SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Same shit, different day
SC hopper present
suikertjequote:
Ik wilde stiekem even komen postenquote:
Vond ik ookquote:Op vrijdag 24 april 2015 00:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was een goed idee om broertje nog een paar uur te laten draaien
te laatquote:Op vrijdag 24 april 2015 00:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik wilde stiekem even komen posten
Jammer johquote:Op vrijdag 24 april 2015 00:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik wilde stiekem even komen posten
ik heb 1 collega die regelmatig meeluistert, maar die weet dit hel niet te vindenquote:Op donderdag 23 april 2015 23:58 schreef just me het volgende:
[..]geen ex collega's hier, laat me hier lekker mezelf zijn
quote:
Geen dankquote:Op vrijdag 24 april 2015 00:02 schreef Spezza19 het volgende:
Bedankt weer broertje! Ook voor verzoekje!
ik las het jaquote:Op vrijdag 24 april 2015 00:03 schreef Symphonic het volgende:
Voor wie het gemist heeft: mijn show van gisteren die door omstandigheden gisteren niet door on gaan gaat morgen plaatsvinden na Muis
broertjequote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 00:03 schreef Symphonic het volgende:
Voor wie het gemist heeft: mijn show van gisteren die door omstandigheden gisteren niet door on gaan gaat morgen plaatsvinden na Muis
Morgen heb ik geen tijdquote:Op vrijdag 24 april 2015 00:03 schreef Symphonic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |