Voor Periscope: https://www.periscope.tv/(...)gQhzOYmJ27uXwWO1ayw=quote:
Wat gaat Jeroen toch goed met de tijd meequote:Op donderdag 23 april 2015 23:00 schreef BobW het volgende:
[..]
Voor Periscope: https://www.periscope.tv/(...)gQhzOYmJ27uXwWO1ayw=
Daar filmt Jeroen Pauw altijd voor de uitzending om wat over te gasten te vertellen en kan je vragen stellen. Maar hij moest de promo opnemen dus gaf de telefoon even aan iemand anders
Wat een eindbaasquote:Op donderdag 23 april 2015 22:00 schreef Karina het volgende:
Ilja Gortgod. Met zijn epische baard.
[ afbeelding ]
Hij had wel het lef om tegen de GBL in te gaan...dan verdien je wat mij betreft wel respect.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:03 schreef Monolith het volgende:
Ik heb altijd wel een beetje medelijden met Hero Brinkman.
Precies, ergens bedoelt hij het wel goed.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij had wel het lef om tegen de GBL in te gaan...dan verdien je wat mij betreft wel respect.
ik ben altijd bang dat er baardharen in zijn wijn terechtkomen.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Daar vind ik nou echt niks aan he, ik heb niks met wijn en ook niet met hem.
Die zag vandaag het verschil tussen Bontes, Van Bommel en Van Roon niet.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:08 schreef Sked het volgende:
En Linda, vind je die Van Miltenburg ook zo'n kuthoer?
Misschien kan hij een dealtje sluiten met Holleeder om daar op te gaan ruimenquote:Op donderdag 23 april 2015 23:14 schreef Be-Smart het volgende:
Oorzaken van vluchtelingen -> dictaturen in Afrika/geen ontwikkelingsgeld meer ->vrindjes van Zijlstra! Zoek het in eigen kring!
Ik heb altijd het idee dat hij op zulke dossiers wordt gezet omdat hij allochtoon is. Zodat ze een lekker hard recht geluid kunnen laten horen zonder dat er iemand weggezet wordt als ongenuanceerd of racist, want dat kan hij immers niet zijnquote:Op donderdag 23 april 2015 23:09 schreef Be-Smart het volgende:
Ah.. Azmani, de VVD-fractiefeut mag weer even op tv. We pakken een biertje!
Wat een onzin.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat hij op zulke dossiers wordt gezet omdat hij allochtoon is. Zodat ze een lekker hard recht geluid kunnen laten horen zonder dat er iemand weggezet wordt als ongenuanceerd of racist, want dat kan hij immers niet zijn
Als dat inderdaad zo is dan zou dat wel terecht zijn (aangezien uitsluitend witten racistisch kunnen zijn).quote:Op donderdag 23 april 2015 23:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat hij op zulke dossiers wordt gezet omdat hij allochtoon is. Zodat ze een lekker hard recht geluid kunnen laten horen zonder dat er iemand weggezet wordt als ongenuanceerd of racist, want dat kan hij immers niet zijn
ja laat ze daar lekker onthoofd worden of kapot geschoten!1!!1quote:Op donderdag 23 april 2015 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Redden is prima, maar breng ze dan gewoon terug naar Libië. Ze hier opnemen geeft een verkeerd signaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |