Meneer S. Wie was dat ook al weer? (gelukkig niet die meneer R.quote:Op maandag 20 april 2015 12:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geleerd van meneer S. Kan je je dat nog herinneren?
Je eigen reet kunnen afvegen is geen talent.quote:Op maandag 20 april 2015 12:07 schreef Webschip het volgende:
Dat is een leuk filmpje.
Helaas een doodenkeling die dat lukt in een conformistische samenleving waar het barst het talent.
Die superslimme rebelse kerel waar ik het toendertijd wel eens over had.quote:Op maandag 20 april 2015 12:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Meneer S. Wie was dat ook al weer? (gelukkig niet die meneer R.)
Gelukkig was het niet Ratelband.quote:Op maandag 20 april 2015 12:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die superslimme rebelse kerel waar ik het toendertijd wel eens over had.
Specularium?quote:Op maandag 20 april 2015 12:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die superslimme rebelse kerel waar ik het toendertijd wel eens over had.
quote:Op maandag 20 april 2015 13:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Bijnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 april 2015 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je bang voor de vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij maakt er wel een splitquote orgie van hequote:Op maandag 20 april 2015 14:37 schreef Specularium het volgende:
Eftelijntje zit weer allemaal tl;dr posts te maken.
Moet ik dat weer gaan lezen.
Hou eens op met je gezeik.quote:
Ik snap hem niet, wie is die kerel rechts en waar gaat die screensaver-opmerking over?quote:
Hij heeft die foto van dat dode kind als screensaver.quote:Op maandag 20 april 2015 15:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, wie is die kerel rechts en waar gaat die screensaver-opmerking over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |