gister lagen er ook zat op de 'rommel' marktquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben iemand die persé liever zijn games op disc heeft![]()
En op Marktplaats staan ze voor rond de 2 tientjes.
Naast de Feyenoord shirts.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gister lagen er ook zat op de 'rommel' markt
dan was je zeker in de verkeerde stad ?quote:
Call of duty 1 en 2 destijds kapotgespeeld op de pc, maar sinds ze met deze onzin zijn begonnen kijk ik er niet eens meer naar.quote:Op zondag 26 april 2015 17:49 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt mensen boven de 12 die dat wel leuk vinden
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hier al 1000 keer gezegd maar wat is een Valiant Hearts een mooie belevingHeeft ook m'n interesse in de eerste wereldoorlog wat meer aangewakkerd.
Ik zit nog helemaal in het begin. Misschien een uurtje of 8 onderweg.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je het gevechtssysteem onder de knie krijgt valt het nog mee
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hier al 1000 keer gezegd maar wat is een Valiant Hearts een mooie belevingHeeft ook m'n interesse in de eerste wereldoorlog wat meer aangewakkerd.
Je doet er idd goed aan om veel te grinden . Welk beginwapen heb je ?quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zit nog helemaal in het begin. Misschien een uurtje of 8 onderweg.
Op dit moment is de Cleric Beast nog te moeilijk, dus ik ben maar wat aan het levelen om wat sterker te worden.
Hunter Axe. Die heb ik nu twee keer geupgrade.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je doet er idd goed aan om veel te grinden . Welk beginwapen heb je ?
Ook je strength en endurance ? die zijn erg belangrijk als je dat beest wilt verslaanquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hunter Axe. Die heb ik nu twee keer geupgrade.
Wat is daar raar aan? Ik had precies hetzelfde. Ik wist eerst vrij weinig van de 1e WW, maar dankzij die game wou ik er meer van weten.quote:
Strength is nu 16 en Endurance 14quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook je strength en endurance ? die zijn erg belangrijk als je dat beest wilt verslaan
Dat was inderdaad mijn plan. Strenght, Health en Endurance naar twintig.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allebei naar 20health ook over de 15
Dan moet je het wel redden als het goed is . En op zijn kop knallen zodat ie even de knieën gaat. Kan je een paar visceral op hem doen voor veel schadequote:Op dinsdag 28 april 2015 19:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was inderdaad mijn plan. Strenght, Health en Endurance naar twintig.
Daarna de shortcut direct naar dat beest toe met 10 molotov's onder m'n arm.
Alleen is mijn gun nog behoorlijk kut.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet je het wel redden als het goed is . En op zijn kop knallen zodat ie even de knieën gaat. Kan je een paar visceral op hem doen voor veel schade
Gun is niet echt belangrijk als je schade wilt aanrichten. Het is vooral bedoeld om de tegenstander te stunnen en daarvoor moet vooral de timing goed zijnquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alleen is mijn gun nog behoorlijk kut.
Dat het een triest knulletje is.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:30 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
quote:Warner Bros. Interactive Entertainment and DC Entertainment today announced the Season Pass and Premium Edition for Batman™: Arkham Knight, the epic conclusion to the award-winning Arkham trilogy from Rocksteady Studios. Both the Batman™: Arkham Knight Season Pass and Batman™: Arkham Knight Premium Edition are now available for pre-order from participating retailers. The Season Pass is priced at £32.99 and the Premium Edition, which includes both the Season Pass and the main game, is priced at £87.98 for console, and £67.98 for PC.
Ze maken een doorstartquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ook Gameshop Twente failliet![]()
Voorlopig maar even voorzichtig zijn met pre-orders, Gameshop Twente was een grote en betrouwbare winkel in Nederland.
Nee, gewoon een horloge met plastic bandjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |