Super sonic acrobatic rocket powered battle carsquote:Op zondag 26 april 2015 19:15 schreef poker4lifee het volgende:
code gekregen voor die rocket league beta. wel grappig, had een paar potjes dat supersonic battle cars ofzo gespeeld op ps3 ooit, en dit dus het vervolg erop.
denk alleen dat je het best snel zat bent
quote:Op maandag 27 april 2015 14:38 schreef Drankster het volgende:
Paint in Black in de trailer gooien maar niet Vietnam als setting gebruiken.
Paint IT Black, en Arkham Knight is een vervolg op Arkham City.quote:Op maandag 27 april 2015 15:05 schreef Drankster het volgende:
Is Arkham Knight een vervolg? Heb alleen Arkham Asylum gespeeld.
R.I.Pquote:Op maandag 27 april 2015 16:40 schreef Buitendam het volgende:
Zojuist het Bloodborne/Last of us/Order1886 pakket gehaald. Duik nu meteen in Bloodborne.
The Order als laatste doen. Save the best for last.quote:Op maandag 27 april 2015 16:40 schreef Buitendam het volgende:
Zojuist het Bloodborne/Last of us/Order1886 pakket gehaald. Duik nu meteen in Bloodborne.
Die lijkt me juist het minst. Bloodborne en last of us ging het me om. Deze pack was goedkoper dan los.quote:Op maandag 27 april 2015 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
The Order als laatste doen. Save the best for last.
quote:Op maandag 27 april 2015 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
The Order als laatste doen. Save the best for last.
De Remasters schijnen aan het eind van het jaar te komen, dat lijkt me redelijk raar als AK over twee maanden al uitkomtquote:Op maandag 27 april 2015 15:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Paint IT Black, en Arkham Knight is een vervolg op Arkham City.
Van zowel Arkham Asylum en Arkham City komen nog HD remasters/remakes aan.
Arkham Origins was een prequel, een soort Year 1/2, van Batman in zijn eerste periode.
Had beter andersom kunnen zijn... Maar dan ook alle 3 niet en niet maar 2quote:Op maandag 27 april 2015 20:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
De Remasters schijnen aan het eind van het jaar te komen, dat lijkt me redelijk raar als AK over twee maanden al uitkomt
Haha die chef uit je uiquote:Op maandag 27 april 2015 16:40 schreef Buitendam het volgende:
Martin de Eurokokquote:Op maandag 27 april 2015 21:46 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha die chef uit je ui![]()
Wie is dat ook alweer?
Iedereen lekker Koningsdag gevierd?![]()
23 juni. Over remasters is namelijk niets gezegd toch? Ja, fanboys en geruchten en zulksquote:Op maandag 27 april 2015 20:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
De Remasters schijnen aan het eind van het jaar te komen, dat lijkt me redelijk raar als AK over twee maanden al uitkomt
Ziet er precies uit als een ge-upgrade speeltuin zoals JC2quote:
Niet zo'n zin in point & click maar het is van de makers van Psychonauts en Brutal legend zie ik. Dat beloofd wel wat. het doet me ook een beetje aan day of the tentacle denken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:52 schreef poker4lifee het volgende:
Broken Age deze week uit, heb zo'n gevoel dat het wel wat voor jou is @Miauwreviews ook erg positief
Dit is wel een spel voor jou en die defokkingfokker negertquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Niet zo'n zin in point & click maar het is van de makers van Psychonauts en Brutal legend zie ik. Dat beloofd wel wat. het doet me ook een beetje aan day of the tentacle denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |