inderdaad kijk het nog wel maar het is niet zo dat ik vol spanning naar de volgende episode wachtquote:Op maandag 31 oktober 2016 11:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Geen idee waarom, maar het verhaal lijkt mij niet meer zo te pakken ofzo.

Ze is/was gewoon weer zwanger dusquote:Goodwin trouwde op 12 april 2014 met acteur en Once upon a Time-collega Josh Dallas. Hun eerste kind werd geboren op 29 mei 2014, een zoon. Hun tweede zoon kwam op 1 juni 2016 ter wereld.

Aflevering eerder vanavond gekeken, leuk begin weer! Je merkt wel dat het einde van de serie zo langzaam aan wel in het zicht komt.quote:

Gaan wel geruchten dat misschien wel laaste seizoen is het is nog niet bekend gemaakt of het wel doorgaatquote:Op maandag 6 maart 2017 22:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Aflevering eerder vanavond gekeken, leuk begin weer! Je merkt wel dat het einde van de serie zo langzaam aan wel in het zicht komt.

Ja, zelfde gelezen. Heb liever dat ze het dan gewoon stoppen met een goed einde. Niet doorgaan met een niet complete cast, of met totaal andere acteurs.quote:Op woensdag 8 maart 2017 09:56 schreef amp25 het volgende:
[..]
Gaan wel geruchten dat misschien wel laaste seizoen is het is nog niet bekend gemaakt of het wel doorgaat
Contract die Emma Swan speelt loopt deze zomer af
Die rumpelsteeltje speelt wilt ok mee stoppen
En de schrijvers willen en ander richting op
Vrees het ergste

once-upon-a-time-season-7-canceled-or-renewed-jennifer-morrison-colin-odonoghues-contract-status-updatequote:Op woensdag 8 maart 2017 11:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, zelfde gelezen. Heb liever dat ze het dan gewoon stoppen met een goed einde. Niet doorgaan met een niet complete cast, of met totaal andere acteurs.

Ben benieuwd wat er gaat gebeurenquote:Op woensdag 5 april 2017 17:02 schreef amp25 het volgende:
[..]
once-upon-a-time-season-7-canceled-or-renewed-jennifer-morrison-colin-odonoghues-contract-status-update
http://www.inquisitr.com/(...)&utm_source=facebook

Ik stop ook aan het einde vh seizoen.quote:Op donderdag 13 april 2017 14:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zal ook veel beter zijn als ze gewoon stoppen dit seizoen. Met de originele acteurs allemaal nog aanwezig. Desnoods een film in de toekomst om er echt een mooi einde van te maken als de laatste van dit seizoen te open eindigt. Ik kijk nog altijd met veel plezier, maar de kwaliteit gaat wel achteruit. Liever dat ze nu stoppen dan volgend seizoen met compleet andere acteurs. Of deels andere acteurs in ieder geval.

Meh. Ik kijk het nog steeds uit traditie, en het is sinds seizoen 5 wel weer iets beter geworden, maar in vergelijking met de eerdere seizoenen....quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik nog de boel eens bij ga halen. Ben gestopt toen Rumpel weer de dark one werd...want dat had ik eigenlijk wel een beetje gezien
is het toen toch nog weer wat beter geworden?

Het begint, voor ouat begrippen, iets te onrealistisch te wordenquote:Op vrijdag 14 april 2017 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik nog de boel eens bij ga halen. Ben gestopt toen Rumpel weer de dark one werd...want dat had ik eigenlijk wel een beetje gezien

Dat is inderdaad wat me ook tegen begon te staan. Dat het binnen de OUAT-wereld zelfs te vergezocht begon te worden... het is prima, dat suspense of disbelief, en ik ben daar best heel goed mee voor allerhande series die ik volg (ik houd niet voor niets van sci-fi etc.), maar het moet binnen het universum zeg maar wel allemaal een beetje blijven werken...quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het begint, voor ouat begrippen, iets te onrealistisch te worden

Eerlijk gezegd als je het nu niet mist, is het niet echt de moeite waard.quote:Op vrijdag 14 april 2017 13:42 schreef motorbloempje het volgende:

Psies.quote:Op vrijdag 14 april 2017 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat me ook tegen begon te staan. Dat het binnen de OUAT-wereld zelfs te vergezocht begon te worden... het is prima, dat suspense of disbelief, en ik ben daar best heel goed mee voor allerhande series die ik volg (ik houd niet voor niets van sci-fi etc.), maar het moet binnen het universum zeg maar wel allemaal een beetje blijven werken...

Vooralsnog is het een season finale volgende weekquote:Op maandag 8 mei 2017 12:33 schreef CrashO het volgende:
Ik zal vast in de minderheid zijn. Maar wat een bagger episode.
Musical aflevering als laatste aflevering voor de series finale!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 8 mei 2017 16:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vooralsnog is het een season finale volgende week
Een van de castleden komt volgend jaar in ieder geval sowieso niet terug. In spoilers:heb net gelezen mischien wel het beste zo maar een treurig dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zal die andere paar wel snel volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Dan is er niets meer aan denk ik...bedenken of ik dan nog wel ga kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

emma zal nog 1 aflevering doen om goed einde aan makenquote:Op vrijdag 12 mei 2017 16:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is al bekend dat Snow en Charming ook stoppenBelle is niks over gezegd, maar gok dat die hoogstens een gastrol krijgt.
Overigens zal Emma nog wel in de eerste aflevering van seizoen zeven meedoen.

een reden geld geld en nog eens geldquote:Op vrijdag 12 mei 2017 22:40 schreef HyrulePrincess het volgende:
ik snap niet dat ze de eps van deze week niet als mooi einde gedaan hebben ipv het verder uit te melken

quote:Op maandag 15 mei 2017 11:57 schreef Bienelientjee het volgende:
En nu moeten ze gewoon stoppen. Twee toffe afleveringen om alles mee af te sluiten. De kwaliteit van deze afleveringen kwam ook eindelijk weer eens terug naar hoe het begin was!![]()
Iedereen leeft happily ever after.![]()
En wat kunnen ze nu eigenlijk nog origineel verzinnen om over Storybrook te gooien qua kwaad.
ik denk dat seizoen 7 een complete misluking gaat wordenquote:Op maandag 15 mei 2017 11:57 schreef Bienelientjee het volgende:
En nu moeten ze gewoon stoppen. Twee toffe afleveringen om alles mee af te sluiten. De kwaliteit van deze afleveringen kwam ook eindelijk weer eens terug naar hoe het begin was!![]()
Iedereen leeft happily ever after.![]()
En wat kunnen ze nu eigenlijk nog origineel verzinnen om over Storybrook te gooien qua kwaad.

Ik moest nog 5 of 6 eps kijken maar die heb ik verwijderd. Vond die Gideon ook een enorm slechte villain.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 08:44 schreef HyrulePrincess het volgende:
Ik vond de serie de laatste tijd niet zo boeiend meer dus had al voorgenomen om na dit seizoen niet meer te kijken, de laatste twee eps waren idd erg tof weer en ik vond het een mooi einde, perfect moment om het af te sluiten!

In hele grote lijnen:quote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik moest nog 5 of 6 eps kijken maar die heb ik verwijderd. Vond die Gideon ook een enorm slechte villain.
Kan je evt. in een spoiler vertellen hoe alles afloopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2017 19:59:40 ]

ik zie je bericht nu pas maar je hebt hierboven ala een goede samenvatting gehad zie ikquote:Op dinsdag 16 mei 2017 10:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik moest nog 5 of 6 eps kijken maar die heb ik verwijderd. Vond die Gideon ook een enorm slechte villain.
Kan je evt. in een spoiler vertellen hoe alles afloopt?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.premier date 6-10

Ik vind het ook een stuk minder, maar dat komt met name doordat het de sfeer van Storybrook mist. De latina Assepoester is te gekunsteld inderdaad, maar Tiana is wel rastechnisch correct.quote:Op vrijdag 3 november 2017 21:39 schreef Djeez het volgende:
Laatste week de nieuwste vier episodes gekeken, maar wat een kutserie is dit geworden zeg. Emma eruit, Sneeuwwitje, Prince Charming, Gold, allemaal weg. Henry ineens volwassen en weg uit Storybrook. En ineens heel politiek correct allemaal latina's en Afro-Amerikanen erin als hoofdpersoon. WTF, deze serie is snoeihard de nek omgedraaid

Ze zijn nogal aan het kloten inderdaad om alles 'logisch' te doen lijken. Maar eigenlijk sinds S05 klopt er van de tijdlijnen niet veel meer.quote:Op maandag 6 november 2017 14:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind het stiekem nog wel leuk eigenlijk. Bepaalde karakters mis ik niet echt (Snow/Charming voornamelijk), omdat die sowieso weinig meer toevoegden de laatste paar jaar, maar een Emma en een Belle mis ik dan weer wel. Waar ik me vooral aan stoor is de tijdslijn.
- Henry is opeens volwassen, maar toen hij zijn familie vroeg hem te helpen (tweede aflevering) zagen Emma, Hook en Regina er gewoon nog net zo oud uit als het eind van seizoen 6.
Dat kan op zich uitgelegd worden met ''tijd gaat sneller in bepaalde realms'', maar hij ziet er wel even oud uit in de tegenwoordige tijd waar hij een dochter heeft. Dus in die jaren groeit hij opeens niet meer?
Om nog maar te zwijgen over die Belle/Gold verhaallijn. Belle wordt opeens oud, maar wanneer Gold terugkeert uit die speciale plek (waar de tijd blijkbaar hééél snel ging) komt hij opeens uit in de tijdslijn van 7x01/7x02 (waar Henry net zijn familie om hulp heeft gevraagd).

Ik zit nu 6 te kijken, maar we hebben toch al een Cinderella?quote:Op maandag 6 november 2017 14:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het ook een stuk minder, maar dat komt met name doordat het de sfeer van Storybrook mist. De latina Assepoester is te gekunsteld inderdaad, maar Tiana is wel rastechnisch correct.

quote:Mijn stille vermoeden is dat ze de reboot hebben gedaan omdat ze gewoon die hele family tree zo uitgewoond hebben dat ze er geen villains meer uit konden trekken.

klinkt vermoeiend. Aan de andere kant is den Witsche Snee natuurlijk wel de beste sneequote:Op woensdag 15 november 2017 13:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]![]()
Tot dusver heeft de huidige villain geen familie-band met hoofd karakters.
Seizoen 7 speelt zich grotendeels af in een andere realm, dus daar lopen andere versies van fairy tale characters rond. Een Duitse Snow White, een buitenlandse Prince Charming, etc. Enkel voorbeelden. De nieuwe Cinderella is een voorbeeld die dus wel degelijk een grote rol speelt.

Ik kijk S07 voornamelijk omdat Regina, Hook en Rumpel erin zitten. De rest boeit nog niet echt.quote:Op woensdag 15 november 2017 13:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zit nu 6 te kijken, maar we hebben toch al een Cinderella?
Hoe zit het met de main villain? Of ik 7 ga kjjken hangt af van een zeer cruciale vraag: is die familie van de hoofdrolspeler of speelster?
Want daar word ik echt gek van in OUAT. Je hebt de evil queen die de moeder is van de hoofdpersoon, Cora, Pan, Zelena, Dark Emma, Black Fairy, Gideon. Het is jammer dat Hades zo slecht uitgewerkt was, dat was echt een verademing wat dat betreft.
Mijn stille vermoeden is dat ze de reboot hebben gedaan omdat ze gewoon die hele family tree zo uitgewoond hebben dat ze er geen villains meer uit konden trekken.

Ze hadden beter bij 6 seizoenen moeten stoppenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:49 schreef Unites het volgende:
Once Upon A Time stopt inderdaad. Zojuist bekendgemaakt.
Helaas.

Eensch, denk ik (ik heb nog niets van seizoen 7 gezien, wacht tot Netflix en zo...).quote:Op dinsdag 6 februari 2018 21:51 schreef amp25 het volgende:
[..]
Ze hadden beter bij 6 seizoenen moeten stoppen
Ik vind dit seizoen niet echt boeided

Yup. En nog vele anderen. Kijk er naar uit!quote:Op donderdag 22 maart 2018 18:58 schreef amp25 het volgende:
voor de laaste en final episode keren
emma snow david belle terug

Dat is idd al tijden bekend.quote:Op maandag 30 april 2018 21:40 schreef amp25 het volgende:
[..]
Weet wel dat episode 22 als titel heeft
Leaving storybrook

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM

En op Netflix.quote:Op maandag 6 augustus 2018 10:45 schreef Lief17 het volgende:
Voor de liefhebbers, seizoen 7 staat nu op Videoland.

Begin van S7 is wat traag, daarna wordt het wel weer heel wat beter. Jacinda vond ik ook de zwakste schakel.quote:Op woensdag 19 september 2018 10:26 schreef Koningin het volgende:
Nou ben bezig aan de derde aflevering.....tja het is niet geweldig moet ik zeggen.
Die Jacinda (assepoester) heeft een vreselijke engelse uitspraak.

Mijn hemel, dat was slechtquote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |