SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Dagoduck op 24-04-2015 11:17:28 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik ga ook eigenlijk alleen voor de Foo Fighters en Muse.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vond de rest van de line-up zo kut, ik ga wel naar Edinburgh en RockWerchter.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:00 schreef Lamabal het volgende:
WTF DUURT LANG. GEEF KAARTENWAWRHAWORHAW
Heeft weinig zinquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:00 schreef MissBliss het volgende:
Er gebeurt hier niks, moet ik verversen of niet?
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op vrijdag 24-04-2015 om 10:00:06VVK voor @foofighters start NU! 🙌 🙌 🙌 🙌 🙌Voor tickets ga naar: http://t.co/XgYzyt8M4s http://t.co/ozN9UVQ2vd reageer retweet
Hoe.quote:
Godsamme man de eerste keer dat ik het last dacht ik dat je bedoelde dat die nu al door de kaarten waren, wat voor de Foo Fighters hetzelfde zou betekenen...quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:02 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Godsamme man de eerste keer dat ik het last dacht ik dat je bedoelde dat die nu al door de kaarten waren, wat voor de Foo Fighters hetzelfde zou betekenen...
Ik ben sowieso al gek, dus geen idee wat er dan gebeurt.quote:
twitter:foofighters twitterde op vrijdag 24-04-2015 om 10:04:04New Euro date on sale now. Plus france announce!! See you guys soon. Tickets and details – http://t.co/UDgMhjNv33 http://t.co/1KgWIa6AuL reageer retweet
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben er bij. zie jullie in de pit vooraan!
En dan begint het weer opnieuwquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:06 schreef Andromache het volgende:
Ik heb nog een heel klein streepje te gaan tot de cirkel rond is.
Lolquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Nou zal het wel rustiger worden, ik ben nu met 30 pc's uitgelogd.
Nou lijkt me niet, je moest er voor tien uur in zijn, en dat ben ik.quote:
2 maar eerst even kijken of mijn vader heeft.quote:
Staanplaatsen?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Sorry, we hebben geen tickets van uw keuze kunnen vinden, maar er zijn andere tickets beschikbaar.
We hebben voor u het best beschikbare alternatief geselecteerd.
Neuh je kreeg vooraf wel iets van een keuze wat voor staanplaatsen (ingang oid), maar uiteindelijk komt het neer op 1 pot nat.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Zijn in Ziggo de staanplaatsen ook verdeeld in Oost en West?
Dan heb ik straks dubbelquote:
Krijg mijn pa niet te pakkenquote:
twitter:Ticketmaster_NL twitterde op vrijdag 24-04-2015 om 10:07:34Al voor 10 uur in de wachtrij? Ververs de pagina even zodat je in de definitieve wachtrij komt. reageer retweet
quote:
Heb er 8, ga er voorlopig niet vanuit dat ik ze allemaal kwijtraakquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:14 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn vader zit ook nog wachtrij, dus als iemand een kaart (of twee over heeft)
Misschien ga ik wel 2x danquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:17 schreef MidnightShow_ het volgende:
Ik heb voor ziggo en keulen st aanplanten. (kon het niet laten. Is goed te doen). Maar misschien komt er nu wel extra bij voor amsterdam.
Oh ja ik zit op mijn telefoon bedoel staanplaatsen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:17 schreef MidnightShow_ het volgende:
Ik heb voor ziggo en keulen st aanplanten. (kon het niet laten. Is goed te doen). Maar misschien komt er nu wel extra bij voor amsterdam.
Nope.quote:
Nah, die had mijn vader ook. Daar hoef ik niet te zitten, toch bedankt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:20 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik sta nog in queue, kan 2 kaarten regelen voor je. Vak 203 stoel 61, 60
ik ook zitplaatsen aangezien mijn vriendin niet zo lang kan staan, alleen moeilijk om te blijven zitten met de Foo Fighters...quote:
Ja, dat zag ik ook, die gewone zijn al de extra.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
Die shows in Duitsland was overigens gewoon het aangekondigdeMaar ze noemen dat schijnbaar extra shows aangezien ze van de zomer daar 2x festival doen + nog handjevol losse shows.
ik huil hard met je meequote:
Dan zit je vlak bij onsquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:21 schreef Andromache het volgende:
JAAAAA IK BEN ER BIJ VAK 203 en gelukkig op het nippertje nog plaatsen naast elkaar. wel klote dat ik geen staanplaats heb maar dat maken we goed op Werchter.
wij rij 3, jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |