Regel taxiquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:06 schreef Lonaa het volgende:
Volgende week zaterdag is er een bierfestival en ik ga dan vriendin ophalen van Schiphol. Gemegnde gevoelens.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:55 schreef Lastpost het volgende:
Eerste magische grens doorbroken. 89.9 kilo nu.
Heliumquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]![]()
Goeie weegdag voor iedereen zeg! Er hangt zeker wat in de lucht
Bierfestival is van 12 tot 21. vriendin komt om 4 uur aan, is niet handig allemaalquote:
Is er echt niemand anders die haar op kan halen?quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bierfestival is van 12 tot 21. vriendin komt om 4 uur aan, is niet handig allemaal
Ik heb het beloofd.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is er echt niemand anders die haar op kan halen?
Haal je vriendin op en doe met haar een lekker biertje op een terrasquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb het beloofd.Ze is ruim een half jaar weggeweest. Tis niet dat ze 2 weken op vakantie ging ofzo.
En niet naar het festival, is niet drinken, en vriendin op halen = win. Wel naar het festival = awesome = dronken = duizned kcal en hamburgers = vriendin niet ophalen = ook win.
Ik denk dat ik niet ga.
Ah, dan is het wel anders jaquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb het beloofd.Ze is ruim een half jaar weggeweest. Tis niet dat ze 2 weken op vakantie ging ofzo.
En niet naar het festival, is niet drinken, en vriendin op halen = win. Wel naar het festival = awesome = dronken = duizned kcal en hamburgers = vriendin niet ophalen = ook win.
Ik denk dat ik niet ga.
Die is dan 21 uur onderweg geweest dus ik denk dat die vrij vlot naar huis gaat.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haal je vriendin op en doe met haar een lekker biertje op een terrasDat soort festivals zijn vaak toch enorm veel te druk!
Nou, preciesquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, dan is het wel anders jaDan zou ik ook voor vriendin ophalen gaan
Oh heerlijk, ik wil ook buiten!quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:49 schreef Artoo het volgende:
Ik ging ietsje langer rennen dan verwacht. Bijna 17 km in bijna anderhalf uur. En het was superawesome en offroad en zonnetje en whiiieee!Dat wordt een extra dikke hamburger vanavond!
Same. Nou ja, van alles, ik wil dat ijsje. Maar ik heb vd week ook al dat ijsje gehad. En de week ervoor ook. En daarvoor ookquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:19 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik wil van alles eten, maar eigenlijk kan het niet
Struggles, deze heb ik niet vaak
Huh? Waarom afslaan? In een doosje bedoel je? Had ze meegenomen en aan je vent gegeven? Of aan de buren? Of ouders? Of, of, of.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:14 schreef gcjoel het volgende:
De zon is weg dus ik ging binnen eten.
En ik moest de gratis soesjes van de supermarkt afslaanDat voel je gewoon in je hart!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |