Welke kleur wordt het?quote:Op maandag 20 april 2015 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het bevalt weer heel goed, het is hier altijd een beetje thuiskomen, dus dat zit wel goed. Vanmorgen het meer rondgelopen, pittig stukje door de heuvels waarover het kiezelpad loopt, maar zo ontzettend lekker. Het hoogtepunt was toe ik een bocht om kwam en oog in oog stond met een hertje die 15 meter van me af stond, hij bleef eerst even staan en besloot toen dat hij me eng vond en ging ervandoor.
De voorbereidingen voor de benenpics zijn in volle gang
quote:Op maandag 20 april 2015 22:14 schreef Symphonic het volgende:
• MLN / Van welk cadeau baalde jij als kind?
quote:Er is al 1000 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Mijn teennagels zijn al roze, maar mijn benen moeten ook nog een beetje kleurenquote:
Er wordt te weinig gebaalt in MLNquote:
Welnee, contrasten zijn mooi...quote:Op maandag 20 april 2015 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn teennagels zijn al roze, maar mijn benen moeten ook nog een beetje kleuren
Dan, Chantal en Gordon? Die vind ik juist wel leuk. Dan omdat ik dat een schatje vind, Chantal vind ik een heel leuk mens en Gordon is een gezellige relnicht.quote:Op maandag 20 april 2015 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar met deze jury hoeft het voor mij niet meer
quote:
Ik zal morgen eens kijken of mijn voeten er na een dagje Montignac nog zin in hebben om op de foto te gaan.quote:
Lol. Dat topic over legendarische users/topics is vaak een enorme bron van info voor me geweest.quote:
ik ga daar van de week ook aan beginnenquote:Op maandag 20 april 2015 22:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik zit wat nummers voor die jaren 70 lijst bij elkaar te zoeken en dat is verdomde lastig.
Normaal zou ik de behoefte niet zo hebben om te stemmen, maar om nou een uurtje of 6 naar Pink Floyd, Led Zeppelin, Dire Straits en dat soort gitaar-ellende te moeten luisteren is me ook wat teveel van het goede, dus op zoek naar wat broodnodig tegengewicht.
is echt gaaf om daar doorheen te struinenquote:Op maandag 20 april 2015 22:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol. Dat topic over legendarische users/topics is vaak een enorme bron van info voor me geweest.
Jij hoeft toch niet af te vallen...quote:Op maandag 20 april 2015 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens kijken of mijn voeten er na een dagje Montignac nog zin in hebben om op de foto te gaan.
Zit je aan dat dieet?quote:Op maandag 20 april 2015 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens kijken of mijn voeten er na een dagje Montignac nog zin in hebben om op de foto te gaan.
Zelf loop ik vooral aan tegen wat is nog net seventies en wat is al 80's. Een hoop bands die ik leuk vind (Specials, Stranglers, The Jam, Echo and the Bunnymen, The Cure, Dead Kennedy's, Undertones om er een paar te noemen) hebben een hoop nummers rond de deceniumwisseling uitgebracht.quote:Op maandag 20 april 2015 22:24 schreef Symphonic het volgende:
ik ga daar van de week ook aan beginnen
Mijn nummer 1 staat vast omdat mijn nummer 1 allertijden is..
Nummer 2 staat ook vast en dan nog 98 te gaan
Ik heb geen idee over welke jaren 70 lijst je het hebt, moet dat jouw top-zoveel van de jaren 70 worden?quote:Op maandag 20 april 2015 22:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik zit wat nummers voor die jaren 70 lijst bij elkaar te zoeken en dat is verdomde lastig.
Normaal zou ik de behoefte niet zo hebben om te stemmen, maar om nou een uurtje of 6 naar Pink Floyd, Led Zeppelin, Dire Straits en dat soort gitaar-ellende te moeten luisteren is me ook wat teveel van het goede, dus op zoek naar wat broodnodig tegengewicht.
het is inderdaad best tricky.quote:Op maandag 20 april 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zelf loop ik vooral aan tegen wat is nog net seventies en wat is al 80's. Een hoop bands die ik leuk vind (Specials, Stranglers, The Jam, Echo and the Bunnymen, The Cure, Dead Kennedy's, Undertones om er een paar te noemen) hebben een hoop nummers rond de deceniumwisseling uitgebracht.
MUZ / [toernooi] Top 100 van de Jaren 70quote:Op maandag 20 april 2015 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over welke jaren 70 lijst je het hebt, moet dat jouw top-zoveel van de jaren 70 worden?
2 kilo, max.quote:Op maandag 20 april 2015 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hoeft toch niet af te vallen...
Nee, ik ben in Frankrijk en ik ga morgen een dagje naar Montignacquote:
Same here en ik wil ook nog wat van die heerlijke foute disco erin hebben. Dat hoort ook bij de 70's.quote:Op maandag 20 april 2015 22:27 schreef Symphonic het volgende:
het is inderdaad best tricky.
Ga ook per nummer het jaartal opzoeken
en een paar van de bands die je net noemde gaan hoog in de lijst komen
Wat leuk!quote:Op maandag 20 april 2015 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
MUZ / [toernooi] Top 100 van de Jaren 70
Vergeet The Carpenters niet.quote:Op maandag 20 april 2015 22:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Same here en ik wil ook nog wat van die heerlijke foute disco erin hebben. Dat hoort ook bij de 70's.
En Marianne Rosenberg natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |