Niemand van ons dus blijkbaarquote:Op woensdag 22 april 2015 19:23 schreef mignonne het volgende:
ik vind die ballen er echt niet smakelijk uit zien
Zou geniaal zijn als er in het commentaar terug komt dat er te veel een nootmuskaat(Was het geloof ik) aan zat.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
Als rood wint, dan gaat Inge zo keihard die 2 jankerds ownen![]()
Kenau-Inge die wint... Lijkt me wel briljant richting Sandraquote:
hahah ja!quote:Op woensdag 22 april 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kenau-Inge die wint... Lijkt me wel briljant richting Sandra
Nee, want de rest wil ze achterbaks doen. Dus als Rood wint, heeft Sandra dat aan Inge te danken.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:30 schreef mignonne het volgende:
goed idee dus van die spruiten. Betekent nog niet dat alle ideeën goed zijn die ze de lucht in schiet
ik denk dat team rood wint.
gewoon alleen geitenkaas erinquote:Op woensdag 22 april 2015 19:24 schreef mignonne het volgende:
qua smaak klinkt die met bieten en geitenkaas wel het lekkerst.
Ja, gehaktbal met kaas... Kan toch niet fout gaan...quote:Op woensdag 22 april 2015 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon alleen geitenkaas erin![]()
Maar ik vond de winnende bal wel t lekkerst eruit zien
ik vind haar wat irritant.. En Gary ook. cisco mag ik ook steeds minder, ik weet niet wat dat is.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:29 schreef Tim86 het volgende:
Sandra voelt zich meteen weer ondergewaardeerd
ik neem aan team rood.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:33 schreef Burner82 het volgende:
Maar, moet de winnaar nog bekend worden morgen, of was het gewoon team rood?
Je begint Sandra te leren kennenquote:Op woensdag 22 april 2015 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind haar wat irritant.. En Gary ook. cisco mag ik ook steeds minder, ik weet niet wat dat is.
Menno valt wel mee, die is best leuk eigenlijk
Ja, waarschijnlijkquote:
quote:Op woensdag 22 april 2015 19:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk
Heerlijke grote fuck you naar Sandra en Cisco... Dat gezeur en gezanik van die 2... Afkappen, klaar.
nu vond ik Sandra gelijk al irritant, maar dat had niet zoveel met haar persoonlijkheid te maken maar met dat knipperen met haar ogen. Dat stoorde me echtquote:Op woensdag 22 april 2015 19:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je begint Sandra te leren kennenGary en Cisco beginnen ook steeds minder vriendelijk te worden...
Ow, nou bij deze: op persoonlijkheid mag ookquote:Op woensdag 22 april 2015 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu vond ik Sandra gelijk al irritant, maar dat had niet zoveel met haar persoonlijkheid te maken maar met dat knipperen met haar ogen. Dat stoorde me echt
Maar dat mag dan van mezelf niet, omdat t nergens op gebaseerd is.
ja, dat was me idd al eerder opgevallen. Vind t wel echt ruk dat Dirk eruit ligtquote:Op woensdag 22 april 2015 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, nou bij deze: op persoonlijkheid mag ookAls ze haar zin niet krijgt in een teamopdracht, doet ze stiekem/achterbaks en liegt er dan over. Inge kapte dat af, en nu winnen ze
Van Gary kan ik het nog wel hebben op een of andere manier. Maar Cisco was wel heel irritant vandaag zeg. Sjongejonge. Overigens leken mij geen van de ballen lekker en de stoemps? ook niet. Vooral niet met spruitjesquote:Op woensdag 22 april 2015 19:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je begint Sandra te leren kennenGary en Cisco beginnen ook steeds minder vriendelijk te worden...
ik zie altijd maar de helft van t programma en mis dus n hoopquote:Op donderdag 23 april 2015 01:04 schreef Randle het volgende:
Vreemd dat niemand Wouter geen achterbaks mannetje vindt. Die Inge die hier gewaardeerd wordt vind ik absoluut niet te pruimen en over Stan nog maar te zwijgen.
Jammer dat Fok! Fok! niet meer is, maar een sukkelig forumpje is geworden.
Inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2015 01:04 schreef Randle het volgende:
Vreemd dat niemand Wouter geen achterbaks mannetje vindt. Die Inge die hier gewaardeerd wordt vind ik absoluut niet te pruimen
Volgens mij vind iedereen Wouter een nare vent. En Inge wordt alleen door TS opgehemeld om andere mensen te irriteren.quote:Op donderdag 23 april 2015 01:04 schreef Randle het volgende:
Vreemd dat niemand Wouter geen achterbaks mannetje vindt. Die Inge die hier gewaardeerd wordt vind ik absoluut niet te pruimen en over Stan nog maar te zwijgen.
Wouter is een aparte kerel inderdaad... En iedereen vind Inge zo een lief schattig vrouwtje, terwijl ze dat helemaal niet isquote:Op donderdag 23 april 2015 11:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens mij vind iedereen Wouter een nare vent. En Inge wordt alleen door TS opgehemeld om andere mensen te irriteren.
Is er een tijd geweest dat FOK geen sukkelig forumpje was?quote:Op donderdag 23 april 2015 01:04 schreef Randle het volgende:
Hoe denk jij dat Jacqueline in bed is?quote:Op donderdag 23 april 2015 17:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is er een tijd geweest dat FOK geen sukkelig forumpje was?Maar goed, als je je hier al zo over kan opwinden ben je waarschijnlijk zelf nog wel het grootste kneusje_O_
Maar alles terzijde.. Jacqueline
Dan gaat ze ineens losquote:Op donderdag 23 april 2015 17:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat Jacqueline in bed is?
En noemt ze zich Jackquote:
Jammer dat Bart weg is, die zou weer een hert-tartaar proberen te makenquote:Op donderdag 23 april 2015 18:22 schreef Karina het volgende:
Zometeen dus de toast cannibale, ik had natuurlijk geen idee wat het isDit:
[ afbeelding ]
Gewoon een broodje filet americain dus
Wie weet heeft hij iemand inspiratie gegevenquote:Op donderdag 23 april 2015 18:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jammer dat Bart weg is, die zou weer een hert-tartaar proberen te maken
Ik vind het heerlijkquote:Op donderdag 23 april 2015 18:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie weet heeft hij iemand inspiratie gegeven
Filet vind ik trouwens niet zo lekkerWel steak tartaar was eigenlijk bijna hetzelfde is.
Voor hier thuis goed zatquote:Op donderdag 23 april 2015 18:33 schreef mignonne het volgende:
zoooo we zijn dr weer!
je kan zeker niet aankomen met een melbatoastje met filet uit de supermarkt?
Nou als je maar een kwartiertje hebt kun je denk ik niet zelf filet gaan makenquote:Op donderdag 23 april 2015 18:33 schreef mignonne het volgende:
zoooo we zijn dr weer!
je kan zeker niet aankomen met een melbatoastje met filet uit de supermarkt?
Dat is ongeveer wel hetzelfdequote:Op donderdag 23 april 2015 18:34 schreef mignonne het volgende:
maken Belgen trouwens niet verschil tussen americain en preparé? of is dat een ander woord voor t zelfde?
oeps 'kayquote:
Ik krijg er net honger vanquote:Op donderdag 23 april 2015 18:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
oeps 'kay![]()
ik eet het allebei helemaal niet en nu in zwangere toestand ga ik van t idee al over mn nek![]()
Omdat ze anders na 2 weken al iedereen eruit geschopt haddenquote:Op donderdag 23 april 2015 18:39 schreef mignonne het volgende:
heeee waarom toch dat gehint?
dit is wel zonde overigens. als je dus niet weet wat het is dan hang je al. Kun je beter de opdracht concreter geven en echt beoordelen op kwaliteit.
ja true, maar geef dan gewoon die opdracht concreter. Niet zo cryptisch. Dit is echt een beetje random. Ja uit Cannibal zou ik ook gokken dat het om vlees gaat, maar verderquote:Op donderdag 23 april 2015 18:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Omdat ze anders na 2 weken al iedereen eruit geschopt hadden
ja idd.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:44 schreef Karina het volgende:
Ik vind dat ze sowieso best veel helpen tijdens de opdrachten.
Beetje fail kijken is wel humor tochquote:Op donderdag 23 april 2015 18:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja true, maar geef dan gewoon die opdracht concreter. Niet zo cryptisch. Dit is echt een beetje random. Ja uit Cannibal zou ik ook gokken dat het om vlees gaat, maar verder
Bloemen houden van mensen, Gary van mannenquote:Op donderdag 23 april 2015 18:49 schreef Karina het volgende:
Geen echte kerels zegt de bloemenarrangeur.
Van 'echte' mannen dus vooralquote:Op donderdag 23 april 2015 18:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bloemen houden van mensen, Gary van mannen
Stond lekker dicht bij Mennoquote:Op donderdag 23 april 2015 18:53 schreef Karina het volgende:
Cisco heeft zeker af zitten kijken want die zei dat hij niet wist wat het was. Of hij zat te jokken.
Lekker joh. Met wat sausjes en stokbrood met kruidenboterquote:
dan doe je gewoon mossel uit de pan en 3 varianten friet erbij?quote:Op donderdag 23 april 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker joh. Met wat sausjes en stokbrood met kruidenboter![]()
Oh maar NIET gepaneerd en gefrituurd. Gewoon in een pan. Of uit zo een potje
Maar dan worden 3 bereidingswijzes zo lastig hequote:Op donderdag 23 april 2015 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker joh. Met wat sausjes en stokbrood met kruidenboter![]()
Oh maar NIET gepaneerd en gefrituurd. Gewoon in een pan. Of uit zo een potje
quote:Op donderdag 23 april 2015 18:59 schreef LPFAN het volgende:
jeeej ik heb niet alles gemist vandaag! net thuis ;p
Ook geen kat of hond?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:00 schreef LPFAN het volgende:
ik heb nog nooit mosselen gehadwil het wel proberen maar je kan geen kleine portie kopen en ben maar alleen..
Ik heb het alleen in een restaurant gegeten, nooit zelf klaargemaakt. Die zakken zijn idd best groot voor 1persoon.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:00 schreef LPFAN het volgende:
ik heb nog nooit mosselen gehadwil het wel proberen maar je kan geen kleine portie kopen en ben maar alleen..
ik heb wel een kat ja ;pquote:
ja wat wel jammer is!quote:Op donderdag 23 april 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het alleen in een restaurant gegeten, nooit zelf klaargemaakt. Die zakken zijn idd best groot voor 1persoon.
ik heb ze alleen gepaneerd en op de normale manier gezienquote:Op donderdag 23 april 2015 19:11 schreef Karina het volgende:
Wat Gary maakt die mouxclare? Of wat het ook isLijkt me wel lekker.
Denk dat de meesten toch een beetje hetzelfde maken, zoveel kun je nou ook weer niet verzinnen met mosselen lijkt me.
klopt, zei hij zelf ookquote:Op donderdag 23 april 2015 19:13 schreef Patroclus88 het volgende:
Naresh heeft niet zo veel verstand van mosselen.
Dat is toch wel een echt slechte opmerkingquote:Op donderdag 23 april 2015 19:14 schreef Karina het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de patatjes die er worden gemaakt.
Oe ja ik hoor het nu ook BurnerDat uiterlijk onbewogen
Beter dan er balkjes van snijden en daar een torentje van stapelenquote:Op donderdag 23 april 2015 19:15 schreef Karina het volgende:
Waarom moeten patatjes dan weer hipster gemaakt worden door ze vierkant te snijdenDoe normaal.
Oh ja dat heb ik ook gezien! Weet niet meer bij welke masterchef dat was.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beter dan er balkjes van snijden en daar een torentje van stapelen
Aussiequote:Op donderdag 23 april 2015 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik ook gezien! Weet niet meer bij welke masterchef dat was.
Dat was de instinker, moest 1 gerecht wordenquote:Op donderdag 23 april 2015 19:23 schreef Karina het volgende:
Ik had eigenlijk gemist dat het 1 gerecht moest zijn met 3 bereidingen. Ik dacht gewoon 3 aparte 'hapjes' met mosselen.
oh dat heb ik ook gemistquote:Op donderdag 23 april 2015 19:23 schreef Karina het volgende:
Ik had eigenlijk gemist dat het 1 gerecht moest zijn met 3 bereidingen. Ik dacht gewoon 3 aparte 'hapjes' met mosselen.
Ze zeiden toch net letterlijk tegen elkaar dat het niet de bedoeling was dat het 3 bereidingen op 1 bord werd?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat was de instinker, moest 1 gerecht worden
Geen 3 verschillende gerechtjes op 1 bord.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ze zeiden toch net letterlijk tegen elkaar dat het niet de bedoeling was dat het 3 bereidingen op 1 bord werd?
Ik duw altijd op "previous-channel".. Ik kom hele rare programma's tegen meestalquote:Op donderdag 23 april 2015 19:30 schreef Karina het volgende:
ZAP!
Tot morgen. Ben ik niet online denk ik maar ik kijk wel. Commentaar komt dan wel achteraf
Ik zap altijd naar 1 voor DWDD. Ben ik ook meestal net op tijd voor DTVDD.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik duw altijd op "previous-channel".. Ik kom hele rare programma's tegen meestalZag net ineens "Burgklas" op NPO 3 (Champions League gekeken gister
)
Eindelijk hequote:
ja, kreeg alweer afkickverschijnselen hoor... XDquote:
Schuimbekkend voor de TV hopen op een testjequote:Op vrijdag 24 april 2015 18:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ja, kreeg alweer afkickverschijnselen hoor... XD
quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Schuimbekkend voor de TV hopen op een testje
Die kent alleen alcoholquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:39 schreef -0- het volgende:
Dat uitgerekend Sandra de alcoholist het verschil tussen wijn en bier niet kent.
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:43 schreef Patroclus88 het volgende:
"Ober, mag ik een kriekbier?"
"Hier is rode wijn. Daar verdien ik bonuspunten voor."
nou he! pfffquote:
Chris Badenoch!quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:12 schreef Burner82 het volgende:
Bij masterchef aussie was er een keer een kerel die ook altijd met bier kookte.. (al nam hij soms gewoon een biertje mee, voor tijdens het koken) Hij heeft nu een eigen Steak & Beer restaurant.. Zelfs een keer als gast-chef meegedaan
Hij jaquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:19 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga de jury trouwens voortaan K3 noemen.... Krul, Knot, Kraan
mwhehe ik ben spuit elf maar gmtaquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
Krul: stop het maar in je mond, bijna kauwgom..
Kraan: Ik voel het al onder mijn mes![]()
+1quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:25 schreef Burner82 het volgende:
Mooie presentatie idd.. en ik hou niet eens van paling...
Das hipquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:25 schreef LPFAN het volgende:
waarom stapelen ze allemaal die friet zo stom ;p
die doet altijdquote:
We hebben de 1e 4 op een rijquote:
oeh! jeejquote:
Klopt, maar volgens mij is er paar weken geleden iets gebeurd buiten de camera's... Wouter begint te falen, Gary is sjaggie, Cisco is ineens anti-anderen...quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:41 schreef -0- het volgende:
Wouter begon erg goed maar de laatste weken was het toch al minder met vorige week volgens mij ook al bij de slechtsten in de eliminatie?
Ik neem aan dat er een vergoeding tegenover staat... Maar ja, zijn niet veel bazen die akkoord gaan met een onbepaald verlof van 2-24 weken, afhankelijk van hoe je het doet. Dus of ze nog een baan hebben....quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:39 schreef computergirl het volgende:
Zullen ze betaald krijgen eigenlijk? Lijkt me niet te combineren met een baan
ik hoop dat laatste... maar ben bang dat er weer mensen terug komenquote:Op maandag 27 april 2015 16:13 schreef mignonne het volgende:
hmmm 2e kans klinkt dubieus? of zouden ze iets van restjes moeten koken ofzo?
of een gerecht wat ze al eerder gemaakt hebben maar wat toen niet goed ging nog een keer proberen of zo, met wat aanpassingen zodat het dan wel een goed gerecht wordt?quote:Op maandag 27 april 2015 16:13 schreef mignonne het volgende:
hmmm 2e kans klinkt dubieus? of zouden ze iets van restjes moeten koken ofzo?
Terecht. Schei eens uit, in een serieuze competitie zo iets geretardeerds doen kán toch ook echt niet.quote:Op maandag 27 april 2015 17:26 schreef Burner82 het volgende:
Ondertussen bij de Spaanse Masterchef...
http://nos.nl/artikel/203(...)t-van-kandidaat.html
Ik vind het een erg overtrokken reactie van dat jurylid.quote:Op maandag 27 april 2015 17:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Terecht. Schei eens uit, in een serieuze competitie zo iets geretardeerds doen kán toch ook echt niet.
En het dan ook nog verprutsenquote:Op maandag 27 april 2015 17:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Terecht. Schei eens uit, in een serieuze competitie zo iets geretardeerds doen kán toch ook echt niet.
Misschien als hij nou een aardappel kon koken, dat hij er mee weg was gekomen....quote:Op maandag 27 april 2015 17:31 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik vind het een erg overtrokken reactie van dat jurylid.
Ik zal aan menno doorgeven dat je wel van smileys houdt, misschien kan hij dan vanavond met 2 tournedostjes en een langoustine ook iets leuks doenquote:Op maandag 27 april 2015 17:31 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik vind het een erg overtrokken reactie van dat jurylid.
Ik dacht meer aan een banaan met 2 mandarijnen...quote:Op maandag 27 april 2015 17:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal aan menno doorgeven dat je wel van smileys houdt, misschien kan hij dan vanavond met 2 tournedostjes en een langoustine ook iets leuks doen
Ik denk dus weer liever aan meloenen, waar zou dat toch aan liggen....?quote:Op maandag 27 april 2015 17:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een banaan met 2 mandarijnen...
Ach, als het goed smaakt zou Menno dat best voor me mogen bereiden in die vorm hoor.quote:Op maandag 27 april 2015 17:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal aan menno doorgeven dat je wel van smileys houdt, misschien kan hij dan vanavond met 2 tournedostjes en een langoustine ook iets leuks doen
Tosti maken.quote:Op maandag 27 april 2015 18:35 schreef LPFAN het volgende:
pfffff stukje gemist omdat het smoordruk was bij de patatboer( ja ik heb geen zin in koken ;p) wat is de opdracht?
ik zie het ja ;pquote:
moet wel met sommige van deze creatiesquote:
Maar Oprah Winfrey vind het lekker... Zal wel haar heldin zijn of zoquote:
quote:Op maandag 27 april 2015 18:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar Oprah Winfrey vind het lekker... Zal wel haar heldin zijn of zo
Nav het voorfilmpje: Stan..quote:
En ik denk dat hij Cisco het snij-apparaat geeftquote:
XDquote:Op maandag 27 april 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En ik denk dat hij Cisco het snij-apparaat geeft
??quote:
je hebt nog gelijk ookquote:Op maandag 27 april 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Voorfilmpjes spoileren een beetjequote:
quote:Op maandag 27 april 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
hoezo?quote:
valt toch wel mee? Alleen door die gezichtsverlamming komt hij een stuk droger en cynischer over dan hij is volgens mij.quote:
Eerder tactisch.quote:Op maandag 27 april 2015 19:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Komt een beetje haatdragend over imho.
volgens mij ookquote:Op maandag 27 april 2015 19:26 schreef computergirl het volgende:
Volgens mij hebben Cisco en Stan een beetje een hekel aan elkaar
zou het?quote:Op maandag 27 april 2015 19:26 schreef computergirl het volgende:
Volgens mij hebben Cisco en Stan een beetje een hekel aan elkaar
quote:Op maandag 27 april 2015 19:32 schreef Patroclus88 het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat 16 uur Cisco op een dag misschien een beetje te veel is.
Haha ja ineens dat gelul in dialectquote:Op maandag 27 april 2015 22:28 schreef -0- het volgende:
Cisko is echt een valse lul.
Eerst vond ik hem wel tof erbij maar vorige week of 2 weken terug ook al op die boerderij in Twente met dat gemekker. Mag er heel snel uit van mij.
Dat dialect vond ik dan wel weer humor... Maar net als Gary, issie beetje in de overgang of zo...quote:Op maandag 27 april 2015 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja ineens dat gelul in dialect
En dat hij als acteur wist dat zijn mede acteurs altijd zin hebben in shepherd's pie tussen de takes door
overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:29 schreef Burner82 het volgende:
Voice-over: de onderlinge irritaties waren niet van de lucht... Mwoa....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |