abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152199694
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2015 23:29 schreef fs180 het volgende:

[..]

grapje toch?
Niet echt, iedereen kan tegenwoordig een selfiestick kopen.
  Moderator zaterdag 2 mei 2015 @ 01:07:17 #52
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_152199773
Tuurlijk ingevuld!!! :)
pi_152209281
Ingevuld. Ik koop alleen fairtrade als ik het kan opeten :+.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_152399917
Ingevuld!
pi_152399958
Dank jullie wel! :*
pi_152402394
Ingevuld :)

Voor een trouwe Fok! bezoekster doe ik dat ook liever dan voor een passant die hier een enquête dumpt :)
pi_152402476
Done, geheel niet mijn smaak en dat is wss ook wel af te lezen aan mijn antwoorden. :)
pi_152402516
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:50 schreef Molleman het volgende:
Ingevuld :)

Voor een trouwe Fok! bezoekster doe ik dat ook liever dan voor een passant die hier een enquête dumpt :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 13:51 schreef muhahaha het volgende:
Done, geheel niet mijn smaak en dat is wss ook wel af te lezen aan mijn antwoorden. :)
Dank jullie wel.

En ook als het niet je smaak is, dan is dat 'goed' om te horen :P
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:00:07 #59
441440 aquawoman
Bitch please
pi_152402772
Ingevuld. Waarom hebben die producten zo'n belachelijk hoge prijs, ook vergeleken bij andere fairtrade producten?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_152403104
Gedaan. Succes ermee!
pi_152403197
Offtopic verwijderd.
Mokkel met stuntstok
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:27:47 #62
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_152403667
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2015 18:38 schreef DrMarten het volgende:
Fijn dat het eindelijk iemand is die hier actief post die een enquete plaatst. Ik heb hem zo goed als mogelijk ingevuld, maar ik vind dat ik er weinig mee kan. Je vraagt om een oordeel te geven over de functionaliteit en kwaliteit van een product op basis van een klein fotootje. Dat kan natuurlijk niet. Ik kan van een foto niet afleiden of een product kwalitatief goed in elkaar zit, of het een prettige stof is enz.

iig succes met je afstuderen!
Dat ja. Over functionaliteit kan ik ook niks zeggen. Denk dat je het best de optie tot openlaten had ingebouwd.
Ik vind de vraagstelling ook wat apart/onduidelijk; 'hoe aantrekkelijk je de kussensloop/knuffels er uit vindt zien', en dan subvragen die niets met een aantrekkelijk uiterlijk te maken hebben (kwaliteit, functionaliteit, prijs)
Bij vragen 14, 16 en 18 wordt de schaal ook niet toegelicht.

Is je begeleider ermee akkoord dat je op deze manier respondenten werft?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_152404180
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:00 schreef aquawoman het volgende:
Ingevuld. Waarom hebben die producten zo'n belachelijk hoge prijs, ook vergeleken bij andere fairtrade producten?
Ik kan helaas hier geen antwoord op geven omdat ik hier niet bij betrokken ben geweest en ook niet bij betrokken kon worden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:27 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dat ja. Over functionaliteit kan ik ook niks zeggen. Denk dat je het best de optie tot openlaten had ingebouwd.
Ik vind de vraagstelling ook wat apart/onduidelijk; 'hoe aantrekkelijk je de kussensloop/knuffels er uit vindt zien', en dan subvragen die niets met een aantrekkelijk uiterlijk te maken hebben (kwaliteit, functionaliteit, prijs)
Bij vragen 14, 16 en 18 wordt de schaal ook niet toegelicht.

Is je begeleider ermee akkoord dat je op deze manier respondenten werft?
De functionaliteit is inderdaad lastig. In feite gebruik je een knuffel bijv. voor de sier of om mee te laten knuffelen. Voor een deken/sprei houdt het bijv. in dat men het gebruikt voor de sier of om warm te houden.

Het zijn eigenlijk geen subvragen en de vragen zijn losstaand van elkaar. Ik wil met deze vragen een beeld schetsen en geen diepgaande meningen te weten komen.

Bij de vragen 14,16 en 18 ging ik er eigenlijk wel vanuit dat men begrijpt dat een 1 onaantrekkelijk is en een 10 aantrekkelijk, maar wellicht had ik dat niet vanzelfsprekend moeten vinden.

Mijn begeleider vond via een forum respondenten verwerven in eerste instantie niet goed, maar als je na 3 weken op straat staan nog steeds pak em beet 60 respondenten hebt aangezien niemand op straat de tijd/zin/wil/interesse heeft om hem in te vullen, dan moet je het soms anders aanpakken. Overigens heb ik voor FOK! als het ware een kopie gemaakt van de enquête en kan ik daardoor iets makkelijker filteren. :P
Bedankt voor je feedback hier kan ik een volgende keer opletten (en het invullen, dat neem ik even aan)!
pi_152452342
Ingevuld nav weblogpost
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_152452405
Geen probleem met enquêtes van FOK!sters/FOK!kers. Heb alleen een hekel aan die nieuwe accounts met hun linkdump.

Enquête volledig naar waarheid ingevuld ^O^
pi_152452429
Dingen zijn inderdaad pokkeduur hey :X
pi_152452650
Ingevuld. Je vraagt wel veel van de respondenten om op basis van 4 foto's zoveel vragen te beantwoorden. De laatste 3 vragen lijken me weinig waarde hebben en hadden net zo goed samengevoegd kunnen worden tot een.

Wat is nou je onderzoeksvraag? Of er in zijn algemeenheid interesse is in fairtrade en de producten van XXX, of ook nog de interesse in bepaalde specifieke producten. Dat laatste lijkt me niet te doen via een enquete als deze en lijkt me ook gevaarlijk om hier conclusies aan te verbinden adhv de response.

Succes verder.

[ Bericht 1% gewijzigd door Pharkus op 28-05-2015 13:19:00 ]
Even a broken clock is right twice a day.
pi_152453129
Flippiee :D *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')