Ik wil niet naar een Landalhuisje, maar een leuk activiteit doen, zoals Wie is de mol.quote:Op maandag 20 april 2015 08:15 schreef DeJori het volgende:
Lang leve kleine families. Wij doen nooit familiedagen, maar als we dat zouden doen zouden we allemaal in een landalhuisje passen.
Als je het dan doet wel dit ja. Je nodigt geen halve gezinnen of stelletjes uit.quote:Op maandag 20 april 2015 08:35 schreef Moppert het volgende:
Ik zou het absurd vinden iig als de kinderen niet welkom zijn.
Aanhang dat al even mee gaat hoort er ook bij imho.
Zo gaat het bij ons ook. En wij houden het gelukkig maar bij 1 dag waarbij we dan een uitstapje maken. Alleen dat is nog wel lastig ivm het leeftijdsverschil bij de kinderen. Dus soms binnen 1 activiteit (bijv naar Amsterdamse Bos) 2 verschillende dingen doen (klimbos en varen) en dan daarna BBQen. Of we gaan naar een dierentuin of het Openlucht Museum ofzo.quote:Op maandag 20 april 2015 08:53 schreef DroogDok het volgende:
Bij de familiedagen die ik ken is dit de groep:
Alle broers / zussen van 1 gezin (eventueel de ouders nog) met daarbij alle kinderen en kleinkinderen. Allen met aanhang.
Maar je ziet ze toch wel vaker dan 1 of 2 x per jaar?quote:Op maandag 20 april 2015 12:25 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ik ook niet godzijdank
[..]
Omdat je genetisch verwant bent
liever nietquote:Op maandag 20 april 2015 12:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar je ziet ze toch wel vaker dan 1 of 2 x per jaar?
Idd, hier gaat het net zo en we houden die traditie graag in ere.quote:Op maandag 20 april 2015 13:20 schreef Sarasi het volgende:
Iedereen, aangezien het een voortzetting is van oma's verjaardag en dus alle kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen werden uitgenodigd.
Wat dacht je van "niet"? Ik heb dat echt nooit begrepen, kansloos gedoe. Gelukkig doen wij er niet aan.quote:Op maandag 20 april 2015 08:12 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe doen jullie dat met een jaarlijkse familiedag?
Ja die horen er toch ook gewoon bij.quote:Op maandag 20 april 2015 15:03 schreef Loekie1 het volgende:
Ook de vriendjes en vriendinnetjes van zonen en dochters die alleen verkering hebben?
quote:
quote:Op maandag 20 april 2015 09:14 schreef zarGon het volgende:
Wat is een familiedag?
Eén dag in het jaar die je reserveert om met familie te zijn?
Edit: Ja dus... http://www.hoedoe.nl/fami(...)er-ik-een-familiedag.
Jammer voor jou lol...quote:Op maandag 20 april 2015 15:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat dacht je van "niet"? Ik heb dat echt nooit begrepen, kansloos gedoe. Gelukkig doen wij er niet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |