SPOILER: LenteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige seizoenen
2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall
2013 | Winter | Spring | Summer | Fall
2014 | Winter | Spring | Summer | Fall
2015 | Winter | Spring | Summer | Fall
Anime News Network (ANN): Nieuws over anime en meer.
Animeinfo.com: Hier vind je alle informatie over een anime.
My Anime List (MAL): Houd je eigen anime- en mangalijst bij. Check ook de FOK! MAL groep.
Veel FOK!kers hebben in deze reeks een MAL. Bekijk ze hier:SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermate geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 1% gewijzigd door Repelsteeltju op 21-04-2015 21:29:47 ]“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Ik dacht dat ik even geen Illya kon zien, en toen zag ik dat.
Dat was zo geniaal en zeg niet dat jij je spin-dochter niet zou verkiezen over het meisje dat part-time in je winkel werkt.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:02 schreef mschol het volgende:
http://myanimelist.net/anime.php?id=13171
dat einde , das best fucked up eigenlijk![]()
“An interesting thing is a good thing.”![]()
mja, tja.. ik weet nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Ik dacht dat ik even geen Illya kon zien, en toen zag ik dat.
[..]
Dat was zo geniaal en zeg niet dat jij je spin-dochter niet zou verkiezen over het meisje dat part-time in je winkel werkt.![]()
![]()
Het is als kiezen tussen Illya en Taiga, geen makkelijke keuze, maar uiteindelijk weet je wat je te doen staat.quote:Gedaan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die winter chart weghalen die boven Spring staat, en dan bij de vorige seizoenen 2015 doen
2015 | Winter | Spring | Summer | Fall“An interesting thing is a good thing.”![]()
wie...?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is als kiezen tussen Illya en Taiga, geen makkelijke keuze, maar uiteindelijk weet je wat je te doen staat.
ook Ore Monogatari maar opgepakt..![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 april 2015 00:04 schreef mschol het volgende:
[..]
wie...?
ook Ore Monogatari maar opgepakt..Jij volgt een lopende serie? Hoe dan?
Damn zeg wat een aflevering was dat zegquote:
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Nee, is nog steeds Aya Hirano. Dat zij er nog steeds bij is stiekem een van de weinige redenen dat ik Yuki-chan een kans wil geven. Het design is wel aids.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:12 schreef outcast_within het volgende:
Ik zit nu de dissapearance te kijken van yuki
In ep 3 komt haruhi voor. Is haar stem veranderd?“An interesting thing is a good thing.”![]()
Kan ik eindelijk beginnne met S2
[Underwater] Knights of Sidonia S2 - The Ninth Planet Crusade - 01 (720p) [A631962C].mkv/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
De remake van Lotgh is trouwens een verspilling van geld. Omdat het origneel al perfect is./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op woensdag 22 april 2015 10:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Jij volgt een lopende serie? Hoe dan?
![]()
![]()
Downloaden natuurlijk!!quote:Op woensdag 22 april 2015 10:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Jij volgt een lopende serie? Hoe dan?
![]()
![]()
Amleth was al perfect voordat Shakespeare Hamlet schreef. Neemt niet weg dat Hamlet best een verdomd leuk toneelstuk is.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
De remake van Lotgh is trouwens een verspilling van geld. Omdat het origneel al perfect is.Neem het me niet kwalijk.quote:
[FFF] Ore Monogatari!! - 01 [12223D77]quote:Op woensdag 22 april 2015 20:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Amleth was al perfect voordat Shakespeare Hamlet schreef. Neemt niet weg dat Hamlet best een verdomd leuk toneelstuk is.
[..]
Neem het me niet kwalijk.
het is waar dat ik niet snel een lopende serie volg, maar deze plus Yamada-kun leken mij wel wat, en met beide nu dus 2 episodes onderweg...
railwars ook maar binnengehengeld..![]()
Jeehquote:Op woensdag 22 april 2015 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
[FFF] Ore Monogatari!! - 01 [12223D77]
het is waar dat ik niet snel een lopende serie volg, maar deze plus Yamada-kun leken mij wel wat, en met beide nu dus 2 episodes onderweg...
railwars ook maar binnengehengeld..
Helemaal super.![]()
Alas, poor Yorick! I knew him, Horatio: a fellow of infinite jest, of most excellent fancy.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Amleth was al perfect voordat Shakespeare Hamlet schreef. Neemt niet weg dat Hamlet best een verdomd leuk toneelstuk is.
He hath borne me on his back a thousand times. And now, how abhorred in my imagination it is!🐙![]()
Ore Monogatari
Eindelijk weer een goede romance serie sinds JAREN."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Railwars 6: het verplichte strippen van vrouwelijke karakters moet natuurlijk even de revu zijn gepasseerd![]()
![]()
![]()
Oh man, Railwars. Mooi was dat. Schaamteloos ook.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:34 schreef mschol het volgende:
Railwars 6: het verplichte strippen van vrouwelijke karakters moet natuurlijk even de revu zijn gepasseerd
🐙![]()
volledige schaamteloos inderdaad.. net als in E7 het theegooi incident.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man, Railwars. Mooi was dat. Schaamteloos ook.
Ik weet niet wat kouma precies aan het doen is, maar tis wel verdacht...
en it just keeps going, achja.. een harem met treinen, die mag ook best wel een keertje gekeken worden
en, as usual, is de gast natuulijk compleet clueless..
[ Bericht 7% gewijzigd door mschol op 23-04-2015 00:45:05 ]![]()
http://commiesubs.com/wp-(...)25-2537E80C.mkv.webmquote:Op woensdag 22 april 2015 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
[FFF] Ore Monogatari!! - 01 [12223D77]
railwars ook maar binnengehengeld..
De grap is dat Log Horizon 2 alweer bijna een maand voorbij is. Ze vertalen ook Ore Monogatari. Welkom in de hel maat, goed dat je er bij bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Now cracks a noble heart. Good night, sweet prince,quote:Op woensdag 22 april 2015 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alas, poor Yorick! I knew him, Horatio: a fellow of infinite jest, of most excellent fancy.
He hath borne me on his back a thousand times. And now, how abhorred in my imagination it is!
And flights of angels sing thee to thy rest!
GRRM heeft zo enorm dat laatste duel uit Hamlet getild en gebruikt, in het gevecht tussen de adder en de berg.
Ik wou dit bestrijden, maar het lukt niet zo goed. Toradora en Clannad zijn inmiddels alweer 5 jaar afgelopen. White Album 2 was een erg goede romance, maar ook die is inmiddels alweer meer dan een jaar oud.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:07 schreef gniffie het volgende:
Ore Monogatari
Eindelijk weer een goede romance serie sinds JAREN.“An interesting thing is a good thing.”![]()
ik heb geen probleem met een subber die kwaliteit levert en er wat langer over doet hoor.. er is zelfs een grote kans dat ik alsnog in mijn "wacht op volledige release en kijk dan" patroon verval gaandewegquote:Op donderdag 23 april 2015 01:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
De grap is dat Log Horizon 2 alweer bijna een maand voorbij is. Ze vertalen ook Ore Monogatari. Welkom in de hel maat, goed dat je er bij bent.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zombie manga met een vieze chapter... De vrouw was al zwanger tot ze een zombie werd.![]()
White Album na 5 eps mee gestopt. Toch te veel een drama serie voor mij. Houdt wel van het lekkere feel good van Ore Monogatari, al zal de hel de volgende eps wel los gaan breken.quote:Op donderdag 23 april 2015 01:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik wou dit bestrijden, maar het lukt niet zo goed. Toradora en Clannad zijn inmiddels alweer 5 jaar afgelopen. White Album 2 was een erg goede romance, maar ook die is inmiddels alweer meer dan een jaar oud.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Zijn er wel meer hoorquote:Op woensdag 22 april 2015 23:07 schreef gniffie het volgende:
Ore Monogatari
Eindelijk weer een goede romance serie sinds JAREN.
Pff nieuwe One Piece eindelijk Gear 4!![]()
quote:Op donderdag 23 april 2015 11:06 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Zijn er wel meer hoor
Pff nieuwe One Piece eindelijk Gear 4!Moet One Piece ook weer oppakken. Was gestopt nadat de groepsfases van dat toernooi afgelopen waren.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Welke serie is dit?quote:
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Gundam franchise. Googlen levert de Gundam F91 film op. Deze mobile suit is de XM-02 Den'an Gei als ik het goed heb.quote:🐙![]()
quote:Op donderdag 23 april 2015 07:59 schreef Qunix het volgende:
Oh wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zombie manga met een vieze chapter... De vrouw was al zwanger tot ze een zombie werd.
🐙![]()
Was eerlijk gezegd wel teleurgesteld, had veel meer verwacht van Gear 4th.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:06 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Zijn er wel meer hoor
Pff nieuwe One Piece eindelijk Gear 4!
Keek trouwens ook veel meer uit naar Naruto 700+1
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Boruto, de naam van het kind van Naruto. Een side-story waarbij het onduidelijk is hoelang dit gaat lopen. Ik verwacht dat dit natuurlijk ook uitgemolken gaat worden en dus een hoop volumes gaat krijgen (+ anime serie, wanneer Shippuuden klaar is over een jaar).![]()
Als je even wat beter je best doet kun je met behulp van Google vinden dat het een manga short is, en de Naruto film die in augustus uitkomt moet aansluiten op deze manga. De film gaat over Boruto, hoef je dat iig niet meer te googlen.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:17 schreef Qunix het volgende:
Bokuto, de naam van het kind van Naruto. Een side-story waarbij het onduidelijk is hoelang dit gaat lopen. Ik verwacht dat dit natuurlijk ook uitgemolken gaat worden en dus een hoop volumes gaat krijgen (+ anime serie, wanneer Shippuuden klaar is over een jaar).
En nee dus, geen nieuwe serie of iets dergelijks.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ok!quote:Op donderdag 23 april 2015 19:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als je even wat beter je best doet kun je met behulp van Google vinden dat het een manga short is, en de Naruto film die in augustus uitkomt moet aansluiten op deze manga. De film gaat over Boruto, hoef je dat iig niet meer te googlen.
En nee dus, geen nieuwe serie of iets dergelijks.![]()
Ik mag je nog steeds niet, hoe lang ik ook van dit topic wegblijf.quote:
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
quote:Op donderdag 23 april 2015 19:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik mag je nog steeds niet, hoe lang ik ook van dit topic wegblijf.![]()
![]()
GRRRRRM jat alles, what's new?quote:Op donderdag 23 april 2015 01:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
GRRM heeft zo enorm dat laatste duel uit Hamlet getild en gebruikt, in het gevecht tussen de adder en de berg.Helemaal super.![]()
Ach, als hij liever kookboeken of short stories schrijft dan het boek waarop iedereen zit te wachten... Ik verwacht hem niet voor 2020.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Z'n laatste boek niet in ieder geval. Godverdomme waar blijft de volgende.Helemaal super.![]()
quote:/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Iroha heeft nog maar een aflevering gehad en ze wint nu al de race?quote:
Ik hoop eigenlijk op een onverwachte winnaar zoals 8manxzichzelf 8manxdetrap 8manxdeimouto of 8manxzijnzusje.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Saki is nog in de leidingquote:Op donderdag 23 april 2015 21:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Iroha heeft nog maar een aflevering gehad en ze wint nu al de race?
Ik hoop eigenlijk op een onverwachte winnaar zoals 8manxzichzelf 8manxdetrap 8manxdeimouto of 8manxzijnzusje./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Waarom vaart ze dan achter Iroha aan? Loopt ze een ronde voor ofzo?quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
wauw Code Geass zojuist afgekekenSowieso een dikke aanrader mocht er nog een verdwaald iemand zijn die 't nog niet gezien heeft
Vond seizoen 1 nog wel meevallen maar R2 was echt te goed. 10/10
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
a.Never understood Japans obsession with wincest. Probably explains why their eyes are that way though.
b.Its not a Japanese thing, its an Asian thing. Fucking Zoroastrianism pushes on incest between a brother and sister for marriage because it views sibling love as purer then anything else under the "radiance" of the Earth and Sun. Chinks used to be the same too.
-------------------------------
In Zoroastrian Middle Persian (Pahlavi) texts, the term xwēdōdah (Av. xᵛaētuuadaθa) is said to refer to marital unions of father and daughter, mother and son, or brother and sister (next-of-kin or close-kin marriage, nuclear family incest), and to be one of the most pious actions possible.
The best xwēdōdah is that by which a son sires a son-brother with his birth mother, because, having come from her body, he is nearer to his origin; thus offspring from siblings with the same parents is more valuable than when the parents are different
Fuck,had helemaal geen idee.![]()
![]()
staat nog steeds op de to watch listquote:Op donderdag 23 april 2015 22:46 schreef poker4lifee het volgende:
wauw Code Geass zojuist afgekekenSowieso een dikke aanrader mocht er nog een verdwaald iemand zijn die 't nog niet gezien heeft
Vond seizoen 1 nog wel meevallen maar R2 was echt te goed. 10/10![]()
![]()
In de tijd van Sei Shounagon, dus circa de eerste eeuw n.c., werden kleine ogen bij mannen als aantrekkelijk ervaren, denk ik. Of zij ervoer mannen met kleine ogen als aantrekkelijk, of ze schreef dat ze mannen met kleine ogen aantrekkelijk vond omdat het een spraakmakende opinie was.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Probably explains why their eyes are that way though.
Shounagon was, voor haar tijd, vrij open over haar seksleven, maar, naar mijn weten, uit ze nergens het verlangen een familielid te wippen.“An interesting thing is a good thing.”![]()
SPOILER: Hey, it's fucking tsumugiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
Dit flikken ze wel vaker, maar nog nooit zo erg.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:42 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe opening van One Piece bevat spoilers voor de komende 6 maanden."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
hahahquote:Op donderdag 23 april 2015 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
staat nog steeds op de to watch listkijken dan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
The Disappearance of Nagato Yuki-chan is leuk
Haruhi Suzumiya
Die nieuwe is geen Haruhi. Laat het niet waar zijn.quote:KyoAni maakt alles beter.quote:Helemaal super.![]()
ja op beidequote:Op vrijdag 24 april 2015 21:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die nieuwe is geen Haruhi. Laat het niet waar zijn.
[..]
KyoAni maakt alles beter./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ziet er cool uit, maar euh... ik snap hem niet helemaalquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
http://animatorexpo.com/icanfridaybyday/
Dit ding is geniaal mensen komt dat zien.
Helemaal super.![]()
Dan ga ik hem ook volgen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:23 schreef wdn het volgende:
The Disappearance of Nagato Yuki-chan is leuk
Haruhi Suzumiya![]()
Ik had hetzelfde. Keek hem met Japanse ondertitels terwijl het ook gewoon met Engelse kan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ziet er cool uit, maar euh... ik snap hem niet helemaal“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 01:11 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILER: Hey, it's fucking tsumugiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Aha ,quote:Op donderdag 23 april 2015 23:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In de tijd van Sei Shounagon, dus circa de eerste eeuw n.c., werden kleine ogen bij mannen als aantrekkelijk ervaren, denk ik. Of zij ervoer mannen met kleine ogen als aantrekkelijk, of ze schreef dat ze mannen met kleine ogen aantrekkelijk vond omdat het een spraakmakende opinie was.
Shounagon was, voor haar tijd, vrij open over haar seksleven, maar, naar mijn weten, uit ze nergens het verlangen een familielid te wippen.![]()
![]()
Show gaat over Nagato, Haruhi nog steeds best girl/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
EuphoniumOp het eerste gezicht net als K-ON! (niets tegen Keion! Mugi best girl), maar al snel blijkt de highschoolsetting daadwerkelijk een competitieve, frustrerende setting, en blijken de personages emoties te hebben.
Helemaal super.![]()
OKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:18 schreef jamesdeen het volgende:
GVD IK KAN NIET WATCHEN OP FATE STAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Helemaal super.![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
OKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!is echt kut
![]()
Vol verwachting klopt mijn hart.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:18 schreef jamesdeen het volgende:
GVD IK KAN NIET WATCHEN OP FATE STAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt mijn hart.
Helemaal super.![]()
[UTW]_Fate_stay_night_Unlimited_Blade_Works_-_13-15_[h264-720p]“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kijk ondertussen Ninja Slayer-san. Domo.
Oh, 480p is er al. Nu de rest nog.ff checken
![]()
up up up up, jij niet?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat heb je liever dan? Downscales? Upscales?![]()
Als Commie niet traag als de pleuiris is dan maken ze soms best nog wel iets moois van de sjinese tekenfilms die ze bewerken.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Klopt, ze zijn tenslotte de enigste die bij zijn met Nisekoi 2 en het binnen 24 uur uitbrengenquote:Op zondag 26 april 2015 14:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als Commie niet traag als de pleuiris is dan maken ze soms best nog wel iets moois van de sjinese tekenfilms die ze bewerken./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Valt mij trouwens op dat Owari no Seraph hetzelfde preview lied gebruikt als Sidonia S1 en S2/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 18:54 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je weet wat dat betekent.
[ afbeelding ]
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik kan niet wachten op Gilgamesj's verschijning in Prisma Illya.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Illya zijn is lijden. Serieus, haar leven is echt deprimerend.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Gilgamesj wordt geownd door Kuro, want Illya en Miyu zijn Kuro's bitchesquote:Op zondag 26 april 2015 22:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op Gilgamesj's verschijning in Prisma Illya./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Kuro, heeft die niet "Illya's bitch" op haar buik getatoeëerd staan?quote:Op zondag 26 april 2015 23:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Gilgamesj wordt geownd door Kuro, want Illya en Miyu zijn Kuro's bitches
[ Bericht 0% gewijzigd door Repelsteeltju op 26-04-2015 23:22:57 ]“An interesting thing is a good thing.”![]()
Maar Ilya a shitquote:Op zondag 26 april 2015 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kuro, heeft die niet "Illya's bitch" op haar buik getatoeëerd staan?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Alleen in Prisma Illya. Daarbuiten is ze het beste meisje. Wat dan ook weer in Prisma Illya erkend wordt door van de gewone Illya uit het Nasuversum Kuro te maken.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Nee, Daarbuiten is Rin beste meisje.quote:Op zondag 26 april 2015 23:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Alleen in Prisma Illya. Daarbuiten is ze het beste meisje. Wat dan ook weer in Prisma Illya erkend wordt door van de gewone Illya uit het Nasuversum Kuro te maken.
Die perfecte ZR
![]()
Nietes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Hier in Japan Amstelveen is er iemand die Japanse vunzigheid verkoopt. Vieze boekjes en zo.
En zoals altijd bij Groot-Gelderlandplein (Buitenveldert) hoop manga's en anime dvds.![]()
amsterdam :")quote:Op maandag 27 april 2015 12:33 schreef Qunix het volgende:
Hier in Japan Amstelveen is er iemand die Japanse vunzigheid verkoopt. Vieze boekjes en zo.
En zoals altijd bij Groot-Gelderlandplein (Buitenveldert) hoop manga's en anime dvds./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Verdomme daar had ik daar was ik graag heen geweest. Het is dat ik me verslapen heb anders was ik zeker gegaan.quote:Op maandag 27 april 2015 12:33 schreef Qunix het volgende:
En zoals altijd bij Groot-Gelderlandplein (Buitenveldert) hoop manga's en anime dvds.“An interesting thing is a good thing.”![]()
yo
*heeft een knuffel nodig*![]()
Rustig maar.quote:Op maandag 27 april 2015 21:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Al die officiële Fate/ilya promo art
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als ik mijn fok user id gebruik in MAL, krijg ik een nare manga. http://myanimelist.net/manga/12440/
Wat voor manga hebben jullie als je de id vervangt met jouw fok user id?
Laat maar, jullie hebben een te hoog id.
Mschol: http://myanimelist.net/manga/77135
[ Bericht 14% gewijzigd door Qunix op 28-04-2015 19:01:11 ]![]()
hooggeleid gquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:53 schreef Qunix het volgende:
Als ik mijn fok user id gebruik in MAL, krijg ik een nare manga. http://myanimelist.net/manga/12440/
Laat maar, jullie hebben een te hoog id./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik ben net aan de eerste aflevering van Nagato Yuki-chan begonnen.
Ik ben lichtelijk getraumatiseerd.🐙![]()
Ik heb misschien al meer dan een jaar een account, denk ik, maar ik gebruik hem nog minder dan mijn Anime Planet en AniDB accounts. Het ziet er wel beter uit dan MAL en de code zal ongetwijfeld veel minder volatiel zijn, maar dat weegt niet op tegen MAl's veel grotere data- en userbase.quote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Waar ik me meer aan erger is dat er nog steeds geen goede vergelijkbare service is die westerse series en films scrobblet. Dat of ik moet er eentje over het hoofd zien.🐙![]()
Volgens mij zijn die er wel hoor. Ze zijn er in elk geval al voor boeken. En films/series zijn veel populairder dan boeken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
Waar ik me meer aan erger is dat er nog steeds geen goede vergelijkbare service is die westerse series en films scrobblet. Dat of ik moet er eentje over het hoofd zien.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Het is misschien allemaal tumorweefsel, maar het is wel enorm veel tumorweefsel.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moest giechelen om het gebruik van de userbase van MAL als pluspunt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Voor boeken weet ik, gebruik ik ook. Maar films series heb ik er maar eentje gevonden, los van wat lokale oplossingen. En die zuigt, Trakt heette het dacht ik.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die er wel hoor. Ze zijn er in elk geval al voor boeken. En films/series zijn veel populairder dan boeken.🐙![]()
Inoperabel.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is misschien allemaal tumorweefsel, maar het is wel enorm veel tumorweefsel.🐙![]()
Slechte vergelijking. Je hebt liever minder tumorweefsel dan minder.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is misschien allemaal tumorweefsel, maar het is wel enorm veel tumorweefsel.Helemaal super.![]()
Maar, maar, tumoren zijn fascinerend.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je hebt liever minder tumorweefsel dan minder.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik heb misschien al meer dan een jaar een account, denk ik, maar ik gebruik hem nog minder dan mijn Anime Planet en AniDB accounts. Het ziet er wel beter uit dan MAL en de code zal ongetwijfeld veel minder volatiel zijn, maar dat weegt niet op tegen MAl's veel grotere data- en userbase.Hmm, dit is wel compleet vrije software. Maar inderdaad, ik snap dat het overstappen moeite kost.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja? En?
Geen zin om over te stappen, ik weet dat er iets van een importer is oid. Maar meh.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:53 schreef Qunix het volgende:
Laat maar, jullie hebben een te hoog id.
Mschol: http://myanimelist.net/manga/77135
bakabt is ook op de modernlook 12-in-een-dozijn prut overgegaan
[ Bericht 7% gewijzigd door mschol op 29-04-2015 09:35:06 ]![]()
Is er een betere client dan MAL Updater voor Hummingbird? Zo ja, dan heb ik misschien interesse.quote:Op woensdag 29 april 2015 08:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Hmm, dit is wel compleet vrije software. Maar inderdaad, ik snap dat het overstappen moeite kost.🐙![]()
maar dan nog, is hummingbird wel beter?quote:Op woensdag 29 april 2015 10:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er een betere client dan MAL Updater voor Hummingbird? Zo ja, dan heb ik misschien interesse.
Is het wel goed om de community nog meer te versplinteren voor een site die, zo 1,2,3, geen echte meerwaarde lijkt te hebben?![]()
Taiga misschien. Die werkt trouwens ook op MAL. Er was er, als ik het me goed herinner, ook eentje die exclusief voor Hummingbird werkte of misschien was 'íe exclusief voor die MAL-kloon van Anichart, http://anilist.co/.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:35 schreef DeZwabber het volgende:
er een betere client dan MAL Updater voor Hummingbird? Zo ja, dan heb ik misschien interes“An interesting thing is a good thing.”![]()
das vrij ongebruikelijk in anime, als het moet voorstellen wat ik denk, welke is dat nou weer?quote:
hibike! euphonium kennelijk?![]()
Ja klopt, meestal doen ze het zonder. Ongetwijfeld de onzichtbare hand van het Abe-regime die de geboortecijfers wil opkrikken.quote:Op woensdag 29 april 2015 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
das vrij ongebruikelijk in anime, als het moet voorstellen wat ik denk, welke is dat nou weer?
hibike! euphonium kennelijk?“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op woensdag 29 april 2015 22:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ongetwijfeld de onzichtbare hand van het Abe-regime die de geboortecijfers wil opkrikken.![]()
zowiezo: ik heb geen idee waar die serie precies (wel een idee dat het over een paar meiden + muziek gaat) overgaat, maar dat zou ik niet hebben verwacht, eerder een K-ON2
en iemand die kan helpen met een anime bij een plaatje te zoeken.
kwam deze tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik heb het idee dat ik hem ergens van herken, maar ik kan dus geen naam bij plaatje vinden.. alleen maar repostst van blogs zonder een hint naar de naam![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 april 2015 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
zowiezo: ik heb geen idee waar die serie precies (wel een idee dat het over een paar meiden + muziek gaat) overgaat, maar dat zou ik niet hebben verwacht, eerder een K-ON2
en iemand die kan helpen met een anime bij een plaatje te zoeken.
kwam deze tegen:Yahari ore huppelepup S2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik heb het idee dat ik hem ergens van herken, maar ik kan dus geen naam bij plaatje vinden.. alleen maar repostst van blogs zonder een hint naar de naam/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
http://www.animenewsnetwo(...)nked-by-title-lengthquote:Op woensdag 29 april 2015 23:07 schreef totalvamp het volgende:
nog even en anime titels worden complete alinea.
Sommige titels zijn echt belachelijk (lang)
I'm a successful light novel author at a boy's high school, but I'm being strangled by a female classmate who's a voice actress and is younger than me (1) - Time to Play -Helemaal super.![]()
Had dat niet te maken met het makkelijker verkopen van zoiets dan een boekje met een wat minder specifieke titel?🐙![]()
Too much fan-service...quote:Op woensdag 29 april 2015 23:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Aaa kami-sama onegai
Futari dake no doreamuu tiimuu kudesai
o-ki ni iri no usa-chan daite konya mo oyasumi
fuwa fuwa time
fuwa fuwa time
fuwa fuwa time
[ afbeelding ]![]()
![]()
Fatwa timequote:Op woensdag 29 april 2015 23:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
Aaa kami-sama onegai
Futari dake no doreamuu tiimuu kudesai
o-ki ni iri no usa-chan daite konya mo oyasumi
fuwa fuwa time
fuwa fuwa time
fuwa fuwa time
[ afbeelding ]Helemaal super.![]()
Er zijn bizarre titels te vindenquote:Op woensdag 29 april 2015 23:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
http://www.animenewsnetwo(...)nked-by-title-length
I'm a successful light novel author at a boy's high school, but I'm being strangled by a female classmate who's a voice actress and is younger than me (1) - Time to Play -![]()
![]()
Ik heb 30 minuten geleden mijn inkomstenbelasting 2014 gedaan en volledig ingevuld.![]()
En welke otaku onder ons heeft het zelf gedaan zonder enig hulp??![]()
![]()
Ehh, zelf je belastingen doen is toch wel normaal mag ik hopen?quote:Op donderdag 30 april 2015 11:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
En welke otaku onder ons heeft het zelf gedaan zonder enig hulp??🐙![]()
Niet als je nog thuiswoont.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ehh, zelf je belastingen doen is toch wel normaal mag ik hopen?![]()
![]()
Lijkt me wel... Ik moest het gewoon zelf doen altijd.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niet als je nog thuiswoont.
Mijn broertje werd altijd alles voor gedaan en nu kan hij het nog niet zelf![]()
![]()
ik moet zo nog even omzet belasting gaan indienenquote:Op donderdag 30 april 2015 11:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik heb 30 minuten geleden mijn inkomstenbelasting 2014 gedaan en volledig ingevuld.![]()
En welke otaku onder ons heeft het zelf gedaan zonder enig hulp??maar belastingen invullen is gewoon 1000% kut met alle regeltjes, uitzonderingen en speciale gevallen..quote:Op donderdag 30 april 2015 14:24 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Lijkt me wel... Ik moest het gewoon zelf doen altijd.
Mijn broertje werd altijd alles voor gedaan en nu kan hij het nog niet zelf![]()
tuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2015 11:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*
En welke otaku onder ons heeft het zelf gedaan zonder enig hulp??/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Wow eindelijk iemand anders dan HS voor Arslan, picked the fuck up
Maar ik ben al bij aflevering 4 en Kaito is pas bij aflevering 3.“An interesting thing is a good thing.”![]()
nou enquote:Op donderdag 30 april 2015 21:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar ik ben al bij aflevering 4 en Kaito is pas bij aflevering 3./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik ben niet goed in wachten.quote:Op donderdag 30 april 2015 22:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
ben al bij aflevering 4 en Kaito is pas bij aflevering 3.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Whut??quote:Op donderdag 30 april 2015 14:24 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Lijkt me wel... Ik moest het gewoon zelf doen altijd.
![]()
![]()
Is letterlijk een bouwvakker. Zodra hij een PC aanraakt zit er gelijk malware op...quote:
Hij snapt bijna niks van computers...![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
Net klaar met Attack on Titan, nu 2 jaar wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.![]()
1 jaar, tenzij je houdt van onnodig lang wachten en hem pas een jaar na de uitzending gaat kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
Net klaar met Attack on Titan, nu 2 jaar wachten🐙![]()
Net klaar met Log Horizon 2, nu wachten tot Marmalade een producent en zender gevonden heeft die het niet erg vind om met belastingfraudeurs in zee te gaan.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Heyoh gutquote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:56 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Is letterlijk een bouwvakker. Zodra hij een PC aanraakt zit er gelijk malware op...
Hij snapt bijna niks van computers...![]()
![]()
mwehhhhquote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Knights knights knights of sidonia ah ah🐙![]()
Dit gedeelte van de OP is wel beter, met de ED is niks mis mee overigensquote:
Ik zit nog steeds bij ep 06. Ik denk dat ik er nog wat bij ga kijken dit weekend, nu je het zo zegt. Ik wil even wat inhalen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:50 schreef robin007bond het volgende:
Welcome to the NHK
Al afgekeken Zwabber?🐙![]()
Cool. Ben echt zo benieuwd wat je er allemaal van gaat vinden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds bij ep 06. Ik denk dat ik er nog wat bij ga kijken dit weekend, nu je het zo zegt. Ik wil even wat inhalen.
Overigens, waarom heb je EVA 2.0 een 10 gegeven en End of Evangelion een 9? Stiekem vond ik EVA 2.0 een beetje een generieke shounenfilm, terwijl End of EVA een creatief meesterwerk was.![]()
Ik weet niet eigenlijk. Ik denk dat ik niet meer ratings in moet voeren meteen nadat ik zoiets gekeken heb.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cool. Ben echt zo benieuwd wat je er allemaal van gaat vinden.
Overigens, waarom heb je EVA 2.0 een 10 gegeven en End of Evangelion een 9? Stiekem vond ik EVA 2.0 een beetje een generieke shounenfilm, terwijl End of EVA een creatief meesterwerk was.🐙![]()
Haha!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet eigenlijk. Ik denk dat ik niet meer ratings in moet voeren meteen nadat ik zoiets gekeken heb.Ja, dat voorkomt wel impulsbeoordelingen. Ach ja. Het zijn maar ratings.
Even nog een mooie OST van NHK trouwens.![]()
![]()
Gewoon meteen 10/10quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou, hop hop Polygon, Fall 2015 ligt nog helemaal open./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha!Ja, dat voorkomt wel impulsbeoordelingen. Ach ja. Het zijn maar ratings.
Even nog een mooie OST van NHK trouwens.
Puzzle is ook best wel goed. Wat ik ook heel sterk vind aan Youkoso Hittori Bochi is dat het muzikaal helemaal niet zo somber of teneergeslagen is terwijl het wel zo voelt elke keer als ik het hoor.“An interesting thing is a good thing.”![]()
De opening is ook tof inderdaad! Stiekem heb ik ook wel een zwak voor de eerste en tweede ending.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Puzzle is ook best wel goed. Wat ik ook heel sterk vind aan Youkoso Hittori Bochi is dat het muzikaal helemaal niet zo somber of teneergeslagen is terwijl het wel zo voelt elke keer als ik het hoor.
Maar inderdaad, zeer goed.![]()
Oh ik wou dat ik dit eerder had ontdekt. Super chille mpv-opties.
vo=opengl-hq:interpolation:tscale=mitchell is echt super smooth. Dit raad ik echt iedereen aan. Alles speelt zo vloeiend af..
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2015 18:00:55 ]![]()
Ik vond Death Note erg goed en ben op zoek naar een andere serie om te kijken die net als Death Note niet oneindig doorgaat. (Een aflevering of 60 is wel het maximum denk ik.) Welke anime serie zouden jullie aanraden?![]()
![]()
One Piece.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:14 schreef Operc het volgende:
Ik vond Death Note erg goed en ben op zoek naar een andere serie om te kijken die net als Death Note niet oneindig doorgaat. (Een aflevering of 60 is wel het maximum denk ik.) Welke anime serie zouden jullie aanraden?🐙![]()
Hmm.. Wat dacht je van Code Geass?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:14 schreef Operc het volgende:
Ik vond Death Note erg goed en ben op zoek naar een andere serie om te kijken die net als Death Note niet oneindig doorgaat. (Een aflevering of 60 is wel het maximum denk ik.) Welke anime serie zouden jullie aanraden?![]()
Een kleine 700 afleveringen is iets teveel van het goede.quote:
25 afleveringen is prima te doen. Ik zal het eens proberen. Bedankt!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. Wat dacht je van Code Geass?![]()
![]()
Een van de weinige series waarvan ik de OST op cd heb én nog regelmatig luister. Geweldig! Die en die van Samurai Champloo, zijn één van de beste OST's. Misschien dat ik van SC nog ergens een LP versie ga kopen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 17:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Puzzle is ook best wel goed. Wat ik ook heel sterk vind aan Youkoso Hittori Bochi is dat het muzikaal helemaal niet zo somber of teneergeslagen is terwijl het wel zo voelt elke keer als ik het hoor.
Hoi trouwens
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Cake.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Een van de weinige series waarvan ik de OST op cd heb én nog regelmatig luister. Geweldig! Die en die van Samurai Champloo, zijn één van de beste OST's. Misschien dat ik van SC nog ergens een LP versie ga kopen.
Hoi trouwens
Wat tof dat je ook echt de soundtrack hebt gekocht!![]()
Er is een LP versie van de Samurai Champloo OST?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Een van de weinige series waarvan ik de OST op cd heb én nog regelmatig luister. Geweldig! Die en die van Samurai Champloo, zijn één van de beste OST's. Misschien dat ik van SC nog ergens een LP versie ga kopen.
Hoi trouwens
🐙![]()
SPOILER: FS/N UTW 15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jup, ik heb hem.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er is een LP versie van de Samurai Champloo OST?![]()
Eens met alles behalve het webcam afplakken. Dat is gewoon tof om te doen. Het EFF heeft daar ook speciale stickers voor.quote:
Toch vind ik dat je niet het recht hebt om Apple te bashen als je zelf Windows gebruikt. Pot verwijt de ketel. Daarentegen gebruikt Mac OS X wel een vrije software kernel, namelijk Darwin.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2015 20:16:10 ]![]()
Oh man, als ik dat zou doen zou ik denk ik niet geslaagd zijn in mijn doel. Afgezien van de enkele foto die ik hier post ziet niemand het ooit nog.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik koop geen spullen om als trofee te tonen.🐙![]()
Cool.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man, als ik dat zou doen zou ik denk ik niet geslaagd zijn in mijn doel. Afgezien van de enkele foto die ik hier post ziet niemand het ooit nog.![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
Die rubber-ballon geluidjes ook iedere keer als tsumugi beweegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh fucking nice.quote:
Draai je ook maximum placebo settings?
Ik heb nu:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23#Video
vo=opengl-hq:interpolation:tscale=mitchell
#Audio
ao=pulse
ad-lavc-downmix
af=hrtf
# Subs
sub-auto=fuzzy
# Subtitles rice
sub-text-font="Source Sans Pro Semibold"
sub-text-font-size=40
sub-text-color="#FFFFFFFF"
sub-text-border-color="#FF262626"
sub-text-border-size=3.2
sub-text-shadow-offset=1
sub-text-shadow-color="#33000000"
sub-text-spacing=0.5
# colors
msg-color=yes
Vooral die interpolation met tscale=mitchell
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2015 23:12:10 ]![]()
Games op een mac
Is het speelbaar met een beetje fatsoenlijke fps? Ik haal met Cities: Skylines via Steam op de mac slechts 8fps![]()
![]()
Niet op maximale settings nee. Maar ik stond er van te kijken wat er nog op draait. En dit is een macbook pro met intel graphics.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:11 schreef Qunix het volgende:
Games op een mac
Is het speelbaar met een beetje fatsoenlijke fps? Ik haal met Cities: Skylines via Steam op de mac slechts 8fps🐙![]()
Cities is een nieuwe game.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet op maximale settings nee. Maar ik stond er van te kijken wat er nog op draait. En dit is een macbook pro met intel graphics.
Wat is die potlood icoon? Een design programma? Schrijf/notes programma?![]()
Autodesk Sketchbook, het is precies wat je denkt dat het is.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Cities is een nieuwe game.
Wat is die potlood icoon? Een design programma? Schrijf/notes programma?🐙![]()
Zal er morgen eens naar kijken, heb er eerlijk gezegd weinig tijd aan besteed omdat nieuwe PC.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh fucking nice.
Draai je ook maximum placebo settings?
Ik heb nu:
[ code verwijderd ]
Vooral die interpolation met tscale=mitchell
🐙![]()
Duidelijk, thanks.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Autodesk Sketchbook, het is precies wat je denkt dat het is.
Mijn dock op mijn werk macbook is pas een puinhoop
https://i.imgur.com/CP6o6FS.png![]()
Dat is een hoop in je dock ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Duidelijk, thanks.
Mijn dock op mijn werk macbook is pas een puinhoop
https://i.imgur.com/CP6o6FS.pngLeuk he.quote:
Nu nog een S2.🐙![]()
hij was erg leuk, al had ik soms wel meer slice of life scene's willen zien in de serie als extra erbij, vooral voor de afwisseling..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is een hoop in je dock ja.
[..]
Leuk he.
Nu nog een S2.
S2 zou leuk zijn ja![]()
![]()
Awesome. Ga je het nog bevrijden met GNU/Linux?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zal er morgen eens naar kijken, heb er eerlijk gezegd weinig tijd aan besteed omdat nieuwe PC.![]()
Ik moet nog even kijken hoe ik het precies aan ga pakken. Wil eigenlijk wel Windows in een VM draaien. Ik had het laatst toevallig met m'n zusje nog over hoe ik het zou doen. Zij begon over een oplossing van VMware maar ik weet nog niet.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Awesome. Ga je het nog bevrijden met GNU/Linux?🐙![]()
gewoon esxi installeren en beide virtualiseren?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken hoe ik het precies aan ga pakken. Wil eigenlijk wel Windows in een VM draaien. Ik had het laatst toevallig met m'n zusje nog over hoe ik het zou doen. Zij begon over een oplossing van VMware maar ik weet nog niet.![]()
![]()
Nu is Docker hip.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon esxi installeren en beide virtualiseren?![]()
![]()
Dat was waar we het een beetje over hadden ja. Maar ik wil graag m'n GPU direct aan m'n Windows VM hangen, dus nog een cheapo tweede voor de Linux VM dan of zo. Ik zie wel, het heeft geen haast.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:45 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon esxi installeren en beide virtualiseren?🐙![]()
unix virtualiseren en windows fysiekquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was waar we het een beetje over hadden ja. Maar ik wil graag m'n GPU direct aan m'n Windows VM hangen, dus nog een cheapo tweede voor de Linux VM dan of zo. Ik zie wel, het heeft geen haast./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Best girlSPOILER: Sidonia S2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
Best girlAls er één ding is dat Sidonia beter had kunnen doen is Hoshijiro in het begin iets meer tijd geven. Voor mijn gevoel was het echt "hoi" *BAM* "doei".SPOILER: Sidonia S2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de andere kant geeft het wel meer tijd voor true best girl.🐙![]()
izana dusquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aan de andere kant geeft het wel meer tijd voor true best girl./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ben overigens wel benieuwd hoe de censuur is aankomende ep./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
ESXi draait al op een heel simpel gebakje, let er wel even op dat je voldoende geheugen aanschaft, de rest is zo goed als irrelevant.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was waar we het een beetje over hadden ja. Maar ik wil graag m'n GPU direct aan m'n Windows VM hangen, dus nog een cheapo tweede voor de Linux VM dan of zo. Ik zie wel, het heeft geen haast.![]()
![]()
Correct.quote:Knights of Pupa.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ben overigens wel benieuwd hoe de censuur is aankomende ep.🐙![]()
hij wil z'n gpu in windows gebruiken, vast voor games ofzo.. en daar kunnen die hypervisors nog niet echt mee overweg (in esxi KAN het wel maar luistert het heel erg nauw met de hardware die gebruikt wordt)quote:Op zondag 3 mei 2015 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ESXi draait al op een heel simpel gebakje, let er wel even op dat je voldoende geheugen aanschaft, de rest is zo goed als irrelevant.![]()
Zou 32GB Kingston HyperX Fury DDR4-2666 genoeg zijn denk je?quote:Op zondag 3 mei 2015 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ESXi draait al op een heel simpel gebakje, let er wel even op dat je voldoende geheugen aanschaft, de rest is zo goed als irrelevant.🐙![]()
Ah op die fiets, dat kán wel in ESXi ja, maar als Zwab het écht van z'n GPU wil hebben, zou ik gewoon een dualboot gaan draaien.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:03 schreef mschol het volgende:
[..]
hij wil z'n gpu in windows gebruiken, vast voor games ofzo.. en daar kunnen die hypervisors nog niet echt mee overweg (in esxi KAN het wel maar luistert het heel erg nauw met de hardware die gebruikt wordt)Zat, maar zie boven, IMHO ben je beter af zonder VM in dit gevalquote:Op zondag 3 mei 2015 00:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou 32GB Kingston HyperX Fury DDR4-2666 genoeg zijn denk je?![]()
![]()
Dat is wat ik wil proberen ja. En als het niet lukt jammer, dan maar andersom.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:03 schreef mschol het volgende:
[..]
hij wil z'n gpu in windows gebruiken, vast voor games ofzo.. en daar kunnen die hypervisors nog niet echt mee overweg (in esxi KAN het wel maar luistert het heel erg nauw met de hardware die gebruikt wordt)🐙![]()
Ik snap het. Het is ook meer een geval van proberen om het proberen.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah op die fiets, dat kán wel in ESXi ja, maar als Zwab het écht van z'n GPU wil hebben, zou ik gewoon een dualboot gaan draaien.
[..]
Zat, maar zie boven, IMHO ben je beter af zonder VM in dit geval🐙![]()
Dan ESXi proberen, wellicht kan je er wat uit halenquote:Op zondag 3 mei 2015 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap het. Het is ook meer een geval van proberen om het proberen.![]()
![]()
hmm ik moet serieus zelf m'n love hina dvd's gaan rippen..(geen zin in disc swapping en eigenlijk ook geen zin om dvd iso's op schijf te hebben)
De enige DVD torrent (van KAA) is volledig dood![]()
Ik voel me als een retard die onder de motorkap van zijn auto met een klauwhamer gaat raggen om te kijken wat er gebeurt. Maar dammit, ik wil weten of het kan, of het een beetje goed kan, en het ijkt me cool om met een hardwarematige KVM te switchen tussen Windows en Linux.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan ESXi proberen, wellicht kan je er wat uit halen
Ik heb misschien een raar idee van wat cool is.🐙![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 18:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hoi trouwens
Geeft niet.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik voel me als een retard die onder de motorkap van zijn auto met een klauwhamer gaat raggen om te kijken wat er gebeurt. Maar dammit, ik wil weten of het kan, of het een beetje goed kan, en het ijkt me cool om met een hardwarematige KVM te switchen tussen Windows en Linux.
Ik heb misschien een raar idee van wat cool is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: