SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:42 schreef KingRoland het volgende:
Thiago gaat scoren of krijgt een assist
totogod maak even een aantekeninggraag op anoniem
Net zo lang als nodig is.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Benieuwd hoe lang Bayern dit vol kan houden.
Nu zijn de christenen boos, je mag geen beeltenis van God makenquote:
Die Jackson moet de volgende keer zijn bek houden wat hij over een grote club als Bayern zegt.quote:
"Nu niet" voegde hij er nog aan toe, Hans.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Porto is in staat om op de 0 te spelen, aldus Bert van Marwijk.
Dit, laat ze maar lijden voor decennia van defensieve huilebalken die de Europese voetbalvelden verpest hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:08 schreef habitue het volgende:
BAM, en slacht ze u maar goed af dan die kut portugezen. 6-0
Al gedaanquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:10 schreef KingRoland het volgende:
Bernat zit bij mij ook niet zo hoog dus jullie mogen hem gerust afkraken.
De overlevingstocht van Jan Smit en kornuitenquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
CL kunnen ze beter afschaffen. Ag zaterdag weer spanning in de competitie.
Never-ending degradatiegenot in het Rat Verlegh.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De overlevingstocht van Jan Smit en kornuiten
Die bierzuipers redden het wel denk ikquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Never-ending degradatiegenot in het Rat Verlegh.
Hopelijk zie ik een dug out kapot gaan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De overlevingstocht van Jan Smit en kornuiten
wat wil je met een mongool als BMI in de verdedigingquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:13 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Porto verdedigt net als een Nederlandse club.![]()
![]()
![]()
Bertje van marwijk dacht dat porto doorgingquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:13 schreef hottentot het volgende:
En 15 minuten geleden waande Porto zich nog in de Finale![]()
Jan Smit gaat Fleddurus door een raam smijten "?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk zie ik een dug out kapot gaan.
BMI een mongool noemen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat wil je met een mongool als BMI in de verdediging
Het lijkt wel Cruijff's afscheidswedstrijd.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:15 schreef tong80 het volgende:
En dan gewoon blijven aanvallen
Wat een heerlijke voetbalavond.![]()
Hopelijk geven ze die mafkees aan zon clubje als vvv. Lekker die kut trap op en schelden op de materiaalmanquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jan Smit gaat Fleddurus door een raam smijten "?
genot
Op het gebied van voetbal*quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:15 schreef beantherio het volgende:
Duitsers als ze echt moeten presteren
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef gijsman het volgende:
en maar doorrollen als ze een keer aangetikt worden
De kaartjes zijn spotgoedkoop daarquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef Evertjan het volgende:
mijn grootste wens is om nog eens Bayern live te zien in de Allianz Arena
Wat houd je tegen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef Evertjan het volgende:
mijn grootste wens is om nog eens Bayern live te zien in de Allianz Arena
En daarom jaagt Bayern vrolijk verder.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:15 schreef Drolflap het volgende:
Jongens een doelpunt van porto en de wedstrijd ligt weer open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja heb al eens gekeken wil echt nog eens graag daar naar toe misschien.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De kaartjes zijn spotgoedkoop daar
Ik denk dat Fleddurus naar Eindhoven gaatquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk geven ze die mafkees aan zon clubje als vvv. Lekker die kut trap op en schelden op de materiaalman
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
BAR-PSGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is ook een terechte uitslag omdat FC Porto het volgende doetquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:15 schreef tong80 het volgende:
En dan gewoon blijven aanvallen
Wat een heerlijke voetbalavond.![]()
Slechte grapquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Adolf hield zijn wraak ook maar 5 jaar vol. Nee, deze moffen gaan nog wel verliezen.
Ik kom straks op 2 uur rijden van het stadion te wonen, reken maar dat ik daar een keertje langswip.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja heb al eens gekeken wil echt nog eens graag daar naar toe misschien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
Ow ja, dat is lekker. Ga je in Oostenrijk wonen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik kom straks op 2 uur rijden van het stadion te wonen, reken maar dat ik daar een keertje langswip.
Soort van mini-Chelseaquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit is ook een terechte uitslag omdat FC Porto het volgende doet
1. Tijdrekken
2. Bus parkeren
3. Telkens een overtreding (waarvan er minstens 1 of 2 een gele kaart was)
4. Provoceren voor de wedstrijd tegenover een nog grotere club
Tenslotte is Bayern gewoon sterker en ze heten niet voor niets Die Beste.
Ga dan Dortmund-Bayern. Dichter bij, mooier stadion, meer sfeer en zie je alsnog de toppers van Bayern.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja heb al eens gekeken wil echt nog eens graag daar naar toe misschien.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kortom wedstrijden gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door deze wedstrijd maak je toch je eigen dipsaus aan?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kut, ik krijg mijn dipsaus niet open.
Ik hoop van wel.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:20 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat de Duitsers toch de CL gaan pakken.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:20 schreef Buitendam het volgende:
Ik denk dat de Duitsers toch de CL gaan pakken.
Als hij hier maar weg is. Mogen ze Telgenramp ook hebben. Lol 4-0quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk dat Fleddurus naar Eindhoven gaat
Die Schenkeveld ook , z,on alibi-verdedigerquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als hij hier maar weg is. Mogen ze Telgenramp ook hebben. Lol 4-0
EIN R... ok laat maarquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:22 schreef bombmannl het volgende:
Wil altijd nog eens stadionspeaker zijn bij een wedstrijd van Bayern, kan je je volgensmij helemaal uitleven.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:23 schreef KingRoland het volgende:
Ik gun niemand een blessure maar als je een grote mond hebt voor de wedstrijd dan verdien je een blessure en dat heet ook karma
Jackson![]()
Altijd beter dan Veltman.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:23 schreef Syntix het volgende:
Hiddink die BMI opsteltwat een mongool ben je dan.
een beetje madquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:23 schreef KingRoland het volgende:
Ik gun niemand een blessure maar als je een grote mond hebt voor de wedstrijd dan verdien je een blessure en dat heet ook karma
Jackson![]()
Die gaat sws weg. Ze hebben gelukkig niet verlengd. Schakel zo ook naar 4 met mij en Knut. Topshowquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die Schenkeveld ook , z,on alibi-verdediger
Tja en dan zit alles mee he
Wat zei hij dan? Heb ik gemistquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:23 schreef KingRoland het volgende:
Jackson![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Veltman is veruit onze beste verdediger.
rtl 4?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die gaat sws weg. Ze hebben gelukkig niet verlengd. Schakel zo ook naar 4 met mij en Knut. Topshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |