RS klap hemquote:Op woensdag 22 april 2015 12:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik sla geen meisjes en autisten
W A A R O M ?quote:Op woensdag 22 april 2015 12:05 schreef RadioSlut het volgende:
Ik denk dat ik bij de 10.000 posts een ander account ga gebruiken.
Gewoon bij 10k uitloggen en niet meer terug komenquote:Op woensdag 22 april 2015 12:05 schreef RadioSlut het volgende:
heb jij pas zo weinig?quote:Op woensdag 22 april 2015 12:05 schreef RadioSlut het volgende:
Met alle plezier! (Ik ben auti en meisje hehequote:
Omdat RS een lelijke naam isquote:
okee laat ik het zo zeggenquote:
Dan weet ik niet wat ik moet doen in mijn vrije tijd.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gewoon bij 10k uitloggen en niet meer terug komen
Nee.quote:
Ja. Paar jaar helemaal niet op FOK! gekomen en was merendeel een lurker/deed niet mee aan sc's.quote:
quote:
haha, heb geen andere. boeit me eigenlijk ook nicht zo.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:06 schreef Amoeba het volgende:
Politiekman is wel een klote username inderdaad.
WP relaxquote:Op woensdag 22 april 2015 12:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee laat ik het zo zeggen
als je mij met opzet pijn wilt doen dan kan het mij geen drol schelen of je autist of meid of weet ik veel wie bent
dan krijg je stoten terug
Dat is niet eerlijk.quote:Op woensdag 22 april 2015 12:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee laat ik het zo zeggen
als je mij met opzet pijn wilt doen dan kan het mij geen drol schelen of je autist of meid of weet ik veel wie bent
dan krijg je stoten terug
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |