quote:Op donderdag 23 april 2015 21:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik er een nieuwsberichtje aan zal wagen. Eens kijken hoe snel ze in de email hangen
Je had iets anders verwacht? Nintendo moet maar snel met duidelijkheid komen over de re-releases, dan is het zo over. Debieler is dat iemand het vast nog gaat kopen.quote:
Nee hoor. Het is niet illegaal of zo. Het is treuriger dat de spullen alweer uitverkocht zijn. In plaats van dat soort bedrijven te laten stikken bewijzen enkele gamers gewoon dat ze wel genaaid willen worden.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:36 schreef MhZero het volgende:
Die Coolblue reactie... Geloven ze dat zelf? Dit verhaal gaat nog een staartje krijgen.
Gerapporteerd als verdachte adverteerder. Gewoon omdat het kan.quote:
Ja ¤30 per Amiibo. Hebben ze het dubbele verdiend. Je moet verdomme bijna één week lang om 3 uur opstaan om plastic met een NFC chip te kunnen kopenquote:Op donderdag 23 april 2015 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had iets anders verwacht? Nintendo moet maar snel met duidelijkheid komen over de re-releases, dan is het zo over. Debieler is dat iemand het vast nog gaat kopen.
*En die verzendkosten er ook nog durven bijrekenen
Ik wacht gewoon op een tweede batch van die dingen als ik pac-man niet kan kopen in een winkel. Online heb ik sowieso al opgegeven, dat is inderdaad niet leuk. Er zijn mensen met hele systemen om hun telefoon te laten piepen zo gauw er iets online komt lijkt het welquote:Op donderdag 23 april 2015 22:50 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja ¤30 per Amiibo. Hebben ze het dubbele verdiend. Je moet verdomme bijna één week lang om 3 uur opstaan om plastic met een NFC chip te kunnen kopenMaar het is gewoon niet leuk meer
Ja, Chrome plugins, Twitter trackers, Whatsapp groepen, alles wordt uit de kast gehaaldquote:Op donderdag 23 april 2015 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon op een tweede batch van die dingen als ik pac-man niet kan kopen in een winkel. Online heb ik sowieso al opgegeven, dat is inderdaad niet leuk. Er zijn mensen met hele systemen om hun telefoon te laten piepen zo gauw er iets online komt lijkt het wel
Die had er al moeten zijn. Maar ik denk dat met al die mensen die gewoon schijnbaar de hele dag vrij zijn erg veel geluk (of ook vrij) moet hebben.quote:
Had ik maar vrij. Heb ik ook, maar zit in de Ziektewet. Gebroken schouder.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die had er al moeten zijn. Maar ik denk dat met al die mensen die gewoon schijnbaar de hele dag vrij zijn erg veel geluk (of ook vrij) moet hebben.
Ik heb mario, samus, link en megaman. De rest ken ik niet of heb ik niks mee. Alleen kirby zal ik misschien nog eens ergens halen.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:51 schreef DjUntzUntz het volgende:
wat is het toch fijn om niet mee te doen aan die hele amiibo hypeheb er een aantal die leuk zijn, maar die scalpersshit, echt te triest voor woorden :'D
Nope, maar dat zal vandaag gebeuren denk ik. Weet niet wat ze doen met preorders die niet geleverd kunnen worden.quote:
En ze kregen er maar 1. Joepiquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:25 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik verwacht vandaag een belletje van de plaatselijke shop. Nou ja, tweede plek op de lijst, dus het wordt nog even afwachten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |