https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Ga eens snel wat BTC inwisselen voor brilcoins danquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:54 schreef roislecxe het volgende:
Sorry![]()
Niet gezien dat het de lapo was.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga eens snel wat BTC inwisselen voor brilcoins dan.
Rond de 1480 yuan. Maar ik laat hem aan mij voorbij gaan. Geen zin om in een positie te zitten als ik slaap. Al een paar keer gemargin called daardoor en dat is kutquote:
Mijn okcoin is in dollar. En als ie de verkeerde kant op gaat ben je toch sowieso de klos?quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:56 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Rond de 1480 yuan. Maar ik laat hem aan mij voorbij gaan. Geen zin om in een positie te zitten als ik slaap. Al een paar keer gemargin called daardoor en dat is kut
qftquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:59 schreef roislecxe het volgende:
Wel leuk dat BTC weer leeft. kan die eindelijk flink zakken na dit huppeltje.
Ja bij mij ook maar ik houd bitcoinwisdom erbij.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn okcoin is in dollar. En als ie de verkeerde kant op gaat ben je toch sowieso de klos?
Sellkant en buykant van het orderbook kruipen alleen wel naar elkaar toequote:Op woensdag 22 april 2015 10:24 schreef Nattekat het volgende:
GIZ begint volume te krijgen
Buy op 12 weer deels ingevuld.
Dat is een lont die steeds korter wordt, en aan buysupport geen gebrek, mijn buy staat precies goedquote:Op woensdag 22 april 2015 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sellkant en buykant van het orderbook kruipen alleen wel naar elkaar toe.
Ik heb er 63000 gekregen op 13 sat... toen rest van buy order maar weggehaald omdat ik vermoed dat ik dat restant nog wel voor minder kan kopenquote:Op woensdag 22 april 2015 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een lont die steeds korter wordt, en aan buysupport geen gebrek, mijn buy staat precies goed
Kijk dat orderbook voor je onzin praatquote:Op woensdag 22 april 2015 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er 63000 gekregen op 13 sat... toen rest van buy order maar weggehaald omdat ik vermoed dat ik dat restant nog wel voor minder kan kopen.
Weenie, hij is gezakt tot 500 iig.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe hoog stond mijn buy ook al weer voor ik overliep?
100% gevuld op 6xx, een dag na ik na een paar dagen besloot dat die buy nutteloos was daarquote:Op woensdag 22 april 2015 10:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weenie, hij is gezakt tot 500 iig.
Ik kijk ook naar andere exchanges, waar GIZ al gedumpt is voor 6 sat. Op Trex is er ook al dagen een neerwaartse trend zichtbaar en de sellkant kruipt naar de buykant. Dan is het toch niet zo gek dat ik verwacht dat hij ook op Trex nog wel wat lager kan?quote:Op woensdag 22 april 2015 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk dat orderbook voor je onzin praat
Kom maar omlaag hoorquote:Op woensdag 22 april 2015 10:43 schreef DaMart het volgende:
Ondertussen bij SLR... wall van 1 BTC hoog in de 1800, veel kleine orders omlaag met ongeveer 1 BTC tot 1500... vorige keer dat het orderbook er zo uit zag, ging de prijs omlaag...
Maar hoe groot zijn die markten?quote:Op woensdag 22 april 2015 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar andere exchanges, waar GIZ al gedumpt is voor 6 sat. Op Trex is er ook al dagen een neerwaartse trend zichtbaar en de sellkant kruipt naar de buykant. Dan is het toch niet zo gek dat ik verwacht dat hij ook op Trex nog wel wat lager kan?.
C-cex en Yobit. C-cex is tot 6 sat gedaald, maar volume is daar stuk lager dan op Trex. Yobit tot 10, maar ook heel weinig volume sinds GIZ op Trex staat. Daarvoor best veel volume voor een kleine exchangequote:Op woensdag 22 april 2015 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar hoe groot zijn die markten?
Een coin die op termijn onder de 10 komt zal steeds meer verzet krijgen van onder.
Met andere woorden; Bittrex is leidend. En daar waar ik eerst de enige order op 12 had (ok, met iemand van 0.05 erbij), staat er nu een megawall van... and it's gonequote:Op woensdag 22 april 2015 11:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
C-cex en Yobit. C-cex is tot 6 sat gedaald, maar volume is daar stuk lager dan op Trex. Yobit tot 10, maar ook heel weinig volume sinds GIZ op Trex staat. Daarvoor best veel volume voor een kleine exchange.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1032348.120;topicseenquote:
Tnxquote:Op woensdag 22 april 2015 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=1032348.120;topicseen
Als je nog iets met je BALLS en 10K wil doen, dat is het topic over de opvolger.
Die van mij op 12quote:Op donderdag 23 april 2015 10:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit.
Mijn buy op 13 sat is er nu helemaal door.
Op 16, op 16 of net zo hoog als die van mij?quote:Op donderdag 23 april 2015 11:04 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... Mijn wall om de inleg er weer uit te krijgen is best wel flink tov de andere sells
3x raden hoe hoog mijn sell staat
Wat is die van jou dan? 16?quote:Op donderdag 23 april 2015 11:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op 16, op 16 of net zo hoog als die van mij?
Sta je ook in de Bittrex-GIZ-top50?quote:
12quote:Op donderdag 23 april 2015 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sta je ook in de Bittrex-GIZ-top50?.
Ik ben nummer 34.
https://beta.bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-GIZ
quote:Op donderdag 23 april 2015 19:14 schreef DaMart het volgende:
.
Sellorder zetten en een nulletje over het hoofd zien... dag 57% van de aankoopprijs.
Voor mij ook... dus hopelijk kan ik nog ergens iets met winst verkopen, want anders wordt dit mijn eerste verliesdag in 3 maandenquote:Op donderdag 23 april 2015 19:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]Das mij alweer een tijdje geleden.
Die van mij is al weggekochtquote:Op donderdag 23 april 2015 17:51 schreef roislecxe het volgende:
Ga eens weg met jullie sellorders, zo komen we nooit terug in de twintig.
Op 12quote:Op donderdag 23 april 2015 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Rois, hoe hoog mag ik mijn sell zetten?
Ik ben er ook grotendeels vanaf. Sell gezet op 15. Toch gekocht op 13 dus boeide niet zoveel.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:27 schreef DaMart het volgende:
Natuurlijk schiet GIZ nu meteen richting de 20.
400 sat is primaquote:Op donderdag 23 april 2015 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Rois, hoe hoog mag ik mijn sell zetten?
Mijn buy op 12 sat is alweer voor een deel ingevuld, zie ikquote:Op vrijdag 24 april 2015 01:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben er ook grotendeels vanaf. Sell gezet op 15. Toch gekocht op 13 dus boeide niet zoveel.
Op 29 staat nog wel wat, maar dat lijkt een beetje hoog...
Had wel gelijk bij OKcoinquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:56 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Rond de 1480 yuan. Maar ik laat hem aan mij voorbij gaan. Geen zin om in een positie te zitten als ik slaap. Al een paar keer gemargin called daardoor en dat is kut
We hadden nog geen altcoinsquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:35 schreef DaMart het volgende:
Voor wie een gokje wil wagen met een nieuwe coin: https://bitcointalk.org/index.php?topic=1036049.0
BitcoinT (BT), gisteren gelanceerd en nu op 3 kleinere exchanges, waar toch al aardig wat volume op behaald wordt (6 BTC op Yobit en op nog kleinere zat hij rond de 2BTC)... met dat volume zou hij ook wel eens op de radar van Trex kunnen komen en dat kan weer gunstig zijn voor de prijs...
Ik ben de tel kwijtquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
We hadden nog geen altcoinsNummer hoeveel is dit?
![]()
Ah ja, koop ik er ook een paar. Wat krijg je voor 1 BTC?quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben de tel kwijt.
Maar goed, veel coins met zo'n hoog volume op kleinere exchanges, zijn best interessant om vroeg in te stappen en uit te stappen zodra ze op Trex komen... dat was van de week met CF ook wel geslaagd... voordat de koers instortte omdat na de launch de dev verdwenen is.
250.000 of zo op Yobit: https://yobit.net/en/trade/BT/BTCquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah ja, koop ik er ook een paar. Wat krijg je voor 1 BTC?
Oh, ok, maak ik daar ff een account aan. Als het niets wordt verhaal ik m'n verlies op jou.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
250.000 of zo op Yobit: https://yobit.net/en/trade/BT/BTC
Ja nee.. ik heb niet eens een hele BTCquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, ok, maak ik daar ff een account aan. Als het niets wordt verhaal ik m'n verlies op jou.
Had je maar eerder moeten bedenken.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja nee.. ik heb niet eens een hele BTC.
Er zit ook geen ICO aan vast, dat is ook wel een verademing met de coins van de laatste tijd...quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:54 schreef MaGNeT het volgende:
Ziet er op het eerste gezicht wel netjes uit, client synchroniseert in 10 seconden en er lijken echte mensen achter te zitten met gezichten. Niet direct de grootste scam, of het moeten fake identities zijn met gejatte foto's
Krijg ik dan ook je winst als het wel goed gaat?quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Had je maar eerder moeten bedenken.
Mag je hopen dat het goed gaat.
Ik geef geen enkele garantie dat het gaat lukken hequote:Op vrijdag 24 april 2015 19:54 schreef MaGNeT het volgende:
Ziet er op het eerste gezicht wel netjes uit, client synchroniseert in 10 seconden en er lijken echte mensen achter te zitten met gezichten. Niet direct de grootste scam, of het moeten fake identities zijn met gejatte foto's
Hoe dan ook, op Bittrex ff naar 5000 en dan m'n 10 BTC winst weer terug naar de wallet.
En anders het verlies verhalen op DaMart.
Win-win situatie![]()
Don't push your luck, buddy....quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook je winst als het wel goed gaat?.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:58 schreef roislecxe het volgende:
Hey, zie ik daar advies met niet goed geld terug garantie voorbijkomen?
Ja... Dan verlies je 1 BTC en dat van jezelf... Zuur...quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik geef geen enkele garantie dat het gaat lukken he.
Maar zit er zelf ook in, dus als het misgaat, verlies ik ook.
Kan niet verliezen wat ik niet hebquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja... Dan verlies je 1 BTC en dat van jezelf... Zuur...
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:00 schreef DaMart het volgende:
Maar ik geef in de toekomst dus geen tips voor mogelijk interessante coins meer zonder een disclaimer ter dikte van een telefoongids.
Mja, ik noem hier echt niets waar ik niet in zou investeren hoor... al heb ik wisselend succes, maar het gaat de laatste weken wel redelijkquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]Heel verstandig... We hebben aan 1 ZetaOS wel genoeg
Mocht het x10 gaan dan neem ik je aan als mijn beleggingsadviseur.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik noem hier echt niets waar ik niet in zou investeren hoor... al heb ik wisselend succes, maar het gaat de laatste weken wel redelijk. Met als klapper de +1250% op WOC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mocht het x10 gaan dan neem ik je aan als mijn beleggingsadviseur.Heel verstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je al bezig was met de sells op 400 satquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:07 schreef MaGNeT het volgende:
M'n 1 BTC is bijna op YoBit... let op de kleine spike straks...
Je idee over bitbean klopte wel denk. Is nu bezig met stijgenquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al bezig was met de sells op 400 sat.
Nog even door naar de 17 sat en ik ben er vanafquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je idee over bitbean klopte wel denk. Is nu bezig met stijgen
Nope...quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al bezig was met de sells op 400 sat.
Zoietsquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij duwde hem even naar de 500 sat dus.
Dat zekerquote:
Begin maar vast met sparen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zeker.
Al wordt er nu alweer (een beetje) gedumpt.
Hmmquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
BT staat nu ook op C-cex. Eens kijken of dat al een hogere bodemprijs oplevert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |