lees: wanneer ga je nou eens sporten!quote:Op woensdag 22 april 2015 20:17 schreef beertjeknuffel het volgende:
... Jij kan er ook niets aan doen dat jij niet zo'n mooi lijf hebt....
Dit zijn geen uitspraken die je er eventjes uitfloept...quote:Op woensdag 22 april 2015 20:23 schreef beertjeknuffel het volgende:
Hij zei het niet met opzet denk ik. Het floepte er gewoon uit.
Daarbij is hij altijd open over mooie vrouwen etc.
Hij heeft ook al meedere malen aangegeven dat hij mijn benen en billen mooier zou vinden als ik meer zou sporten, maar ik vind 6 keer een uur in de week genoeg.
Ja dus? Jij wil die sappige pik van je ex toch ook nog wel eens in je mondje voelen spuiten? Hij is tenminste eerlijk. Jij bent naïef en bovendien leugenachtig.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:17 schreef beertjeknuffel het volgende:
Nu heeft hij laatst tussen neus en lippen door verteld dat zijn ex een heel erg lekker lichaam heeft. Letterlijk dit: ''zij heeft zó'n lekker lichaam. Ik zou haar best nog wel een keer willen doen. Jij kan er ook niets aan doen dat jij niet zo'n mooi lijf hebt. Vooral haar borsten zou ik nog wel lekker een keer willen vastpakken.''
Gewoon een burka dragen met gaten voor jouw gaten.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:17 schreef beertjeknuffel het volgende:
Hoi.
Ik zit ergens heel erg mee, en zou daar graag jullie mening over willen.
Ik heb sinds anderhalf jaar een ontzettende lieve vriend. Hij houd oprecht van mij, en laat dat ook op verschillende manieren merken. Ik hou ook van hem.
Nu kijkt hij sinds het begin al graag naar mooie vrouwen en steekt dat niet onder stoelen of banken. Vooral wanneer ik een ''onzeker momentje'' heb, kan dit best hard binnenkomen
Nu heeft hij laatst tussen neus en lippen door verteld dat zijn ex een heel erg lekker lichaam heeft. Letterlijk dit: ''zij heeft zó'n lekker lichaam. Ik zou haar best nog wel een keer willen doen. Jij kan er ook niets aan doen dat jij niet zo'n mooi lijf hebt. Vooral haar borsten zou ik nog wel lekker een keer willen vastpakken.''
Nu vind hij dat ik me niet aan moet stellen, maar ik word er ontiegelijk onzeker van.
Vinden jullie dat ik me aanstel? Of ook logisch dat ik even een tijdje nodig heb om me hierover heen te zetten?
xoxo
Dit inderdaad. Tenzij er ineens allerlei lichamelijke veranderingen plaatsvinden - met name in gewicht - lijkt het mij niet dat je ineens het lichaam van je ex niet meer aantrekkelijk vindt.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dus? Jij wil die sappige pik van je ex toch ook nog wel eens in je mondje voelen spuiten? Hij is tenminste eerlijk. Jij bent naïef en bovendien leugenachtig.
Ditquote:
Vriend in kwestie gespotquote:Op woensdag 22 april 2015 20:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dus? Jij wil die sappige pik van je ex toch ook nog wel eens in je mondje voelen spuiten? Hij is tenminste eerlijk. Jij bent naïef en bovendien leugenachtig.
Eens kijken hoe hij zou reageren als ts dit tegen haar vriend zou zeggen.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dus? Jij wil die sappige pik van je ex toch ook nog wel eens in je mondje voelen spuiten?
Nou begin ik te denken dat je gewoon aan het trollen bent eerlijk gezegdquote:Op woensdag 22 april 2015 20:23 schreef beertjeknuffel het volgende:
Hij zei het niet met opzet denk ik. Het floepte er gewoon uit.
Daarbij is hij altijd open over mooie vrouwen etc.
Hij heeft ook al meedere malen aangegeven dat hij mijn benen en billen mooier zou vinden als ik meer zou sporten, maar ik vind 6 keer een uur in de week genoeg.
Eerlijk zijn is ook een vorm van respect tonen.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:29 schreef Flogging het volgende:
En waarom zoek je niet een vriend die wel respect voor je heeft?
Lees: waarom zoek je niet een vriend die niet eerlijk tegen je is?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:29 schreef Flogging het volgende:
En waarom zoek je niet een vriend die wel respect voor je heeft?
Ja, want eerlijk zijn kan immers alleen in zo'n soort vorm worden gegotenquote:Op woensdag 22 april 2015 22:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Eerlijk zijn is ook een vorm van respect tonen.
Vreemd dat eerlijkheid gelijk is aan bot en kwetsend.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lees: waarom zoek je niet een vriend die niet eerlijk tegen je is?
Mijn kloonalarm gaat af. Met je xoxo. Wel goed dat je geen PI gebruikte voor je eerste post. Dat maakt het al net iets geloofwaardiger. Desalniettemin call ik bullshit on this one.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:17 schreef beertjeknuffel het volgende:
Hoi.
Ik zit ergens heel erg mee, en zou daar graag jullie mening over willen.
Ik heb sinds anderhalf jaar een ontzettende lieve vriend. Hij houd oprecht van mij, en laat dat ook op verschillende manieren merken. Ik hou ook van hem.
Nu kijkt hij sinds het begin al graag naar mooie vrouwen en steekt dat niet onder stoelen of banken. Vooral wanneer ik een ''onzeker momentje'' heb, kan dit best hard binnenkomen
Nu vind hij dat ik me niet aan moet stellen, maar ik word er ontiegelijk onzeker van.
Vinden jullie dat ik me aanstel? Of ook logisch dat ik even een tijdje nodig heb om me hierover heen te zetten?
xoxo
Dus jij zou het oké vinden als je vriendin jou zou vertellen dat ze nog regelmatig fantaseert over de pik van haar ex die mooier, dikker en groter is dan de jouwe?quote:Op woensdag 22 april 2015 21:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Tenzij er ineens allerlei lichamelijke veranderingen plaatsvinden - met name in gewicht - lijkt het mij niet dat je ineens het lichaam van je ex niet meer aantrekkelijk vindt.
Alleen niet zo handig om tegen je vriendin te zeggen. Vrouwen kunnen daar niet mee omgaan.
Lijkt mij sterk.quote:Op donderdag 23 april 2015 00:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
de pik van haar ex die mooier, dikker en groter is dan de jouwe?
Oke, hieruit maak ik dus op dat zulke woorden jou nooit zullen raken aangezien jij het onmogelijk acht dat de ex van je vriendin beter was dan jij op - in dit geval - seksueel vlak?quote:
^Blijkbaar zijn er ook genoeg mannen die het niet bepaald waarderen als hun vriendin de seksuele fantasieën over haar ex met hun deelt.quote:Op donderdag 23 april 2015 00:21 schreef Geralt het volgende:
Indien geen kloon en echt waar (wat dus duidelijk niet het geval is) zou ik persoonlijk mijn vriendin buiten de deur flikkeren als ze zo over haar ex sprak van die zou ik nog wel een keer willen doen want god wat was die lekker.
De tering. Optiefen. Je zooi hoef je niet meer op te halen; die flikker ik wel voor je op het stort. Doei. Hoer!
Dit dus.quote:Op donderdag 23 april 2015 00:45 schreef Tamashii het volgende:
Als mijn vriend het in zijn hoofd zou halen om zoiets te zeggen, ben ik meteen weg. Het gaat niet eens om de opmerking zelf, maar de intentie erachter.
Het is prima dat je partner naar andere vrouwen kijkt. Ik kijk ook naar andere vrouwen en mannen. En dat kan je niet voorkomen. Maar op deze manier praten over iemand waar hij ook nog eens een relatie mee gehad heeft en jou daarmee negatief maken.... Nee.
Op mij komt dit niet over als een stabiele en goede relatie.
Zolderkamerheldje gespot.quote:Op donderdag 23 april 2015 00:21 schreef Geralt het volgende:
Indien geen kloon en echt waar (wat dus duidelijk niet het geval is) zou ik persoonlijk mijn vriendin buiten de deur flikkeren als ze zo over haar ex sprak van die zou ik nog wel een keer willen doen want god wat was die lekker.
De tering. Optiefen. Je zooi hoef je niet meer op te halen; die flikker ik wel voor je op het stort. Doei. Hoer!
quote:Op woensdag 22 april 2015 20:17 schreef beertjeknuffel het volgende:
Jij kan er ook niets aan doen dat jij niet zo'n mooi lijf hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Preciesquote:Op woensdag 22 april 2015 20:19 schreef Fukushima het volgende:
[..]
lees: wanneer ga je nou eens sporten!
Vrouwen vinden alles bot en kwetsend. Ik vind dat je in een relatie moet zeggen wat je denkt.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:57 schreef Flogging het volgende:
[..]
Vreemd dat eerlijkheid gelijk is aan bot en kwetsend.
Nou zoals jij dan tegen je vrouw over haar trui 'fucking lelijk' zou zeggen is ze denk ik snel klaar met je.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vrouwen vinden alles bot en kwetsend. Ik vind dat je in een relatie moet zeggen wat je denkt.
Als mijn vrouw een trui heeft gekocht de fucking lelijk is dan zeg ik ook dat de trui fucking lelijk is. Of denk je dat het voor een man leuk is om naast een gekleurde zuurstok te lopen?
Gewoon eerlijkheid, dat duurt het langst.
quote:Op donderdag 23 april 2015 10:45 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Nou zoals jij dan tegen je vrouw over haar trui 'fucking lelijk' zou zeggen is ze denk ik snel klaar met je.
Zo bot hoef je dat natuurlijk ook weer niet te zeggen.
Je kan het wel iets fatsoenlijker brengen lijkt mij...quote:Op donderdag 23 april 2015 10:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat zeg jij dan?
Goh schat, over die trui he? Is het wel zo verstandig dat je je kledingkast nu weer uit gaat breiden?
-> en vervolgens een discussie van een half uur met ruzie tot gevolg.
Nee, dan ben ik liever eerlijk.
Neequote:Op donderdag 23 april 2015 10:48 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Je kan het wel iets fatsoenlijker brengen lijkt mij...
Jij neemt nu de 2 uiterste.
Alsof je bij 'fucking lelijk' geen ruzie zal krijgen![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2015 10:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee
Er zijn ook vrouwen die dat waarderen, eerlijkheid.
Die van jou houdt er schijnbaar van dat je er altijd omheen draait. Jij lijkt me ook het type wat 's avonds met een riempje naaks door de woonkamer heen loopt.
Het spreekwoord 'spreken is zilver, zwijgen is goud' bestaat niet voor niets...quote:Op donderdag 23 april 2015 10:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vrouwen vinden alles bot en kwetsend. Ik vind dat je in een relatie moet zeggen wat je denkt.
Watskeburt in de skuur?quote:Op donderdag 23 april 2015 02:28 schreef Redster1984 het volgende:
Ik verzin ook wel over mn ex, maar dan meer over wat ik zou doen als ik haar voor de auto krijg. Die luis heeft me 15.000 gekost. Als ik de kans krijg rijd ik d'r dood. Gelukkig ben ik tegenwoordig een stuk gelukkiger, maar de wrok blijft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |