Die heeft z'n handen al vol aan het T80 forumquote:
Je immer aanwezige afwezigheid zal gemist worden, Isa. Gelukkig hebben we de immer aanwezige afwezigheid van AR nog.quote:
De aanwezige afwezigheid van AR is vorige maand al omgezet is een afwezige aanwezigheid.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:26 schreef DO2 het volgende:
[..]
Je immer aanwezige afwezigheid zal gemist worden, Isa. Gelukkig hebben we de immer aanwezige afwezigheid van AR nog.
Lijkt me wel voldoende. Eens in de drie maanden mag je wat doen!quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Troost je: niet alles verandert. Ik blijf namelijk gewoon.
Mijn dank, lieve DO2quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:26 schreef DO2 het volgende:
Je immer aanwezige afwezigheid zal gemist worden, Isa. Gelukkig hebben we de immer aanwezige afwezigheid van AR nog.
Ja, maar met mijn toenemende reislust wordt het steeds moeilijker om mijn vakanties tussen die moderatiepieken door te plannen..quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lijkt me wel voldoende. Eens in de drie maanden mag je wat doen!
Ik heb geen hekel aan Grieken. Ook niet aan bankiers trouwens.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 05:42 schreef Mainport het volgende:
Over tot de orde van de dag.
WAT HEBBEN GRIEKEN EN BANKIERS GEMEEN?
Linkse mensen hebben een hekel aan bankiers. Rechtse mensen hebben een hekel aan Grieken. Zowel bankiers als Grieken zijn onderdeel van een verziekt systeem met perverse prikkels; a priori zijn het geen slechte mensen. Nu is de vraag: geven we het systeem de schuld of het subject? Wie subjecten haat moet consequent zijn.
quote:Op zondag 17 mei 2015 02:49 schreef Mainport het volgende:
Het is ongenuanceerd gesteld, maar de these erachter: dat je subjecten van een verziekt systeem niet de schuld mag geven, lijkt me niet iets om moe van te worden.
Hoe oud ben je nu officieel, MP?quote:Op maandag 18 mei 2015 16:26 schreef Mainport het volgende:
Vandaag gaan we het hebben over de individualisering van verantwoordelijkheid. Een betere wereld begint bij jezelf. Als je tegen dierenleed bent, is het aan jou om biologisch vlees te kopen. Ben je tegen milieuvervuiling, dan doe je het ganglicht uit als je de woonkamer binnenloopt. Op deze manier worden de problemen opgelost.
Ok. Dat is een mooie leeftijd om je over dat soort zaken druk te maken. Ik had bijna gedacht dat je je jeugd vergooit over allerlei zaken die triviaal zijn, terwijl je je dan toch met zoveel vreugdevoller zaken had kunnen bezighouden.quote:
Ik heb hem ook maar aangeschaft... ik ben zo mode gevoelig.quote:
If you can't beat them, join them.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:49 schreef Ringo het volgende:
Als je op een mooie avond met verre vrienden eerst en vooral over je werk wil praten, weet je zeker dat je het op een droevige manier van de grotemensenwereld aan het verliezen bent.
Ik was voor mijn werk in Rome en kwam veel subtiele memento mori's tegen die je deemoedig stemmen en die alles meteen relatief maken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:49 schreef Ringo het volgende:
Als je op een mooie avond met verre vrienden eerst en vooral over je werk wil praten, weet je zeker dat je het op een droevige manier van de grotemensenwereld aan het verliezen bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |