Uhhmm, nee. Ik ken al die modellen niet hoorquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
Dago, je geilt zeker ook hard op Kate Upton?
Tettenquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet lelijk maar wel (extreem) overrated.
Tetten tetten tettenquote:
Ja maar niet eens mooie.quote:
Ja, posten die dingen, en snel een beetje.quote:
Maar jij bent ook veel te kieskeurigquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar niet eens mooie.
Snap het gewoon niet, ze heeft ook geen mooi figuur, afleidende pukkel, Oke/prima gezicht.. nee ik zie het echt niet.
Post eens wat in die Titi quiz topicquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, posten die dingen, en snel een beetje.
Ook, maar zij is gewoon hype.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar jij bent ook veel te kieskeurig
Tjaquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook, maar zij is gewoon hype.
Ze heeft het frame van een fattie.
De wát?quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Post eens wat in die Titi quiz topic
Titi quiz. Gewoon een spelletje waarbij je moet raden wie de grootste borsten heeft. Op dit moment sta ik op nummer 1quote:
Dat is gewoon gokken. Alleen bij dikke snollen kan je het zekerweten goed hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Titi quiz. Gewoon een spelletje waarbij je moet raden wie de grootste borsten heeft. Op dit moment sta ik op nummer 1
Ik weet niet eens waar ik naar kijkquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is gewoon gokken. Alleen bij dikke snollen kan je het zekerweten goed hebben.
Dat bedoel ik. Echte onzin dus.quote:
Het is leukquote:
Maar dan voel je het meteen :squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |