EN tot mijn verbazing kreeeg ik deze zomaar bij alle winkels te zien.
Helaas moest ik vast stellen dat 25 September pas de release datum is van Moh:AA Breaktrough, maar ze konden mij ook vertellen dat dit nog steeds een datum is die nog steeds kan veranderen.
Maar ook op de website van www.eagames.com staat nogsteeds dat hij in September 2003 uit moet komen.
laten we het hopen dat ie niet wordt uitgesteld, ik wacht af.
quote:Tja dat is ook wel zo.
Op maandag 22 september 2003 21:31 schreef MatthijsDvD het volgende:
vandaag gereleasd op internet
Maar EA Games brengt goede games uit, dus ik heb geen probleem om geld neer te leggen voor hun. Hun verdienen het.
En ik gebruik toch NO cd patches, dus het spel verkoop ik weer door
het begint er goed. In Tunesie. Verder de zelfde goeie game play enz
Nu maar wachten op de nieuwe Medal of Honor
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 02:57 schreef Goodfellow het volgende:
MEDAL.OF.HONOR.ALLIED.ASSAULT.BREAKTHROUGH-DEViANCE
Kreng staat overal in de queue
Ik ga hem vanavond ff kopen, GameSpy (kut programma) en All Seeing Eye ondersteunen het spel al.
woohoo
quote:Daarom is het ook een Expension Pack. Geen updates t.b.v. grafix o.i.d. Gewoon wat extra levels en wapens.
Op donderdag 25 september 2003 17:56 schreef Disorder het volgende:
Ik vind Breakthrough erg tegenvallen. Meer van het zelfde. Ik heb de hele tijd zo'n 'daar gaan we weer' gevoel.
quote:Het Expansion pack heeft wel betere grafix, de fog is veel mooier gemaakt, de hele game play ziet er duidelijker uit, meer contouren enzo.
Op donderdag 25 september 2003 18:05 schreef neggix het volgende:[..]
Daarom is het ook een Expension Pack. Geen updates t.b.v. grafix o.i.d. Gewoon wat extra levels en wapens.
Wachten op de nieuwe MOhaa
Enne, wachten op de nieuwe MOH:AA??? die zal niet komen hoor, wel een nieuwe MOH
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 03-10-2003 14:28]
quote:Ik denk het niet
Op donderdag 25 september 2003 19:05 schreef Struijsje het volgende:
Hmm, heb geen zin om hem te kopen. Heeft er iemand een FTP' tje?
Of mag je dat hier niet zeggen..
Maar ik heb hem (Full) en hij is echt geweldig!
En die italianen zijn wel humor!... weer nieuw machinery!
Alleen beetje jammer dat ik in 1 speler veel last van lag heb, mn FTP is 38 in game.
Maar, als ik cinematic gebruik, dan klimt ie terug naar 50.
Straks maar even de MP proberen, hoop eigenlijk dat er al wat servers te vinden zijn met een redelijke ping
quote:Ja, Wat kleinere aanpassingen maar geen grotere veranderingen. Dat bedoel ik meer.
Op donderdag 25 september 2003 18:32 schreef Webcrowler het volgende:[..]
Het Expansion pack heeft wel betere grafix, de fog is veel mooier gemaakt, de hele game play ziet er duidelijker uit, meer contouren enzo.
Enne, wachten op de nieuwe MOH:AA??? die zal niet komen hoor, wel een nieuwe MOH
En jah, MoH:AA of MoH. Bijna hetzelfde
Zover ben ik nog niet, heb alleen maar MP gedaan
quote:Hoe dan??
Op maandag 29 september 2003 13:23 schreef Moredhel het volgende:
mohaa heerscht online
Weet iemand hoe je dit kan verhelpen!?!?!
Thnx
Het heeft waarschijnlijk met je verbinding te maken, heb je een firewall? zet die eens uit en probeer het nog eens.
Enne, gebruik geen gamespy meer, maar download All Seeing Eye
werkt veel beter en simpeler
quote:Het kan ook zijn dat je een server pakt, waar een wachtwoord op zit, of een oude server waar nog geen nieuwe mohaa (1.1) op draait.
Op zaterdag 4 oktober 2003 19:19 schreef DJ_Vamp het volgende:[..]
dan krijg ik: Server Timed Out
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |