Ik zeg niet of hij wel of geen baasje heeft, ik zeg of hij wel of niet rondzwerft in Rotterdam-Kralingenquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als je de OP had gelezen had je geweten dat het geen zwerfkat is.
Je hebt helemaal gelijk! Ik heb een typefout gemaakt my betquote:
Ik vergeef jequote:Op woensdag 24 juni 2015 16:58 schreef DjinN het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! Ik heb een typefout gemaakt my betstomme tel laat niet toe het te wijzigen!
Aahh gelukkigquote:
bronquote:Trampoes Ake, de beroemde kat die altijd bij tramhalte Oude Plantage in Rotterdam zat, is overleden.
Dat meldt Silke Reijngoud, het baasje van Ake, op de facebookpagina van het diertje.
Ake werd afgelopen zomer een regelrechte hit op internet. Veel mensen maakten selfies met het beest en plaatsten die op de officiële facebookpagina, die al snel duizenden likes kreeg.
De trampoes was al langer ziek. Hij had al drie maanden last van een oorontsteking. Hij was dan ook steeds minder vaak te zien bij de tramhalte. "Het was een ontzettend bijzondere kat, met een zeer onstuimig leven!" schrijft Reijngoud op Facebook. "We hebben bijna 13 jaar lang van hem mogen genieten en ik zal hem nooooooit vergeten!!"
quote:Zoals inmiddels bekend is, nu dan officieel.. Ake is in de nacht van zondag op maandag overleden na een periode van 3maanden oorontsteking.. Het was een ontzettend bijzondere kat, met een zeer onstuimig leven! We hebben bijna 13 jaar lang van hem mogen genieten en ik zal hem nooooooit vergeten!!
Jullie allemaal bedankt voor de leuke, lieve berichten!
Lieve groet,
Silke
Dankje voor deze toevoeging!quote:Op woensdag 30 september 2015 16:48 schreef jcdragon het volgende:
RIP
https://www.facebook.com/TramPoes/timeline
[..]
[ afbeelding ]
Mooi gebaarquote:Nietsvermoedende reizigers moeten wellicht even twee keer kijken als zij de Rotterdamse tramhalte Oude Plantage passeren, nu het advertentiehokje bij de halte geheel in het thema staat van de overleden 'trampoes' Ake.
Ake overleed in september 2015 en zat bijna dagelijks bij de tramhalte, tot groot plezier van de tramreizigers die hem regelmatig op de foto zetten.
Het is nog onduidelijk wie de poster precies opgehangen heeft, maar het zou gaan om het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de tramhaltes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |