Er wordt wel iets te veel over ongeloofwaardigheid geluld, maar ik zie in dat Alaphilippe 2e wordt juist iets positiefs.quote:
Vertel?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er wordt wel iets te veel over ongeloofwaardigheid geluld, maar ik zie in dat Alaphilippe 2e wordt juist iets positiefs.
Positief inderdaad ja.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er wordt wel iets te veel over ongeloofwaardigheid geluld, maar ik zie in dat Alaphilippe 2e wordt juist iets positiefs.
Weer eens iets anders dan een 2de plaats.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mooie 19e plaats voor Mollema.
zondag #WachtenTotSaintNicolasquote:Op woensdag 22 april 2015 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mooie 19e plaats voor Mollema.
Á la Philippe G.?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Onderdeel van de nieuwe generatie die radicaal nee tegen doping zegt.
Ik zie juist steeds meer gasten die toppers bij de beloften waren die er gelijk staan bij de profs. Zie bijv. ook Teuns die nu ook al 13e wordt. Daarmee wil ik niet zeggen dat dopinggebruik weg is. Verre van, want ik zie nog zat prestaties waar ik mijn vraagtekens bij plaats. Maar constant dat gemekker over doping als een jonge gast doorstoot naar de (sub)top vind ik echt overdreven.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 22 april 2015 16:53 schreef Jason22 het volgende:
Ja Mart is er zondag weer bij met Joris weer op de motor!
We hebben het over topsport he. Kunnen we dat naïeve eindelijk eens een keer achter ons laten? Het is realistischer om aan de hand van deze ontwikkeling te zeggen dat iedere jonge gast meteen ook alle spullen krijgt.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zie juist steeds meer gasten die toppers bij de beloften waren die er gelijk staan bij de profs. Zie bijv. ook Teuns die nu ook al 13e wordt. Daarmee wil ik niet zeggen dat dopinggebruik weg is. Verre van, want ik zie nog zat prestaties waar ik mijn vraagtekens bij plaats. Maar constant dat gemekker over doping als een jonge gast doorstoot naar de (sub)top vind ik echt overdreven.
Tiesj Benoot dan?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We hebben het over topsport he. Kunnen we dat naïeve eindelijk eens een keer achter ons laten? Het is realistischer om aan de hand van deze ontwikkeling te zeggen dat iedere jonge gast meteen ook alle spullen krijgt.
Is eigenlijk ook totaal ongeloofwaardig toch, als we heel eerlijk zijn?quote:
Precies. Alleen zijn die over een paar jaar helemaal versleten en blijnven de natuurtalenten zoals Rebelli overquote:Op woensdag 22 april 2015 16:59 schreef DeeBee het volgende:
Ik neig ook meer naar Rellende_Rotscholier, beloften die een paar seconden achter Piti de Muur van Huy opknallen, tsja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |