Ik was er bijna met beide voetjes ingetraptquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog 1800 postings. Leuk linkje he?
Maar het was wel zwaaien met de handjes.quote:
Van een gloeilamp die een hele tijd aan had gestaanquote:
dan heb ik het goee dansje voor mequote:Op vrijdag 24 april 2015 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van een gloeilamp die een hele tijd aan had gestaan
Die blonde, Marga, was echt een leuk wijf.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het was wel zwaaien met de handjes.
Lala lalala lalala
Kijk toch eens hoe jong! En hoe slank Patty isquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die blonde, Marga, was echt een leuk wijf.
Heb haar handtekening niet, daarvoor moet je bij Sjoef zijn, maar ze was een collega van mijn buurvrouw bij het confectiecentrum en ze kwam daar wel eens langs..
Het confectiecentrum kwam ik als puber ook geregeld. Inkopen doen voor op de markt.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Heb haar handtekening niet, daarvoor moet je bij Sjoef zijn, maar ze was een collega van mijn buurvrouw bij het confectiecentrum en ze kwam daar wel eens langs...
Marga had wel een lekkere kont...quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk toch eens hoe jong! En hoe slank Patty is
Het zat toen zo ongeveer bij mij op ooghoogte...quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk nooit zo erg opgelet
Heb jij trouwens helemaal geen enkel nummer aangevraagd?quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Het zat toen zo ongeveer bij mij op ooghoogte...
Nee, waarom zou ik?quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb jij trouwens helemaal geen enkel nummer aangevraagd?
S.T.O.P. Stop!quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Omdat je de Dolly Dots graag wil horen?
Hoe nobel! Beetje jammer wel dat ik niet mee kan luisteren.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laat ik aan anderen, meer behoeftigen, over dan...
Dat is zeker jammer. Laatste nummer nu is van Ian Dury.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:58 schreef Deisyy het volgende:
Hoe nobel! Beetje jammer wel dat ik niet mee kan luisteren.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe nobel! Beetje jammer wel dat ik niet mee kan luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |