De fok fokken is het enige wat ik kan.quote:
Jouw UIquote:
Ben ik het wel mee eensquote:
olololololoquote:
Vanavond maar weer.quote:
Het is daar zowaar nog saaier.quote:
Dat is juist en tevens correct.quote:
Wij zijn met zijn tweeën.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
das echt een kliekje van 3 personen ofzo
Iedereenquote:
In het verzet zeker.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dacht dat wij een geheime relatie hadden
quote:Op donderdag 23 april 2015 16:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
"hadden"quote:Op donderdag 23 april 2015 16:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Geen idee, Limburglanders?quote:
Wiskundequote:Op donderdag 23 april 2015 16:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik stel wiskunde voor, debieltje begint er steeds over namelijk.
quote:
Ik ben er ook geen fan van.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik stel wiskunde voor, debieltje begint er steeds over namelijk.
Goed verhaal.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb ik al mijn goonz komen jou opzoeken
Dat las ik net ookquote:Op donderdag 23 april 2015 16:28 schreef Ro-ald het volgende:
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
Leg uit.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:28 schreef Ro-ald het volgende:
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
quote:Op donderdag 23 april 2015 16:29 schreef Ro-ald het volgende:
tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! - QotSA
Pieuwpidix1000
Wie?quote:
Queens of the Stone Age is wel nice.quote:
Jij voelt je wel heel wat he?quote:Op donderdag 23 april 2015 16:31 schreef Amoeba het volgende:
Leg nu uit waarom je mijn sig emogiffed waardeloos stuk vreten.
Nou succesquote:Op donderdag 23 april 2015 16:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik geloof in mezelf en niet in mensen zoals jij.
Dit was echt ziek.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Queens of the Stone Age is wel nice.
De maatschappij is beter af zonder jou.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik hoef niets uit te leggen als jij mij een waardeloos stukvreten noemt kneus.
Nu nog even zo'n Charlie Chaplin muziekje eronder.quote:
Hoezo dat? Ik werk gewoon en krijg salaris.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
De maatschappij is beter af zonder jou.
Je profileert je als een of andere dikke loser. Ik zeg dat je een waardeloos stuk vreten bent, en de wereld is ineens te klein. Ondertussen emogif je zo ongeveer alles wat met mij te maken heeft maar dat kan gewoon.quote:Op donderdag 23 april 2015 16:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik werk gewoon en krijg salaris.
Ik ben Amoeba en ik vind mijzelf heel wat want ja kan 30 K salaris krijgen en daar moet ik stoer over doen en ik moet steeds zeggen dat ik naar de universiteit ga.
Als jij eerst je feiten gewoon goed hebt dan pas mag je weer komen pratenquote:Op donderdag 23 april 2015 16:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je profileert je als een of andere dikke loser. Ik zeg dat je een waardeloos stuk vreten bent, en de wereld is ineens te klein. Ondertussen emogif je zo ongeveer alles wat met mij te maken heeft maar dat kan gewoon.
Jij komt er wel!
Want wat is er precies mis met mijn voorstelling van zaken?quote:Op donderdag 23 april 2015 16:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als jij eerst je feiten gewoon goed hebt dan pas mag je weer komen praten
Chilllquote:
Ik wist 'tquote:Op donderdag 23 april 2015 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
kun je hasj voor me meenemen crip?
Wil je dat ik opgepakt word ofzoquote:Op donderdag 23 april 2015 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
kun je hasj voor me meenemen crip?
Even serieus zo zijn ze wel daar tegen me. Wij gaan gwn naar fam en dan hoor je iedereen zeggen als ik loop door dorp/stadje ''ze komt uit nederland'' op zo'n jaloerse manier. Ik ken hun niet eens 's.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
Dan roepen de Marokkanen naar crip GA TERUG NAAR JE EIGEN LAND
behalve op fokquote:Op donderdag 23 april 2015 17:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Even serieus zo zijn ze wel daar tegen me. Wij gaan gwn naar fam en dan hoor je iedereen zeggen als ik loop door dorp/stadje ''ze komt uit nederland'' op zo'n jaloerse manier. Ik ken hun niet eens 's.
Of als ik daar loop om te winkelen zien ze op een of andere manier meteen dat ik uit Nederland kom en proberen ze me af te zetten
Ik word nergens geaccepteerd
Haha raarquote:Op donderdag 23 april 2015 17:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Even serieus zo zijn ze wel daar tegen me. Wij gaan gwn naar fam en dan hoor je iedereen zeggen als ik loop door dorp/stadje ''ze komt uit nederland'' op zo'n jaloerse manier. Ik ken hun niet eens 's.
Of als ik daar loop om te winkelen zien ze op een of andere manier meteen dat ik uit Nederland kom en proberen ze me af te zetten
Ik snap dat wel een beetje.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:14 schreef Crip het volgende:
[..]
wnr ga je naar spanje danquote:Op donderdag 23 april 2015 17:15 schreef Ro-ald het volgende:
Ik neem in juni wel Spaanse hasj mee wp
Dat is precies de reden waarom ze zo doen.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:15 schreef Crip het volgende:
Maaaaar desondanks zijn de Marokkanen in Marokko 3646846x leuker dan hier.
Zo doen wij toch ook tegen Nederlanders die in het buitenland wonen.quote:
Zo'n boerendorp waar wij wonen in Marokko kun je moeilijk vergelijken met de stad. Zijn net Amish people ofzo ze weten niet eens 's wie Beyonce is.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom ze zo doen.
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 17:15 schreef Ro-ald het volgende:
Ik neem in juni wel Spaanse hasj mee wp
quote:Op donderdag 23 april 2015 17:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo'n boerendorp waar wij wonen in Marokko kun je moeilijk vergelijken met de stad. Zijn net Amish people ofzo ze weten niet eens 's wie Beyonce is.
beterquote:Op donderdag 23 april 2015 17:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga 6 dagen naar Benidorm een vriend van mij werkt daar
Ach man in Marokko moeten ze niet jaloers zijn, ze denken echt dat Nederland een paradijs is daar. Ze leven daar veel leuker en vrijer dan hier. Het is dat ik slecht arabisch kan en geen berbers en ook geen frans anderszou ik daar wel willen werken later.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jaloezie vanuit Marokko, en vanuit Nederland is het juist weer nationalisme cq racisme.
Saai.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Misschien komt hij dan terug????
Misschien gaat hij in Mei al die kant op????? bijdehandje
Ik ga dit jaar naar Edinburgh, België en Nieuw Zeeland. Noem mij maar saai.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Probeer me een beetje in jou in te leven HAHAHAHHAHAHA
Limburg daar is het toch altijd wat warmer in de zomer.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil nog wel naar de zon in juli ofzo, moet nog even bedenken waarheen.
heel misschien naar zuid afrikaquote:Op donderdag 23 april 2015 17:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar naar Edinburgh, België en Nieuw Zeeland. Noem mij maar saai.
Ik bedoel het leven is duur daar.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Buiten het seizoen vliegen. Er staat trouwens wel alleen maar duiken op het programma.
Scheelde van de week 12 graden iddquote:Op donderdag 23 april 2015 17:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Limburg daar is het toch altijd wat warmer in de zomer.
Tsjechiequote:Op donderdag 23 april 2015 17:25 schreef wietparkiet het volgende:
beter gewoon oostblokland
alles goedkoop en shit en mooie omgeving
Lijkt me op zich ook nog wel eens mooi. Ik zou dan niet alleen de steden willen zien en als je momenteel buiten die steden komt lynchen ze je waar je bij staat volgens mij.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heel misschien naar zuid afrika
Als je in een toeristisch centrum uitgaat in bijvoorbeeld Barcelona wel.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:25 schreef Ro-ald het volgende:
Is Spanje duur qua eten/drankjes uitgaan?
Daarom met mensen gaan die ervoor zorgen dat je niet gelynchd wordtquote:Op donderdag 23 april 2015 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lijkt me op zich ook nog wel eens mooi. Ik zou dan niet alleen de steden willen zien en als je momenteel buiten die steden komt lynchen ze je waar je bij staat volgens mij.
Zit ik al twee zomers over te denken sinds ik in Krakau ben geweest. Bulgarije/Tjechië oid.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:25 schreef wietparkiet het volgende:
beter gewoon oostblokland
alles goedkoop en shit en mooie omgeving
Krakauquote:Op donderdag 23 april 2015 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zit ik al twee zomers over te denken sinds ik in Krakau ben geweest. Bulgarije/Tjechië oid.
Tsjechië is echt tof maar moet je niet in hartje praag gaan zitten ofzoquote:Op donderdag 23 april 2015 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zit ik al twee zomers over te denken sinds ik in Krakau ben geweest. Bulgarije/Tjechië oid.
lebaraquote:Op donderdag 23 april 2015 17:32 schreef Crip het volgende:
Ben aan het uitzoeken welk mobiel internet provider het beste is in Marokko. Fucking hun sites allemaal in het Frans :/
Ik ben daar ook 2x met m'n ouders geweest ofzo. Evenals Kroatië, Slovenië en Hongarije. Toffe shit daarquote:Op donderdag 23 april 2015 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Tsjechië is echt tof maar moet je niet in hartje praag gaan zitten ofzo
Maar hier toch wel, daar gaat het om.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat bestaat daar helemaal niet volgensmij
Tsjechie kost sowieso geen drolquote:Op donderdag 23 april 2015 17:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben daar ook 2x met m'n ouders geweest ofzo. Evenals Kroatië, Slovenië en Hongarije. Toffe shit daarOok veel lekker rustige restaurantjes waar je nog een beetje fatsoenlijk niet te duur kunt eten.
..quote:Op donderdag 23 april 2015 17:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar hier toch wel, daar gaat het om.
Ik heb er ook geen verstand van.quote:
ja maar is niet voordeligquote:Op donderdag 23 april 2015 17:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat bestaat daar helemaal niet volgensmij
Ik heb een Nokia 3410.quote:
Trek eraan, dan krijg je spul.quote:
dat wordt nachttrein pakkenquote:Op donderdag 23 april 2015 17:40 schreef Ro-ald het volgende:
Ik vlieg 1 juni al om 06:55 vanaf Schiphol en dan ben ik om 09:35 bij Alicante
Dat is niet zo handig.quote:
allemaal tegelijk innemenquote:Op donderdag 23 april 2015 17:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hertog Jan.
Zat drugs in huis. Voldoende alcohol, LSD en wiet om de nacht door te komen
Lekker, lekker.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hertog Jan.
Zat drugs in huis. Voldoende alcohol, LSD en wiet om de nacht door te komen
Geen geld en wilde niet van m'n spaarrekening want morgen salaris enzo.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan er supermarkten
Waar kan je uit kiezen?quote:Op donderdag 23 april 2015 17:45 schreef Amoeba het volgende:
Dago welke plaat zal ik eens opzetten man
Ja.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geen geld en wilde niet van m'n spaarrekening want morgen salaris enzo.
DUO komt ook morgen he?
Geogaddi heb ik wel eens geluisterd, met een FOK! luistersessie volgens mij. Vond er niet zoveel aan denk ik, nooit meer naar geluisterd namelijk.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Boards of Canada zie ik hier al staan
Luister eens Music has the Right to Childrenquote:Op donderdag 23 april 2015 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geogaddi heb ik wel eens geluisterd, met een FOK! luistersessie volgens mij. Vond er niet zoveel aan denk ik, nooit meer naar geluisterd namelijk.
Andere keer. Eens kijken of er al wat te eten is.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Luister eens Music has the Right to Children
Nog thuis wonenquote:Op donderdag 23 april 2015 17:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Andere keer. Eens kijken of er al wat te eten is.
Lekker goedkoop, eigen zolder. Mij hoor je niet klagen.quote:
quote:
Niet naar de supermarkt kunnen, omdat geen geld, omdat op zichzelf woontquote:
Deze man weet van wantenquote:Op donderdag 23 april 2015 17:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker goedkoop, eigen zolder. Mij hoor je niet klagen.
Jij weetquote:Op donderdag 23 april 2015 18:01 schreef Makoto het volgende:
[..]
Niet naar de supermarkt kunnen, omdat geen geld, omdat op zichzelf woont
Geld zat maar had 't allemaal overgemaakt naar m'n spaarrekening omdat ik verder niks meer nodig dacht te hebben tot m'n salaris kwam. Nu heb ik zin in een zak chips en is het zo'n innerlijke tweestrijd jeweet.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:01 schreef Makoto het volgende:
[..]
Niet naar de supermarkt kunnen, omdat geen geld, omdat op zichzelf woont
Spaargeld is geen geld, staat niet voor niets 'spaar' voor.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geld zat maar had 't allemaal overgemaakt naar m'n spaarrekening omdat ik verder niks meer nodig dacht te hebben tot m'n salaris kwam. Nu heb ik zin in een zak chips en is het zo'n innerlijke tweestrijd jeweet.
quote:Op donderdag 23 april 2015 18:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ondertussen zit ik aan allerlei speciaalbieren.
Dus heb ik geen geld. Mooi, jij je zin. Ik heb al gegeten vanavond en anders bak ik wel een eitje.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:03 schreef Makoto het volgende:
[..]
Spaargeld is geen geld, staat niet voor niets 'spaar' voor.
Hoezo verneuk ik mijn leven?quote:Op donderdag 23 april 2015 18:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
En intussen verneuk je tig jaar van je leven bij je oudersdoei
Eetse pik!quote:
Ik houd niet zo van mensen.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:08 schreef Makoto het volgende:
Hoe kan het toch dat moebs het zo vaak aan de stok heeft met anderen? Ligt het aan hem, of alle anderen?
H O E I S H E T M E T J O U?quote:
Dat verklaard een hoop. Dankquote:
Herkenbaar, ik heb het zuur man :Squote:
Verklaart*quote:
Theorie =/= praktijkquote:Op donderdag 23 april 2015 18:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Verklaart*
Tevens, ik beheers de theorie perfect. Ik weet precies hoe ik aardig en open kan zijn. Evenzo weet ik perfect hoe ik beleefd en bot kan zijn.
Ik kies m'n vrienden uit.
Vrienden op een internetforum zijn niet zo noodzakelijk toch? Eveneens als 'vijanden' natuurlijk.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:10 schreef Amoeba het volgende:
Verklaart*
Tevens, ik beheers de theorie perfect. Ik weet precies hoe ik aardig en open kan zijn. Evenzo weet ik perfect hoe ik beleefd en bot kan zijn.
Ik kies m'n vrienden uit.
Tot je mam thuiskomtquote:Op donderdag 23 april 2015 18:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in je eentje in gezinswoning wonen is chiller
Geen idee, je weet toch zo'n branderige slokdarm.quote:
True that. Ik heb vrienden genoeg. Ik word ook regelmatig voor feesten enzo uitgenodigd, maar ik voel niet zo de urgente behoefte om altijd te gaan.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:11 schreef Makoto het volgende:
[..]
Vrienden op een internetforum zijn niet zo noodzakelijk toch? Eveneens als 'vijanden' natuurlijk.
Ik verneuk het ook wel eens.quote:
Renniequote:Op donderdag 23 april 2015 18:12 schreef Makoto het volgende:
[..]
Geen idee, je weet toch zo'n branderige slokdarm.
Neem ook wat voor mij meequote:Op donderdag 23 april 2015 18:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
True that. Ik heb vrienden genoeg. Ik word ook regelmatig voor feesten enzo uitgenodigd, maar ik voel niet zo de urgente behoefte om altijd te gaan.
[..]
Ik verneuk het ook wel eens.
Even douchen, daarna ben ik terug met 420 blaze it![]()
Tot over 20 minuten!
Ja het ik nietquote:
Dan moet ik naar buitenquote:Op donderdag 23 april 2015 18:17 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan koop je ze 14.gif
Drink sojamelk, dat helpt vaak wel.
Sojamelk welquote:Op donderdag 23 april 2015 18:20 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Je gaat niet zeggen dat je beide niet in huis hebt he
Neeeennquote:Op donderdag 23 april 2015 18:21 schreef RadioSlut het volgende:
Heb je weleens meloenmelk op Makoto?
Ooooh zeg dat dan, ik dacht hoe hebben ze nou weer meloenmelk kunnen modificerenquote:Op donderdag 23 april 2015 18:23 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan drink je dat.
Meloenmelk is sojamelk met meloensmaak
Fucking lekker
Niet teveel man. Dat is echt slecht voor, mocht je nu over koemelk praten dan.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:24 schreef Geo4kant het volgende:
Vandaag nog een halve liter melk op![]()
moet ik echt weer eens meer gaan drinken.
Leek me niet meer dan logisch toch :pquote:Op donderdag 23 april 2015 18:24 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ooooh zeg dat dan, ik dacht hoe hebben ze nou weer meloenmelk kunnen modificeren. Nee, wel heb ik vaak banaan
Boeiend, dood ga je tochquote:Op donderdag 23 april 2015 18:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Niet teveel man. Dat is echt slecht voor, mocht je nu over koemelk praten dan.
Ja, maar liever dood zonder bot-erosie, hart- en vaat ziekten, en die ziekte van Crohn.quote:
Half volle houdbare melk.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Niet teveel man. Dat is echt slecht voor, mocht je nu over koemelk praten dan.
Dat is voor iedereen anders.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:28 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, maar liever dood zonder bot-erosie, hart- en vaat ziekten, en die ziekte van Crohn.
Eten nu helaas niet meer nee, toen er nog geen genetisch gemodificeerd voedsel was wel. Nu helaas welquote:Op donderdag 23 april 2015 18:30 schreef RadioSlut het volgende:
Leven en eten is helaas niet zonder risico.
Waarom is dat zo slecht dan? En bij hoeveel qua consumptie moet je uitkijken?quote:Op donderdag 23 april 2015 18:30 schreef Makoto het volgende:
Ja koemelk dus, maar ik ben weer moraalridder aan het uithangen. Ik stop al
Krijg er altijd zoveel slijm van in mn keel.quote:
2 glazen melk per dag is relatief veel, het zorgt o.a voor bontontkalking.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom is dat zo slecht dan? En bij hoeveel qua consumptie moet je uitkijken?
MAar tegenwoordig krijg je overal wat van.. ik ga er gewoon vanuit dat ik sowieso al kanker krijg.
Het witte gevaar.quote:
Daarom. Als je echt niks slechts binnen wilt krijgen dan moet je maar op een hippie boerderij gaan wonen waar ze zelf alles maken en verbouwen.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:31 schreef Makoto het volgende:
[..]
Eten nu helaas niet meer nee, toen er nog geen genetisch gemodificeerd voedsel was wel. Nu helaas wel
Had het graag gedaan maar helaasquote:Op donderdag 23 april 2015 18:34 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Daarom. Als je echt niks slechts binnen wilt krijgen dan moet je maar op een hippie boerderij gaan wonen waar ze zelf alles maken en verbouwen.
Sad but true
Eensquote:
Likeur 43 is zo ziek lekker hequote:
DrNick is op dit moment even in gesprek.quote:
Het is altijd wat hequote:Op donderdag 23 april 2015 18:37 schreef Geo4kant het volgende:
Vroeg kon je niet genoeg melk drinken, sterke botten dit dat.. je kreeg er nog net geen superpowers van, en nu..
quote:
Ik pak ff Echoes van Floydquote:
Mag ook, geniet er vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |