quote:Op donderdag 23 april 2015 12:34 schreef Vitwiz het volgende:
Stelletje zeikerds. Krijgen ze nog een mooie compensatie om het goed te maken is het weer niet genoeg. Gewoon puur op geld uit.
Ja inderdaad. Kan vanalles zijn. Mits niet gehinderd door bejaarden koop ik daar ook regelmatig brood. Nu ik weet dat dit in een fabriek gemaakt wordt waar ook muizen verwerkt worden (moet dat niet bij de allergie info staan?) wil ik wel graag weten om welk brood het precies gaat. Dan kan ik mijn koopgedrag aanpassen.quote:
gezien de reactie op compensatie denk ik dat het een halve wit was ...quote:Op donderdag 23 april 2015 12:35 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Kan vanalles zijn. Mits niet gehinderd door bejaarden koop ik daar ook regelmatig brood. Nu ik weet dat dit in een fabriek gemaakt wordt waar ook muizen verwerkt worden (moet dat niet bij de allergie info staan?) wil ik wel graag weten om welk brood het precies gaat. Dan kan ik mijn koopgedrag aanpassen.
WORSTEBROODquote:
Neuh... de imagoschade is waarschijnlijk te verwaarlozen. Storm in een glas water.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:38 schreef hoas het volgende:
En toch met een nettowinst van 178 miljoen zou ik mij ook niet met een scheet laten wegsturen, de imagoschade is enorm.
Denk aan Iglo met het antivries incident.
Welk antivries incident?quote:Op donderdag 23 april 2015 12:38 schreef hoas het volgende:
En toch met een nettowinst van 178 miljoen zou ik mij ook niet met een scheet laten wegsturen, de imagoschade is enorm.
Denk aan Iglo met het antivries incident.
aaaahwwquote:Op donderdag 23 april 2015 12:44 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eehehehehe
gadvertyfusquote:Op donderdag 23 april 2015 12:44 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eehehehehe
Gaarne alleen foto's van de betreffende muis posten.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:44 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eehehehehe
Telegraaf hè, dan krijg je dat.quote:
Hier een foto van de desbetreffende muis in betere tijdenquote:Op donderdag 23 april 2015 12:49 schreef sinadOH het volgende:
[..]
Gaarne alleen foto's van de betreffende muis posten.
HOAX mensen.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:30 schreef hoas het volgende:
Toen Bert één van de broden eruit haalde en lekker een boterham wilde smeren, deed hij de smerige ontdekking. In het brood zat een dode muis.
Godverdomme je hebt gelijk.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
HOAX mensen.
Als u brood in de vriezer heeft liggen: haal het eruit en probeer een boterham te smeren.
DAT GAAT NIET!!!!
Maar als die mensen dit geaccepteerd hadden dan was de reactie hier weer geweest: "Oh, ik zou echt wel meer vragen".quote:Op donderdag 23 april 2015 12:34 schreef Vitwiz het volgende:
Stelletje zeikerds. Krijgen ze nog een mooie compensatie om het goed te maken is het weer niet genoeg. Gewoon puur op geld uit.
Je doet 'het' vaak genoeg? En 'het' gaat prima? Bedankt voor de mededeling.quote:
daar geloof ik geen bal van.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar als die mensen dit geaccepteerd hadden dan was de reactie hier weer geweest: "Oh, ik zou echt wel meer vragen".
Ik weet het niet zo goed. Uiteindelijk kunnen dat soort dingen nou eenmaal gebeuren, hoe vervelend, vies en ongemakkelijk dat ook is.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar geloof ik geen bal van.
Als er n stuk plastic in je chips zit en je krijgt 5 zakken vervanging, vindt iedereen dat tof![]()
@scorpie: bevroren brood smeren
Je moet het brood eerst even laten ontdooien.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:34 schreef Vitwiz het volgende:
Dit. Jammer dat de mens (tegenwoordig) zo in elkaar zit. IK IK IK IK.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:34 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Die mensen denken er weer geld uit te kunnen halen. Zielige kneusjes.
Ik doe dit elke morgen....quote:Op donderdag 23 april 2015 12:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
HOAX mensen.
Als u brood in de vriezer heeft liggen: haal het eruit en probeer een boterham te smeren.
DAT GAAT NIET!!!!
Iewhquote:Op donderdag 23 april 2015 12:44 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eehehehehe
Ja dat blijf je toch wel houden. Maar dit is een gewoon meer dan terechte en goede oplossing vanuit AH en hebben die 'zeikerds' niks te zeiken.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Maar als die mensen dit geaccepteerd hadden dan was de reactie hier weer geweest: "Oh, ik zou echt wel meer vragen".
Ik vind dit vanuit AH een prima oplossing. Wat willen die mensen dan? Een jaar lang gratis brood? Een hoog geldbedrag?quote:Op donderdag 23 april 2015 13:26 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Ja dat blijf je toch wel houden. Maar dit is een gewoon meer dan terechte en goede oplossing vanuit AH en hebben die 'zeikerds' niks te zeiken.
Waarschijnlijk het laatste.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik vind dit vanuit AH een prima oplossing. Wat willen die mensen dan? Een jaar lang gratis brood? Een hoog geldbedrag?
iddquote:Op donderdag 23 april 2015 12:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een vertegenwoordiger van de supermarkt is met een bos bloemen, een fles wijn en tegoedbonnen naar Bert en Marijke gegaan om excuses aan te bieden, maar die nemen daar geen genoegen mee. ,, Ik vind dat te weinig. Zo wil ik dat niet afdoen", aldus Bert tegen Hart van Nederland.
Ook een goedmakertje in de vorm van Eftelingkaartjes werd niet geaccepteerd
Goffer zeg, wat willen die lui?!
Een half miljoen schadevergoeding voor de schrik ofzo?
Ze krijgen al bloemen, wijn, tegoedbonnen en eftelingkaartjes, das al goed voor meer dan 100 euro... Vind t nogal wat voor n brood van 2 euro.
triest dit.
bij mij niet hoorquote:Op donderdag 23 april 2015 13:29 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Het gevolg van zo'n muis in je brood is wel dat je jarenlang niet meer normaal brood durft te eten. Maar wat dan een toepasselijke oplossing is, dat weet ik niet...
Jouw spelling en grammatica, dat is pas traumatiserend.quote:Op donderdag 23 april 2015 13:36 schreef nadjaaaaS het volgende:
Dat is traumatiserent hoor ik had een keer een vlieg in mijn nutella sindsdien nooit meer nutella gegeten
Brood smeren gaat juist beter als ie bevroren is!quote:Op donderdag 23 april 2015 12:53 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
HOAX mensen.
DAT GAAT NIET!!!!
Ik heb het item gezien op tv, en inderdaad, die mensen lijken er echt een slaatje uit te willen slaan. Zoietskan gebeuren, gebeurt echt niet met opzet.quote:Op donderdag 23 april 2015 12:34 schreef Vitwiz het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2015 13:17 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ik was laatst op bezoek bij mensen, tot mijn schrik zaten er muisjes op mijn beschuit.
quote:op bezoek bij mensen
quote:mensen
Ja, als ik op bezoek bij katten ben dan verwacht ik zoiets, maar niet bij mensen...quote:Op donderdag 23 april 2015 15:27 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
[..]
OT: Wat een paupertokkies zeg. Ze denken zeker dat ze in de VS leven met hun claimgedrag. Hoop dat ze nu helemaal niks meer krijgen.
In Amerika waren ze nu miljonair geweestquote:Op donderdag 23 april 2015 13:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik vind dit vanuit AH een prima oplossing. Wat willen die mensen dan? Een jaar lang gratis brood? Een hoog geldbedrag?
quote:Op donderdag 23 april 2015 12:37 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb weleens zo'n filmpje gezien waar je zag dat er bij een Albert Heijn filiaal gewoon muizen over het brood liepen na sluitingstijd. Dus om eerlijk te zijn verbaast dit me niet.
Nee. NEE. Ieeeeeeuw.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:27 schreef Waterdrinker het volgende:
Die muis zat in het midden van het brood en is ook gewoon meegebakken en nog gesneden ook.In de reeks broden die erna zijn gesneden zitten dus ook stukjes gebakken muis omdat ze met dezelfde messen zijn gesneden.
Bijbehorend filmpje:
http://www.hartvannederla(...)broodje-met-muisjes/
Ja dat klopt maar ik wil weten of het om het fabrieksbrood of het brood dat AH medewerkers zelf bakken, snijden en inpakken.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:43 schreef Werkman het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze vinden alles lekker.
quote:Op donderdag 23 april 2015 13:29 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Het gevolg van zo'n muis in je brood is wel dat je jarenlang niet meer normaal brood durft te eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |