quote:Op woensdag 22 april 2015 22:14 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Ik vind je boek bijzonder interessant eerlijk gezegd dus ben benieuwd naar de rest.
Ik trok wel een wenkbrauw op bij het koffie verhaal.
Even in een spoiler zodat niet iedereen hoeft te lezenIk lurk (uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) ook mee. En even een
voor jou.
Dat over de medische molen wat je op de vorige pagina zei? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op woensdag 22 april 2015 22:26 schreef Arja het volgende:
Ja, ik las 4 maanden geleden ook al mee en toen heb ik hetzelfde gezegd.
Oh hai!quote:Op woensdag 22 april 2015 21:54 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan het niet op persoon maar op de situatie te richten. Ik wil dat ook absoluut niet, ik ben zelf 125 kg geweest (bij 1m82, BMI van 38 dus). Ik wilde alleen de visie van de klinieken verduidelijken, en proberen uit te leggen waarom dit gebeurt.
En dat alert: nee, ik kwam kijken hoe het met Cygne gaat.
Jazeker! Toen was ik net zwangerquote:Op woensdag 22 april 2015 22:05 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Je leest al heel lang mee... ook 4maanden geleden?
Ja kan niet goed quoten, want mobiel maar google maar op "arja fok overschatten medische molen"quote:Op woensdag 22 april 2015 23:05 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Dat over de medische molen wat je op de vorige pagina zei? Of begrijp ik je verkeerd?
Oh fijn!!! Heb je al een afspraak durven maken voor een echo?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:25 schreef Cygne het volgende:
[..]
Oh hai!![]()
Bloedverlies blijft nu bij bruinige vegen en soms een rode veeg. Maar inlegkruisje blijft schoon.
De 24 gaat richting overgewicht, zo kun je het ook bekijken.quote:Op donderdag 23 april 2015 07:55 schreef miss_sly het volgende:
Een bmi van 24 is gewoon een gezond bmi. Een bmi tussen 19-20 is richting ondergewicht. Als jij je er goed bij voelt, is het prima verder, maar dit is niet gezonder dan de 24 die je had
Nee, boven 25, hoewel men zelfs vaker al spreekt over 26, begint licht overgewicht.quote:Op donderdag 23 april 2015 07:58 schreef Fien10 het volgende:
[..]
De 24 gaat richting overgewicht, zo kun je het ook bekijken.
Vanaf 25 begint licht overgewichtquote:Op donderdag 23 april 2015 09:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, boven 25, hoewel men zelfs vaker al spreekt over 26, begint licht overgewicht.
Ik zeg toch ook dat het vooral gaat om hoe je je voelt? Echter is het een beetje raar om van een bmi 24 (je begon zelf met bmi, remember) te zeggen dat je het belangrijk vond af te vallen, omda tje geen ernstig overgewicht had (je had dus geen overgewicht) en je gezond aan een zwangerschap wilde beginnen. Kan best dat jij je prettiger voelt nu, en als je gezonder bent gaan leven, zul je ook gezonder zijn, maar dat zit hem niet in van 24 naar 19-20 gaan in bmi.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:17 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Vanaf 25 begint licht overgewicht
Onder de 18 is ondergewicht. Gezien de standaard BMI-metingen en grafieken.
Maar zoals hierboven al meerdere keren gezegd is zegt een BMI niet altijd alles over of je een gezondlichaam hebt ja of nee. Zo zal iemand die veel sport een hoger BMI hebben als iemand met het zelfde lichaam die dat niet doet.
Ik zit goed in m'n vel en ben veel energieker dan toen ik een hoger BMI had.
Ik had geen ernstig overgewicht nee, maar al zou ik doorgaan met de leefstijl die ik toen leefde zou ik het wel krijgen. Ook voelde ik me niet fijn in het lichaam wat ik had. Maar zoals ik al zei in de eerdere posts, is dit voor iedereen persoonlijk. Iedereen heeft een eigen lichaam waar iedereen zelf over bepaald waarin iemand zich het beste voelt ja of nee.quote:Op donderdag 23 april 2015 10:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het vooral gaat om hoe je je voelt? Echter is het een beetje raar om van een bmi 24 (je begon zelf met bmi, remember) te zeggen dat je het belangrijk vond af te vallen, omda tje geen ernstig overgewicht had (je had dus geen overgewicht) en je gezond aan een zwangerschap wilde beginnen. Kan best dat jij je prettiger voelt nu, en als je gezonder bent gaan leven, zul je ook gezonder zijn, maar dat zit hem niet in van 24 naar 19-20 gaan in bmi.
weer schommelingen?quote:Op donderdag 23 april 2015 11:20 schreef Hilzillah het volgende:
Hier trouwens nog temperatuur deskundigen?
Mee eensquote:Op donderdag 23 april 2015 11:19 schreef Hilzillah het volgende:
Zullen we het hier verder bij laten? Ik denk dat alles nu wel gezegd is. Te zwaar en zwanger worden is geen goede combi. Ik weet wel dat ik maar weer wat gezonder moet gaan snavelen en de weegschaal van onder de kast moet pakken.Met mijn 82 kilo en 180 tik ik net Het randje aan.
Nou, wat ik begrepen had hoort te temp meerdere dagen hoog te blijven. Hij keilde na 2 dagen naar beneden en nu ietsepietsie hoger weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |