Wow, ik heb het nog nooit gehad, ik download alles nog steeds.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gewoon alweer anderhalf jaar ofzo een Netflix abonnement
Ik ben er echt wel blij mee. Geen zin om telkens alles te moeten downloaden (+ ondertitels zoeken want dat vind ik gewoon fijn bij series en films). En via/dankzij Netflix kijk ik series waar ik anders nooit aan gedacht zou hebben.. Zoals Nashville bijv.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wow, ik heb het nog nooit gehad, ik download alles nog steeds.
Of je download gewoon alles gratis.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:41 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb ook geen televisie. Enige entertainment waar ik voor betaal is Netflix, nou die 10 euro per maand word ik ook niet blut van
Ik heb wel televisie, maar overweeg het al een tijd om het er uit te gooien.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:41 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb ook geen televisie. Enige entertainment waar ik voor betaal is Netflix, nou die 10 euro per maand word ik ook niet blut van
Neuh. Nogmaals dan had ik bepaalde series nooit gekekenquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Of je download gewoon alles gratis.
Daarom juist. Ik heb echt geen tijd om ook de slechte series te kijken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neuh. Nogmaals dan had ik bepaalde series nooit gekeken
Dit, zoveel ontdekkingen. En ik deel het met mijn broertje dus dat is 4 euro in de maandquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neuh. Nogmaals dan had ik bepaalde series nooit gekeken
Denk dat NetFlix etc gewoon de toekomst zijn, net als met tablets en telefoons, het gros wil de moeite niet meer nemen om het te omzeilen en te downloaden etc etc.. voor een schappelijke prijs krijgen ze het met heel wat gebruiksgemak.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Of je download gewoon alles gratis.
Dankjequote:
VAquote:
Ik SOG nu omdat voetbalquote:
Streamen is idd zeer leuk voor mensen die geen moeite meer willen doen, maar dan moet je als nog een aardige tijd wachten tot ze online staan. Met downloaden een paar uur na uitzenden nog steedsquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk dat NetFlix etc gewoon de toekomst zijn, net als met tablets en telefoons, het gros wil de moeite niet meer nemen om het te omzeilen en te downloaden etc etc.. voor een schappelijke prijs krijgen ze het met heel wat gebruiksgemak.
Goooeeeeeeddddquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik SOG nu omdat voetbalmaar verder prima.
Daar?
Sowieso is Netflix ook gewoon super fijn wanneer je een tablet hebt of een console.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk dat NetFlix etc gewoon de toekomst zijn, net als met tablets en telefoons, het gros wil de moeite niet meer nemen om het te omzeilen en te downloaden etc etc.. voor een schappelijke prijs krijgen ze het met heel wat gebruiksgemak.
Niet bij netflix originals zoals Orphan Blackquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Streamen is idd zeer leuk voor mensen die geen moeite meer willen doen, maar dan moet je als nog een aardige tijd wachten tot ze online staan. Met downloaden een paar uur na uitzenden nog steeds
Weet niet hoe die op een console of tablet is maar via smart tv vind ik de interface echt niet fijn.. echt outdated gewoon. Totaal niet makkelijk en snel.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso is Netflix ook gewoon super fijn wanneer je een tablet hebt of een console.
Of een smart TV, op zoveel.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso is Netflix ook gewoon super fijn wanneer je een tablet hebt of een console.
Exile on Main Street van The Rolling Stonesquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie heeft er energieke lekkergaan muziek voor me?
IK KIJK AL THXquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
SURGE HET BEGINT IK HERHAAL HET VOETBAL BEGINT
IS BEGONNEN
quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mooi mooiquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goooeeeeeedddd
Vandaag vet productief op school geweest enzo #trots
En ik ben net als nick onder invloed op FOK
Goed nummerquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kreeg hem gespamdquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja had hem al wat vaker gehoord op de radio en nu hitte hij mij ook.
Nee dankje.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Geo Geo VBL / Word jij de nieuwe VBL mod? Sollicitatieronde!
Alsof je blij moet zijn met een ABOquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dankje.
Ik ben niet van plan om te werken voor een site die hun eigen mods, die het vrijwillig doen, niet eens een full abo gratis geeft
drugs zijn echt slecht voor jequote:Op dinsdag 21 april 2015 20:45 schreef Amoeba het volgende:
Ik kan beter een nieuwe rollen. Hier zat amper wat in.
Als het zo weinig voorstelt is het nog schandaliger dat het niet gegeven wordtquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alsof je blij moet zijn met een ABO
Wel auto van de zaak.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee dankje.
Ik ben niet van plan om te werken voor een site die hun eigen mods, die het vrijwillig doen, niet eens een full abo gratis geeft
Porto paniektquote:
Johannes, kokgodquote:
Gewoon combinerenquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk wil Geo, want dan kan ik mod worden op CUL wat mij toekomt.
Jajaquote:
Is ook geen wietquote:
Alles van The PRodigyquote:
Wat als Iwanius Nasi 2.0 topic maakt, kan je jezelf inhouden?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vrij weinig rellen in CUL ja sinds de prijzenoorlog.
Hij maakte nasi en schandequote:Op dinsdag 21 april 2015 21:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat als Iwanius Nasi 2.0 topic maakt, kan je jezelf inhouden?
Schone keuken had ie welquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij maakte nasi en schande
Maar oké, dat is zijn goed recht en het was op zich wel grappig.
Was een professionele keuken zei hij. Elke keer als hij nasi maakt doet hij dat in de keuken van een bevriende vieze chefquote:
Dit doet te veel pijnquote:
Bijna hele seizoen jaquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je zo begaan met Porto? Zo veel mee gekeken?
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was een professionele keuken zei hij. Elke keer als hij nasi maakt doet hij dat in de keuken van een bevriende vieze chef
Eigenlijke meer anderhalf maar yupquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Die had ik zelfs kunnen houden gvd mongool
Moet je een klap?quote:
Jij kijkt nietsquote:
Rot eens opquote:
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
Porto wordt genaaid, dit is donker rood man..
Oh niet gezien. Tof!quote:
Wanneer opendag en Meeloopdag?quote:
Meeloopdag was vandaagquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wanneer opendag en Meeloopdag?
En en?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Meeloopdag was vandaag
Open dag niet bezocht.
Het is mbo nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij werd gelijk al gepest op de meeloopdag
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij werd gelijk al gepest op de meeloopdag
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:34 schreef bondage het volgende:
Jumbo snapt het.
[ afbeelding ]
Geen patat of friet, gewoon beide.
Was tofquote:
wat voorquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:35 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga de katten maar weer eens feest vleesjes geven.
Weinigquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:35 schreef Ro-ald het volgende:
Alsof er bij hogere niveaus niet gepest word
Met een eerstejaars meegelopen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
Was tof
Toffe mensen, modern alles. Practicum virologie gehad, en een college Animal Behaviour.
MIAUW MIAUW MIAUW MIAUW.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:35 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga de katten maar weer eens feest vleesjes geven.
Nee maar swaggersboys worden niet gepestquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt, of überhaupt van gehoord.
Jaquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MIAUW MIAUW MIAUW MIAUW.
Of gaat dat bij jou niet zo?
Haha katten worden altijd zo leip als je lekker voer paktquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja
Als ik 1 van de bordjes pak, staat er meteen 1, die begint te miauwen als een idioot en de andere 2 komen dan uit hun winterslaap en gaan er naast staan.
Nice, vandaag was een dooie boel mijn dag.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Absoluutzaterdag avond+nacht, zondag laat in de middag tot half 1 in de nacht.
Mijne ookquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice, vandaag was een dooie boel mijn dag.
Ff een foto uploaden op instagram hoorquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had de begrafenis van mijn oma vandaag was wel mooi.
Afgesloten met een biertje.
ja tochquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ff een foto uploaden op instagram hoor
quote:
You're goddamn rightquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga je nu weer de hele muziek posten en lyrics posten waar bijna niemand op reageert?
Wat is hele muziek? En ik was niet de enige die lyrics postte, het was een samenspel.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga je nu weer de hele muziek posten en lyrics posten waar bijna niemand op reageert?
Tweede.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Met een eerstejaars meegelopen?
Biologie.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:38 schreef Ro-ald het volgende:
Nick had je meeloopdag met die machinist opleiding of zo?
Ik vind het raar en achterlijk dat mensen bij zulke persoonlijke momenten met een selfie nog wel op social media delen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
wat emogif? Het was nog bij mijn pa thuis dus niet bij de begrafenis.
Ik had die foto ook tijdje later weer verwijderd..quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het raar en achterlijk dat mensen bij zulke persoonlijke momenten met een selfie nog wel op social media delen.
Waarom?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had die foto ook tijdje later weer verwijderd..
Ah okquote:
Mooi zo. Goede afsluiting dus.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had de begrafenis van mijn oma vandaag was wel mooi.
Afgesloten met een biertje.
Wanneer vlog danquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het raar en achterlijk dat mensen bij zulke persoonlijke momenten met een selfie nog wel op social media delen.
Ja dat dusquote:
Adobe Premierquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet ik eerst beetje een goede camera hebben en een videobewerkingprogramma.
Voor jou wel.quote:
Via torrents welquote:
nooit begrepen dat mensen zich daar druk over maakte laat staan vurige discussies over voerdenquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:34 schreef bondage het volgende:
Jumbo snapt het.
[ afbeelding ]
Geen patat of friet, gewoon beide.
WinRaR ook.quote:
iMoviequote:
Eens. De ene keer zeg ik friet, de andere keer patat.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nooit begrepen dat mensen zich daar druk over maakte laat staan vurige discussies over voerden
het is zo'n nondiscussie altijd
who the fuck really cares of het nou patat of friet is we eten het toch wel ongeacht de naam
Smaakt opzich wel anders hoor, maar ik denk dat friet in supermarkten gewoon ertussen in zitquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nooit begrepen dat mensen zich daar druk over maakte laat staan vurige discussies over voerden
het is zo'n nondiscussie altijd
who the fuck really cares of het nou patat of friet is we eten het toch wel ongeacht de naam
voor sommige mensen is het soms echt een principekwestie ofzoquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Eens. De ene keer zeg ik friet, de andere keer patat.
ik neem aan dat ze in zeeland dan frieten serveren?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind friet uit Zeeland bijvoorbeeld lekkerder dan patat uit Rotterdam
Nee, friet iig in Middelburg. Dacht alleen frieten in Belgiëquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze in zeeland dan frieten serveren?
Tja, dat kan natuurlijk al per snackbar verschillen. Van die snackbars die friet bakken in vet waar ook vis in gebakken isquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind friet uit Zeeland bijvoorbeeld lekkerder dan patat uit Rotterdam
Mja mja het is niet dat ik bij dezelfde tenten heb gegeten elke keerquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, dat kan natuurlijk al per snackbar verschillen. Van die snackbars die friet bakken in vet waar ook vis in gebakken is
Jijquote:
*Nepbetaquote:
Dat is dan weer jammer als je het wil gebruiken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
WinRar blokkeert niet daarnaPremiere wel.
Is dat van Apple?quote:
Hier in Assen zitten twee tenten van dezelfde eigenaar, hebben ook dezelfde naam. De ene maakt echter lekkerder Bicky Burgers dan de andere.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mja mja het is niet dat ik bij dezelfde tenten heb gegeten elke keer
was net nog macciequote:
kreeg bij mijn oma altijd frietenquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, friet iig in Middelburg. Dacht alleen frieten in België
Opmerkelijkquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier in Assen zitten twee tenten van dezelfde eigenaar, hebben ook dezelfde naam. De ene maakt echter lekkerder Bicky Burgers dan de andere.
Nicequote:Op dinsdag 21 april 2015 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was net nog maccie
ff cheeseburgertje gepakt
[..]
kreeg bij mijn oma altijd frieten
en in belgie inderdaad maar daar heb je op elke straathoek een frietkot
Frietkot, klinkt nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was net nog maccie
ff cheeseburgertje gepakt
[..]
kreeg bij mijn oma altijd frieten
en in belgie inderdaad maar daar heb je op elke straathoek een frietkot
Jup, blijkbaar nogal verschil betreft de vaardigheid van het personeel. Voor zover je dat nodig hebt om een frituurpan te kunnen bedienen...quote:
Ze hebben een eigen domeinnaam nu. fok.frl zal binnenkort dus wel online gaan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
iFries
Dat moet wel een do het zelf pakket zijn toch?
Maar zoveel?quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, blijkbaar nogal verschil betreft de vaardigheid van het personeel. Voor zover je dat nodig hebt om een frituurpan te kunnen bedienen...
Oh shit, ik moet nu de bovenleiding van de trein naar hier door gaan knippen of zo?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooo verstop het, snel.
?quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hebben een eigen domeinnaam nu. fok.frl zal binnenkort dus wel online gaan.
Ja. Burger is vaak niet goed doorgebakken en het broodje laten ze veel te lang in de oven waardoor deze erg hard wordtquote:
www.google.frl enzo.quote:
Geo wordt jaloersquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh shit, ik moet nu de bovenleiding van de trein naar hier door gaan knippen of zo?
bedankt voor deze informatiequote:Op dinsdag 21 april 2015 22:03 schreef Ro-ald het volgende:
Hier een tent wordt de patat gebakken door een Vietnamees/ Indonees
Krijg altijd redelijk veel en beetje krokant.
Noobsquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja. Burger is vaak niet goed doorgebakken en het broodje laten ze veel te lang in de oven waardoor deze erg hard wordt
quote:
Doe ik ookquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik altijd in mijn broekzak want dan kan ik stiekem aan mijn piemel zitten
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik altijd in mijn broekzak want dan kan ik stiekem aan mijn piemel zitten
30 cmquote:
Pardon?quote:
Geo likes meatquote:
Daarom vond ie me leuk hequote:Op dinsdag 21 april 2015 22:14 schreef bondage het volgende:
[..]
DrNick ook, die ging me toch los op die frikandel xxl.
quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:14 schreef bondage het volgende:
[..]
DrNick ook, die ging me toch los op die frikandel xxl.
jwzquote:
Man man man, ben je gay ofzo.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
Die "ik hou mijn mond een klein stukje open want dat is blijkbaar sexy" rare pose van modellen.. ik stoor mij er vaak aan
Eens. De site in mijn sig is beter.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:28 schreef Geo4kant het volgende:
Die "ik hou mijn mond een klein stukje open want dat is blijkbaar sexy" rare pose van modellen.. ik stoor mij er vaak aan
Sexy, mooie kleuren, mondje beetje apart. 8/10quote:
Dit had ik vorige week al voorspeld.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit had ik vorige week al voorspeld.
Vind je dr lelijk dan?quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
Dago, je geilt zeker ook hard op Kate Upton?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |