De gemotiveerd dommen zijn de schadelijksten.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:57 schreef Mainport het volgende:
Ik weet niet of het hier al langskwam, maar het CPB heeft geopperd kinderen te selecteren op hun motivatie in plaats van intelligentie, een hele enge gedachte.
http://www.cpb.nl/publica(...)onomische-uitkomsten
Nee. Ik heb dat vroeger wel een tijdje gedaan, maar ik vind het dood- en doodsaai.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:18 schreef DO2 het volgende:
Is pokeren eigenlijk niet iets voor jou, JAM? Er zijn een hoop (ex-) schakers die die overstap maken.
Het analytisch vermogen speelt daarbij ook een grote rol, en je wordt niet meteen afgerekend op een fout.
Er was een documentaire over professionele pokerspelers op TV. Dat leven wat zij leiden wordt dan door velen als heel mondaine en interessant gezien.quote:Op zondag 26 april 2015 02:32 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Nee. Ik heb dat vroeger wel een tijdje gedaan, maar ik vind het dood- en doodsaai.
Ik dacht dat het voordeel met poker juist te behalen was door heel precies te tellen welke kaarten er al gespeeld waren en op basis daarvan kansberekeningen te maken.quote:Op zondag 26 april 2015 13:00 schreef DO2 het volgende:
Tellen? Het is geen Black Jack, hoor. En kansberekening is maar een klein - zij het essentieel - onderdeel van het spelletje. En het moet ook een spelletje blijven. Professioneel pokeren is sowieso maar voor weinigen weggelegd, en hier helemaal niet aan de orde.
Nee, de enige kaarten die je te zien krijgt zijn die van jezelf (in NLH 2, in PLO 4 ) en het board (3,1,1) waar iedereen mee moet spelen.quote:Op zondag 26 april 2015 13:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik dacht dat het voordeel met poker juist te behalen was door heel precies te tellen welke kaarten er al gespeeld waren en op basis daarvan kansberekeningen te maken.
Ik ken zo'n jongen, inderdaad. Die speelde dan een uur of vijftig, zestig per week en kon daar, nou ja, het ene jaar redelijk, het andere jaar slecht, het derde jaar goed van rondkomen. Die zat dan niet met een paar kerels rond een tafel, maar achter zijn computer. Dood- en doodsaai inderdaad. Slopend ook, want het vergt behoorlijk wat van je concentratie. Onlangs heeft hij er (zeer verstandig, naar mijn idee) de brui aan gegeven en is hij op een kantoor gaan werken. Daar verdient hij misschien wat minder - het zal niet veel schelen - maar wordt hij wel blootgesteld aan daglicht, andere mensen, een normaal slaappatroon, etc.quote:Op zondag 26 april 2015 12:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er was een documentaire over professionele pokerspelers op TV. Dat leven wat zij leiden wordt dan door velen als heel mondaine en interessant gezien.
Feitelijk komt het erop neer om tot diep in de nacht met een paar kerels rond een tafel te zitten en vooral heel veel te tellen en kansberekenen. Een saaiere job kun je je haast niet voorstellen.
Aan het Lago Maggiore dus, mooie omgeving. Wat is daar nu te doen?quote:Op zondag 26 april 2015 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn uitzicht op dit moment:
[ afbeelding ]
Betaald door de Europese Unie. Volgende keer toch maar pro Europa stemmen.
Als je misdaden pleegt moet je zorgen voor medeplichtigen.quote:Op zondag 26 april 2015 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn uitzicht op dit moment:
[ afbeelding ]
Betaald door de Europese Unie. Volgende keer toch maar pro Europa stemmen.
Geen cluequote:Op zondag 26 april 2015 15:29 schreef PeteSampras het volgende:
Die documentaire zou ik nog wel willen zien. Weet je nog waneer en waar dat uitgezonden werd?
Voor mij: werk. Er zit een groot onderzoekscentrum van de Europese Unie hier in de buurt.quote:Op zondag 26 april 2015 16:20 schreef k_man het volgende:
[..]
Aan het Lago Maggiore dus, mooie omgeving. Wat is daar nu te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |