Ik kijk er ook drie keer per dag of zo om al die teleurgestelde gasten te zien. Vooral die mensen die vol blijven houden dat ze niet scalpen en dan hun wel geregelde amiibo voor dik over de verkoopprijs aanbiedenquote:Op donderdag 23 april 2015 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
MM Online is er ook weer doorheenZo hilarisch om het topic op Budgetgaming te lezen
Je bent toch niet gek?quote:Op donderdag 23 april 2015 16:16 schreef MhZero het volgende:
Man man man. Ik hem MM nog 15min geledem gecheckt.
die hebben wel lol ja. Mensen zijn toch nog zo gek om ze voor die prijs te kopen.quote:
Ik heb mijn fingers ook crossed voor Bol en mijn nachtelijke bestelavontuur. Hij is nog steeds niet geannuleerd, dat is positief in het geval van Amiiboquote:Op donderdag 23 april 2015 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
die hebben wel lol ja. Mensen zijn toch nog zo gek om ze voor die prijs te kopen.
Meanwhile: ik heb nog wat ness preorders geplaatst. Ik sta ergens als tweede, dus fingers crossed Roy
No stress. Uiteindelijk worden ze toch nog wel een keer uitgebracht. Alsof Nintendo geld wil laten liggenquote:Op donderdag 23 april 2015 21:22 schreef MhZero het volgende:
Het was een druk dagje van zoeken. Morgenochtend maar terug naar de Mediamarkt.
Ja, dat denk ik ook. Een deel van de capaciteit nu is voor de nieuwe Amiibo telkens. Tot en met september staat al gepland, daarna zie ik wel meer en meer restocks komen.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
No stress. Uiteindelijk worden ze toch nog wel een keer uitgebracht. Alsof Nintendo geld wil laten liggen
Daar ga ik ook vanuit. In de zomer komen bv Wave 1 nog een keertje langs (de precieze amiibo krijgen we nog te horen), dus ze weten ook wel dat ze nog aardig wat goed te maken hebben. Hopelijk laten ze de SMB-reeks niet verder stikken, maar gezien de populairiteit van die dingen: nah, gok van niet. Aan die scalperprijzen verdienen zij iig niets.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Een deel van de capaciteit nu is voor de nieuwe Amiibo telkens. Tot en met september staat al gepland, daarna zie ik wel meer en meer restocks komen.
Nieuwe games met Amiibo-support zullen een kleiner aantal krijgen, Splatoon krijgt er drie, Yoshi drie (waarbij enkel de kleur afwijkt), etc. Dus ja, het komt wel goed.
Had je de reden van Coolblue gelezen?quote:Op donderdag 23 april 2015 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar ga ik ook vanuit. In de zomer komen bv Wave 1 nog een keertje langs (de precieze amiibo krijgen we nog te horen), dus ze weten ook wel dat ze nog aardig wat goed te maken hebben. Hopelijk laten ze de SMB-reeks niet verder stikken, maar gezien de populairiteit van die dingen: nah, gok van niet. Aan die scalperprijzen verdienen zij iig niets.
Hopelijk gaan coolblue en nedgame eens goed op hun muil, want dat vind ik een stuk triester.
De Mario-serie wordt vast nog wel uitgebreid, Daisy, Wario, Waluigi, Birdo, Shy Guy, Boo, Goomba, Koopa, de mogelijkheden zijn eindeloostwitter:Coolblue_NL twitterde op donderdag 23-04-2015 om 18:57:08@nintenrob @phazon4g Dollar is nu meer waard. De euro dus minder. 'Alles' wordt dus duurder. Niets aan te doen. reageer retweet
Lollerdelol. Ze doen alsof ze uit Amerika komen. Had ik maar twitter, dan ging ik er wel even mee in discussiequote:Op donderdag 23 april 2015 21:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had je de reden van Coolblue gelezen?! !
Ze reageren niet op Amiibo-posts. Ik heb er ook wat over gezegd, maar niets.quote:Op donderdag 23 april 2015 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lollerdelol. Ze doen alsof ze uit Amerika komen. Had ik maar twitter, dan ging ik er wel even mee in discussie
quote:Op donderdag 23 april 2015 21:47 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik er een nieuwsberichtje aan zal wagen. Eens kijken hoe snel ze in de email hangen
Je had iets anders verwacht? Nintendo moet maar snel met duidelijkheid komen over de re-releases, dan is het zo over. Debieler is dat iemand het vast nog gaat kopen.quote:
Nee hoor. Het is niet illegaal of zo. Het is treuriger dat de spullen alweer uitverkocht zijn. In plaats van dat soort bedrijven te laten stikken bewijzen enkele gamers gewoon dat ze wel genaaid willen worden.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:36 schreef MhZero het volgende:
Die Coolblue reactie... Geloven ze dat zelf? Dit verhaal gaat nog een staartje krijgen.
Gerapporteerd als verdachte adverteerder. Gewoon omdat het kan.quote:
Ja ¤30 per Amiibo. Hebben ze het dubbele verdiend. Je moet verdomme bijna één week lang om 3 uur opstaan om plastic met een NFC chip te kunnen kopenquote:Op donderdag 23 april 2015 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je had iets anders verwacht? Nintendo moet maar snel met duidelijkheid komen over de re-releases, dan is het zo over. Debieler is dat iemand het vast nog gaat kopen.
*En die verzendkosten er ook nog durven bijrekenen
Ik wacht gewoon op een tweede batch van die dingen als ik pac-man niet kan kopen in een winkel. Online heb ik sowieso al opgegeven, dat is inderdaad niet leuk. Er zijn mensen met hele systemen om hun telefoon te laten piepen zo gauw er iets online komt lijkt het welquote:Op donderdag 23 april 2015 22:50 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja ¤30 per Amiibo. Hebben ze het dubbele verdiend. Je moet verdomme bijna één week lang om 3 uur opstaan om plastic met een NFC chip te kunnen kopenMaar het is gewoon niet leuk meer
Ja, Chrome plugins, Twitter trackers, Whatsapp groepen, alles wordt uit de kast gehaaldquote:Op donderdag 23 april 2015 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon op een tweede batch van die dingen als ik pac-man niet kan kopen in een winkel. Online heb ik sowieso al opgegeven, dat is inderdaad niet leuk. Er zijn mensen met hele systemen om hun telefoon te laten piepen zo gauw er iets online komt lijkt het wel
Die had er al moeten zijn. Maar ik denk dat met al die mensen die gewoon schijnbaar de hele dag vrij zijn erg veel geluk (of ook vrij) moet hebben.quote:
Had ik maar vrij. Heb ik ook, maar zit in de Ziektewet. Gebroken schouder.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die had er al moeten zijn. Maar ik denk dat met al die mensen die gewoon schijnbaar de hele dag vrij zijn erg veel geluk (of ook vrij) moet hebben.
Ik heb mario, samus, link en megaman. De rest ken ik niet of heb ik niks mee. Alleen kirby zal ik misschien nog eens ergens halen.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:51 schreef DjUntzUntz het volgende:
wat is het toch fijn om niet mee te doen aan die hele amiibo hypeheb er een aantal die leuk zijn, maar die scalpersshit, echt te triest voor woorden :'D
Nope, maar dat zal vandaag gebeuren denk ik. Weet niet wat ze doen met preorders die niet geleverd kunnen worden.quote:
En ze kregen er maar 1. Joepiquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:25 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik verwacht vandaag een belletje van de plaatselijke shop. Nou ja, tweede plek op de lijst, dus het wordt nog even afwachten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |