SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop dat je inmiddels gebeld hebt? dit klinkt niet normaal namelijk. het hoort andersomquote:Op zondag 26 april 2015 03:25 schreef MaJo het volgende:
Ik lig inmiddels wakker van de kiespijn, ondanks pcm, diclofenac en temazepam is de pijn onhoudbaar![]()
Morgen toch maar de spoeddienst bellen want ik word helemaal gek
Ook ooit gehad dit, alsof mijn kies ging ontploffen... heb toen de noodtandarts gebeld die de vulling eruit haalde. De pijn was meteen weg. We zijn er nooit achter gekomen waarom ik zoveel pijn had. De nieuwe vulling deed het wel goed.quote:Op zondag 26 april 2015 03:25 schreef MaJo het volgende:
Ik lig inmiddels wakker van de kiespijn, ondanks pcm, diclofenac en temazepam is de pijn onhoudbaar![]()
Morgen toch maar de spoeddienst bellen want ik word helemaal gek
quote:Op zondag 26 april 2015 04:07 schreef Cygne het volgende:
Ai MaJo, niet tof.
Het is me vandaag gelukt om niks tegen de schoonouders te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij heb jij echt de liefste schoonouders ter wereld!
Hoe voel je je eronder? Ben je erg aan het aftellen naar zaterdag, of ben je nog steeds zo nuchter?
Ik duim nog steeds voor je!
Maar ze mogen je helemaal niet ontslaan als je zwanger bent hoor..quote:Op zondag 26 april 2015 09:33 schreef Ronderotonde het volgende:
Wat een narigheid MaJo![]()
En ik vind het zo spannend voor je Cygne! Ik hoop echt dat alles gewoon goed gaat!
Niets vertellen lijkt me inderdaad lastig. Mocht het bij ons ooit lukken, zal ik desondanks wel genoodzaakt zijn om het zo lang mogelijk stil te houden. Zodra ze er op mijn werk achter komen dat ik zwanger ben, ben ik gegarandeerd mijn baan kwijt (ze bedenken wel iets om me op staande voet te ontslaan op dat moment), dus dat wordt nog een hele opgave....
niet omdat je zwanger bent, wel om andere redenen natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2015 09:37 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Maar ze mogen je helemaal niet ontslaan als je zwanger bent hoor..
Ik hoop dat het bij mij ook zoiets is, ik word echt gek hierquote:Op zondag 26 april 2015 09:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ook ooit gehad dit, alsof mijn kies ging ontploffen... heb toen de noodtandarts gebeld die de vulling eruit haalde. De pijn was meteen weg. We zijn er nooit achter gekomen waarom ik zoveel pijn had. De nieuwe vulling deed het wel goed.
Bellen dus!
Dan pas? Ik belde om 2.00u en zat er een uur later. Maar ik kan dan ook niet goed met pijn omgaanquote:Op zondag 26 april 2015 11:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij mij ook zoiets is, ik word echt gek hier
Heb vanavond om half 8 een afspraak, ben benieuwd!
Ik durfde niet 's nachts te bellen, wist ook niet of dat kon. Heb mijn moeder toen maar jankend gebeldquote:Op zondag 26 april 2015 13:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dan pas? Ik belde om 2.00u en zat er een uur later. Maar ik kan dan ook niet goed met pijn omgaanWat een opluchting was het toen...
Ja, ze zijn heel lief.quote:Op zondag 26 april 2015 09:31 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heb jij echt de liefste schoonouders ter wereld!
Hoe voel je je eronder? Ben je erg aan het aftellen naar zaterdag, of ben je nog steeds zo nuchter?
Ik duim nog steeds voor je!
Ik moest vandeweek nog aan je denken. Gewoon zomaar, ik vroeg me af of je al begonnen was.quote:Op zondag 26 april 2015 20:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hallohallo,
Ik lees hier regelmatig even bij. In stilte ben ik ook bezig. Even een korte update: Jan 2015 begonnen, ronde 4 mislukt. En ik vind het best pittig. Die vierde week van de cyclus, bluh, slecht slapen, spanning, en nog meer slecht slapen. Ik had me voorgenomen om te stoppen als het me te zwaar was. En nu is het zwaar, maar stop ik natuurlijk heus niet.
![]()
![]()
Nou ja, gelukkig heb ik ook steeds 3 weken die gewoon lekker gaan, dus ik hou het vast nog wel even vol. En ik hoop zo dat het nog een keertje mag lukken.
Noh! toch mislukt?!quote:Op zondag 26 april 2015 20:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hallohallo,
Ik lees hier regelmatig even bij. In stilte ben ik ook bezig. Even een korte update: Jan 2015 begonnen, ronde 4 mislukt. En ik vind het best pittig. Die vierde week van de cyclus, bluh, slecht slapen, spanning, en nog meer slecht slapen. Ik had me voorgenomen om te stoppen als het me te zwaar was. En nu is het zwaar, maar stop ik natuurlijk heus niet.
![]()
![]()
Nou ja, gelukkig heb ik ook steeds 3 weken die gewoon lekker gaan, dus ik hou het vast nog wel even vol. En ik hoop zo dat het nog een keertje mag lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |