Ik heb een kroeg als huisquote:Op vrijdag 24 april 2015 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je krijgt er alleen zo'n dorst van en dan paar kroegen ernaast en op loopafstand van huis, tsja loopt meestal uit de hand.
Zolang het droog is ...quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik loop meestal, is niet zo ver en vriend woont halverwege.
Ik zie het gewoon als een cafe met mogelijkhedenquote:
Als het maar gezellig is ... Wat voor bier zit er in de tap?quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon als een cafe met mogelijkheden
In BelgIëquote:Op vrijdag 24 april 2015 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het maar gezellig is ... Wat voor bier zit er in de tap?
Mannen weten waaromquote:
trusten koenquote:
trusten chufiquote:Op vrijdag 24 april 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten Koen.... Ik ga er ook vandooor... Ook triusten
ksc mensenquote:Op vrijdag 24 april 2015 01:12 schreef tailfox het volgende:
Meer mensen van ksc.
Ik ga binnenkort een top show maken.
Ik ga een top tien (ofzo) nummers waar ik spontaan van ga springen
jij en koen en ik komen uit ksc daarom meer ksc mensen heb jouw hier nooit gezienquote:Op vrijdag 24 april 2015 01:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ksc mensen![]()
Dit is het Radio 49 topic
En je favorieten F woord is Friet?quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:30 schreef Spezza19 het volgende:
Today it's Friday…. My second favourite F word
Ja lekker hč was net op tijd want ik moet nu gaan werken, gelukkig maar half dagjequote:Op vrijdag 24 april 2015 08:36 schreef Melting het volgende:
Lekker wakker worden trouwens met dit nummer, Just me.![]()
Al was ik al lang wakker natuurlijk.
Toch een fijne dag dan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:37 schreef just me het volgende:
[..]
Ja lekker hč was net op tijd want ik moet nu gaan werken, gelukkig maar half dagje
Smeer je je goed inquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch een fijne dag dan.
Ik vertrek zo meteen richting Efteling. Ook mooi.
Wordt lekker weer ja.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:40 schreef just me het volgende:
[..]
Smeer je je goed in
* just me krijgt het nog steeds niet voor elkaar om Radio49 op haar mobiel te krijgen, is misschien maar beter ook
Que? What?quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:46 schreef Koen66 het volgende:
maar naar het werk toe
Mini Koen is naar school, hebben Koningsspelen vandaag
Kleine Koen is met vrouwlief naar de chirurg voor het laatste oordeel over z'n arm
of het gebroken is of afgescheurde peesquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Que? What?
Oh en Koningsspelen
Koningsdag
AUW!!!quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of het gebroken is of afgescheurde pees
jawel, maar ik had geen puf om het na te vragenquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:45 schreef D. het volgende:
Niemand die zich afvroeg welke cirkel ik bedoelde
En nu heb je dat wel?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jawel, maar ik had geen puf om het na te vragen
vertel het nou maar gewoonquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:13 schreef D. het volgende:
Dan laat ik je nog even in spanning, want ben even een paar uurtjes bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |