oke, wil je er iets over kwijt?quote:Op donderdag 30 april 2015 19:48 schreef Spiegelei het volgende:
GVD )&-:)'fb#$%££++!!![]()
Ik ben zooooooo focking kwaad!
Hèhè, dat duurde lang!quote:
quote:Op donderdag 30 april 2015 20:44 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Hèhè, dat duurde lang!![]()
![]()
Nou ja, laat ik het zo zeggen: ik heb een nieuw niveau van beheersing van woede bereikt ik was vandaag echt in staat hele gemene dingen te zeggen tegen enkele zogenaamde collega's. Liever nog had ik iets door kantoor kapot gegooid richting die personen, maar dat zou ik daadwerkelijk nooit doen. Gemene dingen zeggen zou ik eventueel nog kunnen doen. Nou ja. Het zijn gewoon tering tyfus takkrntrutten.
Maar ik ben al weer war bedaard hoor![]()
Cheerio!
vis moet zwemmenquote:Op donderdag 30 april 2015 21:06 schreef Sjeen het volgende:
Tot zover mijn voornemen alleen in het weekend te drinken...
ah kijk, kabeljauw gegeten vandaagquote:
Jaaaaaa!quote:Op donderdag 30 april 2015 20:49 schreef Leandra het volgende:
Mooi hè, dat je hier gewoon kunt zeggen dat het zieke bosheksen zijn![]()
Zulke voornemens maak ik dan ook niet. Cheers!quote:Op donderdag 30 april 2015 21:06 schreef Sjeen het volgende:
Tot zover mijn voornemen alleen in het weekend te drinken...
In dat geval voldoet half Fok! aan de voorwaarden.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:45 schreef Sjeen het volgende:
Vrij moeilijk te zeggen, eigenlijk is ervaring op financieel, juridisch of arbeid- en organisatorisch vlak altijd een pré.
ja, maar dan moet je ook nog willen modererenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:06 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
In dat geval voldoet half Fok! aan de voorwaarden.
Die zie je al als het goed isquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:09 schreef Nizno het volgende:
ervaring bij de BD en boerenverstand is ook een optie?
Wanneer zien we de vacature?
zie de post hierboven, boerenverstand is altijd goedquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:09 schreef Nizno het volgende:
You're hired!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:09 schreef Nizno het volgende:
ahh, vandaag nog niet WGR doorgespitquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:24 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Die zie je al als het goed is
WGR / Gezocht: WGR moderator
Kijk maar uit, straks heb je een huwlijk met een MOD, dat kun jij niet aan johquote:
jullie zouden ook gewoon een modkoppel kunnen vormenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks heb je een huwlijk met een MOD, dat kun jij niet aan joh
oeh oeh oeh!! ik stem VOOR!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
jullie zouden ook gewoon een modkoppel kunnen vormen
Is niks nieuws. Je corrigeert me nu ook al dagelijks.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks heb je een huwlijk met een MOD, dat kun jij niet aan joh
We hebben alle dagen al mod,... of is het mot?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
jullie zouden ook gewoon een modkoppel kunnen vormen
En ik heb niks te stemmen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh oeh oeh!! ik stem VOOR!Mr en Mrs MOD
Ja maar voor hoelangquote:
ik ben nogal eenkennig...quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:48 schreef ManAtWork het volgende:
Is daar na al die jaren nog niets aan veranderd?
Goed dat ik geen mod meer ben danquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:51 schreef ManAtWork het volgende:
Tot een het genoeg is en een mod er een slotje op zet.
Je hebt je sloten verbruikt?quote:
Zoveel sloten heb ik niet gezet eigenlijk. Behalve de eerste dag.quote:
omdat het kanquote:Op zondag 7 juni 2015 19:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zoveel sloten heb ik niet gezet eigenlijk. Behalve de eerste dag.
zo, de eerste 19 uurtjes ook al mijn slotjes verbruiktquote:Op zondag 7 juni 2015 19:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zoveel sloten heb ik niet gezet eigenlijk. Behalve de eerste dag.
Je hebt een blauwtje gelopenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo, de eerste 19 uurtjes ook al mijn slotjes verbruikt
En de hele dag dit nummer in de kop
ik zie je welquote:
Nizno in het blauw,...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo, de eerste 19 uurtjes ook al mijn slotjes verbruikt
met mijn prima.quote:
Mijn lief weet dat ik op een forum zit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:57 schreef Spiegelei het volgende:
Zeg, wat ik me afvroeg he. Ik ben al een aardige tijd geleden een Spiegeleitje hier geworden (niet echt heel actief veel meer lurken) en ik ben zelfs jaren ook weggeweest. Maar goed, wat ik me dus afvroeg. Weet jullie omgeving dat je Fok!t? Heb je het ooit weleens over het forum gehad of juist niet?
Alleen mijn man weet het, hij heeft zelf destijds gezegd dat het wel iets voor mij zou zijn. Hij Fok! Zelf al jaren niet meer, hij is z'n wachtwoord kwijt, maar ik geloof dat hij ook niet meer zo geïnteresseerd is.
En ik ga hier geen nieuw topic voor beginnen, want ik wil het lekkur hier vragen!
Groen/paarsachtig is het etiket op de volgende stout die ik ga drinken:quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:56 schreef ManAtWork het volgende:
Paars is dus goed,...
Wat is de volgende kleur in de 'stout-ladder'?
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Groen/paarsachtig is het etiket op de volgende stout die ik ga drinken:
[ afbeelding ]
Ik mis alleen mijn kleurtje geelquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Groen/paarsachtig is het etiket op de volgende stout die ik ga drinken:
[ afbeelding ]
Hi bestaat niet meerquote:
Maar hoiquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:36 schreef KaBuf het volgende:
[..]MakkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klerkje
life can be easyquote:
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:36 schreef KaBuf het volgende:
[..]Hooooooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Ik vlieg helemaal niet door kerkenquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:53 schreef Nizno het volgende:
Heb net te lezen gekregen dat de kogel zo goed als door de kerk is en mijn zwager binnenkort mijn exzwager is.
tx, I willquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:53 schreef Fylax het volgende:
Ah, hmm, okee. Geniet van je geweldige dag dan.
ghostbusters?quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vlieg helemaal niet door kerken![]()
Oh wacht, kogel...
Maaruh, de slotenkwestie is nog niet opgelost, wie moet ik bellen?
Bedankt, nu zit die tune in mijn hoofd. Kan ik de gedachte 450x storneren?quote:
"We geven u hypotheekvoorwaardes die niet op onze prijslijst voorkomen omdat we u graag als klant terugwillen" (ja, echt waarquote:
koel! zo blij was de rabo destijds niet met mij, ik mocht zo weg naar de ABNquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
"We geven u hypotheekvoorwaardes die niet op onze prijslijst voorkomen omdat we u graag als klant terugwillen" (ja, echt waar)
Ik moet mijn andere bank nog een mail sturen dat ze wat inkomen kwijt zijn door inadequaat handelenquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
koel! zo blij was de rabo destijds niet met mij, ik mocht zo weg naar de ABN
wat gemeen om dat via mail te doen. Geef ze een kans aan de telefoon joh, misschien krijg je van hun nog een beter aanbod.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik moet mijn andere bank nog een mail sturen dat ze wat inkomen kwijt zijn door inadequaat handelen
Ik heb gemailed en gebeld, herinnering gestuurd na een week, toezegging tot antwoord binnen 24u gehad, maar een voorstel, nee, dat niet. Dan mogen ze van mij opdonderen. Ben nu weer bij de oude bankquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat gemeen om dat via mail te doen. Geef ze een kans aan de telefoon joh, misschien krijg je van hun nog een beter aanbod.
quote:Op zondag 12 juli 2015 11:48 schreef Leandra het volgende:
Okay, baggeren we deze even vol, maken we dan een nieuwe aan met "Blauwe Rinus in de TT"
Het was die andere R (Ruigbaard) die me zo gedoopt heeftquote:Op zondag 12 juli 2015 11:51 schreef Leandra het volgende:
Wil je dat wel openbaar hebben enzo? Je naam?
R1, reen, rain.... ik zie mogelijkheden.quote:
Ze kunnen me misschien wel paars makenquote:Op zondag 12 juli 2015 11:54 schreef Leandra het volgende:
Ik neem m wel even hierheen, anders hebben we de FB eerder volgebaggerd dan deze, en dan zul je zien dat dat helemaal fout gaat met die TT
[..]
R1, reen, rain.... ik zie mogelijkheden.
Jammer dat er geen liedje "Blue Rain" is, anders kon de Youtube gelijk in de OP
quote:Op zondag 12 juli 2015 11:48 schreef Leandra het volgende:
Okay, baggeren we deze even vol, maken we dan een nieuwe aan met "Blauwe Rinus in de TT"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |