ah....bedoel je het zo...quote:Op maandag 20 april 2015 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis gewoon een nummer.... Zegt niets over de relatie... Er waren er meerdere voor jullie, maar dat zegt niets ... nummer 1 spreek ik al lang niet meer
Waarquote:
Die heeft de hele dag met alle dames van het dorp aan lopen pappen... Die mag nu voor straf naar boven...quote:Op maandag 20 april 2015 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
De postbode mag nog wel even opblijven denk ik
Ik denk niet dat dat in zo'n kleine gemeenschap gaat lukken, denk maar eens aan die burgemeesterquote:Op maandag 20 april 2015 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft de hele dag met alle dames van het dorp aan lopen pappen... Die mag nu voor straf naar boven...
Zouden ze al een nieuwe hebben? Misschien kan ik nog solliciterenquote:Op maandag 20 april 2015 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat in zo'n kleine gemeenschap gaat lukken, denk maar eens aan die burgemeester
Ben je toch een beetje in het buitenlandquote:Op maandag 20 april 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Zouden ze al een nieuwe hebben? Misschien kan ik nog solliciteren
Ik ga eerst nog die kant op... Ergens in het najaar..quote:Op maandag 20 april 2015 20:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je toch een beetje in het buitenland![]()
Wanneer kwam je dochter ook weer?
ah... oké, en als ze komen hoelang blijven ze dan? Voor altijd?quote:Op maandag 20 april 2015 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog die kant op... Ergens in het najaar..
Geen idee.... Ze willen werk zoeken en ook een onderkomen ... Dus misschien ben ik snel weer van ze af...quote:Op emaandag 20 april 2015 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké, en als ze komen hoelang blijven ze dan? Voor altijd?
14 km vandaag of korten we het paadje inquote:Op maandag 20 april 2015 20:44 schreef FANN het volgende:
Oké lees is later dan wel, ik ga wandelen....
Inmiddels kent ze de weg denk ikquote:Op maandag 20 april 2015 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
14 km vandaag of korten we het paadje in
Waarheen?quote:
van 14 km?quote:
nog steeds vacantquote:Op maandag 20 april 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Zouden ze al een nieuwe hebben? Misschien kan ik nog solliciteren
O nu weet ik het weer, zat volgens mij nog niet lang in dit deel van Fokquote:
In 40+ wat niet meer is bedoel ikquote:Op maandag 20 april 2015 21:21 schreef drakin het volgende:
[..]
O nu weet ik het weer, zat volgens mij nog niet lang in dit deel van Fok
succes dan en ga nu leren ipv te posten.quote:Op maandag 20 april 2015 21:22 schreef mrspoeZ het volgende:
Morgen duimen hoor, heb tentamen ethiek en recht. Is denk ik voor het eerst in vijftien jaar dat ik weer een écht proefwerk ga maken, op proefwerkpapier!
Ga dan ook op cursus fotografiequote:
spannendquote:Op maandag 20 april 2015 21:22 schreef mrspoeZ het volgende:
Morgen duimen hoor, heb tentamen ethiek en recht. Is denk ik voor het eerst in vijftien jaar dat ik weer een écht proefwerk ga maken, op proefwerkpapier!
Ja of bedoel je wat anders met die hel?quote:
Just a view from my balcony...quote:Op maandag 20 april 2015 21:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja of bedoel je wat anders met die hel?
Haha! Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 20 april 2015 21:24 schreef drakin het volgende:
[..]
succes dan en ga nu leren ipv te posten.
Ik ben net geslaagd doordat ik me heb afgezondert van Fok en de rest van de wereld, helpt echt!
Ik zie je dus na het tentamen weer.
Sterkte morgenquote:Op maandag 20 april 2015 21:30 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Haha! Bedankt voor de tip!
Nu nog gaan leren is een beetje laat, vind ik? Ik ken de stof, lees de samenvattingen morgen nog even over in de trein en dan moet het maar goed gaan. Ik heb er wel zin in!
leuk toch!quote:Op maandag 20 april 2015 21:31 schreef chufi het volgende:
Jemig iedereen switched ook maar van not naar her... MUZ nu?
Bos nog gefeliciteerd met PSV..quote:Op maandag 20 april 2015 21:36 schreef Bos81 het volgende:
O jee de site bokt een beetje, hopelijk geen lange downtime in het verschiet
Deze, tenminste hier. Ik kon niet in alle topics komen net..quote:Op maandag 20 april 2015 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Bos nog gefeliciteerd met PSV..![]()
Welke site bokt?
Ik had vandaag overdag dat ook alquote:Op maandag 20 april 2015 21:36 schreef Bos81 het volgende:
O jee de site bokt een beetje, hopelijk geen lange downtime in het verschiet
Ziggo?quote:Op maandag 20 april 2015 21:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had vandaag overdag dat ook al![]()
Maar dan voor heel internet, telefoon en tv
UPC die dat wordt iddquote:
Zijn ze al toch.... Dus mogelijk zijn ze bezig met iets.... Normaliter doen ze dat in de nachtquote:
Hier een week lang overdag.quote:Op maandag 20 april 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn ze al toch.... Dus mogelijk zijn ze bezig met iets.... Normaliter doen ze dat in de nacht
Jawel, maar allang weer vergeten welke data ze nou bezig gingen.quote:Op maandag 20 april 2015 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow dat is wat anders... Niet aangekondigd?
Sorry ik it iets anders te kijkenquote:Op maandag 20 april 2015 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Jawel, maar allang weer vergeten welke data ze nou bezig gingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |