SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door YUR op 22-04-2015 21:33:57 ]F means you're fucked![]()
Wel goed Kut YUR...
Hoop dat je er toch nog lopend bij kan zijn. Bij mij is het best snel gegaan, na een maandje zat ik wel weer op redelijk niveau. Duim voor je!![]()
Ik heb voor de zekerheid even bij MST geinformeerd of het hele pakket eventueel overdraagbaar is. Ik wil alle opties open houdenquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:45 schreef Jero_nimo het volgende:
Wel goed Kut YUR...
Hoop dat je er toch nog lopend bij kan zijn. Bij mij is het best snel gegaan, na een maandje zat ik wel weer op redelijk niveau. Duim voor je!
F means you're fucked![]()
Mooi verslag van je, stormbaas!quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:45 schreef Jero_nimo het volgende:
Wel goed Kut YUR...
Hoop dat je er toch nog lopend bij kan zijn. Bij mij is het best snel gegaan, na een maandje zat ik wel weer op redelijk niveau. Duim voor je!
En inderdaad YUR, rustig uitvinden waar de grens ligt en van daar uit weer langzaam opbouwen met de rekoefeningen ernaast
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Beter dan in Rotterdam. Rondje, niet heen en weer (behalve de 2 extra km van de slotloper); leuk groen dijkje, veel wildlife gezien. Nou ja, er waren schapen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Mensen van de Zwolle Ekiden, hoe was het parkoers nou?
Aanrader. De Koningsloop rond Koningsdag is op hetzelfde parcours, dus ga zelf eens kijken.![]()
En er zijn paarse bloemendingen langs de route die ik in ieder geval niet gezien heb.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Zowel flora als fauna dus. Wat wil een mens nog meer? (Ik bedoel jou, Zwabber.)quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:10 schreef DeLuna het volgende:
En er zijn paarse bloemendingen langs de route die ik in ieder geval niet gezien heb.![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
Mooi land heOeh niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
infinite nicerquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Mensen van de Zwolle Ekiden, hoe was het parkoers nou?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Snap ook niet waarom de Rotterdam Ekiden niet een mooier rondje uitzetten in het Kralingse Bos. Blijkbaar moeilijker te organiseren.![]()
Heen en weer gaan is wel verschrikkelijk. Bij de (halve) marathon in Enschede ook stuk van 3,5 km heen en weer, wat het parcours voor mij toch stuk minder leuk maakt.
Zat me vandaag trouwens te bedenken dat ik afgelopen zondag net iets anders gegeten heb dan ik meestal doe voor het hardlopen en dat het dus heel goed zou kunnen dat het onderweg een hongerklop was waar ik last van had.![]()
Organisatorisch makkelijker ja, een stukje fietspad van 2,5 km afzetten, ipv 5 en 10 km een eigen parcours geven, of langs de plas te laten lopen, waar natuurlijk ook half 010 wil recreëren op een warme juli-dag
Wat overigens wel beter is in Rotterdam: drankpost onderweg. Dat hadden ze in Zwolle niet, en 10 km in het zonnetje maakt best wel dorstig....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bij pac houden ze van heen en weer lopen. Denk ik. Kralingseboscross is ook heen en weer.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:30 schreef Zwabberhark het volgende:
Snap ook niet waarom de Rotterdam Ekiden niet een mooier rondje uitzetten in het Kralingse Bos. Blijkbaar moeilijker te organiseren.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Loopgroep gemaild dat het me beter lijkt wat anders te zoeken. Ik kijk nog even hoe ze reageren en zeg dan echt op.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Gok ook dat het met organisatie en eventueel vergunningen te maken heeft...quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:30 schreef Zwabberhark het volgende:
Snap ook niet waarom de Rotterdam Ekiden niet een mooier rondje uitzetten in het Kralingse Bos. Blijkbaar moeilijker te organiseren.
Maar de saaie route wordt wel gecompenseerd door de gezelligheid er omheen.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Maar die gezelligheid maak je zelf,dat heeft niets met Rotterdam te makenquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gok ook dat het met organisatie en eventueel vergunningen te maken heeft...
Maar de saaie route wordt wel gecompenseerd door de gezelligheid er omheen.
Het rondje van Zwolle was trouwens grotendeels niet afgezet hoor.. Af en toe moest je om een auto of fietser heen. Maar het was een vrij rustige omgeving en je loopt al gauw ver uit elkaar door het estafettegebeuren natuurlijk.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het parcours is er 2x zo lang (voor de 5 en de 10) en er doen de helft minder teams mee ivm Rotterdam, dus het niet bepaald dringen op het parcours.
Ik heb ook nog hardlopers gezien die met hun zondagse training bezig waren op het parcours, ging primaMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Maar ten opzichte van andere evenementen is de Ekiden voor mij persoonlijk wel meer gericht op gezelligheid dan op het parcours.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar die gezelligheid maak je zelf,dat heeft niets met Rotterdam te maken<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
ik had het ook over Ekidens (Ekidennen?). In Eindhoven is het vast ook gezellig, en in Brussel.quote:Op dinsdag 21 april 2015 14:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar ten opzichte van andere evenementen is de Ekiden voor mij persoonlijk wel meer gericht op gezelligheid dan op het parcours.
Brussel schijnt ook leuk te zijn, streamnl heeft daar vorig jaar deelgenomen. Een uitdagend parcours, met hoogteverschillen.
Doen wel heeeeel veeel teams mee, en ik vermoed dat je niet mag BBQ op het veld van het Koning Boudewijn Stadion
Maar wel lopen langs het Atomium, en finishen in een echt stadion heeft ook wel wat
Ik ga misschien deze lopen![]()
Lichtelijk onder dwang en het vooruitzicht van een gezellig avondje Breda erna.![]()
is mij ook al een paar keer gevraagd, maar is in de (voor mij) wedstrijdluwe maand juliquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:02 schreef Quoi het volgende:
Lichtelijk onder dwang en het vooruitzicht van een gezellig avondje Breda erna.
En in Breda is het niet gezellig (hoor ik als Tilburger te zeggen)
Ik woonde in Tilburg en werk nu veel in Breda. Die laatste stad is stukken gezelliger.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:07 schreef Guard het volgende:
[..]
is mij ook al een paar keer gevraagd, maar is in de (voor mij) wedstrijdluwe maand juli
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:07 schreef Guard het volgende:
[..]
is mij ook al een paar keer gevraagd, maar is in de (voor mij) wedstrijdluwe maand juli
![]()
OK, ik woon alweer 9 jaar in Den Haag, daarvoor zelfs 6 jaar in Tilburg gewoond, maar toch:![]()
![]()
hahaha, ik zeg toch ook dat ik dat hoor te zeggen
Breda zal vast gezellig zijn, ben er niet vaak geweest. Wel eens met het jazzfestival of voor een hapje, maar nog nooit gaan stappen.
Ik ga zondag en maandag wel weer genieten op de Korte Heuvel
Ha, hier ook een obstakel uit de weg. Met wat meer vertraging dan gepland nu toch echt, eindelijk, afgestudeerd![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:23 schreef hatsaflats het volgende:
Ha, hier ook een obstakel uit de weg. Met wat meer vertraging dan gepland nu toch echt, eindelijk, afgestudeerdMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:23 schreef hatsaflats het volgende:
Ha, hier ook een obstakel uit de weg. Met wat meer vertraging dan gepland nu toch echt, eindelijk, afgestudeerd
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hurray for Hats! Victorie-rondje?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hats![]()
Sja, ik kan Oosterhout niet verplaatsen naar Tilburg, dus er is geen discussie nodig. En ik heb het ook al snel ergens gezellig hoor![]()
![]()
Ik probeerde geen discussie op te starten, was een poging tot humor (duidelijk mislukt dus)
Ik moet nog een kwartier werken, en dan een uurtje in de auto nadenken of ik ga trainen of bier ga drinkenIk kan donderdag ook niet trainen, dus ik denk dat het het eerste wordt.
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:23 schreef hatsaflats het volgende:
Ha, hier ook een obstakel uit de weg. Met wat meer vertraging dan gepland nu toch echt, eindelijk, afgestudeerdNog meer inspiratie voor mij om het ook te halen.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:23 schreef hatsaflats het volgende:
Ha, hier ook een obstakel uit de weg. Met wat meer vertraging dan gepland nu toch echt, eindelijk, afgestudeerd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Humorquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:45 schreef Guard het volgende:
Ik probeerde geen discussie op te starten, was een poging tot humor (duidelijk mislukt dus)
![]()
Poging mislukt. Volgende keer gewoon weer proberen. Alles gaat hier onder een vergrootglas![]()
![]()
Asjemenou?quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:02 schreef Quoi het volgende:
Lichtelijk onder dwang en het vooruitzicht van een gezellig avondje Breda erna.
Leuk!F means you're fucked![]()
Tilburgers staan dan ook niet bekend om hun geweldige gevoel voor humorquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:45 schreef Guard het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb vanmiddag voor het eerst op een loopband gelopen en ben niet eens (wat de verwachting was) verongelukt. Ik liep op 7 km/uur, maar het voelde veel sneller. Vreemd. Enfin, zinloze informatie, ik weet het.![]()
Gefeliciteerd Hatsquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:23 schreef hatsaflats het volgende:
Ha, hier ook een obstakel uit de weg. Met wat meer vertraging dan gepland nu toch echt, eindelijk, afgestudeerd![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:23 schreef hatsaflats het volgende:
Jack does it in real time...![]()
Beer-mile danquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:34 schreef mosselmossel het volgende:
Gefeliciteerd, hats!
[..]
Gek wijf ben je.Bier moet ze drinken!
En misschien nog andere rare dingen doen die je alleen nog als (net niet meer)-student kunt maken..
pasta soepgroenten eten? Op dinsdagavond naar de klote gaan?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
![]()
Wanneer kopen jullie eigenlijk een tweede / nieuw paar schoenen?
Ik heb die van mijn nu een jaar, en natuurlijk niet zoveel km's gelopen als de meeste hier.Today is life -
Dale Carnegie![]()
In principe zijn mijn schoenen na 1000-1200 km aan vervanging toe. Maar ik koop de nieuwe meestal eerder, zodat ik kan afwisselen want dat is fijner voor mijn voeten en voor de schoenen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:56 schreef Ynske het volgende:
Ik heb die van mijn nu een jaar, en natuurlijk niet zoveel km's gelopen als de meeste hier.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
dan heb ik nog wel evenquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
In principe zijn mijn schoenen na 1000-1200 km aan vervanging toe. Maar ik koop de nieuwe meestal eerder, zodat ik kan afwisselen want dat is fijner voor mijn voeten en voor de schoenen.
heb er nu 330 op zitten ongeveer. ik merk we dat er aan de binnenzool een irritatieplekje begint te komen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
http://www.hardloopschema.nl/?p=tools&cat=pacecalculatorquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:00 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Suffe vraag: ik loop momenteel zo'n 7:20 min/km.
maar hoeveel km/per uur(?) is dat dan?
#reken-kluns
8.18Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
bedankt!quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://www.hardloopschema.nl/?p=tools&cat=pacecalculator
8.18![]()
![]()
Dat geeft dan weer hoop, toch? Hoelang heb je gelopen? En zonder last?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:11 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb vanmiddag voor het eerst op een loopband gelopen en ben niet eens (wat de verwachting was) verongelukt. Ik liep op 7 km/uur, maar het voelde veel sneller. Vreemd. Enfin, zinloze informatie, ik weet het.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
heb je ook zo'n handige rekentool voor het andersom te berekenen? Als je bv 7,9 km/uur rent en je wilt weten hoeveel min/km dat is?quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://www.hardloopschema.nl/?p=tools&cat=pacecalculator
8.18![]()
Zijn er genoeg te vinden op Google, bijv. deze: http://www.runnersworld.com/tools/pace-converterquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:06 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
heb je ook zo'n handige rekentool voor het andersom te berekenen? Als je bv 7,9 km/uur rent en je wilt weten hoeveel min/km dat is?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Geen idee hoelang. Dit was alleen voor de fysio om te zien hoe ik loop.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat geeft dan weer hoop, toch? Hoelang heb je gelopen? En zonder last?
Daarvoor wel 3 km buiten gelopen en dat ging best aardig. Ik voel de poot nog wel, maar het was minder dan voorheen.![]()
Hah, jullie snappen onze grappen gewoon nietquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:57 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Tilburgers staan dan ook niet bekend om hun geweldige gevoel voor humor![]()
Dat klinkt als vooruitgangquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Geen idee hoelang. Dit was alleen voor de fysio om te zien hoe ik loop.
Daarvoor wel 3 km buiten gelopen en dat ging best aardig. Ik voel de poot nog wel, maar het was minder dan voorheen.
Het wordt toch maar bier en sushi hoor. Ik ben natuurlijk zondag nog door m'n enkel gegaan, dus die moet nog even wat extra rusten![]()
![]()
Na elke marathon.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:56 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
Tja dan moet je wel bier gaan drinken, wat een teleurstelling.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:37 schreef hatsaflats het volgende:
Het wordt toch maar bier en sushi hoor. Ik ben natuurlijk zondag nog door m'n enkel gegaan, dus die moet nog even wat extra rusten
Proost!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
dan moet ik t voor altijd blijven doen met dezequote:
Today is life -
Dale Carnegie![]()
gefeliciteerd Hatsaflats.
Het leuke van dat heen en weer parcours van Rotterdam vind ik dat je lopers die je kent van andere teams vaker tegenkomt en eventueel nog kan aanmoedigen.![]()
Na 1 of 1,5 jaar zijn ze ook op toch?quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet ik t voor altijd blijven doen met dezeSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
het is een richtlijn en geen wet. Ik weet niet of je je binnenzolen wel eens uit je schoenen haalt, goed drogen van je schoenen kan ook helpen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan heb ik nog wel even
heb er nu 330 op zitten ongeveer. ik merk we dat er aan de binnenzool een irritatieplekje begint te komen
En als je echt irritatie krijgt, kan veel eerder vervangen verstandig zijn. Hierdoor blessures oplopen zou niet echt handig zijn.![]()
![]()
Ik stapte net bijna een uur te vroeg op de fiets naar de trainingOok ik verdien een aanmoedigingsprijs.
Zwabber: fijn, niet verongelukt op de loopband!![]()
Goed puntquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:57 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
gefeliciteerd Hatsaflats.
Het leuke van dat heen en weer parcours van Rotterdam vind ik dat je lopers die je kent van andere teams vaker tegenkomt en eventueel nog kan aanmoedigen.
Jammer dan.quote:
Succes bij de training straks (toch?) ik hoop dat eiger nog n kans heeft. Heeft mudsweattrails al gereageerd op je vraag?
@quoi: das waar ook!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hatsaflats gefeliciteerd!
Ik heb net proefondervindelijk vastgesteld dat 100metertjes sprinten vlak na het eten niet een al te best idee is.
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Eerste echte intervaltraining gehad, het wordt maar eens tijd voor een horloge want op mijn telefoon kan ik niet vertrouwen
Desondanks toch netjes gelopen vind ik zelf. 4x1000m op 6:01. Langzaamste km liep ik in 5:52 dus dat mag best langzamer. Ik hoop dat ik daar nog wat meer gevoel voor ga krijgen. Maar het was in ieder geval fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Vind je het gek, met 85 km/uur?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:42 schreef luckass het volgende:
Eerste keer een langer rondje (8.5km) onder de 6:00 gelopen. Wel alles gegeven op t laatste stuk.
![]()
![]()
Test geslaagd...40 minuten zonder pijn. De volgende keer een iets lager tempo proberen, of besluiten om dit vanaf heden als trainingstempo te behouden
Misschien is de lopersknie eindelijk op z'n retour? Al hoewel het inderdaad kan zijn dat een sneller tempo minder of geen pijn betekent, omdat het grondcontact veel korter is.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:34 schreef YUR het volgende:
Test geslaagd...40 minuten zonder pijn. De volgende keer een iets lager tempo proberen, of besluiten om dit vanaf heden als trainingstempo te behouden![]()
Ik zal niet zo snel al een tweede marathon lopen. Hoewel ik conditioneel echt snel ben hersteld (4 dagen na marathon 6 verdiepingen trap gelopen en een halve liter bloed gedoneerd, ik sta er zelf versteld van) en een week later ook weer van de enkelblessure af ben en een intervaltraining volledig en voluit heb kunnen meedoen, weet ik dat dit juist een valkuil is. Diep van binnen zitten er nog wel kleine scheurtjes in de spieren, die ga ik echt eerst laten herstellen.
Zaterdag al een korte trail gepland en in mei ook 4 loopjes, maar zoals jullie weten, ik loop wedstrijden zelden voluit.![]()
Zometeen raad je hem nog aan om chi-running te gaan proberen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:51 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Misschien is de lopersknie eindelijk op z'n retour? Al hoewel het inderdaad kan zijn dat een sneller tempo minder of geen pijn betekent, omdat het grondcontact veel korter is.![]()
Daar was ik onderweg wel een beetje mee bezigquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:05 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zometeen raad je hem nog aan om chi-running te gaan proberen.
Baardje aan het kweken, haar in een knotje?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar was ik onderweg wel een beetje mee bezig
En dan op mn blote voeten met een retro wielrenshirt aan?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Baardje aan het kweken, haar in een knotje?F means you're fucked![]()
en op je fixie naar de wedstrijd fietsenquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:13 schreef YUR het volgende:
[..]
En dan op mn blote voeten met een retro wielrenshirt aan?
Oh, en een nieuwe smashrunbadge...hiephoiquote:Congratulations. You earned a new badge!
Miami-Toronto
You've just run 1,488 miles (2,395km). That's the distance from Miami to Toronto. If you had run all those miles with that destination in mind you would have traveled through 8 states, 2 countries, and 20 degrees of latitude. You would have passed miles of the most beautiful coast line on the planet, traversed the Blue Ridge mountains, and made your way across Niagara Falls.F means you're fucked![]()
Klopt....al was ik er begin april, en toen lagen er imposante brokken ijs in het waterquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:18 schreef Zwabberhark het volgende:
De Niagara Falls... Zo anders dan je zou verwachten. Één grote kermis.
De watervallen heb je snel gezien inderdaad. Vond het wel intressant om te zien hoe die touristtrap zo rond de middag compleet leegliep. Niemand meer, alle bussen vol japanners weer pleite, geen flikker meer te beleven, behalve in de lokale microbrewery. Nou dan maar een avondje bieren in Niagra Falls, Canadaquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:18 schreef Zwabberhark het volgende:
De Niagara Falls... Zo anders dan je zou verwachten. Één grote kermis.
Plan B voor de MVB treedt in werking![]()
Ik heb net 45 minuten heel erg rustig gehobbeld (6:26/km) om de kuit te testen en veel meer belasting kan ie nu niet hebben. Positief is dat de hartslag laag bleef, tussen 122 en 133. Qua conditie gaat het waarschijnlijk wel lukken, maar een tijd moet ik maar uit mijn hoofd zetten. Donderdag sla ik over en dan zondag de volgende test. Niet verder dan 7km waar eigenlijk 28km op het schema stond![]()
![]()
Dus je zet nog geen stipstreep door je MVB begrijp ikquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Plan B voor de MVB treedt in werking![]()
Ik heb net 45 minuten heel erg rustig gehobbeld (6:26/km) om de kuit te testen en veel meer belasting kan ie nu niet hebben. Positief is dat de hartslag laag bleef, tussen 122 en 133. Qua conditie gaat het waarschijnlijk wel lukken, maar een tijd moet ik maar uit mijn hoofd zetten. Donderdag sla ik over en dan zondag de volgende test. Niet verder dan 7km waar eigenlijk 28km op het schema stondF means you're fucked![]()
Marathon Via Belgicaquote:Nog niet, maar als ik 'm ga lopen gaat het loopplan er drastisch anders uit zien.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Dus je zet nog geen stipstreep door je MVB begrijp ik![]()
Voordat ik er in 2009 naartoe ging (ook de Canadese kant, anders is het al helemaal niks) verwachtte ik prachtige natuur met watervallen. Het leek meer op Blackpool met watervallen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:22 schreef Guard het volgende:
[..]
De watervallen heb je snel gezien inderdaad. Vond het wel intressant om te zien hoe die touristtrap zo rond de middag compleet leegliep. Niemand meer, alle bussen vol japanners weer pleite, geen flikker meer te beleven, behalve in de lokale microbrewery. Nou dan maar een avondje bieren in Niagra Falls, Canada![]()
Topdingquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:32 schreef DeLuna het volgende:
Iemand ervaring met de Garmin Forerunner 220?
Deze week nog (relatief) goedkoop bij Beverquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:32 schreef DeLuna het volgende:
Iemand ervaring met de Garmin Forerunner 220?
Jero, je verslag gelezen. BAAS.
En wat een fijne sfeer heerst er bij zo'n loop.
Je slaapt zeker met die schaal onder je kussen, of niet?![]()
![]()
Het was voor mij sowieso een roadtrip met cheesy stopovers (Intercourse, PA, hilarische naam voor een gehucht wat een Pennsylvania Dutch kermis was) en het grootste circus van allemaal, Washington, DC.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:32 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Voordat ik er in 2009 naartoe ging (ook de Canadese kant, anders is het al helemaal niks) verwachtte ik prachtige natuur met watervallen. Het leek meer op Blackpool met watervallen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:17 schreef YUR het volgende:
Oh, en een nieuwe smashrunbadge...hiephoi
[..]
gister toevallig eens opgezocht op Google Maps van waar tot waar 100 miles in Nederland is, omdat mijn oude moedertje sowieso niet begrijpt waarom ik het doe maar nu heeft ze een beetje een beel bij de afstand... Zaandam tot Weert'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Hier ook tevreden bezitter van fe FR 220. Doet gewoon wat moet om te lopen.
Maar op dit moment zou ik eerder voor de Garmin Vivoactive kiezen (meer opties voor dezelfde prijs). Hoewel... schema's van garmin of workouts doorsturen zou daarmee niet lukken. Die feature gebruik ik wel vaak en graag.![]()
Washington DC vond ik wel een fijne stad, heel open opgezet. Het doet op dat punt denken aan delen van Parijs, wat niet zo vreemd is omdat het door een Fransman ontworpen is.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Het was voor mij sowieso een roadtrip met cheesy stopovers (Intercourse, PA, hilarische naam voor een gehucht wat een Pennsylvania Dutch kermis was) en het grootste circus van allemaal, Washington, DC.![]()
De musea zijn ook mooi, maar om het zoals de Amerikanen te vereren als het allerheiligste der Democratie ging me toch wat te ver.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Washington DC vond ik wel een fijne stad, heel open opgezet. Het doet op dat punt denken aan delen van Parijs, wat niet zo vreemd is omdat het door een Fransman ontworpen is.
Het altaar der kapitalisme, dat dan weer wel...
Daar trouwens kennis gemaakt met hashing, dat is hier nog niet echt doorgekomen geloof ik (om het toch maar een beetje over hardlopen te hebben).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nog nooit van gehoord. Wasda?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:54 schreef Guard het volgende:
Daar trouwens kennis gemaakt met hashing, dat is hier nog niet echt doorgekomen geloof ik (om het toch maar een beetje over hardlopen te hebben).![]()
Kan je daarmee bijvoorbeeld ook schema's via Endomondo op laden?quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:48 schreef minimaLL het volgende:
Hier ook tevreden bezitter van fe FR 220. Doet gewoon wat moet om te lopen.
Maar op dit moment zou ik eerder voor de Garmin Vivoactive kiezen (meer opties voor dezelfde prijs). Hoewel... schema's van garmin of workouts doorsturen zou daarmee niet lukken. Die feature gebruik ik wel vaak en graag.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
De voorloper van de social runs:quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hash_House_Harriers
Dat bier achteraf, dat klopt. Het was een grote alcohol orgie in het hotel (de hashers zaten in hetzelfde hotel als wij)Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Neequote:Op dinsdag 21 april 2015 22:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kan je daarmee bijvoorbeeld ook schema's via Endomondo op laden?Alleen via Garmin Connect. Wel synchroniseert het direct je loopje naar Endomondo als je wil.
![]()
Geen idee. Ik gebruik gewoon het schema nu van Garmin. Ik heb geen endomondo pro, dus kan het niet voor je uittesten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:00 schreef DeLuna het volgende:
Maar op dit moment zou ik eerder voor de Garmin Vivoactive kiezen (meer opties voor dezelfde prijs). Hoewel... schema's van garmin of workouts doorsturen zou daarmee niet lukken. Die feature gebruik ik wel vaak en graag.
Ik denk dat je ze dan handmatig moet aanmaken in Garmin Connect, in de Garmin Mobile app en dan synchroniseren.![]()
Of gewoon in het horloge zelf een custom intervaltraining maken?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gaat natuurlijk ook.Maar het lijkt me wel gemakkelijker te werken op je computer, dan steeds te gaan prullen op je garmin. Is dan principe op een avondje eventjes wat werk, waarna je dan weer enkele weken verder kan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Of gewoon in het horloge zelf een custom intervaltraining maken?![]()
En heb je net je fivefingers van de hand gedaanquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:13 schreef YUR het volgende:
[..]
En dan op mn blote voeten met een retro wielrenshirt aan?
Maarre: mooi van je test! Dus Eiger staat nog in de agenda voorlopig?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Er was niets definitief, en 40 minuten hardlopen heeft daar nog nix aan veranderdquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En heb je net je fivefingers van de hand gedaan
Maarre: mooi van je test! Dus Eiger staat nog in de agenda voorlopig?
Meer drinken = uitstellen, dat rennen begreep ik toen nog niet zo...quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:05 schreef wyccie het volgende:
Een kater verdrijven door te rennen en daarna nog meer te drinken.
Dat is beter dan definitief cancellenquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Er was niets definitief, en 40 minuten hardlopen heeft daar nog nix aan veranderd
@guard: met een kater een beetje gaan drinken en op tijd naar bed is afschaffen vd kater. Werkte in ieder geval vroeger perfect bij mij.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ah, dat wordt dan handmatig invoeren inderdaadquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:02 schreef GotC het volgende:
[..]
NeeAlleen via Garmin Connect. Wel synchroniseert het direct je loopje naar Endomondo als je wil.
Collega heeft zich ook net ingeschreven voor de Wings For Life Run. Stiekem komt de competitiviteit dan toch wel naar boven. Ik schat hem qua snelheid wel een tikkeltje hoger in, maar ik heb meer kilometers in de benen en geoefend op langere afstanden. Dus we zullen wel zien wat dat geeft.
![]()
![]()
Ja maar bij een hash drink je niet een beetjequote:Op dinsdag 21 april 2015 22:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is beter dan definitief cancellen
@guard: met een kater een beetje gaan drinken en op tijd naar bed is afschaffen vd kater. Werkte in ieder geval vroeger perfect bij mij.![]()
Of het moet een beetje (te) veel zijnMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hmm. Bleh.quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja maar bij een hash drink je niet een beetje![]()
Of het moet een beetje (te) veel zijn
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Gaan die autos steeds harder? En hoeveel voorsprong krijg je?quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:23 schreef minimaLL het volgende:
Collega heeft zich ook net ingeschreven voor de Wings For Life Run. Stiekem komt de competitiviteit dan toch wel naar boven. Ik schat hem qua snelheid wel een tikkeltje hoger in, maar ik heb meer kilometers in de benen en geoefend op langere afstanden. Dus we zullen wel zien wat dat geeft.
![]()
Net voor het eerst een serieus rondje gedaan op de hardloopband ipv normaal buiten. Dat was ook direct de laatste keer dat ik dat doe. Buiten dat het minder lekker loopt, een ontzettende bak herrie is en ook nog eens dodelijk saai, was ook nog eens de airco in de fitnessruimte stuk waardoor de temperatuur ook nog eens veel te hoog werd. Ik ben er na 35 minuten van de beoogde 70 af gestapt, toen was ik het zat.
Morgen maar eventjes een 'normale' route uitstippelen hiero.Oh.![]()
http://www.wingsforlifeworldrun.com/nl/nl/quote:Op woensdag 22 april 2015 06:55 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Gaan die autos steeds harder? En hoeveel voorsprong krijg je?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Cool, dat evenement heb ik met potlood in de agenda geschreven voor volgend jaar!quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:23 schreef minimaLL het volgende:
Tis dat ik dit jaar al iets anders gaafs heb op 3 mei, anders had ik wel meegedaan, Breda is lekker dichtbij. Zul je zien dat ie volgend jaar in Groningen is of zo...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Leuk joh, thuiskomen van je training en geen warm water hebbenMaar even de auto ingestapt gisteravond om bij paps en mams te douchen. Kwam ik daar ook weer even.
Training was top! De coopertest moest de input vormen voor een nieuwe groepsindeling. En zo zou het kleine (te) snelle groepje waar ik de afgelopen weken naartoe was verhuisd moeten veranderen. Volgens de coopertest zou ik daar ook op kop moeten lopenVerrassend genoeg volgde iedereen netjes de geadviseerde groepsindeling die op tafeltjes lag. Dwz: mijn snelle groep was nu groter, met meer gelijkgestemden. Alhoewel ik me had voorgenomen weer een stapje terug te gaan, kon ik nu niet achterblijven. En zo werkten we een heerlijke intervaltraining af
Weet je dat wel zeker? Bredaquote:Op woensdag 22 april 2015 07:54 schreef Guard het volgende:
Tis dat ik dit jaar al iets anders gaafs heb op 3 mei, anders had ik wel meegedaan, Breda is lekker dichtbij. Zul je zien dat ie volgend jaar in Groningen is of zo...![]()
![]()
net zoals de amerikanen van 'cabrewing' houden. Kanoën met een vat bier in je kano...quote:Op dinsdag 21 april 2015 22:31 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja maar bij een hash drink je niet een beetje![]()
Of het moet een beetje (te) veel zijn![]()
![]()
Ze zitten ook in Den Haag!
http://www.haguehash.nl
Klinkt leuk!quote:You run as fast as you want. If you cannot run, you walk. If you cannot walk, you crawl, take shortcuts, hitch a ride with the beer truck or order a taxi. Whatever, as long as you enjoy yourself.
A very very important part of the run is the Beerstop. At about 2/3rd of the trail is some beer hidden in the bushes or in the trunk of a car or at the house of some poor hashers who happens to live there.![]()
RD, jij had gereageerd op een facebook bericht over dit trainingsschema:
http://www.runnersweb.nl/(...)e-trainingsmodel.htm
Maar ik moet zeggen dat ik weinig snap van de opbouw en het idee erachter.
20 min tempoloop op 5km tempo bijvoorbeeld; voor de meeste mensen loop je dan al een groot deel of zelfs meer dan je 5kmOf misschien hebben ze het voorbeeld uitgewerkt voor mensen die 40 minuten over een 5km doen of zo?
En het doel is 5km maar je moet ook lange duurlopen doen met tempoblokken op marathontempo..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Alleen al hilarisch om het een keer te zien...quote:Op woensdag 22 april 2015 09:30 schreef hatsaflats het volgende:
Ze zitten ook in Den Haag!
http://www.haguehash.nl
Klinkt leuk!
[..]
Zeker als het een red dress run is (wat precies is wat je denkt)
Hmpf, nog steeds geen inschrijving mogelijk in Eindhoven. Zie nu vage twitterberichten dat het rond eind vd middag zal zijn maar dat ze het niet met zekerheid kunnen zeggen. Hopelijk is de rest wat beter geregeld
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Brrrr ja, hardlopen op de loopband vond ik ook altijd vreselijk. Ik heb altijd groot onbegrip gehad voor de kerel die ooit in de gehele anderhalf uur dat ik krachttrainingsoefeningen aan het afwerken was, op de loopband stond te rennen. Ga dan naar buiten man, de zon schijnt!quote:Op woensdag 22 april 2015 07:40 schreef Nat-Water het volgende:
Net voor het eerst een serieus rondje gedaan op de hardloopband ipv normaal buiten. Dat was ook direct de laatste keer dat ik dat doe. Buiten dat het minder lekker loopt, een ontzettende bak herrie is en ook nog eens dodelijk saai, was ook nog eens de airco in de fitnessruimte stuk waardoor de temperatuur ook nog eens veel te hoog werd. Ik ben er na 35 minuten van de beoogde 70 af gestapt, toen was ik het zat.
Morgen maar eventjes een 'normale' route uitstippelen hiero.
Fear is the path to the Dark Side.![]()
Meedoen kost 3,50, en je kunt gewoon komen opdagen bij een van de runs. Lijkt me best een keer leukquote:Op woensdag 22 april 2015 09:54 schreef Guard het volgende:
[..]
Alleen al hilarisch om het een keer te zien...
Zeker als het een red dress run is (wat precies is wat je denkt)
![]()
![]()
Ik zou zeggen dat er een typefout staat en dat dat 15km tempo moet zijn. Ik geloof dat de anaerobe drempel ligt op het tempo dat je ongeveer een uur vol kunt houden, meestal wordt daar dan 15km tempo van gemaakt. Een tempoloop van 40minuten op ongeveer marathontempo is niet zo gek.quote:Op woensdag 22 april 2015 09:37 schreef La_Tramposa het volgende:
RD, jij had gereageerd op een facebook bericht over dit trainingsschema:
http://www.runnersweb.nl/(...)e-trainingsmodel.htm
Maar ik moet zeggen dat ik weinig snap van de opbouw en het idee erachter.
20 min tempoloop op 5km tempo bijvoorbeeld; voor de meeste mensen loop je dan al een groot deel of zelfs meer dan je 5kmOf misschien hebben ze het voorbeeld uitgewerkt voor mensen die 40 minuten over een 5km doen of zo?
En het doel is 5km maar je moet ook lange duurlopen doen met tempoblokken op marathontempo..![]()
Ik was jullie overigens nog een foto verschuldigd, nietwaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens ga ik binnenkort ook eens een keer proeftrainen bij een atletiekvereniging, denk ik! Dat wilde ik al langer, en over een maand ben ik 's avonds weer vaker vrij. Ik ga de mogelijkheden maar eens bekijken
Je mag sowieso een biertje kappen aan het eind van zo'n run als je voor de eerste keer meedoet.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Meedoen kost 3,50, en je kunt gewoon komen opdagen bij een van de runs. Lijkt me best een keer leuk
Verdere strafbare feiten: rekken en strekken voor de run, plassen onderweg, te laat komen etc etc...
Oftewel: vaker wel als niet sta je bier te kappen na een run
quote:Op woensdag 22 april 2015 10:41 schreef Artoo het volgende:
Ik was jullie overigens nog een foto verschuldigd, nietwaar?ZweeffotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens ga ik binnenkort ook eens een keer proeftrainen bij een atletiekvereniging, denk ik! Dat wilde ik al langer, en over een maand ben ik 's avonds weer vaker vrij. Ik ga de mogelijkheden maar eens bekijken
Ik was jullie overigens nog een foto verschuldigd, nietwaar?Leuk shirt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens ga ik binnenkort ook eens een keer proeftrainen bij een atletiekvereniging, denk ik! Dat wilde ik al langer, en over een maand ben ik 's avonds weer vaker vrij. Ik ga de mogelijkheden maar eens bekijkenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je staat trouwens ook op een van de finishfilmpjes van Daywalk3r, en hij op een van jouw finishfilmpjesquote:
Ha, dat is toevalligquote:Op woensdag 22 april 2015 11:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Je staat trouwens ook op een van de finishfilmpjes van Daywalk3r, en hij op een van jouw finishfilmpjesWat cool!
Ik twijfel of ik een track meeting wil gaan doen 1 week voor de halve marathon op de Leidscherijnloop. Ik denk dat het wel een goede prikkel zou zijn. Alleen de langste afstand is 3000m, en ik zie aan de tijden dat ik daar toch wel echt laatste of eennalaatste zou wordenOp zich geen probleem natuurlijk maar 5000m zou misschien net iets fijner zijn.. qua tempo wat ik gewend ben om te lopen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Doen! Die snelheidsprikkel is inderdaad goed, baanwedstrijden zijn leuk, en dat je eventueel achteraan zou lopen, interesseert niemand wat, maakt ook niets uit dus.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik twijfel of ik een track meeting wil gaan doen 1 week voor de halve marathon op de Leidscherijnloop. Ik denk dat het wel een goede prikkel zou zijn. Alleen de langste afstand is 3000m, en ik zie aan de tijden dat ik daar toch wel echt laatste of eennalaatste zou wordenOp zich geen probleem natuurlijk maar 5000m zou misschien net iets fijner zijn.. qua tempo wat ik gewend ben om te lopen.
7,5 rondje langzaam sterven, niets leuker dan dat![]()
![]()
Eventueel is niet echt een vraag, volgens mij loopt er niemand 12 minutenquote:Op woensdag 22 april 2015 11:37 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Doen! Die snelheidsprikkel is inderdaad goed, baanwedstrijden zijn leuk, en dat je eventueel achteraan zou lopen, interesseert niemand wat, maakt ook niets uit dus.
7,5 rondje langzaam sterven, niets leuker dan dat![]()
Volgens het schema van mijn trainer zou ik er zelfs 12.39 over doen. Maar dat geloof ik niet want ik heb al eens 2.85km in de coopertest gerend op de gewone weg. 12.00 rond zou wel een mooi doel zijn! Maar dan loop je nog steeds achteraan. Ik weet ook niet of iedereen op spikes loopt op zo'n meeting, vast niet toch?
Uit de uitslagen van vorig jaar zie ik zo snel wel bij een aantal trackmeetings tijden van 12:00 voorbij komen. Het niveau loop heel erg uiteen, er doen junioren mee, senioren, masters en soms ook 65+ers.
Er zal vast iemand mee doen van vergelijkbaar niveau of wellicht iets sneller, maar daar kun je je dan goed op vastbijten. Je kunt voor de start ook zien welke tijden anderen hebben opgegeven en of je bij iemand in de buurt zou kunnen komen.
Ik liep ook niet op spikes, en ik heb er wel meer gezien die op gewone schoenen liepen. Alleen de echt serieuze atleten lopen op spikes en zelfs die niet allemaal. 3000m is volgens mij ook wel een grensafstand wat dat betreft.![]()
Thanks voor de infoquote:Op woensdag 22 april 2015 11:54 schreef Mr.B. het volgende:
Ik liep ook niet op spikes, en ik heb er wel meer gezien die op gewone schoenen liepen. Alleen de echt serieuze atleten lopen op spikes en zelfs die niet allemaal. 3000m is volgens mij ook wel een grensafstand wat dat betreft.Kom je ook?
Past niet in mijn schema op dit moment, maar de laatste drie wil ik misschien wel meedoen.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Thanks voor de infoKom je ook?
![]()
Ik heb de ateletiekclup gemaild![]()
Of ik in aanvulling op mijn huidige trainingen een keer in de week met hun seniorenbaangroepje mee mag trainen zonder te hoeven kogelstoten. En of mijn niveau daarbij aansluit.![]()
Ik zou die technische onderdelen ook wel eens willen proberen! Lijkt me ook tof, zelfs kogelstoten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hoogspringen is het enige onderdeel dat ik wel zou zien zitten, maar de rest:
Alleen al dénkend aan horden ga ik al onderuit.![]()
Zou kogelstoten een goede crosstraining zijn voor ons hardlopers? Dat zou toch inderdaad heel leuk zijn!![]()
Ik heb echt een schurfthekel aan dat gooi- en smijtwerk. Kon daar ook echt geen ruk van toen ik vroeger op atletiek zat. Ik vind rennen gewoon het leukste.
Vanavond bij PAC langs
Verspringen is ook wel aardig. Hordes vind ik ook enge dingen. Maar je kan toch ook gewoon alleen rennen?quote:Op woensdag 22 april 2015 13:02 schreef Quoi het volgende:
Hoogspringen is het enige onderdeel dat ik wel zou zien zitten, maar de rest:
Alleen al dénkend aan horden ga ik al onderuit.
Ik vraag me overigens wel af hoe dat zit. Je hebt (iig bij pac) baanatletiek en wegatletiek. Als je dan kiest voor wegatletiek, loop je dan helemaal niet op de baan? Ik zou juist de combi wel fijn vinden. Op de baan en op de weg rennen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Jawel, die trainen doorgaans ook minstens één keer op de baan.quote:Op woensdag 22 april 2015 13:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Verspringen is ook wel aardig. Hordes vind ik ook enge dingen. Maar je kan toch ook gewoon alleen rennen?
Ik vraag me overigens wel af hoe dat zit. Je hebt (iig bij pac) baanatletiek en wegatletiek. Als je dan kiest voor wegatletiek, loop je dan helemaal niet op de baan? Ik zou juist de combi wel fijn vinden. Op de baan en op de weg rennen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De AV die ik op het oog heb etaleert vooral met haar groene hardloopomgeving. Ik denk dat de trainingen ook vaak buiten de baan zullen plaatsvinden. Dat doe ik al genoeg. Ik wil zeker zijn van een baantrainingAlternatief is om een openbare baan op te zoeken en daar zelf te trainen.
![]()
Ik was jullie overigens nog een foto verschuldigd, nietwaar?Leuke foto, je ziet er daar nog behoorlijk fris uit. Op http://www.runenschede.nl(...)omgallery&Itemid=208 staan ook begoorlijk veel foto's zag ik, misschien sta je daar ook nog op foto. Kwaliteit is niet heel goed, maar heb nu toch (gratis) foto waar ik op sta.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens ga ik binnenkort ook eens een keer proeftrainen bij een atletiekvereniging, denk ik! Dat wilde ik al langer, en over een maand ben ik 's avonds weer vaker vrij. Ik ga de mogelijkheden maar eens bekijken![]()
quote:Op woensdag 22 april 2015 13:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Jawel, die trainen doorgaans ook minstens één keer op de baan.thanks!
Ah, antwoord. Wegatletiekgroep doen loopscholing op de baan en gaan dan 'naar buiten'. Verder binnen de baanatletiek ook zat mogelijkheden om te trainen zonder de andere onderdelen. LeukIk moet anders maar eens gaan kijken op donderdagavond.
![]()
Ik heb mezelf ook nog teruggevonden op een aantal foto's:
Even de hazen helpen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het meisje in het blauw naast me heb ik nog geprobeerd op sleeptouw te nemen later.
Finishfoto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zweeffoto net voor de finish:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zweeffoto's!
Bij mij blijft het meestal bij zweetfoto's.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
fijn toch!quote:Op woensdag 22 april 2015 14:12 schreef Quoi het volgende:
Ah, antwoord. Wegatletiekgroep doen loopscholing op de baan en gaan dan 'naar buiten'. Verder binnen de baanatletiek ook zat mogelijkheden om te trainen zonder de andere onderdelen. LeukIk moet anders maar eens gaan kijken op donderdagavond.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Baantraining, daar ben ik echt niet geschikt voor. Iedere keer hetzelfde rondje. Twee keer hetzelfde rondje in een wedstrijd vind ik al vervelend laat staan zo'n baan van 400 meter.![]()
![]()
Mooie foto's, Artoo en McTwente!
@Wolve: jij hebt een hele efficiënte shuffle, waardoor je niet zo hoog van de grond komt. Hoe meer jij zwevend op foto's komt, hoe langzamer je was. Denk ik.
Ik ben zelf een beetje aangestoken door de mensen die verenigingen aan het checken zijn. Ingegeven door de opmerking van de fysio dat ik wel veel baat zou hebben bij loopscholing, ben ik dus op zoek gegaan. Er zijn vijf kandidaten, alhoewel de dichtstbijzijnde eigenlijk al afvalt omdat ik veel te veel zou missen door mijn onregelmatige dienstrooster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 april 2015 15:20 schreef Zwabberhark het volgende:
@Wolve: jij hebt een hele efficiënte shuffle, waardoor je niet zo hoog van de grond komt. Hoe meer jij zwevend op foto's komt, hoe langzamer je was. Denk ik.
Ik ben zelf een beetje aangestoken door de mensen die verenigingen aan het checken zijn. Ingegeven door de opmerking van de fysio dat ik wel veel baat zou hebben bij loopscholing, ben ik dus op zoek gegaan. Er zijn vijf kandidaten, alhoewel de dichtstbijzijnde eigenlijk al afvalt omdat ik veel te veel zou missen door mijn onregelmatige dienstrooster.De mensen die ik ken van RRZ hebben het daar goed naar hun zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Ik ben zelf een beetje aangestoken door de mensen die verenigingen aan het checken zijn. Ingegeven door de opmerking van de fysio dat ik wel veel baat zou hebben bij loopscholing, ben ik dus op zoek gegaan. Er zijn vijf kandidaten, alhoewel de dichtstbijzijnde eigenlijk al afvalt omdat ik veel te veel zou missen door mijn onregelmatige dienstrooster.Wind mee op de terugweg, dat vind ik echt de beste reden om juist daar te gaan trainenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Klopt, niks mis mee. Mijn bovenburen trainen er ook. Maar voor mij even ver is de kieviten en die omgeving vind ik mooier, trainen o.a. in het Bergse Bos.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:23 schreef YUR het volgende:
[..]
De mensen die ik ken van RRZ hebben het daar goed naar hun zinJa, al kan ik ook de auto pakken natuurlijkquote:Op woensdag 22 april 2015 15:24 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Wind mee op de terugweg, dat vind ik echt de beste reden om juist daar te gaan trainenNeig ik ook naar. Alhoewel ik sowieso eerst weer op niveau en pijnvrij wil zijn, wil ik me überhaupt ergens aanmelden.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:32 schreef Murmeli het volgende:
Ik zou naar de kivieten gaan, denk ik. Mooi daaro!![]()
Lekker trailen bij de skibergquote:Op woensdag 22 april 2015 15:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Klopt, niks mis mee. Mijn bovenburen trainen er ook. Maar voor mij even ver is de kieviten en die omgeving vind ik mooier, trainen o.a. in het Bergse Bos.
[..]
Ja, al kan ik ook de auto pakken natuurlijk
[..]
Neig ik ook naar. Alhoewel ik sowieso eerst weer op niveau en pijnvrij wil zijn, wil ik me überhaupt ergens aanmelden.
Dat is natuurlijk de belangrijkste reden, al gaan de roadrunners dan vast wel eens naar het Buytenpark.quote:![]()
En ze gaan weleens naar Meijendelquote:Op woensdag 22 april 2015 15:41 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de belangrijkste reden, al gaan de roadrunners dan vast wel eens naar het Buytenpark.
Vraag me wel af of ik niet juist wat efficientie verlies door minder gebruik te maken van de veerkracht van m'n spieren/pezen, maar het vooral op kracht doe. Anyway, het lijkt inderdaad wel aardig te werken, dus ik denk niet dat ik snel wat anders zal proberen.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Overigens, vanavond weer een wedstrijd! Aflevering twee in de reeks 5-mijlers. Dit keer een stuk vlakkere route, dus er moet een PR in zitten. Ik zal eens zien of ik dit keer wel de door jou berekende 38-er kan lopen. Het betreft wel een geheel nieuwe route in tegenstelling tot de rest van de reeks. Dus het zal wel een gevalletje "de dood of de gladiolen" worden, aangezien ik geen idee heb waar ik wel en niet moet inhouden. Maar dan zou op de route wat minder een issue moeten zijn, heb ik me laten vertellen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Woensdag gehaktdag. Dus jij maakt gewoon weer gehakt van die 5 mijlen, zoals iedere woensdagquote:Op woensdag 22 april 2015 15:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Vraag me wel af of ik niet juist wat efficientie verlies door minder gebruik te maken van de veerkracht van m'n spieren/pezen, maar het vooral op kracht doe. Anyway, het lijkt inderdaad wel aardig te werken, dus ik denk niet dat ik snel wat anders zal proberen.
Overigens, vanavond weer een wedstrijd! Aflevering twee in de reeks 5-mijlers. Dit keer een stuk vlakkere route, dus er moet een PR in zitten. Ik zal eens zien of ik dit keer wel de door jou berekende 38-er kan lopen. Het betreft wel een geheel nieuwe route in tegenstelling tot de rest van de reeks. Dus het zal wel een gevalletje "de dood of de gladiolen" worden, aangezien ik geen idee heb waar ik wel en niet moet inhouden. Maar dan zou op de route wat minder een issue moeten zijn, heb ik me laten vertellen.F means you're fucked![]()
Ik heb vanmiddag een 8-tje gelopen (sort of):
Van 34 kmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dit is waarschijnlijk de manier die van nature bij jou past, dus proberen veerkrachtiger te lopen zal zeker in het begin voor achteruitgang zorgen, denk ik.quote:Op woensdag 22 april 2015 15:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Vraag me wel af of ik niet juist wat efficientie verlies door minder gebruik te maken van de veerkracht van m'n spieren/pezen, maar het vooral op kracht doe. Anyway, het lijkt inderdaad wel aardig te werken, dus ik denk niet dat ik snel wat anders zal proberen.Ah, tof. Ik ben heel benieuwd. Ik sluit een 37'er ook niet uit voor je. Succes vanavond! Jammer dat er in Nederland niet meer avondwedstrijdjes zijn.quote:Overigens, vanavond weer een wedstrijd! Aflevering twee in de reeks 5-mijlers. Dit keer een stuk vlakkere route, dus er moet een PR in zitten. Ik zal eens zien of ik dit keer wel de door jou berekende 38-er kan lopen. Het betreft wel een geheel nieuwe route in tegenstelling tot de rest van de reeks. Dus het zal wel een gevalletje "de dood of de gladiolen" worden, aangezien ik geen idee heb waar ik wel en niet moet inhouden. Maar dan zou op de route wat minder een issue moeten zijn, heb ik me laten vertellen.Daar zijn ze niet de enigen in. Het ligt zo voor de hand. Al ben ik er zelf niet meer geweest sinds de Meijendelloopquote:![]()
![]()
Ik ben zelf een beetje aangestoken door de mensen die verenigingen aan het checken zijn. Ingegeven door de opmerking van de fysio dat ik wel veel baat zou hebben bij loopscholing, ben ik dus op zoek gegaan. Er zijn vijf kandidaten, alhoewel de dichtstbijzijnde eigenlijk al afvalt omdat ik veel te veel zou missen door mijn onregelmatige dienstrooster.Die roadrunners zien er wel tof uit, met sportmassagecommissie en weet ik veel. Bij een grotere club heb je vaak meer mogelijkheden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Er zijn er genoeg, van de 4 wedstrijden die ik de komende maanden ga lopen zijn er 3 's avondsquote:Op woensdag 22 april 2015 16:04 schreef Zwabberhark het volgende:
Jammer dat er in Nederland niet meer avondwedstrijdjes zijn.
20 mei - Verkerkloop Zwijndrecht
05 juni - Omloop Ter Heijde
18 juni - Inner Circle Run HI Ambacht<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
M'n loopje op 13 mei komt ook al zo snel dichtbij. Ik ben wel heel benieuwd wat voor tijd ik neer weet te zetten dan..![]()
Volgende week (29 april) ga ik mee doen met de blauwe paaltjes loop in Soest. Mijn eerste officiele wedstrijd in 3 jaar.![]()
![]()
Welke is dat?quote:Op woensdag 22 april 2015 16:33 schreef hatsaflats het volgende:
M'n loopje op 13 mei komt ook al zo snel dichtbij. Ik ben wel heel benieuwd wat voor tijd ik neer weet te zetten dan..
Voor mij komt 14 mei dichterbij: de dag met 2(!) loopjesDe Golden Ten, voor de tijd en omdat vaste prik en de Brandgrensrun, voor de leuk. Dat wordt een alcoholvrije Beestenmarkt na de GT.
![]()
We gaan ons best doen!quote:Op woensdag 22 april 2015 15:53 schreef YUR het volgende:
[..]
Woensdag gehaktdag. Dus jij maakt gewoon weer gehakt van die 5 mijlen, zoals iedere woensdagWie weet, je zou best gelijk kunnen hebben. Maar onze club is zo sociaal, dat we niet aan onzinnige zaken als loopscholing enzo doen. Dus het zalw el zo blijven.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk de manier die van nature bij jou past, dus proberen veerkrachtiger te lopen zal zeker in het begin voor achteruitgang zorgen, denk ik.
Mocht je zelf ooit bij een club gaan, zal je vast ook wel gewoon blijven zwabberen... toch?Ik sluit een 37'er wel vast uit. Het is namelijk straks 14 graden en zonnig. Daar ben ik nog niet helemaal aan gewend.quote:[..]
Ah, tof. Ik ben heel benieuwd. Ik sluit een 37'er ook niet uit voor je. Succes vanavond! Jammer dat er in Nederland niet meer avondwedstrijdjes zijn.
De Alkmaar Cityrun by Nightquote:Op woensdag 22 april 2015 16:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
Welke is dat?
Voor mij komt 14 mei dichterbij: de dag met 2(!) loopjesDe Golden Ten, voor de tijd en omdat vaste prik en de Brandgrensrun, voor de leuk. Dat wordt een alcoholvrije Beestenmarkt na de GT.
Ik zou via werk ook nog extragratis mogen meedoen met de Royal Ten op 31 mei, maar dat sla ik toch maar over.![]()
Het is bij jullie nog niet warmer dan 14 graden geweest? Ocharmequote:Op woensdag 22 april 2015 16:49 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
We gaan ons best doen!
[..]
Wie weet, je zou best gelijk kunnen hebben. Maar onze club is zo sociaal, dat we niet aan onzinnige zaken als loopscholing enzo doen. Dus het zalw el zo blijven.
Mocht je zelf ooit bij een club gaan, zal je vast ook wel gewoon blijven zwabberen... toch?
[..]
Ik sluit een 37'er wel vast uit. Het is namelijk straks 14 graden en zonnig. Daar ben ik nog niet helemaal aan gewend.
We hebben geloof ik vorige week wel heel even de 17 graden aangetikt!quote:Op woensdag 22 april 2015 16:51 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is bij jullie nog niet warmer dan 14 graden geweest? Ocharme
Die klinkt best leuk. We lopen wel eens een deel van de route tijdens de training.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:42 schreef Oceanonix het volgende:
Volgende week (29 april) ga ik mee doen met de blauwe paaltjes loop in Soest. Mijn eerste officiele wedstrijd in 3 jaar.![]()
Dat is mijn natuurlijke manier van lopen, dus dat blijft. Maar iets meer balans krijgen moet mogelijk zijn.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:49 schreef Wolve000 het volgende:
Mocht je zelf ooit bij een club gaan, zal je vast ook wel gewoon blijven zwabberen... toch?Ja ja, we weten allemaal wat je vanavond gaat posten:quote:Ik sluit een 37'er wel vast uit. Het is namelijk straks 14 graden en zonnig. Daar ben ik nog niet helemaal aan gewend.
"Ik ging niet te snel weg, maar toch zag ik op mijn horloge dat de eerste kilometer in 4:40 gingToen maar gewoon doorgelopen om te kijken waar het schip zou stranden. Het strandde na 37 minuten. Heeft Zwabber weer eens gelijk gekregen."
![]()
Nou, na m'n dramatische loopje van eergisteren was ik wat sceptisch over het advies van m'n trainer ('Gewoon de volgende training doen, niet deze herhalen').
Maar het ging prima! Stukje rustiger gelopen en tadaa, 14(2)18(2)![]()
![]()
Succes vanavond Wolve!
Loopt Mo ook?Tadaaaaaaaa!quote:Op woensdag 22 april 2015 17:04 schreef GotC het volgende:
Nou, na m'n dramatische loopje van eergisteren was ik wat sceptisch over het advies van m'n trainer ('Gewoon de volgende training doen, niet deze herhalen').
Maar het ging prima! Stukje rustiger gelopen en tadaa, 14(2)18(2)![]()
Je gaat echt lekker.![]()
Bedankt!quote:Op woensdag 22 april 2015 15:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ben zelf een beetje aangestoken door de mensen die verenigingen aan het checken zijn. Ingegeven door de opmerking van de fysio dat ik wel veel baat zou hebben bij loopscholing, ben ik dus op zoek gegaan. Er zijn vijf kandidaten, alhoewel de dichtstbijzijnde eigenlijk al afvalt omdat ik veel te veel zou missen door mijn onregelmatige dienstrooster.
Die Roadrunners spreken mij het meest aan, denk ik. Ziet er goed verzorgd uit!Fear is the path to the Dark Side.![]()
Woon jij ook in sweet lake city?quote:Op woensdag 22 april 2015 17:16 schreef Artoo het volgende:
[..]
Bedankt!
Die Roadrunners spreken mij het meest aan, denk ik. Ziet er goed verzorgd uit!
Gaat goed Gotc![]()
Hier net een vrij moeizame 5 km gelopen. Ik had er een paar hele korte sprintjes en 2x500 m op 5.45 ofzo ingegooid (bar slecht gevoel voor tempo, de bedoeling was namelijk 6.00). En toen was ik aan t einde moe.
Zwemmen en lopen op een dag is natuurlijk ook niet echt wat, denk ik. Klotetijden van dat zwembad ook
Maar, niet miepen. Wel gelopen en geen auwies
Goeie vraag, gisteren wist ze het nog niet. Misschien weet ze nu meer!quote:NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
je kunt ook prijzen winnen voor de ludiekst geklede. Ik ben te herkennen aan mijn blauwe shirt en blauwe sokken.quote:Op woensdag 22 april 2015 16:54 schreef McTwente het volgende:
[..]
Die klinkt best leuk. We lopen wel eens een deel van de route tijdens de training.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 april 2015 16:01 schreef Guard het volgende:
Ik heb vanmiddag een 8-tje gelopen (sort of):
[ afbeelding ]
Van 34 kmMooie route Guard, denk ik. Hoeveel km's stonden er op de teller aan het eind? Zal richting de 20 / 25 zijn denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft iemand ervaring met bibtag magneetjes? Aanrader of niet? Ben van plan wat meer wedstrijdjes te gaan doen, vandaar.![]()
Ik gok 34quote:Op woensdag 22 april 2015 17:44 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Mooie route Guard, denk ik. Hoeveel km's stonden er op de teller aan het eind? Zal richting de 20 / 25 zijn denk ik?F means you're fucked![]()
bibbitsquote:Op woensdag 22 april 2015 17:48 schreef steffelonio het volgende:
Heeft iemand ervaring met bibtag magneetjes? Aanrader of niet? Ben van plan wat meer wedstrijdjes te gaan doen, vandaar.![]()
Werkt als een tierelier, behalve bij golfbrekers, als je tussen de paaltjes door moet wringen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Yur, mag ik in de OP?
1
2[b]11-10-2014 - [url=http://www.marathoneindhoven.nl/]DLL Marathon Eindhoven (Eindhoven)[/url][/b]
[*] SEMTEX - MarathonKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op woensdag 22 april 2015 18:10 schreef SEMTEX het volgende:
Yur, mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]![]()
Marathon machineMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Als mijn lichaam het trekt, wil ik er 4 doen. Ook de 't Is voor niks als Marathon.quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Je bent niet verslaafd he ?quote:Op woensdag 22 april 2015 18:10 schreef SEMTEX het volgende:
Yur, mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2015 18:19:48 ]![]()
Tis voor niks blijft mooi, maar ook dit jaar komt het waarschijnlijk niet echt uit voor mij. Jammer!quote:Op woensdag 22 april 2015 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als mijn lichaam het trekt, wil ik er 4 doen. Ook de 't Is voor niks als Marathon.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
YUR, mag ik in Eindhoven ook erbij, voor de halve?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zo, ook weer terug thuis na een veel te warm Brazilië, dus net terug van de volgende stap van mijn 5-10km schema: 50´ joggen. Ging eigenlijk erg gemakkelijkWel superlangzaam op 7:11 volgens de Garmin GPS, volgens mijn eigen GPS (uitgaande van 500m per rondje) 6:54, ook prima. Als ik er volgende keer aan denk zet ik die hele GPS uit en ga handmatig lappen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Da's eigenlijk best idiootquote:Op woensdag 22 april 2015 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Als mijn lichaam het trekt, wil ik er 4 doen. Ook de 't Is voor niks als Marathon.Hoop dat jij het beter trekt dan ik, maar jouw lichaam is door al die krachttraining sowieso een stuk sterker dan dat van mij
Mag ik ook in de OP?
1
2[b]29-apr-2015 [url=http://www.avpijnenburg.nl/index.php/component/jevents/icalrepeat.detail/2015/04/29/38/-/6e-open-soester-blauwe-paaltjes-loop?Itemid=1&filter_reset=1]Open Blauwe paaltjes loop (Soest)[/url][/b]
[*] Oceanonix- 4,6 km
en bij de Koningsnachtrun van 27-apr?
• Oceanonix- 5,0 km social run![]()
Nope, ik woon in het verre oosten des landsquote:Ik baseerde mijn oordeel alleen maar op de websites, hehe.
Vandaag lekker 'ontspannen' mijn intervallen kunnen afronden. Blijft toch iets vreemd die intervallen, de ene dag vervloek je hen, de andere dag zijn ze. Vandaag was dat het tweede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook hier een lang weekend voor de deur dus het wordt passen en meten om alle hardloopafspraken in te passen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Geen idee of het wijsheid is, maar wel lekker: 4 km hardlopen naar een zwembad, een uur goed baantjes trekken en vervolgens 4 km terug...top!![]()
Als je het zwemmen er uit had gelaten was het een prima idee geweest'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Normaal gesproken gevolgd door "al dat hardlopen, is dat wel goed voor je??"quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee joh, lekker! Behalve dat mijn armen als pap voelden in het water en ik zelden zo'n trage borstcrawl deed...oja...en lopen met een rugtas...quote:Op woensdag 22 april 2015 20:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Als je het zwemmen er uit had gelaten was het een prima idee geweest![]()
Ze doen bij PAC niet aan baan en weg combineren. Iets met schoenen met demping die niet geschikt zijn voor de baan. Maar ik geloof dat ze t met geschikte schoenen nog steeds niet combineren, dan moet je met baanatletiek mee gaan doen.
Verder wel positief daaroik ga in ieder geval een paar keer meedoen.
Bibbits, ik hoor er alleen maar positieve verhalen over.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:48 schreef steffelonio het volgende:
Heeft iemand ervaring met bibtag magneetjes? Aanrader of niet? Ben van plan wat meer wedstrijdjes te gaan doen, vandaar.
Ik gebruik ze sinds kort zelf ook en inderdaad, topdingen!![]()
Bibbits behalve dat ze geen gaatjes maken vind ik ze matig en weinig voordelen te opzichte van gewoon speldjes. Het "opspelden" is nog vrij lastig. Zelf zit ik te denken om gewoon een startbandnummer te proberen.![]()
Even een vraagje hier, omdat ik het op het Garmin-forum niet kan vinden. Zowel mijn FR als de connectwebsite zijn ingesteld op metrisch, maar als ik een loopje deel op Facebook, dan staan alle gegevens ineens in statuut, wat gewoon stom is.
Wie weet de oplossing hiervoor?Life is what you make it.![]()
Die heb ik ooit gekocht en één keer geprobeerd, maar ben de halve wedstrijd bezig geweest om het nummer weer op mijn buik te schuiven omdat het steeds richting mijn rug bewoog.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:36 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Bibbits behalve dat ze geen gaatjes maken vind ik ze matig en weinig voordelen te opzichte van gewoon speldjes. Het "opspelden" is nog vrij lastig. Zelf zit ik te denken om gewoon een startbandnummer te proberen.Life is what you make it.![]()
BibbitsGeen problemen mee, topdingen.
Zo, ik ben even aan het knippen geweestProjectje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ze tegenwoordig aan een balk aan het plafond hangen
quote:Op woensdag 22 april 2015 20:45 schreef Quoi het volgende:
BibbitsGeen problemen mee, topdingen.
Zo, ik ben even aan het knippen geweestProjectje!
Wat een tof ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet nog niet helemaal wat ik ermee wil. Misschien wel magneetjes erachter en op een magneetbord, of als abstract ingelijst iets. Whatever. Zevenheuvelen vond ik te mooi met lintje en van de marathon-medailles mocht uiteraard niks af (en terecht).
![]()
Hier wordt al jaren achter gevraagd door zowat alle niet-VS-leden, maar Garmin blijft volhardend. Dus de oplossing is eigenlijk gewoon weten door te dringen bij Garmin zelf, zodat ze hier eindelijk iets aan doen. Duizenden mensen zullen je dankbaar zijn!quote:Op woensdag 22 april 2015 20:39 schreef Schanulleke het volgende:
Even een vraagje hier, omdat ik het op het Garmin-forum niet kan vinden. Zowel mijn FR als de connectwebsite zijn ingesteld op metrisch, maar als ik een loopje deel op Facebook, dan staan alle gegevens ineens in statuut, wat gewoon stom is.
Wie weet de oplossing hiervoor?![]()
![]()
Ja ik zag op een gegeven moment Ilona wel fietsen. Ik weet niet of ze mij (her)kend(e). Ook bij de finish liep ze nog over het plein toen ik daar stond.quote:
Dit jaar sta ik er met een blik hertog jan op![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik gebruik tegenwoordig stickertjes, gekocht bij de hardloopwinkel. Werkt primaquote:Op woensdag 22 april 2015 17:48 schreef steffelonio het volgende:
Heeft iemand ervaring met bibtag magneetjes? Aanrader of niet? Ben van plan wat meer wedstrijdjes te gaan doen, vandaar.
The line is a dot to you!![]()
Hahaa wat een geniale foto!quote:Op woensdag 22 april 2015 21:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik zag op een gegeven moment Ilona wel fietsen. Ik weet niet of ze mij (her)kend(e). Ook bij de finish liep ze nog over het plein toen ik daar stond.
[ afbeelding ]Fear is the path to the Dark Side.![]()
Schuiven? Had je je shirt met zeep ingesmeerd ofzo? Bij mij zitten ze altijd supervast.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die heb ik ooit gekocht en één keer geprobeerd, maar ben de halve wedstrijd bezig geweest om het nummer weer op mijn buik te schuiven omdat het steeds richting mijn rug bewoog.Ik hoorde in de winkel waar ze ze verkochten dat die bij zweterig weer of afstanden langer dan 10 of 15km de neiging krijgen los te laten. De winkelier ging ze daarom niet meer nabestellen.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:03 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig stickertjes, gekocht bij de hardloopwinkel. Werkt primaZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
![]()
![]()
Op m'n dooooooie akkertje op gevoel die 5 mijl gelopen zonder op 't horloge te kijken, beetje keuvelen met de mensen om me heen (zat in een gezellig groepje van 3, allemaal van een andere club), marshals hallo zeggen, om ons heen kijken, etc. Geen moment zwaar geademd eigenlijk, gewoon chill.
En dan op je horloge kijken als je klaar bent en zien dat je met 5.45min/km hebt gelopen!
Dat zijn de betere chill-als-je-maar-lol-hebt-loopjesWat heb ik genoten!
Ja doei.![]()
Ik kan die van 2013 niet meer vinden helaas. Die was met een blik grolschquote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hertog Jan >>>>> Grolschquote:Op woensdag 22 april 2015 21:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik kan die van 2013 niet meer vinden helaas. Die was met een blik grolsch
Ja doei.![]()
Heerlijk gelopen in zwitserland. Wel maar 6x3' en 1' rust, maar toch.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Als Twentse twentefan mag ik het eigenlijk niet zeggen, maar ja inderdaad.quote:
Krombacher >>> Hertog Jan >>> Grolsch
Ik zag al zoiets op de fora. Irritant zeg.quote:Op woensdag 22 april 2015 20:59 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Hier wordt al jaren achter gevraagd door zowat alle niet-VS-leden, maar Garmin blijft volhardend. Dus de oplossing is eigenlijk gewoon weten door te dringen bij Garmin zelf, zodat ze hier eindelijk iets aan doen. Duizenden mensen zullen je dankbaar zijn!Life is what you make it.![]()
Bierquote:Op woensdag 22 april 2015 21:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als Twentse twentefan mag ik het eigenlijk niet zeggen, maar ja inderdaad.
Krombacher >>> Hertog Jan >>> Grolsch
Ja dat is eigenlijk ook gewoon zoquote:
Ik ben ingeschreven voor de Marathon Eindhoven
Als ik Twentse twentefan was geweest haalde ik al m'n pils in Duitsland. Urquell en Jever voor weinigquote:Op woensdag 22 april 2015 21:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als Twentse twentefan mag ik het eigenlijk niet zeggen, maar ja inderdaad.
Krombacher >>> Hertog Jan >>> Grolsch![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 april 2015 21:25 schreef La_Tramposa het volgende:
En mag ik dan ook gelijk in de OP?![]()
1
2[b]11 Oktober 2015- [url=http://marathoneindhoven.nl/home/]Marathon Eindhoven (Eindhoven)[/url][/b]
[*] La_Tramposa - MIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
tof!quote:Op woensdag 22 april 2015 21:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben ingeschreven voor de Marathon EindhovenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Dat is toch nog wel een goed uur rijden. Maar soms gaan een maatje en ik wel en gaan we drank inkopen doenquote:Op woensdag 22 april 2015 21:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als ik Twentse twentefan was geweest haalde ik al m'n pils in Duitsland. Urquell en Jever voor weinigKratten krombacher en dunkel weizen mee
Nice!!!quote:Op woensdag 22 april 2015 21:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben ingeschreven voor de Marathon Eindhoven![]()
Ik wou eigenlijk ook meteen even kijken of ik die misschien kan lopen, zat al op de inschrijfsite, maar dacht er toen precies aan dat de Hoge Veluwe Trail ook die periode is, maar dat blijkt dus precies dezelfde dag te zijn...Dilemma...
![]()
Wat een raar verhaalquote:Op woensdag 22 april 2015 20:33 schreef Murmeli het volgende:
Ze doen bij PAC niet aan baan en weg combineren. Iets met schoenen met demping die niet geschikt zijn voor de baan. Maar ik geloof dat ze t met geschikte schoenen nog steeds niet combineren, dan moet je met baanatletiek mee gaan doen.
Verder wel positief daaroik ga in ieder geval een paar keer meedoen.
Oja er is geen OP he..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Coole foto! Je ziet er vooral uit als een trailer die per ongeluk op het asfalt is belandquote:Op woensdag 22 april 2015 21:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik zag op een gegeven moment Ilona wel fietsen. Ik weet niet of ze mij (her)kend(e). Ook bij de finish liep ze nog over het plein toen ik daar stond.
[ afbeelding ]Maar het daar wel naar zijn zin heeft!
Awesomequote:Op woensdag 22 april 2015 21:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Hehe, dat dus!quote:Op woensdag 22 april 2015 21:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Coole foto! Je ziet er vooral uit als een trailer die per ongeluk op het asfalt is belandMaar het daar wel naar zijn zin heeft!
Ja doei.![]()
Oh en Semtex 4 marathons? Gekke vrouwMaarja je loopt nu ook al een/twee wekelijks 30+ km volgens mij dus waarom niet
Geen raar verhaal. Hier bij PH in Vught hebben ze dat ook. Heeft eigenlijk vooral te maken met de ruimte op de baan. De club is zo groot dat de wegatleten vrijwel nooit op de baan trainen.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal
Oja er is geen OP he..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Misschien kan het allebei? Dat je eerst warmloopt in Eindhoven en dan in de middag even wint op de Veluwe?quote:Op woensdag 22 april 2015 21:30 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nice!!!![]()
Ik wou eigenlijk ook meteen even kijken of ik die misschien kan lopen, zat al op de inschrijfsite, maar dacht er toen precies aan dat de Hoge Veluwe Trail ook die periode is, maar dat blijkt dus precies dezelfde dag te zijn...Dilemma...
Moblo![]()
![]()
Hier ook twijfels ey. Eerst een paar 5 km loopjes doen en aan de snelheid werken (o.a. ook beginnen bij een loopgroep/baantraining) zoals ik eigenlijk gepland had, of eerst revanche nemen op de HM? I don't knoooow.
Ik weet niet of ik me hier nog mag melden. Ik heb niet voldaan aan de voorspelling van zwabber...
"Slechts" 39:17 op de 5 mijl gelopen. Meer zat er ook niet in. Maar ik had ook iets meer dan de gewenste afstand gemeten op m'n horloge, dus wellicht had een 38er er net in gezeten. Maar we houden de officiele afstand gewoon aan. Desalniettemin ongeveer 3 minuten van m'n PR afgelopen. Dus ik ben er zeer tevreden mee. En een aantal mensen achter me weten te houden die ik twee weken geleden voor moest laten gaan.
De route was nieuw, dus ik wist niet precies wat me te wachten stond. Het begin was, zoals verwacht, wat druk en opgepropt. Maar eenmaal een stukje onderweg kwam er wat ruimte. Na eerst een kilometer wat omhoog en daarna een kilometer wat omlaag werd het (relatief) vlak, net als m'n kilometersplits. Iets verval en dus een positieve split, maar het liep ook af en toe net iets omhoog in het laatste stuk.
Maar het was lekker, en het was gezellig, en nu heb ik wel honger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja oke, maar dat is een valide argument. Dat van die schoenen vind ik maar gek. Natuurlijk kun je met schoenen met demping ook prima op de baan lopen. Je zal er geen clubrecord op de 400m mee zetten, maar dat hoeft ook niet..quote:Op woensdag 22 april 2015 21:36 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Geen raar verhaal. Hier bij PH in Vught hebben ze dat ook. Heeft eigenlijk vooral te maken met de ruimte op de baan. De club is zo groot dat de wegatleten vrijwel nooit op de baan trainen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Een 5km loopje 1 of 2 weken vóór je 'Revanche HM' kan ook en is juist een ideale combi!quote:Op woensdag 22 april 2015 21:39 schreef Artoo het volgende:
Hier ook twijfels ey. Eerst een paar 5 km loopjes doen en aan de snelheid werken (o.a. ook beginnen bij een loopgroep/baantraining) zoals ik eigenlijk gepland had, of eerst revanche nemen op de HM? I don't knoooow.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Moblo lekker gelopen!Rug ook zo goed als geen last meer van?
En DW, geniale foto ja!'t is dat het Marathonfoto's is, maar eigenlijk moet je die wel in het groot hebben!
SEMTEX, wanneer is je eerste Ultra?4 marathons, netjes hoor!
![]()
![]()
Ik zit ook naar halve marathons te kijken voor het najaar.. Al wil ik eigenlijk wel eerst nog weten of, en zo ja hoeveel, ik sneller ben geworden in het afgelopen jaar. En als dat te weinig is weet ik niet of ik wel wil...![]()
Ohja, even een klein egopostje tussendoor![]()
http://www.mudsweattrails.nl/kroningvanspanje2015
Ik sta wel ergens achteraan, maar toch, ik sta erbij!![]()
![]()
![]()
Ik heb ontzettend slecht gelopen, was nog half ziek, en heb een schuimbekkende man op moeten vangen die compleet verkrampte op 2km voor de finish. Dus was ook nog een beetje aangeslagen. Maar alles voor de finishfotoquote:Op woensdag 22 april 2015 21:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Coole foto! Je ziet er vooral uit als een trailer die per ongeluk op het asfalt is belandMaar het daar wel naar zijn zin heeft!
(al moest ik ook lachen om alle mensen die naar mij wezen/keken vanwege dat blik)
Whoeps, volgens mij heb ik op het begin tijdje achter je gelopen als ik deze foto zo zie. Je liep in ieder geval lekker tempo zo rond de 5:30.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had dus een blauw shirt aan en iets minder rood hoofd toen ik je inhaalde:
[
afbeelding ]![]()
Ik zag iets van HM Amersfoort? Volgens mij heb ik rond die datum niks dus wellicht een leuke revanche. Kunnen we wellicht een stuk treinen. Denk dat een maatje ook wel mee gaat.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:39 schreef Artoo het volgende:
Hier ook twijfels ey. Eerst een paar 5 km loopjes doen en aan de snelheid werken (o.a. ook beginnen bij een loopgroep/baantraining) zoals ik eigenlijk gepland had, of eerst revanche nemen op de HM? I don't knoooow.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, met een redelijk ruime margequote:Op woensdag 22 april 2015 21:47 schreef TMan het volgende:
Tof LT! Heb je al een streeftijd in gedachten?Ik zal pas echt weten wat ik kan als ik weet hoe snel ik over 6 maanden ben en hoe de trainingen zijn gegaan.
Daar begon ik eerst wel op idd. Maar dat heeft me ook de das omgedaan denk ik later in de wedstrijd.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:48 schreef Voccar het volgende:
[..]
Whoeps, volgens mij heb ik op het begin tijdje achter je gelopen als ik deze foto zo zie. Je liep in ieder geval lekker tempo zo rond de 5:30.
Had dus een blauw shirt aan en iets minder rood hoofd toen ik je inhaalde: [afbeelding]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo tof!quote:Op woensdag 22 april 2015 21:45 schreef Jero_nimo het volgende:
Ohja, even een klein egopostje tussendoor![]()
http://www.mudsweattrails.nl/kroningvanspanje2015
Ik sta wel ergens achteraan, maar toch, ik sta erbij!![]()
"Om in de gaten te houden"
!
Held.Ja doei.![]()
Leuk LT!
En Mo: fijn gelopen!
En Jero: ik had het gezien. En terecht!Definieer "te weinig"? Tof dat je plannen hebt!quote:Op woensdag 22 april 2015 21:44 schreef Gogo83 het volgende:
Ik zit ook naar halve marathons te kijken voor het najaar.. Al wil ik eigenlijk wel eerst nog weten of, en zo ja hoeveel, ik sneller ben geworden in het afgelopen jaar. En als dat te weinig is weet ik niet of ik wel wil...
Vraagje nog: wat kreeg jij bij je aanmoedingingsprijs? Of zat er geen fysieke prijs aan vast. Lijkt me erg leuk om ook te gaan instellen.![]()
quote:Op woensdag 22 april 2015 21:25 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja, zat ik ook naar te kijken. Al twijfel ik wel over mijn opgave (of ik nou wel/niet op de lijst sta) voor het voetbaltoernooi voor poppodia. Dat is ook op 7 juni dacht ik.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik zag iets van HM Amersfoort? Volgens mij heb ik rond die datum niks dus wellicht een leuke revanche. Kunnen we wellicht een stuk treinen. Denk dat een maatje ook wel mee gaat.
Heb je al een plannetje om te kijken of en hoeveel je sneller bent geworden?quote:Op woensdag 22 april 2015 21:44 schreef Gogo83 het volgende:
Ik zit ook naar halve marathons te kijken voor het najaar.. Al wil ik eigenlijk wel eerst nog weten of, en zo ja hoeveel, ik sneller ben geworden in het afgelopen jaar. En als dat te weinig is weet ik niet of ik wel wil...
Een trainingsrun of een evenement wat je vorig jaar ook liep?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Lange recht asfaltwegen tijdens de Halve Marathon van Roosendaal op 28 juni. Klopt dat Guppy? Jij loopt daar altijd en ik wil een keer een halve onder de 2 uur gaan lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zo'n medaille op een standaard. Ik zou het voor je op de foto zetten als ik daar niet te lui voor was.quote:Op woensdag 22 april 2015 21:54 schreef Quoi het volgende:
Leuk LT!
En Mo: fijn gelopen!
En Jero: ik had het gezien. En terecht!
[..]
Definieer "te weinig"? Tof dat je plannen hebt!
Vraagje nog: wat kreeg jij bij je aanmoedingingsprijs? Of zat er geen fysieke prijs aan vast. Lijkt me erg leuk om ook te gaan instellen.![]()
Over te weinig: Ik wil dat het reëel is dat ik een HM rond de 2,5 uur kan lopen. En volgens mij moet ik een 10 km dan wel iig onder de 1:08 ofzo lopen. Als dat niet lukt schrijf ik me denk ik nog niet in.![]()
17 mei de Vestingloop. En mocht dat tegen vallen dan eventueel eind juni de Flow Ladiesrun of 10 km in Roosendaal..quote:Op woensdag 22 april 2015 22:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Heb je al een plannetje om te kijken of en hoeveel je sneller bent geworden?
Een trainingsrun of een evenement wat je vorig jaar ook liep?![]()
Dan moet ik maar heel hard mijn best doen om het te visualiserenquote:Op woensdag 22 april 2015 22:04 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Zo'n medaille op een standaard. Ik zou het voor je op de foto zetten als ik daar niet te lui voor was.![]()
Over te weinig: Ik wil dat het reëel is dat ik een HM rond de 2,5 uur kan lopen. En volgens mij moet ik een 10 km dan wel iig onder de 1:08 ofzo lopen. Als dat niet lukt schrijf ik me denk ik nog niet in.
Volgens mij ben jij enorm vooruit gegaan. Tijd voor een 10 km wedstrijdje dus![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: