SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
haah, kan seto veel liedjes zingen, die snapt geen kk van al die cijfertjes xDDquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:58 schreef Ethanolic het volgende:
Kunnen wel bingo-avonden gaan organiseren met al die bejaarden hier.
Ze kan jou ook snoeihard makenquote:
wat een hoax is datquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
haah, kan seto veel liedjes zingen, die snapt geen kk van al die cijfertjes xDD
die gaat meteen aan de karaoke. Cultureel bepaalt snap jequote:Op vrijdag 24 april 2015 11:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hey clumsy let je op?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
die gaat meteen aan de karakter. Cultureel bepaalt snap je
Yup. Technische wiskunde gestudeerd aan de TU. Ik was er zelf ook niet ingetrapt vriend.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wat een hoax is datseto is gewoon een ekte asian nerdje met bril en standaard met grafische casio in zijn eastpak
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
27 dus het moet wel een beste MacBook zijn, wil ik aan die rimpelpiemel gaan zitten.
ik heb wel gitaar gespeeldquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
2hipster4mequote:Op vrijdag 24 april 2015 12:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Seto speelde je ook krontjong?
Ik ben zelfs bang dat je langs komt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
Je stelt wel eisen, c_c...
Ben je bang dat ik echt langs kom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |