Zozo goeie deal deze!quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:31 schreef Yi-Long het volgende:
Uitverkoop bij Bart Smit en MyCom/Dixons. O.a. Far Cry 4 voor 36¤ te koop bij Bart Smit.
Nu maar hopen dat het niet net zo'n teleurstelling wordt als Rage.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]Ik ook niet
Trouwens net de nieuwe trailer van Mad Max gezien
edit: zie net dat iemand deze al had gepost![]()
Je moet dat ''kinderachtige'' eigenlijk ook vergeten en juist het verhaaltje volgen. Dan is het echt wel een mooi spelletje. Super mooie muziek ook en het einde is super gedaanquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Vandaag maar begonnen aan Valiant Hearts, gelijk de eerste episode uitgespeeld, wat een gameBevalt stukken beter dan ik verwacht had.
Ik vind er niks kinderachtigs aan.... het verhaal is prachtig, de visuele stijl ookquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:19 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Je moet dat ''kinderachtige'' eigenlijk ook vergeten en juist het verhaaltje volgen. Dan is het echt wel een mooi spelletje. Super mooie muziek ook en het einde is super gedaan![]()
![]()
Jammer dat het zo kort was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
co-op schijnt tof te zijnquote:
Zal hem op de lijst zetten, maar denk dat die helaas wegvalt tegen de andere toppersquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
co-op schijnt tof te zijn
had deze laats bij zavvi gekocht voor 35
Nee maar veel mensen vinden dat wel heb ik zo'n idee. Daarom laten ze de game liggen, maar je gaat dan echt een mooie game missenquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:20 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik vind er niks kinderachtigs aan.... het verhaal is prachtig, de visuele stijl ook
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:29 schreef Jimbo het volgende:
never alone was ook mooiDie wil ik ook nog weleens spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:43 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Nee maar veel mensen vinden dat wel heb ik zo'n idee. Daarom laten ze de game liggen, maar je gaat dan echt een mooie game missenIn het begin moest ik eventjes wennen, maar dat was heel gauw weg en ik genoot er echt van
Helaas wel een korte game.
[..]
Die wil ik ook nog weleens spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:51 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]Hmm ok. Binnenkort eens kopen en zien wat het gaat wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is nu gratis op ps+quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:41 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hmm ok. Binnenkort eens kopen en zien wat het gaat worden
http://blog.us.playstatio(...)pists-coming-to-ps4/quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:53 schreef Rijst het volgende:
The Escapists is een indie die ik zou kopen. Alleen hij is niet voor de ps4
kort? Je bent er toch een goede 6 tot 8 uur mee bezig.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:19 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Je moet dat ''kinderachtige'' eigenlijk ook vergeten en juist het verhaaltje volgen. Dan is het echt wel een mooi spelletje. Super mooie muziek ook en het einde is super gedaan![]()
![]()
Jammer dat het zo kort was
Hopelijk een ps+ game voor komende maandquote:Op zondag 26 april 2015 00:58 schreef Chrizs het volgende:
[..]
http://blog.us.playstatio(...)pists-coming-to-ps4/
Zou niet weten waarom.quote:Op zondag 26 april 2015 07:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb zin in de witcher, maar stiekem ook bang dat die gaat tegenvallen..
Ja leuk een nes gamequote:Op zondag 26 april 2015 09:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hopelijk een ps+ game voor komende maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |