abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151936338
Hoi.

Ik zit ergens heel erg mee, en zou daar graag jullie mening over willen.

Ik heb sinds anderhalf jaar een ontzettende lieve vriend. Hij houd oprecht van mij, en laat dat ook op verschillende manieren merken. Ik hou ook van hem.

Nu kijkt hij sinds het begin al graag naar mooie vrouwen en steekt dat niet onder stoelen of banken. Vooral wanneer ik een ''onzeker momentje'' heb, kan dit best hard binnenkomen

Nu heeft hij laatst tussen neus en lippen door verteld dat zijn ex een heel erg lekker lichaam heeft. Letterlijk dit: ''zij heeft zó'n lekker lichaam. Ik zou haar best nog wel een keer willen doen. Jij kan er ook niets aan doen dat jij niet zo'n mooi lijf hebt. Vooral haar borsten zou ik nog wel lekker een keer willen vastpakken.''

Nu vind hij dat ik me niet aan moet stellen, maar ik word er ontiegelijk onzeker van.
Vinden jullie dat ik me aanstel? Of ook logisch dat ik even een tijdje nodig heb om me hierover heen te zetten?

xoxo
pi_151936383
Dat zegt hij om jou te dwingen af te vallen.
pi_151936425
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:17 schreef beertjeknuffel het volgende:
... Jij kan er ook niets aan doen dat jij niet zo'n mooi lijf hebt....
lees: wanneer ga je nou eens sporten!
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_151936448
:') en dit laat je je zeggen, omdat?
pi_151936478
Wat een lompe boer!
Wat moet je nog bij de gast?? Hij respecteert je niet eens.
5 Ferrari's op videoband!
pi_151936497
Wat een sukkel
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 22 april 2015 @ 20:21:54 #7
398459 nofxtbr
punk in drublic
pi_151936509
dumpen
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
pi_151936553
Hij zei het niet met opzet denk ik. Het floepte er gewoon uit.
Daarbij is hij altijd open over mooie vrouwen etc.

Hij heeft ook al meedere malen aangegeven dat hij mijn benen en billen mooier zou vinden als ik meer zou sporten, maar ik vind 6 keer een uur in de week genoeg.
pi_151936643
Wat? Laat hem lekker teruggaan naar zijn ex dan.
pi_151936900
Haha wat een held.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_151936909
Nee, je stelt je zeker niet aan!

Alleen dit voorval is wat mij betreft al voldoende om te concluderen dat hij jou niet (voldoende) respecteert. Dit zijn geen uitspraken die je zou moeten pikken... echt niet!

Mijn vriend zou zoiets vooral tegen mij moeten zeggen (als hij echt die mening zou hebben), maar dan gaat hij zich vervolgens maar mooi weer bij die ex inlikken ofzo (ook letterlijk wat mij betreft). Ik zou hem echt niet meer hoeven. Als jij weet/doet wat goed voor je is, zou je hetzelfde hebben!

quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:23 schreef beertjeknuffel het volgende:

Hij heeft ook al meedere malen aangegeven dat hij mijn benen en billen mooier zou vinden als ik meer zou sporten, maar ik vind 6 keer een uur in de week genoeg.
Dit zijn geen uitspraken die je er eventjes uitfloept...
Tails tell tales
pi_151937129
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:32 schreef spierbal het volgende:
Haha wat een held.
pi_151937392
quote:

Nu heeft hij laatst tussen neus en lippen door verteld dat zijn ex een heel erg lekker lichaam heeft. Letterlijk dit: ''zij heeft zó'n lekker lichaam. Ik zou haar best nog wel een keer willen doen. Jij kan er ook niets aan doen dat jij niet zo'n mooi lijf hebt. Vooral haar borsten zou ik nog wel lekker een keer willen vastpakken.''

Ja dus? Jij wil die sappige pik van je ex toch ook nog wel eens in je mondje voelen spuiten? Hij is tenminste eerlijk. Jij bent naïef en bovendien leugenachtig.
U MAD?
pi_151937969
O.k., óf TS is ook een troll (gezien zijn/haar PoHi -die er verder niet is- niet onwaarschijnlijk :') ) óf TS is toch serieus en een hoop users die reageren zijn trollen...

Either way: *verlaat topic maar weer*
Tails tell tales
  woensdag 22 april 2015 @ 20:56:32 #15
236046 NotYou
tigerblood
pi_151938027
quote:
Hoi.

Ik heb sinds anderhalf jaar een ontzettende lieve vriend. Hij houd oprecht van mij, en laat dat ook op verschillende manieren merken. Ik hou ook van hem.

Nu kijkt hij sinds het begin al graag naar mooie vrouwen en steekt dat niet onder stoelen of banken. Vooral wanneer ik een ''onzeker momentje'' heb, kan dit best hard binnenkomen

Nu vind hij dat ik me niet aan moet stellen, maar ik word er ontiegelijk onzeker van.
Vinden jullie dat ik me aanstel? Of ook logisch dat ik even een tijdje nodig heb om me hierover heen te zetten?

xoxo
Gewoon een burka dragen met gaten voor jouw gaten.
Je suis Charlie Sheen
pi_151938533
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja dus? Jij wil die sappige pik van je ex toch ook nog wel eens in je mondje voelen spuiten? Hij is tenminste eerlijk. Jij bent naïef en bovendien leugenachtig.
Dit inderdaad. Tenzij er ineens allerlei lichamelijke veranderingen plaatsvinden - met name in gewicht - lijkt het mij niet dat je ineens het lichaam van je ex niet meer aantrekkelijk vindt.

Alleen niet zo handig om tegen je vriendin te zeggen. Vrouwen kunnen daar niet mee omgaan.
  woensdag 22 april 2015 @ 21:10:24 #17
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_151938831
quote:
Haha wat een held.
Dit _O_
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_151938881
quote:

[..]

Vriend in kwestie gespot
pi_151941037
quote:

[..]

Ja dus? Jij wil die sappige pik van je ex toch ook nog wel eens in je mondje voelen spuiten?
Eens kijken hoe hij zou reageren als ts dit tegen haar vriend zou zeggen. :)
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
  woensdag 22 april 2015 @ 22:11:47 #20
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_151941157
Lieve vriend inderdaad. Echt een schatje.
  woensdag 22 april 2015 @ 22:12:04 #21
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_151941166
Tsja eerst eens een foto zien zou ik zeggen! :P
pi_151941276
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:23 schreef beertjeknuffel het volgende:

Nou begin ik te denken dat je gewoon aan het trollen bent eerlijk gezegd :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 22 april 2015 @ 22:17:50 #23
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_151941412
ga dan eens van de bank af
  woensdag 22 april 2015 @ 22:29:04 #24
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_151941942
En waarom zoek je niet een vriend die wel respect voor je heeft?
  woensdag 22 april 2015 @ 22:39:38 #25
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_151942428
quote:
Haha wat een held.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 22 april 2015 @ 22:39:59 #26
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_151942442
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:29 schreef Flogging het volgende:
Eerlijk zijn is ook een vorm van respect tonen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_151942966
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:29 schreef Flogging het volgende:
Lees: waarom zoek je niet een vriend die niet eerlijk tegen je is?
U MAD?
pi_151943028
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Eerlijk zijn is ook een vorm van respect tonen.
Ja, want eerlijk zijn kan immers alleen in zo'n soort vorm worden gegoten :')
Tails tell tales
  woensdag 22 april 2015 @ 22:57:41 #29
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_151943118
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Lees: waarom zoek je niet een vriend die niet eerlijk tegen je is?
Vreemd dat eerlijkheid gelijk is aan bot en kwetsend.
pi_151944506
Deze vent is gewoon eerlijk. Waarschijnlijk is ts in zijn ogen mollig en duidt dat aan haar aan dus ts doe er wat mee.

Of doe het niet en ga dan bij hem weg.

Maar als je geen van beide doet kom dan over twee maanden niet terug met een topic waarin je verteld dat je vriend is vreemd gegaan/naar zijn ex ging.

Want als jij niet kan bieden wat hij wil moet je dus een keus maken.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  woensdag 22 april 2015 @ 23:58:30 #31
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_151945092
Als iemand zo met je omgaat, moet je inderdaad een keuze maken. Ik zou hem mooi in zijn sop laten gaar koken.
  donderdag 23 april 2015 @ 00:08:19 #32
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_151945344
Haha wat een figuur. :')
pi_151945564
quote:
Hoi.

xoxo
Mijn kloonalarm gaat af. Met je xoxo. Wel goed dat je geen PI gebruikte voor je eerste post. Dat maakt het al net iets geloofwaardiger. Desalniettemin call ik bullshit on this one.

Groetjes,
veldmuis
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151945583
Indien geen kloon en echt waar (wat dus duidelijk niet het geval is) zou ik persoonlijk mijn vriendin buiten de deur flikkeren als ze zo over haar ex sprak van die zou ik nog wel een keer willen doen want god wat was die lekker.

De tering. Optiefen. Je zooi hoef je niet meer op te halen; die flikker ik wel voor je op het stort. Doei. Hoer! :r
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_151945748
quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2015 21:05 schreef Dimens het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Tenzij er ineens allerlei lichamelijke veranderingen plaatsvinden - met name in gewicht - lijkt het mij niet dat je ineens het lichaam van je ex niet meer aantrekkelijk vindt.

Alleen niet zo handig om tegen je vriendin te zeggen. Vrouwen kunnen daar niet mee omgaan.
Dus jij zou het oké vinden als je vriendin jou zou vertellen dat ze nog regelmatig fantaseert over de pik van haar ex die mooier, dikker en groter is dan de jouwe? :')
pi_151945970
Als mijn vriend het in zijn hoofd zou halen om zoiets te zeggen, ben ik meteen weg. Het gaat niet eens om de opmerking zelf, maar de intentie erachter.

Ik zou als ik jou was heel goed naar jullie relatie kijken. Alleen al omdat jij aangeeft je onzeker te voelen. Ik voel mij niet onzeker bij mijn partner. De mensen waarmee ik om ga, halen het beste uit mij. En bij jou lijkt het erop alsof hij bij jou het slechtste eruit haalt.

Kijk alsjeblieft uit hiermee, want je wilt niet dat hij jou na een tijd dumpt en jij jezelf niet meer bent.

Het is prima dat je partner naar andere vrouwen kijkt. Ik kijk ook naar andere vrouwen en mannen. En dat kan je niet voorkomen. Maar op deze manier praten over iemand waar hij ook nog eens een relatie mee gehad heeft en jou daarmee negatief maken.... Nee.

Op mij komt dit niet over als een stabiele en goede relatie.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_151946107
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 00:31 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

de pik van haar ex die mooier, dikker en groter is dan de jouwe? :')
Lijkt mij sterk.
pi_151946297
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2015 00:55 schreef Dimens het volgende:

[..]

Lijkt mij sterk.
Oke, hieruit maak ik dus op dat zulke woorden jou nooit zullen raken aangezien jij het onmogelijk acht dat de ex van je vriendin beter was dan jij op - in dit geval - seksueel vlak?

Tof.

Verder, voordat je weer zeikt over vrouwen:

quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2015 00:21 schreef Geralt het volgende:
Indien geen kloon en echt waar (wat dus duidelijk niet het geval is) zou ik persoonlijk mijn vriendin buiten de deur flikkeren als ze zo over haar ex sprak van die zou ik nog wel een keer willen doen want god wat was die lekker.

De tering. Optiefen. Je zooi hoef je niet meer op te halen; die flikker ik wel voor je op het stort. Doei. Hoer! :r
^Blijkbaar zijn er ook genoeg mannen die het niet bepaald waarderen als hun vriendin de seksuele fantasieën over haar ex met hun deelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bortecinem op 23-04-2015 04:34:06 ]
pi_151946301
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2015 00:45 schreef Tamashii het volgende:
Als mijn vriend het in zijn hoofd zou halen om zoiets te zeggen, ben ik meteen weg. Het gaat niet eens om de opmerking zelf, maar de intentie erachter.

Het is prima dat je partner naar andere vrouwen kijkt. Ik kijk ook naar andere vrouwen en mannen. En dat kan je niet voorkomen. Maar op deze manier praten over iemand waar hij ook nog eens een relatie mee gehad heeft en jou daarmee negatief maken.... Nee.

Op mij komt dit niet over als een stabiele en goede relatie.
Dit dus.
  donderdag 23 april 2015 @ 02:28:58 #40
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_151946681
Ik verzin ook wel over mn ex, maar dan meer over wat ik zou doen als ik haar voor de auto krijg. Die luis heeft me 15.000 gekost. Als ik de kans krijg rijd ik d'r dood. Gelukkig ben ik tegenwoordig een stuk gelukkiger, maar de wrok blijft...
  donderdag 23 april 2015 @ 02:47:07 #41
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_151946752
Dumpen die vent.
  donderdag 23 april 2015 @ 08:28:51 #42
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_151947597
Dat er tijdens een relatie nog wel eens over anderen gefantaseerd zal worden zou ik me niet druk over maken. Dat gebeurt, heb jij geen idolen TS die je oprecht lekker vind?
Daarintegen jouw lichaam afvallen tenkoste van zijn ex, dat gaat erg ver. Oke hij is eerlijk maar brengt het nogal als een hork.

Dus jij, doe wat aan je zelfvertrouwen, leer tevreden te zijn met wie je bent. En hij mag zijn uitspraken wat nuanceren maar mag echt wel genieten met zijn ogen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_151947672
quote:
7s.gif Op donderdag 23 april 2015 00:21 schreef Geralt het volgende:

Zolderkamerheldje gespot.

Irl: Schaaaaat, wil je het daar niet meer over hebben, ik word er onzeker van, dat weet je toch. En vrijdag mag je best met hem afspreken, en als je bij hem blijft slapen, dan begrijp ik dat ook best...

Onzekere lemmings (m/v)... :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151947765
Typisch geval van een lompe boer inderdaad. Niks "floepte er per ongeluk uit", hij is gewoon bij jou omdat hij even (in zijn ogen) niks lekkerders kan batsen, dat is wel duidelijk.
Ik zou inderdaad eens wat op zijn gevoel spelen door regelmatig te klagen over z'n kleine pikkie en dat die van jouw ex toch echt veel lekkerder aanvoelde. Kijk overduidelijk op straat bij leuke mannen in het kruis en zeg tegen je vriend; "nou, die jongen leek me goed voorzien".
Racist
  donderdag 23 april 2015 @ 08:54:19 #45
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_151947945
quote:
Jij kan er ook niets aan doen dat jij niet zo'n mooi lijf hebt.
:X wtf wat een eikel eerste klas :X
Ik zou dit soort uitspraken echt niet pikken. Dumpen die gast. Wat een respectloze boer.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_151948019
Alsof je massaal Sheldon hoort mauwen.

Papventjes zonder incasseringsvermogen. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151948545
Jij bent onzeker en hij is een botte lul. Ik weet niet of dat zo'n goede combinatie is. Met beide is niet per se iets mis, maar je kan je afvragen of het samen in een relatie moet zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151948802
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 20:19 schreef Fukushima het volgende:

[..]

lees: wanneer ga je nou eens sporten!
Precies
pi_151949800
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 09:35 schreef vervoerder23 het volgende:

[..]

Precies
Daar worden borsten niet groter van.
Racist
pi_151949845
Laat maar mensen TS reageert hier niet meer :)
pi_151950720
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:57 schreef Flogging het volgende:

[..]

Vreemd dat eerlijkheid gelijk is aan bot en kwetsend.
Vrouwen vinden alles bot en kwetsend. Ik vind dat je in een relatie moet zeggen wat je denkt.
Als mijn vrouw een trui heeft gekocht de fucking lelijk is dan zeg ik ook dat de trui fucking lelijk is. Of denk je dat het voor een man leuk is om naast een gekleurde zuurstok te lopen?
Gewoon eerlijkheid, dat duurt het langst.
U MAD?
pi_151950800
quote:
3s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:43 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Vrouwen vinden alles bot en kwetsend. Ik vind dat je in een relatie moet zeggen wat je denkt.
Als mijn vrouw een trui heeft gekocht de fucking lelijk is dan zeg ik ook dat de trui fucking lelijk is. Of denk je dat het voor een man leuk is om naast een gekleurde zuurstok te lopen?
Gewoon eerlijkheid, dat duurt het langst.
Nou zoals jij dan tegen je vrouw over haar trui 'fucking lelijk' zou zeggen is ze denk ik snel klaar met je.
Zo bot hoef je dat natuurlijk ook weer niet te zeggen.
pi_151950848
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:45 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Nou zoals jij dan tegen je vrouw over haar trui 'fucking lelijk' zou zeggen is ze denk ik snel klaar met je.
Zo bot hoef je dat natuurlijk ook weer niet te zeggen.
:')

Wat zeg jij dan?

Goh schat, over die trui he? Is het wel zo verstandig dat je je kledingkast nu weer uit gaat breiden?

-> en vervolgens een discussie van een half uur met ruzie tot gevolg.

Nee, dan ben ik liever eerlijk.
U MAD?
pi_151950876
quote:
3s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:47 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wat zeg jij dan?

Goh schat, over die trui he? Is het wel zo verstandig dat je je kledingkast nu weer uit gaat breiden?

-> en vervolgens een discussie van een half uur met ruzie tot gevolg.

Nee, dan ben ik liever eerlijk.
Je kan het wel iets fatsoenlijker brengen lijkt mij...
Jij neemt nu de 2 uiterste.
Alsof je bij 'fucking lelijk' geen ruzie zal krijgen :') |:(
pi_151950913
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:48 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Je kan het wel iets fatsoenlijker brengen lijkt mij...
Jij neemt nu de 2 uiterste.
Alsof je bij 'fucking lelijk' geen ruzie zal krijgen :') |:(
Nee :')
Er zijn ook vrouwen die dat waarderen, eerlijkheid.
Die van jou houdt er schijnbaar van dat je er altijd omheen draait. Jij lijkt me ook het type wat 's avonds met een riempje naaks door de woonkamer heen loopt.
U MAD?
pi_151951037
Wat een lompe henkie joh. :D.

Pak 'm terug op het moment dat hij zoiets zegt; heb het 'subtieltjes' over de dikke boomstam van je ex en hoe geweldig je toen wel klaar kon komen. :9.

Krenk zijn ego ook maar eens, kijken of hij het wel kan waarderen.

(Mocht de relatie hierdoor verslechteren... daar ben ik niet aansprakelijk voor. :P.)
pi_151951042
quote:
3s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee :')
Er zijn ook vrouwen die dat waarderen, eerlijkheid.
Die van jou houdt er schijnbaar van dat je er altijd omheen draait. Jij lijkt me ook het type wat 's avonds met een riempje naaks door de woonkamer heen loopt.
pi_151951115
quote:
3s.gif Op donderdag 23 april 2015 10:43 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Het spreekwoord 'spreken is zilver, zwijgen is goud' bestaat niet voor niets...

In een relatie moet je ook rekening met elkaar houden en de ander opzettelijk (!) kwetsen is gewoon not-done. Je kunt zoiets prima voor jezelf houden.
pi_151951315
Ik denk dat het gewoon haar eigen schuld is. Ze zal het er wel naar gemaakt hebben.
pi_151952817
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2015 02:28 schreef Redster1984 het volgende:
Ik verzin ook wel over mn ex, maar dan meer over wat ik zou doen als ik haar voor de auto krijg. Die luis heeft me 15.000 gekost. Als ik de kans krijg rijd ik d'r dood. Gelukkig ben ik tegenwoordig een stuk gelukkiger, maar de wrok blijft...
Watskeburt in de skuur?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')