Hoarderquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon hier net twee jaar en heb twee bergingen en vrees het ergsteIk kan één berging niet eens meer in.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Iemand nog een salontafel, een ladenkastje, twee tv-meubels en twee boekenkasten nodig?
Te weinig weg gedaan danquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb al een heleboel wegegooid met de verbouwing, pas nog een hele zooi op de rommelmarkt verkocht, maar het blijft een bende.
Ja, maar ik vind het ook zonde om werkende spullen weg te flikkeren, ze eten geen brood, heb er ook niet echt last van...quote:
Ik heb een kleine berging c.q. hok in de achtertuin, en ik bewaar ik principe niets. Oké ik heb een hele grote zolder waar ik het een en ander op kwijt kan, maar ook daar bewaar ik op een paar niet al te grote dingen na niets. Ik ben niet van het bewaren, ik wil zo min mogelijk rommel in huis.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het ook zonde om werkende spullen weg te flikkeren, ze eten geen brood, heb er ook niet echt last van...
Ja, in huis is het ook wel redelijk leeg. Maar de bergingen zijn buiten, 1 in mijn portiek en nog 1 beneden ergens.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb een kleine berging c.q. hok in de achtertuin, en ik bewaar ik principe niets. Oké ik heb een hele grote zolder waar ik het een en ander op kwijt kan, maar ook daar bewaar ik op een paar niet al te grote dingen na niets. Ik ben niet van het bewaren, ik wil zo min mogelijk rommel in huis.
Zet het op Fok!?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, in huis is het ook wel redelijk leeg. Maar de bergingen zijn buiten, 1 in mijn portiek en nog 1 beneden ergens.
En er staan gewoon dingen in die het nog doen, heel zijn etc. Heel af en toe geef ik wel eens iets weg, maar heb gewoon geen zin om het op te ruimen en op Marktplaats te zetten oid.
Ook teveel moeite, moeten er weer mensen langs komen etc. Ik heb het geld niet nodig ookquote:
Gewoon de hele bende verpatsen aan zo'n auction figuur van discovery.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook teveel moeite, moeten er weer mensen langs komen etc. Ik heb het geld niet nodig ook.
Ja, die bestaan wel idd, boedelopkopers, maar dan krijg je er weer geen fuck voor denk ik. En ik ben geen liefdadigheidsinstellingquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gewoon de hele bende verpatsen aan zo'n auction figuur van discovery.
Sja nu kost het geldquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die bestaan wel idd, boedelopkopers, maar dan krijg je er weer geen fuck voor denk ik. En ik ben geen liefdadigheidsinstelling.
Eerder Shurgard.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die bestaan wel idd, boedelopkopers, maar dan krijg je er weer geen fuck voor denk ik. En ik ben geen liefdadigheidsinstelling.
Mwah, dat valt ook wel weer mee, bergingen zijn niet extra gehuurd ofzoquote:
Ho ho, in één berging ligt ook het kunstgras en tuinmeubels en bloembakken etc van m'n megabalkon en in de andere berging staan balen hooi en zaagsel en de vriezerquote:
Ik heb geen auto, dus dan houdt het opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |