Nope, nog steeds nietsquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:13 schreef KneusTeun het volgende:
Niels heb ie hem al binnen? Niels wel! En speez kees?
Op de pc heb je daar gelukkig mods voorquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
F1 manager zou inderdaad erg vet zijnMaar zal vast wel weer niet mogen door licenties etc.
Ik zie dat hij bezorgd is, vanavond VLAMMEN!quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:13 schreef KneusTeun het volgende:
Niels heb ie hem al binnen? Niels wel! En speez kees?
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:14 schreef Rossdale het volgende:
Bwoah bwoah, Teun één keertje geraakt op een zeer gladde spa tijdens een inhaalactie, dat geef ik toe. Verder gewoon pure souplesse
Souplesse noem je dat, ik ben vannacht nog naar Enschede gereden om Teun te troosten, zo'n trauma had die manquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:14 schreef Rossdale het volgende:
Bwoah bwoah, Teun één keertje geraakt op een zeer gladde spa tijdens een inhaalactie, dat geef ik toe. Verder gewoon pure souplesse
Dat snap ik, als hij steeds verliestquote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Souplesse noem je dat, ik ben vannacht nog naar Enschede gereden om Teun te troosten, zo'n trauma had die man
Bron: http://www.apparata.nl/ni(...)isten-opsporen-12748quote:Big brother alias NSA alias de Amerikaanse inlichtingendienst heeft een nieuw project genaamd Skynet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op maandag 11 mei 2015 10:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]Is de het evil computersysteem van de Terminator-filmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Skynet_%28Terminator%29Please sir. When moon? When Mustang?
Oh lol, die link had ik nog niet gelegdquote:Op maandag 11 mei 2015 11:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is de het evil computersysteem van de Terminator-films
http://en.wikipedia.org/wiki/Skynet_%28Terminator%29
Sowieso wordt het nu ook beter weer. Wellicht moeten we binnenkort een of ander strandfeest oid meepakken in scheveningen.quote:
Ohja die woont in Den Haag nu he.quote:Op maandag 11 mei 2015 14:17 schreef Rossdale het volgende:
Dikke party in Scheveningen lijkt me wel vet eigenlijkVrijwel bij Nick voor de deur ook
Je wil buiten op het strand gaan zitten? En waar zetten we de tv, de Xbox en de pc's dan neer?quote:Op maandag 11 mei 2015 14:17 schreef Rossdale het volgende:
Dikke party in Scheveningen lijkt me wel vet eigenlijkVrijwel bij Nick voor de deur ook
ja een km of 7 met de fietsquote:Op maandag 11 mei 2015 14:17 schreef Rossdale het volgende:
Buiten neem ik aan?quote:Op maandag 11 mei 2015 19:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je wil buiten op het strand gaan zitten? En waar zetten we de tv, de Xbox en de pc's dan neer?
heel dichtbij nu hequote:
Nee als het zo buiten is kom ik niet. Moet ik weer factor 100 smeren en dan wordt m'n controller ook weer vies :|quote:Op maandag 11 mei 2015 19:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja een km of 7 met de fiets
[..]
Buiten neem ik aan?
Ja gelijk heb je. zien we ook niks door de zonquote:Op maandag 11 mei 2015 20:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee als het zo buiten is kom ik niet. Moet ik weer factor 100 smeren en dan wordt m'n controller ook weer vies :|
Het leven van de zolderkamerautist gaat niet over rozen. Alhoewel, ik heb geen zolder, ik ben een logeerkamerautistquote:Op maandag 11 mei 2015 20:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja gelijk heb je. zien we ook niks door de zon
heb je het weer eens verpest thuis?quote:Op maandag 11 mei 2015 22:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het leven van de zolderkamerautist gaat niet over rozen. Alhoewel, ik heb geen zolder, ik ben een logeerkamerautist
Hij zal zich weer eens niet geschoren hebben ofzo of op het bed gepist. Dan is het daar altijd meteen raak.quote:Op maandag 11 mei 2015 23:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
heb je het weer eens verpest thuis?
dat ie op bed pist, geloof ik meteenquote:Op maandag 11 mei 2015 23:06 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Hij zal zich weer eens niet geschoren hebben ofzo of op het bed gepist. Dan is het daar altijd meteen raak.
Ho ho, in de kledingkast, niet in bedquote:Op maandag 11 mei 2015 23:06 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Hij zal zich weer eens niet geschoren hebben ofzo of op het bed gepist. Dan is het daar altijd meteen raak.
Nee joh, alles koek en ei hierquote:Op maandag 11 mei 2015 23:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
heb je het weer eens verpest thuis?
Ik was gisteren nog vlak bij je huis, reed langs het NS plein maar moest haasten om terug in Breda te komenquote:
Och had ff een bak koffie gedaanquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog vlak bij je huis, reed langs het NS plein maar moest haasten om terug in Breda te komen
I know I know, wilde nog langskomen, maar was al half 6 en moest die kleine op gaan halenquote:
Haha snap ik, die kleine wacht op niemandquote:Op woensdag 13 mei 2015 14:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I know I know, wilde nog langskomen, maar was al half 6 en moest die kleine op gaan halen
Ach vrijdag komt 't goed![]()
Jij reist het halve land door om je kat eten te geven, niet miepenquote:
Eten geven en kattenbak verschonen. Een kind is niet veel anders hoorquote:Op woensdag 13 mei 2015 16:15 schreef Kutmanager het volgende:
Kat is low maintenance. Geef het eten en je hoort er de hele dag niks van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eten geven en kattenbak verschonen. Een kind is niet veel anders hoorRicht je hem ook af op een gras veldje, bij die van mij werkte dat zindelijk worden zeer goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu zijn wij hem aan het leren rekenen
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Nee tegen de lantaarnpalen in onze straat, alvast zijn territorium afbakenen hequote:Op woensdag 13 mei 2015 16:25 schreef badboynova het volgende:
[..]
Richt je hem ook af op een gras veldje, bij die van mij werkte dat zindelijk worden zeer goed
nu zijn wij hem aan het leren rekenen
[ afbeelding ]
Als dat zo werkt dan is jullie tuin in ieder geval al geclaimt.quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee tegen de lantaarnpalen in onze straat, alvast zijn territorium afbakenen he
quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Als dat zo werkt dan is jullie tuin in ieder geval al geclaimt.
quote:Op woensdag 13 mei 2015 16:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eten geven en kattenbak verschonen. Een kind is niet veel anders hoorGing Pino maar op de kattenbakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Gooi dat beest op de barbecue en nodig wat Chinezen uit als je er zo graag vanaf wilquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:04 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij zou jij haar dat prima kunnen leren Piet. Probeer het eens een weekje anders
Hoe staat het leven in Delft ouwe vogelzoeker?quote:Op woensdag 13 mei 2015 18:39 schreef Kutmanager het volgende:
Hij doet het ook gewoon zelf he.Zoek inderdaad gewoon een ander baasje voor dat beest man.
Doen we ook, maar nog niemand gevondenquote:Op woensdag 13 mei 2015 18:39 schreef Kutmanager het volgende:
Hij doet het ook gewoon zelf he.Zoek inderdaad gewoon een ander baasje voor dat beest man.
Eigenlijk zou dat beest op een grote boerderij moeten zitten. Lekker buiten chillen, slapen in de schuur, beetje de kippen etteren etceteraquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doen we ook, maar nog niemand gevondeniig niemand waarvan we weten dat die haar niet direct naar het asiel brengt als het niet direct goed gaat. Dat vind ik zielig
Beetje zuipen, beetje studerenquote:Op woensdag 13 mei 2015 19:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe staat het leven in Delft ouwe vogelzoeker?
Zal eens rondkijken voor je, ken wel wat mensen met ouders die van die massive boerderijen hebbenquote:
Oh haiquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zal eens rondkijken voor je, ken wel wat mensen met ouders die van die massive boerderijen hebben
Moet hij mijn ouders vragen maar ik weet het antwoord al.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, doe Niels eens een lol en neem dat beest over
"Eerst je best doen op school, dan krijg je een huisdier"?quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:35 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Moet hij mijn ouders vragen maar ik weet het antwoord al.
"En dan mag je ook naar de kapper"quote:Op woensdag 13 mei 2015 21:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
"Eerst je best doen op school, dan krijg je een huisdier"?
Hohohohooooo uit den ouden dooschquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
"En dan mag je ook naar de kapper"
We hadden ze mee moeten nemenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:49 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb nu wel trek in mijn laatste sparerib
Was ook mijn ideequote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:11 schreef Kutmanager het volgende:
Honger man.Maar eens een leipe gyros bestellen zo.
Hier komen er dadelijk mooi spareribsquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:11 schreef Kutmanager het volgende:
Honger man.Maar eens een leipe gyros bestellen zo.
Haha hier komt zo een pizza heenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier komen er dadelijk mooi spareribs
1 x Spareribs Big Size Knoflook , Friet , knoflookquote:
Bussen!quote:Op zondag 17 mei 2015 10:14 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren om dezelfde tijd als die kleine gaan tukken. Na dat straten kon ik echt niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |