Lijkt mij ook, hebben zij gas daar?quote:Op maandag 20 april 2015 08:48 schreef Enchanter het volgende:
Zo , kan me niet voorstellen dat er geen dodelijke slachtoffers gevallen zijn
volgens 1limburg.nl:quote:Op maandag 20 april 2015 08:48 schreef Enchanter het volgende:
Zo , kan me niet voorstellen dat er geen dodelijke slachtoffers gevallen zijn
quote:De appartementen in de galerij waar zich de explosie heeft voorgedaan zouden allemaal leeg staan. Een buurtbewoner meldt dat de afgelopen week onderhoudswerkzaamheden zijn uitgevoerd in de appartementen.
dat is dan enorme mazzel. Als het bewoont zou zijn geweest kan ik me idd ook niet voorstellen dat er geen doden zouden zijn.quote:
op foto's is wel te zien dat ambulancebroeders bezig zijn, dus gewonden zijn er welquote:Op maandag 20 april 2015 08:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is dan enorme mazzel. Als het bewoont zou zijn geweest kan ik me idd ook niet voorstellen dat er geen doden zouden zijn.
Het lijkt wel een foto uit een oorlogsgebied, wat een knal moet dat geweest zijn!
wsch voorbijgangers denk ik. Kan idd vervelend genoeg zijn, blok beton op je knarquote:Op maandag 20 april 2015 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op foto's is wel te zien dat ambulancebroeders bezig zijn, dus gewonden zijn er wel
http://www.1limburg.nl/etage-weggevaagd-bij-ontploffing-heerlen
(tevens een livestream)
Er word dan ook al jaren door velen gepleit voor verplichte keuringen.quote:Op maandag 20 april 2015 09:09 schreef vaduz het volgende:
Volgens mij is het aantal van dit soort ongelukken de laatste jaren sterk toegenomen.
lijkt me inderdaad niet fijn als je de hond aan het uitlaten bent en opeens een glasscherf of baksteen in je nek krijgtquote:Op maandag 20 april 2015 09:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
wsch voorbijgangers denk ik. Kan idd vervelend genoeg zijn, blok beton op je knar
Maar in de zomer natuurlijk wel massaal Valkenburg terroriseren...quote:Op maandag 20 april 2015 09:30 schreef artelligence het volgende:
Hopen dat heel Limburg weggevaagd wordt...
Mensen doodwensen omdat ze niet uit jouw heilige Drenthe komenquote:Op maandag 20 april 2015 09:30 schreef artelligence het volgende:
Hopen dat heel Limburg weggevaagd wordt...
Ik niet. Brrrrquote:Op maandag 20 april 2015 09:33 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Maar in de zomer natuurlijk wel massaal Valkenburg terroriseren...
Waar zeg ik dat? De inwoners kunnen vluchten naar Duitslandquote:Op maandag 20 april 2015 09:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mensen doodwensen omdat ze niet uit jouw heilige Drenthe komenWat ben jij een sukkeltje
Een barrel bombquote:
Jijquote:Op maandag 20 april 2015 09:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? De inwoners kunnen vluchten naar Duitsland
Drenthe niet heilig vindenquote:Op maandag 20 april 2015 09:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mensen doodwensen omdat ze niet uit jouw heilige Drenthe komenWat ben jij een sukkeltje
Ja dat hoor ik ook van andere bronnen. Gelukkig stond het leeg.quote:Op maandag 20 april 2015 10:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
3 mensen gewond volgens de televaag
Gelukkig maar, want als je de foto`s ziet is het echt een wonder maar 3 gewonden.quote:Op maandag 20 april 2015 11:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik ook van andere bronnen. Gelukkig stond het leeg.
Ben er even langsgelopen, hier in de buurt, en ja, fucking ravage.quote:Op maandag 20 april 2015 11:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want als je de foto`s ziet is het echt een wonder maar 3 gewonden.
Ja graag posten hier, thanks..quote:Op maandag 20 april 2015 11:10 schreef icloud het volgende:
Ik ga zo even kijken, als jullie nog fotos willen...
True truequote:Op maandag 20 april 2015 11:42 schreef raptorix het volgende:
Heerlen is er weer een stukje op vooruitgegaan.
Pauper wijkje?quote:Op maandag 20 april 2015 11:42 schreef raptorix het volgende:
Ik ben er rond 1 uur. Ik hoorde dat de plus ook compleet gesloopt is.quote:Op maandag 20 april 2015 11:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja graag posten hier, thanks..
Daarvoor was de explosie beter nog iets krachtiger geweestquote:Op maandag 20 april 2015 11:42 schreef raptorix het volgende:
Ik ben net terug, in de hele wijk schade. veel fotos gemaakt maar grotendeels mislukt door slecht lichtquote:Op maandag 20 april 2015 11:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja graag posten hier, thanks..
quote:Op maandag 20 april 2015 11:50 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Daarvoor was de explosie beter nog iets krachtiger geweest
ik zie geen enkele afbeelding....quote:Op maandag 20 april 2015 20:52 schreef icloud het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit iemand enig idee waarom de fotos zijn gedraaid hier op fok? op de computer, dropbox en een ander forum geen last van.
nou ja, ik probeerde alleen maar de foto zichtbaar te maken hoor....quote:
beter iets anders dan dropbox gebruiken want blijkbaar heeft niemand anders toegang daartoe. (http://tinypic.com bvb). Of "public access" opzetten?quote:
nou nee...quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |