Relaties?quote:
Leuke schaarsgeklede dames kijken zou ook wel een leuke bijkomstigheid van mooi weer kunnen zijnquote:Op woensdag 22 april 2015 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik niet maar ik vind het gewoon niet relaxed. Ik wil lekker buiten met een biertje bandjes kijken, beetje gek doen (hhihihihih) maar dat lukt me gewoon niet als ik in een kutbui ben door het weer.
Ik zie het allemaal nog wel even aan, een keer minder is ook niet erg, ga wel ergens op 1 plek in een kroeg hangen ofzo.
Idem. En binnen in de kroeg Koninginnedag vieren daar is t hier inmiddels echt te druk voor. Zeker als t buiten regent. Dus dat sla ik over. T wordt Strijp S met droog weer (Clock Rock Orange) en anders wordt t lui thuis hangen.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik niet maar ik vind het gewoon niet relaxed. Ik wil lekker buiten met een biertje bandjes kijken, beetje gek doen (hhihihihih) maar dat lukt me gewoon niet als ik in een kutbui ben door het weer.
Ik zie het allemaal nog wel even aan, een keer minder is ook niet erg, ga wel ergens op 1 plek in een kroeg hangen ofzo.
Yay voor positieve instellingquote:Op woensdag 22 april 2015 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, uiteraardquote:Op woensdag 22 april 2015 14:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Leuke schaarsgeklede dames kijken zou ook wel een leuke bijkomstigheid van mooi weer kunnen zijn
Geen idee hoe ze dat hier gaan doen danquote:Op woensdag 22 april 2015 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, precies, het is een outdoor gebeuren, regen verpest het voor mij grotendeels wel.
Zij daar ook nietquote:
Ja, dat had ik al met de avond ervoor, dat doe ik ook nooit, das gewoon een zaterdagavond maar typhusdrukquote:Op woensdag 22 april 2015 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze dat hier gaan doen dan![]()
Zuipen in de kroeg kan ook, maar dan wordt het zo druk
Hey, ik zit erquote:
The Waterhole? Volgens mij is dat een keiharde gay sex bar in Antwerpenquote:Op woensdag 22 april 2015 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, uiteraard. Maar gewoon alles valt en staat met droog zijn. Koud is geen probleem opzich, dan maar een jas aan, maar regen is een no go. Dan ga ik wel naar iets als the Waterhole binnen ofzo.
Ja, dus?quote:Op woensdag 22 april 2015 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The Waterhole? Volgens mij is dat een keiharde gay sex bar in Antwerpen
No judgment. We're all Gods children.quote:
Hell no, ik ben geen relifreakquote:Op woensdag 22 april 2015 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No judgment. We're all Gods children.
Ik neem de wijn meequote:
No thank youquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |