Truste Symphquote:Op vrijdag 24 april 2015 00:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga voor mijn doen vroeg..
mijn batterijtje is op..
Tot morgen
truste kerelquote:Op vrijdag 24 april 2015 00:19 schreef Symphonic het volgende:
mijn batterijtje is op..
Tot morgen
Trustuh Symph gooi je zelf maar even aan de oplader!quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:19 schreef Symphonic het volgende:
mijn batterijtje is op..
Tot morgen
trustuh Sjoefquote:
ow sorry tis al laatquote:
Shoarma,quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
*hik, even shoarma eten met kameraad is iets uitgelopen.
Hoe laat is straks?quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:26 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat er ook een eind aan breien
Truste allen voor straks
mannen die breienquote:Op vrijdag 24 april 2015 00:26 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat er ook een eind aan breien
Truste allen voor straks
Je krijgt er alleen zo'n dorst van en dan paar kroegen ernaast en op loopafstand van huis, tsja loopt meestal uit de hand.quote:
snap ik helemaal niet PPquote:Op vrijdag 24 april 2015 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je krijgt er alleen zo'n dorst van en dan paar kroegen ernaast en op loopafstand van huis, tsja loopt meestal uit de hand.
Op de fiets naar huis dus...quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je krijgt er alleen zo'n dorst van en dan paar kroegen ernaast en op loopafstand van huis, tsja loopt meestal uit de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |