Eten, dat was ik even vergeten.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En lekker etenVanmiddag heerlijk gegeten in een restaurantje waar we elke keer als we hier zijn wel een keer eten en het was weer de moeite waard.
In Nederland is het frisjes hè, begreep ik?
Beetje jammer wel dat het slecht weer woord met Koningsdag, volgens planning gaan we zaterdag weer richting Nederland en we dachten er inderdaad nog 2 daagjes aan te plakken, omdat we maandag toch vrij zijn, maar hier gaat het vanaf zaterdag ook regenen en als het regent zit ik toch liever thuis.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eten, dat was ik even vergeten.
Alleen daarvoor ga ik al naar het buitenland...
Gisteren en eergisteren was het nog rond de 20 graden, maar vanaf vandaag gaat het bergafwaarts met het dieptepunt op Koningsdag. Blijf nog maar even weg dus...
Begrijpelijk, naar de regen staren op vakantie is waardeloos.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje jammer wel dat het slecht weer woord met Koningsdag, volgens planning gaan we zaterdag weer richting Nederland en we dachten er inderdaad nog 2 daagjes aan te plakken, omdat we maandag toch vrij zijn, maar hier gaat het vanaf zaterdag ook regenen en als het regent zit ik toch liever thuis.
Het is ruim 900 km rijden en met regen is dat inderdaad niet fijn, maar met een paar fijne muziekjes dat komt dan ook wel weer goedquote:Op woensdag 22 april 2015 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begrijpelijk, naar de regen staren op vakantie is waardeloos.
Dan duren de dagen 3 keer zo lang. Als je op weg naar huis maar een beetje redelijk weer heb dan.
Hoeveel kilometer is het rijden?
Poeh, dat is een eind...quote:Op woensdag 22 april 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ruim 900 km rijden en met regen is dat inderdaad niet fijn, maar met een paar fijne muziekjes dat komt dan ook wel weer goed
Ik vind de rit erheen nooit erg, vooral ook omdat er dan een paar fijne dagen in het verschiet liggen, terug vind ik dan ook een stuk minder.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poeh, dat is een eind...
Ik moet zaterdag bijna 400 kilometer rijden (en maandag weer terug) en dat vind ik al een aardige opgave, ook met muziekjes erbij...
Ik ga na het ontbijt maandag langzaam maar zeker weer richting huis.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind de rit erheen nooit erg, vooral ook omdat er dan een paar fijne dagen in het verschiet liggen, terug vind ik dan ook een stuk minder.
Ga je Koningsdag ver van huis vieren?
Jij hebt het druk met je whisky-hobby, maar het belangrijkste is dat je er plezier in hebt.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga na het ontbijt maandag langzaam maar zeker weer richting huis.
Heb een whisky festival in Duitsland, het grootste van Europa. Wel erg druk, vooral zaterdag, maar je moet er wat voor over hebben.
Mw. MM zit het weekend in Berlijn, 700 kilometer verderop, die heeft geen zin in whisky...
Het whisky seizoen is bijna afgelopen, dit is het laatste grote evenement.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt het druk met je whisky-hobby, maar het belangrijkste is dat je er plezier in hebt.
Ik kan me wel iets voorstellen bij de smaak van mw., Berlijn schijnt een hele leuke stad te zijn, helaas heeft mijn dochter haar plan om er te gaan studeren laten varen.
Jij bent dus al eens in Berlijn geweest. Dat beklemmende gevoel zou ik juist niet verwachten, omdat de val van de muur voor vrijheid heeft gezorgd, maar misschien moet ik er geweest zijn om daar over te kunnen oordelen.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het whisky seizoen is bijna afgelopen, dit is het laatste grote evenement.
Nog 1 tasting bij mij thuis begin mei en dan tot september is het rust op dat gebied.
Ik blijf het leuk vinden en dan niet eens vanwege de alcohol. Dat is bijzaak...
Berlijn is een topstad en dan vooral het voormalige Oosten. En toch heb ik er door de geschiedenis altijd een soort van beklemmend gevoel...
Ik ben er pas anderhalf jaar geleden voor het eerst geweest, maar sindsdien nog 2 keer.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent dus al eens in Berlijn geweest. Dat beklemmende gevoel zou ik juist niet verwachten, omdat de val van de muur voor vrijheid heeft gezorgd, maar misschien moet ik er geweest zijn om daar over te kunnen oordelen.
Ik begreep dat er veel tegenstrijdigheden zijn in Berlijn, wat natuurlijk ook wel te verwachten is in zo'n stad.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben lang geleden in Berlijn geweest, ik denk al meer dan 15 jaar geleden. Bijzondere stad, die ik voor een groot deel niet meer zou herkennen, hij blijft veranderen.
Mijn dochter is ook echt een Berlijn liefhebber, vooral ook door de historie, dus die is al snel enthousiast over een tripje daarheen en dat zal er ook heus nog wel van komen.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er pas anderhalf jaar geleden voor het eerst geweest, maar sindsdien nog 2 keer.
Het idee dat de boel zo gescheiden is geweest (en daar worst je bijna overal aan herinnert) is bizar.
Dat fascineert me al tientallen jaren, heb er veel over gelezen en bekeken.
Maar je hebt er nu hele leuke uitgaansgebieden en de mensen zijn er erg vriendelijk.
Moet je echt eens doen, 4 dagen is al een mooie periode. Zeker met kerst, dan is er veel te doen...
die tegenstrijdigheden waren er altijd al en die zullen blijven. Oh en ga nooit op 1 mei, de halve stad wordt dan afgebroken.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat er veel tegenstrijdigheden zijn in Berlijn, wat natuurlijk ook wel te verwachten is in zo'n stad.
ik denk dat je je nauwelijks meer kunt orienteren, het is zo verbouwdquote:Op woensdag 22 april 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
Ik was er in 1985 nog met de muur..... Ik vond het er toen niet zo bruisend uitzien zoals men het nu doet voorkomen... Maar er is ook een hele hoop veranderd... Misschien ooit weer eens de moeite waard voor een bezoekje
Zeker, dat ook.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat er veel tegenstrijdigheden zijn in Berlijn, wat natuurlijk ook wel te verwachten is in zo'n stad.
Tis al 30 jaar geleden en zoveel weet ik er ook al niet meer van... We hadden niets geboekt , bleek alles vol te zitten ivm met een expo ala Firato dus konden we alleen terecht bij iemand thuis.....quote:Op woensdag 22 april 2015 23:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat je je nauwelijks meer kunt orienteren, het is zo verbouwd
Je gaat me toch niet vertellen dat je tussen nu en oktober niet meer op vakantie gaat?quote:Op woensdag 22 april 2015 23:20 schreef Deisyy het volgende:
Voorlopig hebben we in oktober een paar dagen Istanbul gepland staan, cadeautje voor haar omdat ze afstudeert.
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 23 april 2015 12:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je tussen nu en oktober niet meer op vakantie gaat?
wat moet je nou op een Waddeneilandquote:Op donderdag 23 april 2015 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Voor juni staat een weekend waddeneiland gepland en eind augustus wil ik met mijn zus mijn Duits een beetje bijspijkeren in Turkije. Dit alles D.V. natuurlijk.
Ik weet het ook niet, maar iemand heeft me ooit wijs gemaakt dat je als Nederlander in elke provincie en minimaal één keer op een Waddeneiland moet zijn geweest, dus het moet maar.quote:
wat een onzin...quote:Op donderdag 23 april 2015 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar iemand heeft me ooit wijs gemaakt dat je als Nederlander in elke provincie en minimaal één keer op een Waddeneiland moet zijn geweest, dus het moet maar.
Heb je het dan alleen over jouw eiland of ook over de andere Waddeneilanden?quote:Op donderdag 23 april 2015 21:44 schreef sacha het volgende:
[..]
wat een onzin...
daar wonen alleen mongolen, achterlijken en idioten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |