51?
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:52:42 #37
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
  vrijdag 22 september 2017 @ 16:51:00 #38
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173932464
De dood van een Amerikaanse toppiloot begin deze maand is gehuld in mysterie. Het duurde drie dagen vooraleer de autoriteiten hebben toegegeven dat er een crash had plaatsgevonden nabij 'Area 51'. De Amerikaanse luchtmacht doet bovendien geheimzinnig over het type toestel waarmee hij vloog.

Dinsdag kwam luitenant Eric Schultz om het leven nadat zijn toestel neerstortte op zo'n 200 km van de Nellis Air Force Base en in de buurt van Area 51. Het feit dat de Amerikaanse luchtmacht de dodelijke crash pas drie dagen later - op 8 september - meldde, is zeer ongebruikelijk. Bovendien werd geen enkele aanwijzing gegeven over welk type vliegtuig het ging.

Een dag later crashten twee A-10C Thunderbolt II toestellen in hetzelfde gebied. Beide piloten konden zich redden. Daarover postte de Nellis Air Force Base meerdere tweets. Over het ongeval van luitenant Schultz werd in eerste instantie angstvallig gezwegen.

Zo te zien word er weer een nieuw wapen getest! 8-)
http://www.hln.be/hln/nl/(...)a-51-in-Nevada.dhtml
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_174013116
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 00:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

;) en al die andere landen die een ruimtevaartprogramma hebben en al die miljoenen mensen die er aan mee werken.
Waarom altijd alleen NASA op de kop geven? terwijl er als ik jou logica moet volgen er miljoenen ruimtevaart oplichters zijn niet alleen NASA
Zoals eerder gemeld, Rusland had net zo veel Duitse wetenschappers in dienst..
Hell ze waren zelfs eerder bezig met een ruimte programma voor de naam NASA bekend was gemaakt.

Weet je, mijn stelling van de dag, alle geologen zijn onbetrouwbaar, je kan me wel meer vertellen waar een steen uit samengesteld is!
Gezien het feit dat NASA puur opgericht is in de koude oorlog en toevallig hadden de Russen net de spoetnik de ruimte ingeschoten en ineens was daar als reactie NASA die het zogenaamd ineens allemaal beter kon. Binnen 10jaar op de maan etc.

Dat maakt het verdacht en dat mensen eerder de vinger wijzen naar de Amerikanen gezien die altijd de grootste van de klas wil zijn en als ze het niet zint dan verzinnen ze daar wel wat op zodat het hun wel zint :)

Denk ik :P
  dinsdag 26 september 2017 @ 19:54:11 #40
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_174014047
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:20 schreef Syd het volgende:

[..]

Gezien het feit dat NASA puur opgericht is in de koude oorlog en toevallig hadden de Russen net de spoetnik de ruimte ingeschoten en ineens was daar als reactie NASA die het zogenaamd ineens allemaal beter kon. Binnen 10jaar op de maan etc.

Dat maakt het verdacht en dat mensen eerder de vinger wijzen naar de Amerikanen gezien die altijd de grootste van de klas wil zijn en als ze het niet zint dan verzinnen ze daar wel wat op zodat het hun wel zint :)

Denk ik :P
Niet ineens, maar als je inderdaad van de overheid een giga budget voor krijgt gaat het allemaal een heel stuk sneller.
Het budget wat NASA toen er voor kreeg was vele malen hoger dan de russen, en daardoor konden ze alles binnen 10 jaar voor elkaar krijgen, 10 jaar is nog best lange tijd hoor.

Momenteel is het zo dat de meeste raketten door de russen de ruimte in geknalt worden, Nasa is momenteel bezig om onderzoek te doen naar alternatieven, ze geven de russen gewoon een smak geld zodat hun astronauten etc naar het ISS kunnen.
Verder zijn er nog een paar particuliere bedrijven en ESA veel bezig!
http://www.history.com/topics/space-race
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_174015890
Laatst documentaire gezien over waarom de Soviets er niet in slaagden een bemande missie naar de maan te sturen...
Mogelijk dat hier de link vandaan komt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator woensdag 27 september 2017 @ 11:42:58 #42
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174027569
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2015 12:05 schreef Megumi het volgende:
Het is voornamelijk in gebruik om nieuwe geheime wapens te testen.
Dat lijkt me ook. En dan wapens in de breedste zin van het woord.

Het is trouwens ook wel bizar om te zien hoeveel geld amerikaanse defensie in wetenschap stopt. Als je maker bent van stralingsdetectoren mag je in je handen knijpen als de amerikaanse defensie ze wil gebruiken, dan beschikt je R&D ineens van veel meer resources.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 27 september 2017 @ 12:05:37 #43
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174028141
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 19:20 schreef Syd het volgende:

[..]

Gezien het feit dat NASA puur opgericht is in de koude oorlog en toevallig hadden de Russen net de spoetnik de ruimte ingeschoten en ineens was daar als reactie NASA die het zogenaamd ineens allemaal beter kon. Binnen 10jaar op de maan etc.

Dat maakt het verdacht en dat mensen eerder de vinger wijzen naar de Amerikanen gezien die altijd de grootste van de klas wil zijn en als ze het niet zint dan verzinnen ze daar wel wat op zodat het hun wel zint :)

Denk ik :P
NASA werd ook niet vanuit het niets opgericht ;) Het is gevormd uit bestaande organisaties die al bezig waren met raketten bouwen en lanceren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174030356
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 16:51 schreef theguyver het volgende:
Zo te zien word er weer een nieuw wapen getest!
Mogelijk werd er gevlogen met een Sukhoi SU-27 Flanker-B, interessant.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  woensdag 27 september 2017 @ 14:16:47 #45
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_174030913
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:44 schreef ITrade het volgende:

[..]

Mogelijk werd er gevlogen met een Sukhoi SU-27 Flanker-B, interessant.
Wie wat waar?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_174031638
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wie wat waar?
Volgens dit artikel:
https://www.hln.be/nieuws(...)-in-nevada~a1ed5655/
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:12:30 #48
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174164978
Voor de geinteresseerden. dit is area 51: https://www.google.nl/map(...)7.235!4d-115.8111111

Niets aan de hand dus. slotje.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  Moderator dinsdag 3 oktober 2017 @ 15:57:45 #49
249559 crew  Lavenderr
pi_174167012
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 14:12 schreef _--_ het volgende:
Voor de geinteresseerden. dit is area 51: https://www.google.nl/map(...)7.235!4d-115.8111111

Niets aan de hand dus. slotje.
Slotje is nergens voor nodig. Misschien hebben anderen er nog wat over te melden :)
pi_174167037
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 14:12 schreef _--_ het volgende:
Voor de geinteresseerden. dit is area 51: https://www.google.nl/map(...)7.235!4d-115.8111111

Niets aan de hand dus. slotje.
Wauw wat een ontdekking, dit wist echt niemand.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')