quote:Op maandag 20 april 2015 20:07 schreef Hoplahopla het volgende:
![]()
Auto's zijn sowieso slechts vervoersmiddelen.
Gelukkig doen de meeste vrouwen daar minstens net zo hard aan mee.quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 20:17 schreef Hyperdude het volgende:
Auto's OK
Motoren kunnen ze zich beter niet op voortbewegen. Veels te ingewikkeld en vergt ruimtelijk inzicht. Geen goeie combi.
Leah Petersen disagrees.quote:Op maandag 20 april 2015 20:18 schreef fs180 het volgende:
autos zijn voor vrouwen, want die kunnen geen motor rijden
zie je, kan alleen rondjes rijden terwijl ze probeert uit te zoeken hoe de koppeling werktquote:Op maandag 20 april 2015 20:25 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
Leah Petersen disagrees.
En ik ook trouwens.
Dat moest van de regering. Vrouwen moeten ook hoge posities hebben (het vieze, zware of harde werk willen ze dan weer niet doen). Vrouwenquotum.quote:Op maandag 20 april 2015 20:32 schreef Anne het volgende:
Een vrouw als PTA-mod. Jullie zijn allemaal pwnd.
je moet toch wat als je niet mag rijdenquote:Op maandag 20 april 2015 20:32 schreef Anne het volgende:
Ik moet trouwens wel stiekem even giechelen.
Paardrijden mag wel. Wat moet je anders met een grote pony?quote:Op maandag 20 april 2015 20:39 schreef fs180 het volgende:
[..]
je moet toch wat als je niet mag rijden
paardenvleesch?quote:Op maandag 20 april 2015 20:46 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Paardrijden mag wel. Wat moet je anders met een grote pony?![]()
Scherpquote:Op maandag 20 april 2015 20:39 schreef fs180 het volgende:
[..]
je moet toch wat als je niet mag rijden
Zou ik doen, misschien helpt hetquote:Op maandag 20 april 2015 21:05 schreef Pizza_Boom het volgende:
Moeten we dit topic nu ook TRen wegens een troll?![]()
![]()
![]()
Door MutZquote:Op maandag 20 april 2015 20:32 schreef Anne het volgende:
Ik moet trouwens wel stiekem even giechelen.
Ik zeg Multiplaquote:Op maandag 20 april 2015 20:15 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Sommige auto's zijn wel alleen voor vrouwen.
quote:Op donderdag 23 april 2015 00:19 schreef virl3 het volgende:
Internet staat wel vol met grappige plaatjes moet ik zeggen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn vriendin heeft zulke slechte ervaringen met d'r moeder en zus, dat ze zelf geen rijbewijs wil, want ze is er van overtuigd dat vrouwen niet kunnen rijden!quote:Op woensdag 29 april 2015 12:02 schreef Tjabbo het volgende:
Tja, ik vind tieten ook wel erg lekker, maar ik héb ze nou eenmaal niet.
dus ik vraag mijn partner als ik er behoefte aan heb
zo werkt het ook bij rij-talent bij vrouwen. dat vinden ze prachtig, maar ze hébben het nou eenmaal niet.
Doe haar een éxtra groot aanrech!. die meid verdient het gewoon!quote:Op woensdag 29 april 2015 12:08 schreef JDx het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft zulke slechte ervaringen met d'r moeder en zus, dat ze zelf geen rijbewijs wil, want ze is er van overtuigd dat vrouwen niet kunnen rijden!
De rest kon niet volgenquote:Op woensdag 29 april 2015 10:03 schreef Mark het volgende:
Maar je laat haar dus ook liever rijden op een lege weg?
Je moet het ook wel een klein beetje nuanceren. Als je zegt "geen één vrouw kan rijden", heb je het mis natuurlijk. Er zijn immers een paar potten die best OK kunnen rijden.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
't Feit dat mijn reactie wordt verwijderd zegt al genoeg over vrouwen in PTA
Dat was het nog niet eens.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:10 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je moet het ook wel een klein beetje nuanceren. Als je zegt "geen één vrouw kan rijden", heb je het mis natuurlijk. Er zijn immers een paar potten die best OK kunnen rijden.
Gemotoriseerd of niet, alles op wielen heeft hier een plek. Van oldtimers tot je nieuwe fiets, van Smart tot brandweerwagen, post het hier!quote:
Maar als zij rijdt durf je zelf niet mee zie ikquote:Op woensdag 29 april 2015 09:53 schreef pvdplanet het volgende:
Er zitten types die een kinderwagen nog uit de bocht laten vliegen. Maar ja, ook bepaalde heren zijn brokkenpiloten.
Vrouwlief kan gelukkig goed sturen
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |