Stripper wijf heet Chantelle.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Matige aflevering.
Heb Scotty T nu in drie series in een jaar verliefd zien worden.
Ex on the beach : Nancy.
Celebes big brother : Megan.
Geordie Shore : Stripper wijf.
Apart was met die Megan zat hij ook in ex on the Beach maar hadden ze geen aandacht voor elkaar.
Misschien pastte dat niet in het script.quote:Op donderdag 31 maart 2016 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Apart was met die Megan zat hij ook in ex on the Beach maar hadden ze geen aandacht voor elkaar.
Dat is met allemaal vind ik.. Net als Chloe die nog steeds kwaad wordt op Scotty..quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:42 schreef Mandéra het volgende:
Sowieso heel dat spelletje dat de rest zogenaamd niet mag weten dat die Holy weer met Kyle is.
Holy voegt al seizoenen lang niks meer toe, heeft eerder psychologische hulp nodig als je ziet hoe ze uitflipt om niks.
Die Chloe ook was een leuk meisje toen ze nieuw was nu na al die operaties is het een hele lelijke pop.quote:Op zaterdag 2 april 2016 10:42 schreef Mandéra het volgende:
Sowieso heel dat spelletje dat de rest zogenaamd niet mag weten dat die Holy weer met Kyle is.
Holy voegt al seizoenen lang niks meer toe, heeft eerder psychologische hulp nodig als je ziet hoe ze uitflipt om niks.
Je weet dat het filmen van seizoen 12 al weer een poosje geleden is, daarnaast is het seizoen nog niet voorbij.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:57 schreef icloud het volgende:
Kotsen kan ze ervan; ze werd er zelfs een beetje misselijk van… Charlotte Crosby reageert op Snapchat-video’s die haar aan/uit-partner Gary – Gaz – Beadle gedeeld heeft. Daarin probeert hij de controverse rond zijn ‘vreemdgaan’ te sussen. “Arrogant, uit de hoogt, vreselijk”, aldus Charlotte.
Het is tijd voor een break in de relatie aldus Charlotte, om dan toch in ieder geval zes maanden pikstraf. Als de twee eruit komen, samen. Momenteel concludeert ze in gesprek met Now Magazine: “Gaz is meer geil op roem dan op mij!”
Charlotte verwijderde vorige week alle foto’s met haar aan-uit vriendje Gaz van Instagram, nadat hij is gefotografeerd met zijn hand op kont van het meisje waar hij mee op de foto staat.
Na enkele roerige jaren leken Charlotte en Gaz echt helemaal voor elkaar te willen gaan, maar na een foto op Instagram, waar Gaz met een ander meisje op staat, is Charlotte woest. Ook zou hij het meisje van de foto hebben gevraagd terug te komen naar zijn hotel.
Op Twitter spuwt ze haar gal uit over Gaz. In een lange reeks berichten vertelt ze hoe ze zich voelt over zijn gedrag. Vervolgens plaatst ze een cryptisch bericht op Instagram.
Charlotte en Gaz hebben al sinds de start van het MTV-programma een knipperlichtrelatie. Nadat de twee allebei andere relaties hadden gehad, leken ze het nu een serieuze kans te willen geven. Maar na dit foto-incident lijkt het er op dat er toch niet veel veranderd is tussen de twee.
Charlotte gaf eerder al toe nog moeite te hebben om Gary volledig te vertrouwen. We konden allemaal zijn roerige verleden op de voet volgen in de afleveringen van Geordie Shore. Charlotte noemde haar relatie met Gaz al ”onvoorspelbaar” in de video die ze afgelopen week poste (zie video).
Gaz heeft in het meest recente seizoen toch een relatie met liddy/lizzy of hoe dat kind ook maar mag heten? waar komt de relatie met char dan vandaan?
The series was filmed in October and November 2015quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Je weet dat het filmen van seizoen 12 al weer een poosje geleden is, daarnaast is het seizoen nog niet voorbij.
Waar?quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:53 schreef icloud het volgende:
[..]
The series was filmed in October and November 2015
Dus vrij recent, daarnaast kun je gewoon alle afleveringen van dit seizoen downloaden.
En het is uit gegaan in november. Dus 4,5 maand is het uit met die lilly.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:53 schreef icloud het volgende:
[..]
The series was filmed in October and November 2015
Dus vrij recent, daarnaast kun je gewoon alle afleveringen van dit seizoen downloaden.
quote:
Zo hypocriet zijn ze allemaal.quote:Op donderdag 7 april 2016 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Die Chantelle mag na dit seizoen ook wel weer weg![]()
Zelf bekken met Nathan maar wel boos worden als Scott een meisje zoent.
Achterlijk wijf.
Maar ook de redenering... Ja, ik ga hem friendzonen want hij geeft me even een uur te weinig aandacht en dan het raar vinden dat hij verder zoektquote:Op donderdag 7 april 2016 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Die Chantelle mag na dit seizoen ook wel weer weg![]()
Zelf bekken met Nathan maar wel boos worden als Scott een meisje zoent.
Achterlijk wijf.
Ik herkende dat precies met mijn vriend, maar mij boeit het geen fuck. Ik hoef niet de hele tijd aandacht te hebben van hem. Snapte ook niet echt niet waarom zij zo zat te zeiken daarover.quote:Op donderdag 7 april 2016 22:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar ook de redenering... Ja, ik ga hem friendzonen want hij geeft me even een uur te weinig aandacht en dan het raar vinden dat hij verder zoekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 08:11 schreef dimmak het volgende:
En in de volgende aflevering is ze er weer.Goede zaak inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net zo lelijk als toen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Chloe ook was een leuk meisje toen ze nieuw was nu na al die operaties is het een hele lelijke pop.
die had ook echt niks nodigquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:10 schreef Mandéra het volgende:
Marnie is in ieder geval nog het minst lelijk na alle ingrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was echt een perfecte chick voor alle ingrepen, alhoewel ze er nu ook nog niet verkeerd uitziet. Vind alleen vooral die lippen volspuiten echt zo focking lelijkquote:Op zaterdag 9 april 2016 10:10 schreef Mandéra het volgende:
Marnie is in ieder geval nog het minst lelijk na alle ingrepen.
Rond 13 uur meestal.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hij staat nog niet online, ik wil deze aflevering echt zien
Je weet dat het grootste gedeelte nep is, maar dit keer hebben ze echt weinig moeite gedaan om het te verbergen. Vooral dat moment als Scott en Chantelle buiten zitten te tongworstelen...quote:
Haha ja en die muziek ook echtquote:Op woensdag 13 april 2016 16:10 schreef tralalala het volgende:
Haha, dat moment dat Chloe naar buiten loopt.
Ja echt he, bizar.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Chloe is echt de enige waar ik van iedere aflevering weer denk: Het zal je dochter maar zijn zo op tv
[ afbeelding ]
Bij de andere meiden denk ik het ook wel eens.. Maar bij haar denk ik het iedere afleveringquote:
Briljant shotquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Chloe is echt de enige waar ik van iedere aflevering weer denk: Het zal je dochter maar zijn zo op tv
[ afbeelding ]
sowquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:38 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ex on the beach nooit echt gekeken, maar inderdaad een kneusje.quote:Op donderdag 21 april 2016 18:33 schreef dimmak het volgende:
Marty, wat een kneus joh.
Dat was het al bij Ex on the Beach.
En terecht. Zo vroeg in het huis moet je de "lads" te vriend houden.quote:Op donderdag 21 april 2016 23:39 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ex on the beach nooit echt gekeken, maar inderdaad een kneusje.
Die ogen van Scott ook toen ie dat biertje leeg goot over Marty, die was echt oprecht pislink
Niet alles wat er gebeurd is echt natuurlijk, maar dit wel, des te mooierquote:Op donderdag 21 april 2016 23:42 schreef dimmak het volgende:
[..]
En terecht. Zo vroeg in het huis moet je de "lads" te vriend houden.
Ook tegen Chantellequote:Op donderdag 21 april 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
Die Marty mag ook wel weer weg gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |