Laat maar weten of het goed spul is. Al weet ik niet of er ergens op het web een goed memcheckprogje rond drijft.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal eens kijken. Ik heb in 1 bak nu 2x4 zitten als het goed is, maar weet niet of dat lekker is, ding was instabiel bij mijn broertje, kan aan het ram liggen...
Ja, die zijn er wel, maar bak staat nu in de bergingquote:Op donderdag 23 april 2015 16:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Laat maar weten of het goed spul is. Al weet ik niet of er ergens op het web een goed memcheckprogje rond drijft.
Ach, ik heb er geen haast mee. Mijn trouwe bak draait prima. Als ik het deze maand niet erin zal zetten doe ik het de volgende maandquote:Op donderdag 23 april 2015 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die zijn er wel, maar bak staat nu in de berging.
Ik zal hem weer eens aansluiten, nadat ik mijn Mac heb geupgradedquote:Op donderdag 23 april 2015 17:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, ik heb er geen haast mee. Mijn trouwe bak draait prima. Als ik het deze maand niet erin zal zetten doe ik het de volgende maand
Nee, totaal nietquote:Op donderdag 23 april 2015 17:04 schreef Belsezar het volgende:
Merk je dat trouwens eigenlijk met de huidige programma's als jij er 96 in stopt? Ik neem aan dat er nog vrijwel niks voor geschreven is? Zeker voor de particuliere markt.
quote:Op donderdag 23 april 2015 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, totaal niet.
Al kan ik wel een enorme RAMdisk aanmaken van 20GB oid en een heel spel daarop zetten, dan heb je 0 laadtijden.
Yeps, je krijgt gewoon een Harddisk erbij waar je dus een spel op kan installeren. Nadeel is wel dat als je reboot je disk weg is, dus saves moet je wel even backuppenquote:Op donderdag 23 april 2015 17:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Dus dan plaats je in feite het hele spel in het geheugen ipv op de HD?
Dat is wel super! 0,0 laadtijd, briljant!quote:Op donderdag 23 april 2015 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, je krijgt gewoon een Harddisk erbij waar je dus een spel op kan installeren. Nadeel is wel dat als je reboot je disk weg is, dus saves moet je wel even backuppen.
Heb het nog nooit gedaan hoor, er zit nu nog maar 32GB inquote:Op donderdag 23 april 2015 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is wel super! 0,0 laadtijd, briljant!
Jammer van de saves maar als je dat eenmaal door hebt en vaak hebt gedaan is het routine natuurlijk.
Ik zou na de update dat toch wel meteen uitproberen met een game waarbij je lange laadtijden hebtquote:Op donderdag 23 april 2015 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gedaan hoor, er zit nu nog maar 32GB in.
Ja, ga ik ook wel doen, heb het programma wel al erop staan.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou na de update dat toch wel meteen uitproberen met een game waarbij je lange laadtijden hebt
Dat is ook 1 van de leuke dingen van knutselen met computers, je bent eigenlijk nooit klaarquote:Op donderdag 23 april 2015 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ga ik ook wel doen, heb het programma wel al erop staan.
Maar moet eigenlijk ook de SSD nog op een sata-kaart inbouwen ipv aan de interne bus nu etc...
Nou ja, dit is zo'n beetje het enige dat ik nog kan doen ermee, van Sata 3GB/s naar 6GB/s, al merk je daar in de praktijk ook niets van.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is ook 1 van de leuke dingen van knutselen met computers, je bent eigenlijk nooit klaar
Ik heb nu een quad 2.5 erin zitten, dat was toen ik hem kocht zowat het beste wat er was en gaat nu nog goed mee. Dus ik zou lekker de quad laten zitten als ik jou was.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dit is zo'n beetje het enige dat ik nog kan doen ermee, van Sata 3GB/s naar 6GB/s, al merk je daar in de praktijk ook niets van.
Dan is hij wel redelijk max pimped. Kan de CPU's nog upgraden van 2x quad core naar 2 x 6 core, maar dat is echt overkill en niet goedkoop.
Yep, lekker korte mouwtjes weerquote:
En morgen nog beter weerquote:
Morgen school tot 17.30quote:Op donderdag 23 april 2015 17:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En morgen nog beter weer
Ik ga morgen denk ik lekker in de tuin avondeten
Dat is minder, hopelijk pikt zaterdag wat goed weer van morgen meequote:
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 23 april 2015 18:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is minder, hopelijk pikt zaterdag wat goed weer van morgen mee
Toppertjequote:Op donderdag 23 april 2015 21:07 schreef Samzz het volgende:
Twee uurtjes behang trekken en ik heb de overloop, het toilet en een deel van één slaapkamer gehad.
IKEA-ding eindelijk in elkaar geschroefd. Zweet me kapotquote:Op donderdag 23 april 2015 21:07 schreef Samzz het volgende:
Twee uurtjes behang trekken en ik heb de overloop, het toilet en een deel van één slaapkamer gehad.
Is bijna niksquote:
Good boyquote:Op donderdag 23 april 2015 21:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
IKEA-ding eindelijk in elkaar geschroefd. Zweet me kapot
Dus wel goed bezigquote:Op donderdag 23 april 2015 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is bijna niks. Al heb ik ook de planken in de inbouwkast in de keuken eruit gehaald en het plakplastic eraf geragd
.
[..]
Good boy.
Ja, dat welquote:
Ik moet uitwerkingen maken voor gedragsproblematiek en grensoverschrijdend gedragquote:Op donderdag 23 april 2015 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Van 't weekend de keukenkasten schoonmaken en schuren.
Ik denk dat mijn weekend leuker isquote:Op donderdag 23 april 2015 21:47 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik moet uitwerkingen maken voor gedragsproblematiek en grensoverschrijdend gedrag
Jouw weekend is sowieso leukerquote:Op donderdag 23 april 2015 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn weekend leuker is. Zondag een strandrit maken...
Reminds me, eens even kijken hoe groot ik mijn strandfoto's af moet drukken.
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 23 april 2015 21:51 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jouw weekend is sowieso leuker
Die woorden alleen al bezorgen me kriebels
Sja wat moet je er van zeggen... Het was zoals ik verwacht had, vooral gewoon lang zitten. Zat wel bij het raam, dat was wel leuk. Maar doe mij toch maar een toestel zonder van die lawaaimachines eraan.quote:
Veel plezier in Rome iigquote:Op donderdag 23 april 2015 22:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja wat moet je er van zeggen... Het was zoals ik verwacht had, vooral gewoon lang zitten. Zat wel bij het raam, dat was wel leuk. Maar doe mij toch maar een toestel zonder van die lawaaimachines eraan.
Ik wist wel dat je het met me eens zou zijnquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoveel waarheid in zo'n klein plaatje.
Ik vind Don geen man met class, trouwensquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je het met me eens zou zijn
Ik vind class dan ook meer de uitstraling. Dat het verder een lul is, OK...quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Don geen man met class, trouwens. Cheater.
Ik vind class iets meer omvatten dan slechts uitstraling, maar ik snap jequote:Op vrijdag 24 april 2015 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind class dan ook meer de uitstraling. Dat het verder een lul is, OK...
Still... ik zou'em doen
Moest serieus hard lachen hieromquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind class iets meer omvatten dan slechts uitstraling, maar ik snap je.
En true.
Grow upquote:
quote:
As if, wat is daar in godesnaam het voordeel van?quote:
Het einde van de eerste afleveringquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]. Ik ben ook maar een vrouw met lustgevoelens.
Nee, echt, toffe serie. Bedankt voor 't aanraden.
Ik spreek alleen mijn persoonlijke voorkeur uitquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
As if, wat is daar in godesnaam het voordeel van?.
Dan voldoe ik niet aan je voorkeurquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik spreek alleen mijn persoonlijke voorkeur uit
Dat wist ik alquote:Op vrijdag 24 april 2015 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan voldoe ik niet aan je voorkeur.
Lang leve duidelijkheidquote:
Is daar al een topic voor?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede toevoegingquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:05 schreef Cue_ het volgende:
Maar dat is mijn afkeer voor dergelijke posts
Vrouw + rokje =![]()
![]()
Terwijl dat ook dit kan zijn: (natuurlijk ieder z'n smaak)Ik denk niet dat de gemiddelde user dat bedoelt wanneer hij Vrouw + rokje =SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
post.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
There should be!quote:
Klopt, maar toch, allergie vanuit mijquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:06 schreef Samzz het volgende:
Ik denk niet dat de gemiddelde user dat bedoelt wanneer hij Vrouw + rokje =![]()
post.
I get that.quote:
Ik vind 'm eigenlijk helemaal niet knap. Het is meer zijn uitstralingquote:
Ik ook. Het is de combiquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
I get that.
[..]
Ik vind 'm eigenlijk helemaal niet knap. Het is meer zijn uitstraling.
Dat zeg ik ook niet. Maar ik vind 'm ook niet knapquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook. Het is de combi
Het is nou ook weer geen lelijk propje ofzo
quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar ik vind 'm ook niet knap. Hij is wel aantrekkelijk.
Dan heb jij pech op Fok!, daar zitten blijkbaar alleen knappe mannenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou ook eigenlijk al niet van 'knappe' mannen. Veel te 'perfect'
Is dat zo?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan heb jij pech op Fok!, daar zitten blijkbaar alleen knappe mannen(op mezelf na natuurlijk, maar ik ben dan ook gewoon mezelf en geen internetheld o.i.d.).
Meestal wil ik het niet wetenquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:55 schreef Juup© het volgende:
Het is een acteur die een bepaalde persoon neerzet, ben soms wel eens benieuwd hoe die mensen "in het echt" zijn al weet je dat natuurlijk nooit bij iemand die acteur van beroep is
Geen 30 cm dus?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan heb jij pech op Fok!, daar zitten blijkbaar alleen knappe mannen(op mezelf na natuurlijk, maar ik ben dan ook gewoon mezelf en geen internetheld o.i.d.).
Je weet toch, op Fok! hebben alle mannen een leuter van giga afmetingen en zijn ze fotomodelquote:
Nou, het is dat je niet naar Den Haag wilt komen, maar anders...quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Je weet toch, op Fok! hebben alle mannen een leuter van giga afmetingen en zijn ze fotomodel(of lees ik misschien teveel baggertopics?
)
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, het is dat je niet naar Den Haag wilt komen, maar anders...
Zon ook alweer weg hierquote:
Hier is het nog wel zonnig en goed te doen buiten, maar ik had graag de komende dagen ook mooi weer gehad.quote:
Vrouwen, voor je de 1000 aantikt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vrouwen, voor je de 1000 aantikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vrouwen, voor je de 1000 aantikt?Voordat hij de 212 aantiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's ook al een mooie scorequote:
Appeltje eitjequote:
Relatie hoeft het toch niet te zijn/wordenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:25 schreef Juup© het volgende:
Vind ik veel, ik ben niet zo van de veelvuldige relaties
En ik neuk er ook niet op los, zo dan?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Relatie hoeft het toch niet te zijn/worden
Niet zo serieusquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
En ik neuk er ook niet op los, zo dan?
Wie wel hier verder dan?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
En ik neuk er ook niet op los, zo dan?
Ik kan alleen over mezelf spreken en dat valt reuze mee, op vorige weekend na danquote:
Jij bent zo'n beetje de gossipqueen van Fok! toch?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan alleen over mezelf spreken en dat valt reuze mee, op vorige weekend na dan.
Neuh, het meeste gaat aan me voorbij hoor tegenwoordigquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent zo'n beetje de gossipqueen van Fok! toch?
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, het meeste gaat aan me voorbij hoor tegenwoordig.
Ik doe net als de rest krampachtige, halfslachtige, deels mislukkende, deels lukkende pogingenquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:39 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Jij gaat mij toch niet vertellen dat jij nog een leven hebt buiten Fok! zeker?
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe net als de rest krampachtige, halfslachtige, deels mislukkende, deels lukkende pogingen.
Soms zit ik echt helemaal propvol en moet ik dingen afzeggen, en dan opeens is het hele weekend weer leeg en spreek ik met FOK!kers af ofzoquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms zit ik echt helemaal propvol en moet ik dingen afzeggen, en dan opeens is het hele weekend weer leeg en spreek ik met FOK!kers af ofzo.
Ah, dat doen vriendinnen van me ook wel eens, ziet er wel leuk uit idd om eens te doen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom is mijn sociale kring zo saainiemand wil mee prison escapen
prison escape of escape room? prison escape is vrij nieuw en kan alleen in een echte oude gevangenis in Rdam, lijkt me tofquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, dat doen vriendinnen van me ook wel eens, ziet er wel leuk uit idd om eens te doen.
wil jij met me mee doen dan?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geeneens een sociale kring meer
Ik sinds ik jaren geleden verhuisd ben ook niet echt meer, maar goed ik mis het op dit moment dan ook (soms) niet.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:42 schreef CherryLips het volgende:
iets met ontsnappen iig, was wel in een gevangenis geloof ik, zo'n escape room hebben ze ook gedaan dacht ik.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
prison escape of escape room? prison escape is vrij nieuw en kan alleen in een echte oude gevangenis in Rdam, lijkt me tofmaar goed ik heb een fascinatie voor gevangenissen
Even gegoogled.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom is mijn sociale kring zo saainiemand wil mee prison escapen
Je hebt ons toch?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet zo actief, mocht ik ooit opgesloten worden, vergeten ze waarschijnlijk dat ik er ben.quote:
ah ok, prison escape kan nml alleen op vastgezette dagen met een grote groep mensen maar is niks voor mn vriend bijvquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iets met ontsnappen iig, was wel in een gevangenis geloof ik, zo'n escape room hebben ze ook gedaan dacht ik.
Open een meetingtopic danquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah ok, prison escape kan nml alleen op vastgezette dagen met een grote groep mensen maar is niks voor mn vriend bijven geen zin om er alleen naartoe te gaan.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben niet zo actief, mocht ik ooit opgesloten worden, vergeten ze waarschijnlijk dat ik er ben.
Nee, een cel hoef ik niet van binnen te zien.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iets met ontsnappen iig, was wel in een gevangenis geloof ik, zo'n escape room hebben ze ook gedaan dacht ik.
das wel een ideequote:Op vrijdag 24 april 2015 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Open een meetingtopic dan. Zat mensen die meewillen denk ik. Of je gooit het in het mensen die mensen willen leren kennen topic als extra optie?
Ow, zo denk ik er niet eens over hoor, het is gewoon een soort live-versie van het spel The Roomquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee, een cel hoef ik niet van binnen te zien.
Aha.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, zo denk ik er niet eens over hoor, het is gewoon een soort live-versie van het spel The Room.
Zou dat mensen oproepen om mee te doen? Kom meeten, we gaan betalen om in een cel te gaan zitten.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Open een meetingtopic dan. Zat mensen die meewillen denk ik. Of je gooit het in het mensen die mensen willen leren kennen topic als extra optie?
Ja, daar gooien mensen meer hun "ik wil iets doen maar niemand wil/kan" ideetjes neer. Niet alles loopt of gaat door, maar veel welquote:Op vrijdag 24 april 2015 12:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
das wel een ideemeeting hoeft niet zo zeer maar dat mensen die mensen willen leren kennen lijkt me wel n optie
je gaat niet in een cel zitten he, tis een reality game dus je beweegt je door de gevangenis om te ontsnappen uit de gevangenis, niet uit de cel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou dat mensen oproepen om mee te doen? Kom meeten, we gaan betalen om in een cel te gaan zitten.
Hoewel, er zijn zat fokkers die betalen voor een fok abbo en zichzelf opsluiten in donkere kamertjes op hun zolders
Het is op dit moment best een populaire rage hoor, zie er best veel voorbijkomen op FB bijv.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou dat mensen oproepen om mee te doen? Kom meeten, we gaan betalen om in een cel te gaan zitten.
Hoewel, er zijn zat fokkers die betalen voor een fok abbo en zichzelf opsluiten in donkere kamertjes op hun zolders
Klinkt op zich wel leuk al vraag ik me af hoe ver het gaat. Kan je bijvoorbeeld een heuse gevangenisrel opzetten?quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je gaat niet in een cel zitten he, tis een reality game dus je beweegt je door de gevangenis om te ontsnappen uit de gevangenis, niet uit de cel.
Ik kende dit nog niet, van de escape the room wel. Een beetje hints/raadsels zoeken in een kamer enzo.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is op dit moment best een populaire rage hoor, zie er best veel voorbijkomen op FB bijv.
Ghehequote:Op vrijdag 24 april 2015 14:00 schreef Cue_ het volgende:
God man, in dat andere topic word je doodgegooid met deen
![]()
Ach, hier wil het wel eensquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Herinnert me er weer aan waarom ik daar nooit kom
Die vind ik een stuk minder storend.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, hier wil het wel eens's en
's regenen
2
gewoon net als ik hard aan het werk gaan, dan zie je dat siort dingen nietquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die vind ik een stuk minder storend.
Zeker icm de inhoud van de posts. Al dat gegeil nergens op ben ik ook wel beetje zat
Nouja soms zie ik er een bekende posten waar ik even mee wil ouwehoeren, maar heb daarna al snel spijtquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:20 schreef Juup© het volgende:
Ooo dat topic. Niet mijn plek, soms om wat te vervelen of zo maar verder niet.
Dat is waar, dan ga ik niet kijken in andere topicsquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:20 schreef DrMarten het volgende:
gewoon net als ik hard aan het werk gaan, dan zie je dat siort dingen niet
nog steeds geen half 5
Grote pik!quote:
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja soms zie ik er een bekende posten waar ik even mee wil ouwehoeren, maar heb daarna al snel spijt
Godverquote:
Waar zit jouw turboknop?quote:
Ja ik ook. Lijkt me echt leuk om te doen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is op dit moment best een populaire rage hoor, zie er best veel voorbijkomen op FB bijv.
Turboknop?quote:
Nou, voor die extra mile van 30 naar 35quote:
Ik woon in de mediterranee, dus bij mij gaat dat allemaal op z'n elfendertigst met een glaasje wijn erbij.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, voor die extra mile van 30 naar 35
quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik woon in de mediterranee, dus bij mij gaat dat allemaal op z'n elfendertigst met een glaasje wijn erbij.
quote:
Hiltonquote:
Die hebben we hier ook hoorquote:
Geniet ervan jijquote:
Over een paar uur pas, hoor. Maar lang weekend, yay.quote:
Zoveel hebben we er niet aan:quote:
Lang weekend is altijdquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over een paar uur pas, hoor. Maar lang weekend, yay.
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zoveel hebben we er niet aan:
Zaterdag, zondag en maandag:
Neerslagkans (%) 80 90 90
>>> booking.comquote:
Ik ben er ook wel aan toe. Jij helemaal kan ik me voorstellen, jaquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lang weekend is altijdAnd I could use one now
Dan heb je er idd geen last van, gelukkig heb ik ook zat andere dingen te doen als het met bakken uit de lucht komtquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik ga klussen
. Dus het weer interesseert me niet.
Ik had best een zware ochtend vanochtendquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel aan toe. Jij helemaal kan ik me voorstellen, ja.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik ga klussen
. Dus het weer interesseert me niet.
Daarom. Mijn ouders komen over voor 't weekend. Dus mooi een paar dagen samen klussen. Dan schiet het mooi op.quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:13 schreef Juup© het volgende:
[..]Hoe meer jij klust, hoe eerder het af is
Al een datum in het vooruitzicht wanneer het klaar is?quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Mijn ouders komen over voor 't weekend. Dus mooi een paar dagen samen klussen. Dan schiet het mooi op.
Nope.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al een datum in het vooruitzicht wanneer het klaar is?
Mwah. Misschien met nickelback.quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:43 schreef Samzz het volgende:
Wakker worden met Conquest of Paradise. Het kan erger.
Die McKroket vind ik ook erg lekkerquote:Op zaterdag 25 april 2015 00:40 schreef DrMarten het volgende:
Waarom is die mackroket zo goed? Teveel biet op en via de mac naar huis
Herkenbaar, ik werd eerst om een uur of 10 wakker en keek naar buiten en dacht neuh. Toen was het op eens 13:20.quote:
Blijft natuurlijk de vraag, wat doet de politie bij jou aan de deur?quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:04 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij stond er politie aan de deur toen ik stond te douchenIk dacht dat het m'n vader was dus ik roepen 'sta onder de douche!!!!'
Er wilde gisteravond een meisje van de flat aan de overkant springen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk de vraag, wat doet de politie bij jou aan de deur?
Gezelligquote:Op zaterdag 25 april 2015 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er wilde gisteravond een meisje van de flat aan de overkant springen.
Ik had er vol zicht op maar heb niks gezien, ging kijken wat die vrachtwagen buiten toch de hele tijd aan het doen was, maar dat was de brandweerwagen met een hoogwerkerquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er vol zicht op maar heb niks gezien, ging kijken wat die vrachtwagen buiten toch de hele tijd aan het doen was, maar dat was de brandweerwagen met een hoogwerker
quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, vier verdiepingen hoog. Ik vroeg me af of dat wel hoog genoeg was voor een gegarandeerd resultaat.quote:
Bah,das wel minderquote:Op zaterdag 25 april 2015 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet jij waarschijnlijk niet maar was ze onder invloed van iets?quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, vier verdiepingen hoog. Ik vroeg me af of dat wel hoog genoeg was voor een gegarandeerd resultaat.
Head down, yes.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, vier verdiepingen hoog. Ik vroeg me af of dat wel hoog genoeg was voor een gegarandeerd resultaat.
Geen idee, ik sprak de buurman gisteren die alles had gezien en die zei dat ze nogal agressief was geweest naar de politie. Ik zei ook dat als ze had willen springen, ze dat wel meteen gedaan hadquote:Op zaterdag 25 april 2015 14:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weet jij waarschijnlijk niet maar was ze onder invloed van iets?
Ik had "in een duikvlucht wel ja" getikt maar ik vond het wat te grofquote:
Maar je zou maar eens 'verkeerd' terechtkomen en de eerste minuut nog meemaken voordat je doodgaatquote:
Hopelijk is ze voor haar veiligheid een tijdje achter slot en grendel icm psychische hulp.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, ik sprak de buurman gisteren die alles had gezien en die zei dat ze nogal agressief was geweest naar de politie. Ik zei ook dat als ze had willen springen, ze dat wel meteen gedaan had
[Evil mode]quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je zou maar eens 'verkeerd' terechtkomen en de eerste minuut nog meemaken voordat je doodgaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/Evil mode]R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[Evil mode]DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/Evil mode]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ben je ook meteen van de aandachttrekkers af die net alsof doen.quote:
Ik zei ook al, ik hoop dat ze opgenomen wordt anders ligt ze morgen onder een trein.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ben je ook meteen van de aandachttrekkers af die net alsof doen.
Ja, ik was net natuurlijk niet serieus en zoals ik al eerder zei gaat ze hopelijk voor haar zelf voorlopig achter slot en grendel icm hulp.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei ook al, ik hoop dat ze opgenomen wordt anders ligt ze morgen onder een trein.
Ik denk dat m'n buurman me nu een beetje raar vindt.
En ik hoorde de brandweerwagen dus zo goed omdat ik in een voetgangersgebied woon met zo'n fijne paal die overdag omhooggaat, en brandweer en ambulance horen een zender te hebben maar die werkte dus niet, dus de brandweer kon er niet bijEn die stond dus de hele tijd met draaiende motor voor die paal en het galmt daar nogal. Maar ik ben pas na een kwartier gaan kijken.
Johquote:
Ga weg met jequote:Op zaterdag 25 april 2015 15:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JohEn jute? #throwbacktotheseventies
Maar ik vind mijnquote:Op zaterdag 25 april 2015 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga weg met je, ik heb het er niet op geplakt
.
Zit het op alle muren? Want dan ben je nog wel even bezig jaquote:Op zaterdag 25 april 2015 15:43 schreef Samzz het volgende:
Maar serieus. Welke idioot heeft ooit bedacht dat het een goed idee is jute aan muren te plakken.
Gelukkig niet zeg... Alleen in de woonkamer, en dat is er nu af. Op het stukje muur boven de gordijnroedes na, dat ga ik er morgen af halen. Boven op de slaapkamers weet ik niet wat voor meuk ze tegen de muur hebben geplakt, het lijkt op papier gemaakt van havermoutquote:Op zaterdag 25 april 2015 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zit het op alle muren? Want dan ben je nog wel even bezig ja
Havermoutquote:Op zaterdag 25 april 2015 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg... Alleen in de woonkamer, en dat is er nu af. Op het stukje muur boven de gordijnroedes na, dat ga ik er morgen af halen. Boven op de slaapkamers weet ik niet wat voor meuk ze tegen de muur hebben geplakt, het lijkt op papier gemaakt van havermout.
Ah, van dat fijne jaren 70/80 bouwbehang. Kutspul wat altijd veels te vast zit.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg... Alleen in de woonkamer, en dat is er nu af. Op het stukje muur boven de gordijnroedes na, dat ga ik er morgen af halen. Boven op de slaapkamers weet ik niet wat voor meuk ze tegen de muur hebben geplakt, het lijkt op papier gemaakt van havermout.
Ik krijg het er inderdaad nauwelijks afquote:Op zaterdag 25 april 2015 15:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ah, van dat fijne jaren 70/80 bouwbehang. Kutspul wat altijd veels te vast zit.
MEt een plamuurmes sneeën erin maken (ruitjes zeg maar) dan veel water erop smeren.. Dan komt het vaak redelijk los.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg het er inderdaad nauwelijks af![]()
.
M'n ouders komen vanavond en die hebben een stoomapparaat mee, dan zou het ook moeten lukken hoop ik. Maar echt, wat een troep. Had vandaag al flinke hoeveelheden water erop gemikt, m'n handen zaten helemaal onder de meukquote:Op zaterdag 25 april 2015 15:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
MEt een plamuurmes sneeën erin maken (ruitjes zeg maar) dan veel water erop smeren.. Dan komt het vaak redelijk los.
Met een stoomapparaat moet het ook lukken idd. Water erop smeren heeft met dat behang niet veel zin als het er niet goed in kan trekken. Vandaar de sneetjes maken in het behangquote:Op zaterdag 25 april 2015 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n ouders komen vanavond en die hebben een stoomapparaat mee, dan zou het ook moeten lukken hoop ik. Maar echt, wat een troep. Had vandaag al flinke hoeveelheden water erop gemikt, m'n handen zaten helemaal onder de meuk.
Dat water niet werkt heb ik ondervonden, jaquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met een stoomapparaat moet het ook lukken idd. Water erop smeren heeft met dat behang niet veel zin als het er niet goed in kan trekken. Vandaar de sneetjes maken in het behang
quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Werkt goed zo'n behangperforator.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
MEt een plamuurmes sneeën erin maken (ruitjes zeg maar) dan veel water erop smeren.. Dan komt het vaak redelijk los.
Hiquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:44 schreef xBubbles het volgende:
Samzzcheck je DM eventjes, als je wil
En natuurlijk hoi aan de rest!
Ik doe het wel gewoon op de ouderwetse manier, met een stoomapparaatquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Werkt goed zo'n behangperforator.
[ afbeelding ]
Duhquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe het wel gewoon op de ouderwetse manier, met een stoomapparaat.
No shitquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Duh
Dat ding maakt gaatjes in het behang waardoor de stoom beter het behang los kan weken.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
No shit. Is het daarvoor? Wie had dat gedacht bij het zien van al die puntjes op een rollend oppervlak met de naam behangperforator.
Graag, ik herken dat niet altijd even goedquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sarcasme? Moet ik een bordje ophouden?
Dat blijkt, Sheldonquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Graag, ik herken dat niet altijd even goed![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:30 schreef Belsezar het volgende:
Mijn moeder komt er net achter dat ze bij de ING ruim 75000(!) rentepunten heeft waar ze niks mee doet.
Zij: Bels, als je er wat mee wilt doen, ga je gang.
Ik:
Dat is één ding dat zeker isquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Meningen verschillen gelukkigMaar het personage wordt bizar goed neergezet door Jim Parsons
Yep, I have the best mom everquote:
Och pff, mensen zijn niet van suikerquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:06 schreef DrMarten het volgende:
Wil je even snel de stad in naar de kapper, raak je verstrikt in de Batavierenrace. Wel weer sneu voor de organisatie dat de finish compleet in het water lijkt te zijn gevallen gezien de bui waardoor ik ook zeiknat geregend ben
quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, I have the best mom ever
Ik heb meteen even een PME Legend tegoedbon van 50 euro besteld. Nog 72500 rentepunten te besteden
Tja. Mensen schijnen soms geen lol meer te kunnen maken als het b.v. wat minder weer is, het zou mij geen zak uitmaken of het regent of niet als ik maar lol hebquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och pff, mensen zijn niet van suiker.
Het is wel zo. Merk ik hier ook heel erg, als het mooi weer is zijn de gasten allemaal veel gemoedelijkerquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja. Mensen schijnen soms geen lol meer te kunnen maken als het b.v. wat minder weer is, het zou mij geen zak uitmaken of het regent of niet als ik maar lol heb
Finish van de Batavierenrace is een leuke happening. Wel zo leuk als dan het zonnetje schijnt. Vorig jaar hadden ze ook al stromende regen. Konden ze niet finishen op de sintelbaan op de campus omdat daar 10cm water op stond.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel zo. Merk ik hier ook heel erg, als het mooi weer is zijn de gasten allemaal veel gemoedelijker.
Dat vind ik op zich ook logisch, mooi weer maakt de mensen vrolijk.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel zo. Merk ik hier ook heel erg, als het mooi weer is zijn de gasten allemaal veel gemoedelijker.
Zwemmen?quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Finish van de Batavierenrace is een leuke happening. Wel zo leuk als dan het zonnetje schijnt. Vorig jaar hadden ze ook al stromende regen. Konden ze niet finishen op de sintelbaan op de campus omdat daar 10cm water op stond.
Mwa, vind die dingen nooit zo boeiendquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Finish van de Batavierenrace is een leuke happening. Wel zo leuk als dan het zonnetje schijnt. Vorig jaar hadden ze ook al stromende regen. Konden ze niet finishen op de sintelbaan op de campus omdat daar 10cm water op stond.
Heb er ook vaak genoeg in korte broek gestaanquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, vind die dingen nooit zo boeiend. Of het nu regent of de zon schijnt. Misschien moeten ze maar eens naar een andere datum gaan kijken als het ieder jaar in het water valt
.
Nou, dan is een beetje regen ook geen drama dus.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb er ook vaak genoeg in korte broek gestaan
Ik sta binnenkort op 100.000, zie ik jouw hoeveelheid postings (224.847)quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dan is een beetje regen ook geen drama dus.
Goh, wie weet.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik sta binnenkort op 100.000, zie ik jouw hoeveelheid postings (224.847)
En dat terwijl ik al 6 jaar langer op Fok! rond hang, zou ik dan toch iets van een leven hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |