is nog hartstikke hip ook. ik duim mee voor je.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik twijfel heel erg hoor, ik lees van veel.mensen dat ze de pruik te warm te kriebelig en te weinig gebruiken. Ik heb 44334567765332 sjaaltjes, lappen en doeken, dus daar ga ik het eerst mee proberen.
Viel best wel mee, beetje gemene pijn, maaaaaaaaaaaaaar daar heb ik medicatie voorquote:
Dat is ene heel vals stekend pijntje jaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 12:51 schreef Slaapmeisje het volgende:
Fijn om te lezen dat het goed is gegaan Yvonne. Stapje voor stapje. Zo'n oksel wond is gemeen, maar het gaat snel beter!
quote:Op maandag 1 juni 2015 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Hey Yvon hoe is 't nou? Ik wil al het hele topic iets tegen je zeggen, iets wat opbeurt of een vreselijk foute grap waar je ff lekker vreselijk om moet lachen maar ik weet gewoon niet de goeie woorden te vinden.
Wat een pestpokkerotziekte![]()
Het gaat goedkomen! Zet 'm op.
!
Yvonne, ik lees bij vlagen nog wel eens wat op Fok! en ben echt geschrokken van je berichten. Ik wil je alle succes en goeds wensen en hoop dat je snel deze verschrikkelijke zooi achter je kan laten. Doe rustig aan en hou je portie vechtlust paraat! Ook sterkte voor iteejer en Bregje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, 3 cm, niet groter.quote:Op donderdag 4 juni 2015 01:50 schreef Gia het volgende:
Litteken onder mijn oksel is een centimeter of 3, volgens mij.
@Yvonne. Goed van je dat je het ook los kan laten. Ken je niet persoonlijk, maar zoals ik je als fokker ken, ben je, lijkt me, vrij nuchter.
Doe het inderdaad stap voor stap. Reken af met de beren op de weg als je op dat punt bent aangeland.
Het is een kloteziekte, maar wij vrouwen zijn toevallig wel het sterke geslacht.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Yvonne, ik lees bij vlagen nog wel eens wat op Fok! en ben echt geschrokken van je berichten. Ik wil je alle succes en goeds wensen en hoop dat je snel deze verschrikkelijke zooi achter je kan laten. Doe rustig aan en hou je portie vechtlust paraat! Ook sterkte voor iteejer en Bregje.Hoi Duck, lief van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gelukkig net een nieuw paspoort die 10 jaar geldig is, hoeraquote:Op maandag 8 juni 2015 13:57 schreef Mula het volgende:
Yvonne, hoe is het met je wond?
In het kader van "dingen waar je niet zo snel aan denkt": Heb je nog genoeg pasfoto's liggen? Voordat je weer haar hebt en het ergens naar zit, ben je een tijd verder.
Maar ik vraag me dan wel af, als ik bij de douane kom met een mutsje op dan moet dat ding natuurlijk wel af. En dan lijk je alsnog niet op je pasfoto
De wond gaat prima, trekt iets, 2 daagjes wat paracetamol nodig gehad en dat was het wel.Rustig aan doen is nog het lastigst.
"oh dat kan ik wel' blijkt toch soms 'oh dat kan ik dus niet' te zijn.
Ik ben wel enorm moe en m'n uithoudingsvermogen heeft een knak gekregen, en dan ben ik nog nieteens aan de chemo begonnen.
En dan zeggen ze dat je fit moet zijn als je eraan begint10 jaar of 5 jaar?quote:Op maandag 8 juni 2015 18:13 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dat is een hele goede tip Mula. Ik moest toen voor mijn rijbewijs nieuwe pasfoto's aanleveren en mijn haar bedekte mijn kruin/kuif nog niet helemaal. Ik heb de kale plek toen nog wel wat met wenkbrauw poeder bijgewerkt, maar wat voelde ik mij ongemakkelijk. En ik sta er voor jaren op met mijn rattekopjeYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Dat zou betekenen dat de overheid/gemeente op de hoogte gebracht zou moeten worden van jouw gezondheidssituatie.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 18:22 schreef snny het volgende:
Tjonge, krijg ik vandaag een uitnodiging binnen voor het bevolkingsonderzoek borstkanker. Gelukkig staat bij de redenen om je af te melden 'mijn beide borsten zijn geamputeerd'.
Je zou toch denken dat er een mogelijkheid moet zijn om zo'n uitnodiging te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |