Heb je een lijstje van filmlocaties? Ik meende iets te herkennen in Braavos.quote:
quote:"I have nowhere else to go"
"You have everywhere else to go"
ja tis idd zo'n gemene glimlach die Marjorie heeftquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:19 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
I love me some smirking whore from Highgarden.
Met een keer Googlen kom je al een heel eind.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heb je een lijstje van filmlocaties? Ik meende iets te herkennen in Braavos.
Vlak daarna overigens ook wel een mooie quote:
[..]
quote:Op dinsdag 21 april 2015 01:07 schreef criminal_mind het volgende:
Benieuwd van wie het nu vandaan komt.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja tis idd zo'n gemene glimlach die Marjorie heeft.
Ik vind die Qyburn een soort van Dokter Frankensteinquote:Op dinsdag 21 april 2015 00:30 schreef Gezicht het volgende:
Qyburn helemaal vergeten trouwens, mag ik dat dwergenhoofd hebben? Man man man.De broer van Tywin reageerde wel als een baas op het gedrag van Cersei, flikker maar op met je koning uithangen voor Tommen, ik ga wel chillen op Casterly Rock.
Ik hou van deze vrouw. Die heerlijke vriendelijke facade die ze opricht, maar ondertussen koud en berekenend en vals. Love itquote:
Precies, heerlijk wijf. Gaan we nog veel plezier aan beleven.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van deze vrouw. Die heerlijke vriendelijke facade die ze opricht, maar ondertussen koud en berekenend en vals. Love itZe is een beetje wat Circe ooit was, maar zoals de prophecy al zei wordt die keihard voorbij gestreefd door een jongere koningin.
Soort van Sneeuwwitje verhaal eigenlijk.
Mirror mirror on the wall....
GRRM kennende is ze vrij snel dood.quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:30 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Precies, heerlijk wijf. Gaan we nog veel plezier aan beleven.
ja dat ligt er wel dik bovenop dat die Qyburn iets te ver gaat met zijn experimenten. Snap niet zo goed waarom hij nu zo een hoge functie heeft, hij was tot hij Jaimie tegenkwam toch maar een verstoten nietszeggende dokter?quote:Op dinsdag 21 april 2015 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die Qyburn een soort van Dokter FrankensteinStraks loopt de mountain rond met moertjes in z'n nek
Verstoten omdat zijn werkwijzen een bitteke onortodox zijn. Cersei ziet daar natuurlijk potentie inquote:Op dinsdag 21 april 2015 10:38 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja dat ligt er wel dik bovenop dat die Qyburn iets te ver gaat met zijn experimenten. Snap niet zo goed waarom hij nu zo een hoge functie heeft, hij was tot hij Jaimie tegenkwam toch maar een verstoten nietszeggende dokter?
Niet als ze ondertussen stiekem de vrouwelijke Littlefinger aan het worden is. Al is Sansa daar nu hard naar op wegquote:
Da's Cersei toch al?quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet als ze ondertussen stiekem de vrouwelijke Littlefinger aan het worden is. Al is Sansa daar nu hard naar op weg
Naah, Cersei probeert het wellicht maar faalt jammerlijk zoals die oom terecht zei.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's Cersei toch al?
Knowledge is power.
Neen, Power is power.
het meest voor de hand liggende is dat ze het seizoen niet overleeft met haar overmoedige acties. Ze jaagt werkelijk iedereen tegen zich in het harnas. Maargoed, het meest voor de hand liggende gebeurt meestal niet in GoTquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naah, Cersei probeert het wellicht maar faalt jammerlijk zoals die oom terecht zei.
Ach, na het systematisch wegvagen v/d Starks, mag de Lannisters wel wat overkomen heur. Ned, Robb, Catlyn dood, Brandon crippled versus Tywin, Joffrey dood, Cersei is aan de beurt want Jaime is eveneens crippledquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:08 schreef planethugo het volgende:
[..]
het meest voor de hand liggende is dat ze het seizoen niet overleeft met haar overmoedige acties. Ze jaagt werkelijk iedereen tegen zich in het harnas. Maargoed, het meest voor de hand liggende gebeurt meestal niet in GoT
zou me niks verbazen als Jamie het niet overleeft in Dorne en Cersie tegelijkertijd door Margeary afgemaakt wordt. Maar het kan net zo goed andersom zijn, het blijft tenslotte GoT. Statistieken zeggen helemaal nietsquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach, na het systematisch wegvagen v/d Starks, mag de Lannisters wel wat overkomen heur. Ned, Robb, Catlyn dood, Brandon crippled versus Tywin, Joffrey dood, Cersei is aan de beurt want Jaime is eveneens crippledMoet wel in evenwicht blijven hé
Kan best dat Jaime met Bronn op pad Tyrion of verdwaalde Ser Friendzoned nog wel tegen komt, kunnen ze Danny helpen en met de Second Sons Dorne gaan raiden ofzoquote:Op dinsdag 21 april 2015 11:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als Jamie het niet overleeft in Dorne en Cersie tegelijkertijd door Margeary afgemaakt wordt. Maar het kan net zo goed andersom zijn, het blijft tenslotte GoT. Statistieken zeggen helemaal niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |