quote:
Op vrijdag 8 mei 2015 14:00 schreef aquawoman het volgende:Ingevuld. Waarom hebben die producten zo'n belachelijk hoge prijs, ook vergeleken bij andere fairtrade producten?
Ik kan helaas hier geen antwoord op geven omdat ik hier niet bij betrokken ben geweest en ook niet bij betrokken kon worden.
quote:
Op vrijdag 8 mei 2015 14:27 schreef Njosnavelin het volgende:[..]
Dat ja. Over functionaliteit kan ik ook niks zeggen. Denk dat je het best de optie tot openlaten had ingebouwd.
Ik vind de vraagstelling ook wat apart/onduidelijk; 'hoe aantrekkelijk je de kussensloop/knuffels er uit vindt zien', en dan subvragen die niets met een aantrekkelijk uiterlijk te maken hebben (kwaliteit, functionaliteit, prijs)
Bij vragen 14, 16 en 18 wordt de schaal ook niet toegelicht.
Is je begeleider ermee akkoord dat je op deze manier respondenten werft?
De functionaliteit is inderdaad lastig. In feite gebruik je een knuffel bijv. voor de sier of om mee te laten knuffelen. Voor een deken/sprei houdt het bijv. in dat men het gebruikt voor de sier of om warm te houden.
Het zijn eigenlijk geen subvragen en de vragen zijn losstaand van elkaar. Ik wil met deze vragen een beeld schetsen en geen diepgaande meningen te weten komen.
Bij de vragen 14,16 en 18 ging ik er eigenlijk wel vanuit dat men begrijpt dat een 1 onaantrekkelijk is en een 10 aantrekkelijk, maar wellicht had ik dat niet vanzelfsprekend moeten vinden.
Mijn begeleider vond via een forum respondenten verwerven in eerste instantie niet goed, maar als je na 3 weken op straat staan nog steeds pak em beet 60 respondenten hebt aangezien niemand op straat de tijd/zin/wil/interesse heeft om hem in te vullen, dan moet je het soms anders aanpakken. Overigens heb ik voor FOK! als het ware een kopie gemaakt van de enquête en kan ik daardoor iets makkelijker filteren.
Bedankt voor je feedback hier kan ik een volgende keer opletten (en het invullen, dat neem ik even aan)!