zware buurjongen ?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
buurjongetje viel gisteren op z'n arm. Gisteren wel pijn maar te doen. Pijn werd niet minder dus vanmiddag maar naar huisarts. Daarna direct naar ziekenhuis
quote:Op donderdag 23 april 2015 19:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
buurjongetje viel gisteren op z'n arm. Gisteren wel pijn maar te doen. Pijn werd niet minder dus vanmiddag maar naar huisarts. Daarna direct naar ziekenhuis
Hoef je niet zwaar voor te zijn hoor.....quote:Op donderdag 23 april 2015 19:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
zware buurjongen ?
quote:Op donderdag 23 april 2015 19:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pijn is weg, morgen naar chirurgie om te checken of het breuk of gescheurde pees is.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]Ow, minderz!
Maar de pijn is nu wel over, nu het in het gips zit?
Ah okee.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pijn is weg, morgen naar chirurgie om te checken of het breuk of gescheurde pees is.
nou dat, hij was weer fijnquote:Op donderdag 23 april 2015 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Broertje bedankt weer voor de bazenplaten
In beide gevallen klote.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pijn is weg, morgen naar chirurgie om te checken of het breuk of gescheurde pees is.
Dat kun je wel aan Broertje overlaten.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kun je wel aan Broertje overlaten.
Voor zo'n jeugdig persoon heeft hij een uitzonderlijk goede smaak.
Ach en die jeugdige donshaartjes worden langzaam maar zeker ook steeds meer verleden tijd!quote:Op donderdag 23 april 2015 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kun je wel aan Broertje overlaten.
Voor zo'n jeugdig persoon heeft hij een uitzonderlijk goede smaak.
kans is fors dat het einde oefening as vakantie is ookquote:
arme kleinequote:Op donderdag 23 april 2015 20:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 april 2015 20:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kans is fors dat het einde oefening as vakantie is ook
niet zwemmen op een vakantie naar Tenerife is niet echt leuk voor hemquote:
Nee..... dat snap ik.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet zwemmen op een vakantie naar Tenerife is niet echt leuk voor hem
ja, ik ben er zo mega aan toe. Klote werk en gedoe thuis.....quote:Op donderdag 23 april 2015 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee..... dat snap ik.
Dat zou wel erg balen zijn.
Dan toch maar duimen dat het meevalt morgen.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik ben er zo mega aan toe. Klote werk en gedoe thuis.....
Yep, ik heb nog wel hoopquote:Op donderdag 23 april 2015 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan toch maar duimen dat het meevalt morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |